Ik ookquote:
oke dn kattiequote:Op maandag 2 november 2015 20:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben op sekscruise geweest met Crip, hebben ze je dat niet verteld omdat ze je niet wilden kwetsen?
truequote:
Mijn penis ook maar daar haal ik ook niet constant het maximale uit.quote:
ja youtube met zijn muziekrechtenbullshitquote:Op maandag 2 november 2015 20:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
succes, zijn er honderden van en kan alleen met de onbekendere tracks.
Daar laat ik me verder niet over uit.quote:Op maandag 2 november 2015 20:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Dacht ff dat je zei zou crip niet doen als in ik zou haar niet neuqe
wat als het niet kliktquote:Op maandag 2 november 2015 20:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke, ik vind het juist leuk om in hostels andere mensen te ontmoeten.
En toen zag je de user die het zei en toen dacht je dat is onmogelijk.quote:Op maandag 2 november 2015 20:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Dacht ff dat je zei zou crip niet doen als in ik zou haar niet neuqe
Dat is prima.quote:Op maandag 2 november 2015 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar laat ik me verder niet over uit.
Ja, dat is dan kut. Maar zijn meer mensen en ik heb nog nooit gehad dat het niet klikte met niemand.quote:Op maandag 2 november 2015 20:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat als het niet klikt
zit je dan met wildvreemde in zo'n slaapzaal..
en wat als het een lekkere geile chick isquote:Op maandag 2 november 2015 20:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat als het niet klikt
zit je dan met wildvreemde in zo'n slaapzaal..
Jimmy zou het wel wat liever brengen.quote:Op maandag 2 november 2015 20:34 schreef Catkiller het volgende:
Op maandag 2 november 2015 20:33 schreef Crip het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2015 20:35 schreef BozeHaas het volgende:
luchtalarmen zijn sws hinderlijk ze denken niet eens aan de werklozen onder ons
beetje als dit ?quote:Op maandag 2 november 2015 20:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
en wat als het een lekkere geile chick is
Die mongool die filmt is zo'n vieze seksbeluste loser. Dat soort types heb je wel veel.quote:
ja het lijkt mij ongemakkelijk voor mij als ik met 3 meisjes op een kamer zit ofzoquote:Op maandag 2 november 2015 20:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die mongool die filmt is zo'n vieze seksbeluste loser. Dat soort types heb je wel veel.
Gewoon normaal doen. Of word je geil van elk meisje?quote:Op maandag 2 november 2015 20:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja het lijkt mij ongemakkelijk voor mij als ik met 3 meisjes op een kamer zit ofzo
liever jongens dan, wel beter denk
Omdat de sleeze ervan afspat.quote:Op maandag 2 november 2015 20:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoe weet je dat zo'n vieze loser is dan
hij laat de meisjes wel lachen
van die middelste in het 2de filmpje welquote:Op maandag 2 november 2015 20:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen. Of word je geil van elk meisje?
normaal doen voor mij is gewoon iedereen negerenquote:Op maandag 2 november 2015 20:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen. Of word je geil van elk meisje?
Oke, dan doe je aardig maar beschaafd.quote:Op maandag 2 november 2015 20:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
normaal doen voor mij is gewoon iedereen negeren
gwn eerste 10x op je bek gaan en daarna autopilot chicks hosselenquote:Op maandag 2 november 2015 20:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja het lijkt mij ongemakkelijk voor mij als ik met 3 meisjes op een kamer zit ofzo
liever jongens dan, wel beter denk
hoe weet je dat zo'n vieze loser is dan
hij laat de meisjes wel lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |