ik wil zoveelquote:
Tuurlijk kan dima datquote:Op maandag 2 november 2015 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan jij ook je eigen tepel likken?
haha das kut. Je zal ook maar een drieling of zoiets krijgen...en dat ze dan allemaal snavhts op verschillende tijden gaan huilenquote:Op maandag 2 november 2015 18:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, één tip: anti-conceptie ernaFamilielied was 60 dagen geboorte eerste kind zwanger van de tweede
Iedereen is afgeschrikt door je verhaal en is extra planken bij de ramen aan het timmeren om te voorkomen dat ze ooit een vriendin krijgenquote:
was richting training. Nu weer terug omdat de hal dicht wasquote:
wanneer begin je met stage?quote:
srs?quote:Op maandag 2 november 2015 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
minstens 16000 euro mee verdiend, pff.
Welke sport doe je?quote:Op maandag 2 november 2015 20:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was richting training. Nu weer terug omdat de hal dicht was
ik ga ook maar ff een megamix maken van een populair muzieksoortquote:Op maandag 2 november 2015 20:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jup, minimaal is - 3 nullen.
16 novemberquote:Op maandag 2 november 2015 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wanneer begin je met stage?
Hoe is je crib?
handbal, maar door de stroomstoring eerder vanavond had de halbeheerder schijnbaar geen zin meerquote:
ah oke. Nu nog een hotel dan?quote:
succes, zijn er honderden van en kan alleen met de onbekendere tracks.quote:Op maandag 2 november 2015 20:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik ga ook maar ff een megamix maken van een populair muzieksoort
Zo gaat dat met gemeentelijke dingen, altijd problemen met de beheerder. Die heeft er geen zin in of vergeet dat er nog een team eerder komt oid. Dom zootjequote:Op maandag 2 november 2015 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
handbal, maar door de stroomstoring eerder vanavond had de halbeheerder schijnbaar geen zin meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |