quote:Op zondag 1 november 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shreyas opent een topic met een kutTT.
Gras is groen.
Veltman heeft daar echt een neusje voor.quote:
Terwijl ik de laatste post had.quote:Op zondag 1 november 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shreyas opent een topic met een kutTT.
Gras is groen.
Jij had er iets over ADOratie in gezet.quote:Op zondag 1 november 2015 22:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Terwijl ik de laatste post had.
Sander?quote:Op zondag 1 november 2015 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
Fisher scoorde ook nog een keer in een andere wedstrijd.
Daar doen ze niet aan, hele wedstrijd heeft Roda niemand bij tweede paal staan bij hoekschoppen tegenquote:Op zondag 1 november 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom stond er geen man bij de tweede paal van Roda?
Omdat Roda een kutclub is die alleen tegen PSV gaat voetballen.quote:Op zondag 1 november 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom stond er geen man bij de tweede paal van Roda?
LOL.quote:Op zondag 1 november 2015 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar doen ze niet aan, hele wedstrijd heeft Roda niemand bij tweede paal staan bij hoekschoppen tegen
Veroorzaakte een pingel. Scoorde vorige week ook tegen Roda.quote:Op zondag 1 november 2015 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, in eigen doel volgens mij.
Ah ja dat was hetquote:Op zondag 1 november 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veroorzaakte een pingel. Scoorde vorige week ook tegen Roda.
hahaquote:Op zondag 1 november 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Immers afgelopen woensdag had gespeeld was hij op jodenjacht gegaan bij deze fittie.
Doe eens normaal, je bent vader.quote:Op zondag 1 november 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Immers afgelopen woensdag had gespeeld was hij op jodenjacht gegaan bij deze fittie.
Een keer blazen en hij ligt een km verderopquote:Op zondag 1 november 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Net als AZ - NECquote:Op zondag 1 november 2015 22:48 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik heb deze wedstrijd gemist denk ik
Het was al zo'n drama, maar jij wil zeggen dat het nog voorbereid is ook? Wat triest.quote:
Winkels, Mossou en Jan schrijven hun teksten zeker. Tom en Sjoerd lezen alles voor. Pi-Air is iets spontaner.quote:Op zondag 1 november 2015 22:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was al zo'n drama, maar jij wil zeggen dat het nog voorbereid is ook? Wat triest.
Deze zit er nog steeds.quote:Op zondag 1 november 2015 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
Toen had je nog goede commentatoren.
Elkatabbi was wel een god.quote:
Er gaan geruchten dat michel Breuer de eerst volgende wedstrijd van Sparta met een wandelstok het veld op komt.quote:
Hij zit er voor RvPquote:Op zondag 1 november 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Edwin Shops is een waardeloze toevoeging.
Dat is Anders Nilsen, ik zei Anders Nielsen.quote:
Net zoveel diepgang als het interview met Sven van Beekquote:Op zondag 1 november 2015 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
Goed interview, lekker duidelijk.
Ronald wil niet meer.quote:Op zondag 1 november 2015 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan Thijs Zonneveld hier niet bij gaan zitten?
Of Ronald Waterreus?
lolquote:Op zondag 1 november 2015 23:01 schreef Buitendam het volgende:
Als abramovic slim is haalt ie Ron Jans.
Ik zie Ron Jans al een ruzietje beginnen met een topspeler omdat hij even de spanning niet meer aankan na een teleurstellend resultaatquote:Op zondag 1 november 2015 23:01 schreef Buitendam het volgende:
Als abramovic slim is haalt ie Ron Jans.
Wedden dat Narsingh er weer bij zit?quote:Op zondag 1 november 2015 23:01 schreef Rickertman96 het volgende:
MORGEN DE VOORSELECTIE OMG GENOT JAAJAJAJAJAJAJA
8*quote:Op zondag 1 november 2015 23:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De man van 5 balcontacten. Kramergod.
Sluit ik niet uit.quote:Op zondag 1 november 2015 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wedden dat Narsingh er weer bij zit?
Diego Costa op z'n bakkes hoeken, gewoon.quote:Op zondag 1 november 2015 23:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik zie Ron Jans al een ruzietje beginnen met een topspeler omdat hij even de spanning niet meer aankan na een teleurstellend resultaat
NEEE NEEE NEEEEquote:Op zondag 1 november 2015 23:06 schreef Slobeend het volgende:
Sjoerd en Pi-Air moeten vaste gast worden.
quote:Op zondag 1 november 2015 23:06 schreef Slobeend het volgende:
Inderdaad. Ik vind Pierre een degelijke analist.quote:Op zondag 1 november 2015 23:06 schreef Slobeend het volgende:
Niet meer te repareren??quote:Op zondag 8 november 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo ik zit op het ipadje.
Rip laptop
Dat hij vredig moge rusten
Is t niet meer waard, problemen aan het oplaadpunt zijn het permanente einde over het algemeen, die blijven terugkerenquote:
Jammerquote:Op zondag 8 november 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is t niet meer waard, problemen aan het oplaadpunt zijn het permanente einde over het algemeen, die blijven terugkeren
Vooral voor mijn portemonnee, kost me toch weer minimaal 300 euroquote:
Beetje leuke laptop wel ja.quote:Op zondag 8 november 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral voor mijn portemonnee, kost me toch weer minimaal 300 euro
Mja of er moet toevallig een aanbieding zijnquote:
Hij zal vast van niet denken.quote:Op zondag 8 november 2015 22:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jullie denken en zeggen doorgaans hetzelfde, dus je moet het weten.
2vingers in de neusquote:Op zondag 8 november 2015 22:21 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
PSV Wilfred, zeg het maar !
quote:Op zondag 8 november 2015 22:22 schreef Evertjan het volgende:
Henk en Pierre kunnen zo blijven zitten voor het Sinterklaasjournaal
Nou, er valt wat voor te zeggen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:23 schreef Slobeend het volgende:
Dat van El Anmadi was toch geen directe rode kaart?
quote:Op zondag 8 november 2015 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze moeten dan eens Porto-Benfica kijken , dan zie je pas wat 'hard' is
Net zoals kramer vasthouden geen rood was.quote:Op zondag 8 november 2015 22:23 schreef Slobeend het volgende:
Dat van El Anmadi was toch geen directe rode kaart?
quote:Op zondag 8 november 2015 22:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat een kanjerkneus die ten cate met zn joodse gebral, rot op uit dit programma NU!
Klopt, maar tegenover elkaar uitspelen is een beetje onzin.quote:Op zondag 8 november 2015 22:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Net zoals kramer vasthouden geen rood was.
Derksen is een lul so who caresquote:Op zondag 8 november 2015 22:26 schreef Droopie het volgende:
Derksen gaat Youri morgen helemaal afmaken
Rustaaagggquote:Op zondag 8 november 2015 22:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat een kanjerkneus die ten cate met zn joodse gebral, rot op uit dit programma NU!
dat mag je niet zeggen over god Derksen op foksquote:Op zondag 8 november 2015 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Derksen is een lul so who cares
Trappen naar het hoofd afdoen met een simpele gele kaartquote:Op zondag 8 november 2015 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker hoor
River tegen Boca is ook genot qua geweld
VI kneuzenkermisquote:Op zondag 8 november 2015 22:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat mag je niet zeggen over god Derksen op foks
Derksen is grappig maar zijn er echt mensen die hem nog serieus nemen? Hij lult maar wat, omdat ie ervoor betaald krijgt.quote:Op zondag 8 november 2015 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Derksen is een lul so who cares
Iemand zijn poten breken is een twijfelgevalletjequote:Op zondag 8 november 2015 22:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Trappen naar het hoofd afdoen met een simpele gele kaart
quote:Op zondag 8 november 2015 22:29 schreef Rabieluh het volgende:
Ik wil ook een mening hebben, dit kon rood zijn.
Those where the timesquote:Op zondag 8 november 2015 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand zijn poten breken is een twijfelgevalletje
En hoe.quote:Op zondag 8 november 2015 22:28 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Willem Vissers een enorme kneus.
Dit wilde ik even kwijt.
Kom op.quote:Op zondag 8 november 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
'Vastgehouden'
Aait hem. Zie hem nergens duidelijk vastpakken.
Henk ten Cate is een veel grotere kneus.quote:Op zondag 8 november 2015 22:28 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Willem Vissers een enorme kneus.
Dit wilde ik even kwijt.
quote:Op zondag 8 november 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
'Vastgehouden'
Aait hem. Zie hem nergens duidelijk vastpakken.
Ja mee eens maar zo'n gemene overtreding van ahmadi mag best bestraftquote:Op zondag 8 november 2015 22:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoe Nederlands dit. Als het Europees te slapjes is dan moet er meer pit in. Maar nu worden ze weer totaal afgezeken omdat ze te gard spelen.... Wat willen ze nu?
Ik vond ook dat je binnen de lijnen moet blijven. Met de bal in elk geval.quote:Op zondag 8 november 2015 22:32 schreef Kopsterk het volgende:
Oh Willem Vissers vindt dat je binnen de regels moet blijven.
Bedankt daarvoor Willem.
Tis een heerlijke lijpkees, zit passie in die jongen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
Die van Beek is wel een mafkees hè.
Dat zeg ik als voorzitter van de Sven van Beek fanclub.
PSV heeft de minste overtredingen gemaakt.quote:Op zondag 8 november 2015 22:29 schreef Evertjan het volgende:
Ze maken zoveel overtredingen omdat ze niet kunnen voetballen
nee, moeilijk te zien dus voordeel aanvallende partij.quote:
Als het tijd is voor een discussie over je eigen spelers uitfluiten.quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 22:33 schreef Almerian het volgende:
[..]
Spuit elf geeft ook water. Nee, en die brand is al uren geleden geblust.
Was dat niet die taxichauffeur van Ajax die zich naar de selectie speeldequote:
Knap dat je na drie maanden al dat oordeel kunt trekken.quote:Op zondag 8 november 2015 22:36 schreef De_Kraam het volgende:
Vilhena gaat a la Boetius naar het buitenland en dan hoor je er niks meer van.
zijn ma is ziek.. denk niet dat hij haar gaat verlaten.quote:Op zondag 8 november 2015 22:36 schreef De_Kraam het volgende:
Vilhena gaat a la Boetius naar het buitenland en dan hoor je er niks meer van. Net als Ziyech overigens.
Dank je.quote:Op zondag 8 november 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knap dat je na drie maanden al dat oordeel kunt trekken.
Akachargodquote:Op zondag 8 november 2015 22:37 schreef raptorix het volgende:
Henk ten Cate![]()
![]()
![]()
![]()
Kennis van me heeft contractonderhandelingen gedaan voor een speler die hij haalde,
[..]
Was dat niet die taxichauffeur van Ajax die zich naar de selectie speelde?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jamal_Akacharquote:Op zondag 8 november 2015 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Akachargodtegen RBC volgens mij
Niet goed genoeg voor sccquote:Op zondag 8 november 2015 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Akachargodtegen RBC volgens mij
Last gehad van dijbeenverrekking + heupproblemen. Vandaag weer voor het eerst 82 minuten gemaakt.quote:
Er zijn op Youtube nog mooie beelden van de orginele VI met Hugo Camps en Derksen, dikke sigarenrookquote:Op zondag 8 november 2015 22:39 schreef starla het volgende:
Volwassen mannen die zonder in meligheid uit te barsten een uur lang over voetbal kunnen praten....
Wanneer is het misgegaan met de zelfspot? Tijdens de eerste gouden generatie ('74-'78'), de tweede ('88) of de derde (Ajax '94-'95)?
Of vonden we onszelf altijd al zo interessant?
Iemand misschien linkjes naar voetbalpraatprogramma's uit laten we zeggen '75-'95?
Ben wel benieuwd naar het mentaliteitsverschil
Nou goed dan.quote:Op zondag 8 november 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Last gehad van dijbeenverrekking + heupproblemen. Vandaag weer voor het eerst 82 minuten gemaakt.
http://www.transfermarkt.(...)rb=&pos=&trainer_id=
Oordeel alsjeblieft niet zo simpel.
Jij kijkt zeker nooit VI.quote:Op zondag 8 november 2015 22:39 schreef starla het volgende:
Volwassen mannen die zonder in meligheid uit te barsten een uur lang over voetbal kunnen praten....
Wanneer is het misgegaan met de zelfspot? Tijdens de eerste gouden generatie ('74-'78'), de tweede ('88) of de derde (Ajax '94-'95)?
Of vonden we onszelf altijd al zo interessant?
Iemand misschien linkjes naar voetbalpraatprogramma's uit laten we zeggen '75-'95?
Ben wel benieuwd naar het mentaliteitsverschil
Waarom voorspel je dat?quote:Op zondag 8 november 2015 22:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nou goed dan.
Ik voorspel dat we niets meer van Boetius gaan horen. #nostradamus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |