Niet eens in de buurtquote:Op maandag 2 november 2015 19:36 schreef Karina het volgende:
Hij lijkt op Armin van Buuren met baard.
Wel een lekker kamerlid, die vrouw.quote:
twitter:wiltingklaas twitterde op maandag 02-11-2015 om 19:20:23Zelfs het programma, "Meer voor mannen" gemaakt door een gestoorde geest, krijgt een podium in DWDD. DWDD ook gemaakt van ons belastinggeld. reageer retweet
twitter:OttoPTakes twitterde op maandag 02-11-2015 om 19:19:50Van dat doorzichtige simplistische toneelstukje van @maximhartman is de lol nu echt wel af. #dwdd Afgang bij #deslimstemens was al genoeg. reageer retweet
twitter:edeva01 twitterde op maandag 02-11-2015 om 19:20:56@maximhartman dat jij op tv mag. Ongelofelijk! Jammer dat dat dwdd je ook nog een podium geeft. Bah laag peil reageer retweet
twitter:RoelienMid twitterde op maandag 02-11-2015 om 19:19:18#dwdd vanmorgen al #Giel uitgezet ivm #maximhartman, is hij in DWDD, gelukkig is Adriaanvandis er om hem op zijn nummer te zetten reageer retweet
twitter:Clautje71 twitterde op maandag 02-11-2015 om 19:19:06Maxim Hartman wordt genadeloos afgetroefd door een echte man: Adriaan van Dis #dwdd#gna reageer retweet
twitter:SvanderVeldt twitterde op maandag 02-11-2015 om 19:18:00Go go leg het minderwaardigheidscomplex van maxim maar bloot #adriaanvandis vs #maximhartman #dwdd reageer retweet
Deze mensen moeten maar lekker gaan scharen ofzoquote:Op maandag 2 november 2015 19:38 schreef Mani89 het volgende:
twitter:wiltingklaas twitterde op maandag 02-11-2015 om 19:20:23Zelfs het programma, "Meer voor mannen" gemaakt door een gestoorde geest, krijgt een podium in DWDD. DWDD ook gemaakt van ons belastinggeld. reageer retweet
twitter:OttoPTakes twitterde op maandag 02-11-2015 om 19:19:50Van dat doorzichtige simplistische toneelstukje van @maximhartman is de lol nu echt wel af. #dwdd Afgang bij #deslimstemens was al genoeg. reageer retweet
twitter:edeva01 twitterde op maandag 02-11-2015 om 19:20:56@maximhartman dat jij op tv mag. Ongelofelijk! Jammer dat dat dwdd je ook nog een podium geeft. Bah laag peil reageer retweet
twitter:RoelienMid twitterde op maandag 02-11-2015 om 19:19:18#dwdd vanmorgen al #Giel uitgezet ivm #maximhartman, is hij in DWDD, gelukkig is Adriaanvandis er om hem op zijn nummer te zetten reageer retweet
twitter:Clautje71 twitterde op maandag 02-11-2015 om 19:19:06Maxim Hartman wordt genadeloos afgetroefd door een echte man: Adriaan van Dis #dwdd#gna reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:SvanderVeldt twitterde op maandag 02-11-2015 om 19:18:00Go go leg het minderwaardigheidscomplex van maxim maar bloot #adriaanvandis vs #maximhartman #dwdd reageer retweet
[ afbeelding ]
Klaas ook? Beetje gek.quote:Op maandag 2 november 2015 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze mensen moeten maar lekker gaan scharen ofzo
quote:Op maandag 2 november 2015 19:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eindelijk eens fatsoenlijke muziek in DWDD. Komt niet vaak voor.
quote:Op maandag 2 november 2015 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SvanderVeldt twitterde op maandag 02-11-2015 om 19:18:00Go go leg het minderwaardigheidscomplex van maxim maar bloot #adriaanvandis vs #maximhartman #dwdd reageer retweet
[ afbeelding ]
Deze vond ik wel leukquote:Op maandag 2 november 2015 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Is dit weer een lachprogramma van Nederlandse bodem waar ik niet om ga lachen?
Dit is wel grappig Mani.quote:Op maandag 2 november 2015 19:39 schreef Mani89 het volgende:
nee, is best goedquote:Op maandag 2 november 2015 19:39 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2015 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ok dan, omdat jij het zegt.quote:
TR voor de gastenquote:Op maandag 2 november 2015 19:40 schreef Quyxz_ het volgende:
kanker bij dwdd dit kan echt niet alleen freek mag dat
Vrouwen hebben, uitzonderingen daargelaten, weinig gevoel voor humorquote:Op maandag 2 november 2015 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Typisch trouwens al die wijven op twitter die dachten dat Adriaan van Dis, Maxim op zijn nummer aan het zetten was, het waren gewoon 2 mannen die lol aan het trappen waren. Waarom zien vrouwen zoiets niet?
Vrouwen die de hele dag op twitter zitten kennen natuurlijk helemaal geen mannen dus ze herkennen het niet.quote:Op maandag 2 november 2015 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Typisch trouwens al die wijven op twitter die dachten dat Adriaan van Dis, Maxim op zijn nummer aan het zetten was, het waren gewoon 2 mannen die lol aan het trappen waren. Waarom zien vrouwen zoiets niet?
Hey de loting voor het dartsen is geweest gr grquote:Op maandag 2 november 2015 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Doe eens een linkjequote:Op maandag 2 november 2015 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hey de loting voor het dartsen is geweest gr gr
Durf ik te kijken?quote:Op maandag 2 november 2015 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hey de loting voor het dartsen is geweest gr gr
Hij speelde ook wel een prima rol in de onverwacht leuke serie missie aarde van de VPRO.quote:Op maandag 2 november 2015 19:42 schreef Tagliano het volgende:
Die Leo heeft nog eens bij de Eretribune gezeten in het begin. Dat was walgelijk
Het is wel een aardige jongen verder.quote:Op maandag 2 november 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap niet wat Slobeend hier leuk aan vindt.
Een jongen met het hart op de juiste plaats.quote:Op maandag 2 november 2015 19:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is wel een aardige jongen verder.
Niet mee eens.quote:Op maandag 2 november 2015 19:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vind de muziek heel vaak bagger.
Op Tarzan.quote:Op maandag 2 november 2015 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Zouden die vrouwen op twitter hier wel om moeten lachen?
Sluipschutters > tongquote:Op maandag 2 november 2015 19:48 schreef tong80 het volgende:
Ik kende ze niet. Wel triest om je eigen humor uit te gaan leggen.
Had ik de miljoen posts allang bereikt.
Dat tv'tje draait door was ook al zo matig.quote:
Ik zie Nic0quote:
Dat vind ik inderdaad, als een van de weinige, ook een prima programma. Sluipschutters vind ik wel beter.quote:Op maandag 2 november 2015 19:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Toren C is dan ook echt iets voor jou
quote:Op maandag 2 november 2015 19:42 schreef luckass het volgende:
[..]
IK HEB NOG NOOIT ZO'N GROTE VIS DOODGESTOKEN
Dat oplezen was niks nee.quote:Op maandag 2 november 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap niet wat Slobeend hier leuk aan vindt.
quote:40 jaar. Dan ben je oud en wijs door alle levenslessen. Toch? Claudia de Breij (net 40) vraagt zich eigenlijk nog steeds af hoe het moet, dat leven. Ze ging met haar vriendin Jessica van Geel, journalist van beroep, te rade bij mensen die daar wellicht tips voor hadden: Herman van Veen, Geert Mak, Hanneke Groenteman en Hedy d’Ancona om er een paar te noemen. Maar ook vrienden, familieleden en filosofen mochten hun zegje doen. De adviezen en oplossingen zijn opgetekend in het boek ‘Neem een geit. Leven voor gevorderden’. Is Claudia naast cabaretier, columniste en zangeres nu ook nog ‘levensexpert’?
Afgelopen zondag scoorde Cristiano Ronaldo tegen Las Palmas. Hiermee heeft de Portugese stervoetballer tegen alle clubs uit Primera División gescoord. Vanavond speelt hij met Real Madrid in de Champions League thuis tegen Paris Saint-Germain. Daarnaast verschijnt volgende week de documentaire ‘Ronaldo’ over de ster van Real. Genoeg reden dus om met zeven jonge Ronaldo-fans te bespreken waarom hij de beste voetballer van dit moment is.
Na ‘The New Black & White’ ligt de tweede EP in de reeks korte sessies van Danny Vera in de winkel. De naam is, hoe kan het ook anders, ‘The New Black & White part 2’. Net als op ‘The New Black & White’ speelt hij ook bij dit tweede deel zowel covers als zelfgemaakte nummers. Met deze nummers treedt Vera tegelijkertijd op in de theaters. Eén van de covers op de eerste ‘The New Black & White’-EP was het eerste Guilty Pleasure-nummer die hij bij DWDD gezongen heeft: ‘All I wanna do is make love to you’ van Heart.
Tafeldame: Hanneke Groenteman
Dit is dan wel weer tofquote:Een zeer bijzondere en succesvolle operatie in het UMC Groningen: de gelijktijdige transplantatie van een dunne darm en buikwand. De 25-jarige Taetske Linting leed aan de ziekte van Crohn, een ontstekingsziekte van het darmkanaal. Ze was niet meer in staat vast voedsel tot zich te nemen, ‘eten’ ging via het infuus.
Dankzij een donor heeft zij een nieuwe dunne darm én een nieuwe darmwand gekregen, inclusief navel. Ze kan weer gewoon eten en is inmiddels 20 kilo aangekomen. Een nieuwe mijlpaal in de chirurgie. Aan tafel de chirurgen achter het medische hoogstandje: Tallechien Tempelman, Patrick Khoe en chirurg Sijbrand Hofker.
Jij weegt minder dan 66 kilo?quote:
Jij trekt maar één keer een kledingstuk aan?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Hanneke maar één vestje hebben? Dit had ze bij de laatste uitzending van Sterren op het Doek ook al aan.
Gewoon 1.80 hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent onder de 66 kilo?Ben je 1.60m?
Presentatoren houden daar doorgaans wel degelijk rekening mee.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:10 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij trekt maar één keer een kledingstuk aan?
Presentatoren allicht wel, een tafelgast minder lijkt me.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Presentatoren houden daar doorgaans wel degelijk rekening mee.
En de rest in mijn buik.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Driekwart van dat gewicht zit in je gladde kuiten.
Ik ben prachtig gestroomlijnd.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:14 schreef Intellectueel het volgende:
Iemand die 1.80m lang is maar 65 kilo weegt kan je toch helemaal niet serieus nemen.
?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij wel een beetje lekker?
Wat een pauper.quote:
Waardige opvolger van de Lama's dus.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Alpaca's... godverdomme wat treurig is dat.
Hij was leuk, maar hijzelf stond dus schijnbaar om 12.00 uur op een maandagmiddag in de sportschool. Hij werkt dus evenmin.quote:
Misschien was hij de sportschoolhouder of trainer hequote:Op dinsdag 3 november 2015 19:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij was leuk, maar hijzelf stond dus schijnbaar om 12.00 uur op een maandagmiddag in de sportschool. Hij werkt dus evenmin.
Misschien werkt hij in de sportschool?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij was leuk, maar hijzelf stond dus schijnbaar om 12.00 uur op een maandagmiddag in de sportschool. Hij werkt dus evenmin.
De mannen in dat café waren al ver over de pensioengerechtigde leeftijd heen, dus die kickboks Mocro moet lekker zijn muil houden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, 1 op 4 kans. Er stonden nog 3 mensen geloof ik.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien was hij de sportschoolhouder of trainer he
Ja en dan wat langer graag.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Hartstikke leuk liedje hoor Danny, moet je vaker spelen!
En geen item over Messi. Veelzeggend.quote:
Die hebben we al gehad.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En geen item over Messi. Veelzeggend.
dan is het goedquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van jou uitgezonderd natuurlijk he
De ouders van nu.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
Welke moeder laat haar kind zo een kapsel nemen
Ja man die gaan in discussie met hun drie jaar oude kutkind als hij/zij irritant is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De ouders van nu.Patatgeneratie.
Hipstertjes van de toekomst.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
Welke moeder laat haar kind zo een kapsel nemen
Dieuwke heeft daar net een handdoekje onder de stoel laten leggen door de stagiair.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Hanneke groenteman zit te soppen in haar Tena lady aan tafel.
Doet Kuyt ook.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, hij kan een pingel scoren.
Knap zeg!
Bij PSV doet niemand dat.quote:
De afgunstquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan goffetomme dat shirt uitdoen. Manmanman
Maar ik hoef Dirk niet naakt te zien.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar ik hoef Dirk niet naakt te zien.
Storing kan ook.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:45 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ziggo? Is dat tegenwoordig een naam?
Het wasquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:45 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ziggo? Is dat tegenwoordig een naam?
quote:
Mooi duracel lichaam man.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:45 schreef Intellectueel het volgende:
Ik heb onze grote vriend Ronaldo ook live zien voetballen. Wie wil mij aanraken?
Dirk heeft een heerlijk lichaam.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij ook van hem man.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ach.. Michael Jackson was vroeger mijn idool. Ik weet niet wat erger is
Dan wil ik je eventueel wel even in je armpjes knijpen.quote:
Terwijl hij zojuist bij het donor item weer schandalig sociaal gehandicapt leek. Misschien is dit meer zijn niveau. Op naar zapsport.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:47 schreef Karina het volgende:
Matthijs doet het eigenlijk altijd wel leuk als er kinderen aan tafel zitten. Meer zichzelf lijkt wel.
Ja, vriendelijk en normaal. Viel me al eerder op.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:47 schreef Karina het volgende:
Matthijs doet het eigenlijk altijd wel leuk als er kinderen aan tafel zitten. Meer zichzelf lijkt wel.
Die van mij besloot op zijn 27e zijn hersens over de muur te verspreiden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ach.. Michael Jackson was vroeger mijn idool. Ik weet niet wat erger is
Denk niet dat het iets met niveau te maken heeft. Met kinderen kan hij meer improviseren denk ik.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Terwijl hij zojuist bij het donor item weer schandalig sociaal gehandicapt leek. Misschien is dit meer zijn niveau. Op naar zapsport.
En wat deed jij toen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die van mij besloot op zijn 27e zijn hersens over de muur te verspreiden.
Kurt?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die van mij besloot op zijn 27e zijn hersens over de muur te verspreiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |