Jankse hequote:
tx voor de infoquote:Op maandag 2 november 2015 20:27 schreef McNulty het volgende:
net ff een bestelling gedaan bij bodyenfit
zie mij fit worden postquote:Op maandag 2 november 2015 20:27 schreef McNulty het volgende:
net ff een bestelling gedaan bij bodyenfit
quote:
Ik ben op sekscruise geweest met Crip, hebben ze je dat niet verteld omdat ze je niet wilden kwetsen?quote:Op maandag 2 november 2015 20:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Al een week niet gejankt.
Was jij weg ofzo trouwens?
Komt ie weer met z'n cripsessiequote:Op maandag 2 november 2015 20:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben op sekscruise geweest met Crip, hebben ze je dat niet verteld omdat ze je niet wilden kwetsen?
ik heb ook niet gezegd dat ik naar hostels ga. We hebben het er over omdat jij er ligtquote:Op maandag 2 november 2015 20:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je in een hotel slaapt kom je overdag ook genoeg mensen tegen.
Sekscruise?quote:Op maandag 2 november 2015 20:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben op sekscruise geweest met Crip, hebben ze je dat niet verteld omdat ze je niet wilden kwetsen?
Zo kwam het wel over.quote:Op maandag 2 november 2015 20:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook niet gezegd dat ik naar hostels ga. We hebben het er over omdat jij er ligt
Ja, daar moeten de vrouwen die er werken verplicht rokjes dragen.quote:
Wat zit je trouwens te FOK!ken joh, je zit verdomme in Barcelona... Ga je toch niet je tijd achter de computer verspillen?quote:
quote:
Soort gereformeerde cruise dus?quote:Op maandag 2 november 2015 20:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, daar moeten de vrouwen die er werken verplicht rokjes dragen.
quote:Op maandag 2 november 2015 20:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, daar moeten de vrouwen die er werken verplicht rokjes dragen.
Momento por favorquote:Op maandag 2 november 2015 20:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat zit je trouwens te FOK!ken joh, je zit verdomme in Barcelona... Ga je toch niet je tijd achter de computer verspillen?
Ze is niet op vakantie voor maar een week, waarom zou ze daar haast mee maken?quote:Op maandag 2 november 2015 20:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat zit je trouwens te FOK!ken joh, je zit verdomme in Barcelona... Ga je toch niet je tijd achter de computer verspillen?
Nee je moest minstens een stukje kont kunnen zien, zulke rokjes.quote:
Omdat life is short.quote:Op maandag 2 november 2015 20:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is niet op vakantie voor maar een week, waarom zou ze daar haast mee maken?
Kan toch dat je betaald hebt..quote:
sorryquote:
Zou Crip niet doen.quote:Op maandag 2 november 2015 20:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee je moest minstens een stukje kont kunnen zien, zulke rokjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |