Knap dat je na drie maanden al dat oordeel kunt trekken.quote:Op zondag 8 november 2015 22:36 schreef De_Kraam het volgende:
Vilhena gaat a la Boetius naar het buitenland en dan hoor je er niks meer van.
zijn ma is ziek.. denk niet dat hij haar gaat verlaten.quote:Op zondag 8 november 2015 22:36 schreef De_Kraam het volgende:
Vilhena gaat a la Boetius naar het buitenland en dan hoor je er niks meer van. Net als Ziyech overigens.
Dank je.quote:Op zondag 8 november 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knap dat je na drie maanden al dat oordeel kunt trekken.
Akachargodquote:Op zondag 8 november 2015 22:37 schreef raptorix het volgende:
Henk ten Cate![]()
![]()
![]()
![]()
Kennis van me heeft contractonderhandelingen gedaan voor een speler die hij haalde,
[..]
Was dat niet die taxichauffeur van Ajax die zich naar de selectie speelde?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jamal_Akacharquote:Op zondag 8 november 2015 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Akachargodtegen RBC volgens mij
Niet goed genoeg voor sccquote:Op zondag 8 november 2015 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Akachargodtegen RBC volgens mij
Last gehad van dijbeenverrekking + heupproblemen. Vandaag weer voor het eerst 82 minuten gemaakt.quote:
Er zijn op Youtube nog mooie beelden van de orginele VI met Hugo Camps en Derksen, dikke sigarenrookquote:Op zondag 8 november 2015 22:39 schreef starla het volgende:
Volwassen mannen die zonder in meligheid uit te barsten een uur lang over voetbal kunnen praten....
Wanneer is het misgegaan met de zelfspot? Tijdens de eerste gouden generatie ('74-'78'), de tweede ('88) of de derde (Ajax '94-'95)?
Of vonden we onszelf altijd al zo interessant?
Iemand misschien linkjes naar voetbalpraatprogramma's uit laten we zeggen '75-'95?
Ben wel benieuwd naar het mentaliteitsverschil
Nou goed dan.quote:Op zondag 8 november 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Last gehad van dijbeenverrekking + heupproblemen. Vandaag weer voor het eerst 82 minuten gemaakt.
http://www.transfermarkt.(...)rb=&pos=&trainer_id=
Oordeel alsjeblieft niet zo simpel.
Jij kijkt zeker nooit VI.quote:Op zondag 8 november 2015 22:39 schreef starla het volgende:
Volwassen mannen die zonder in meligheid uit te barsten een uur lang over voetbal kunnen praten....
Wanneer is het misgegaan met de zelfspot? Tijdens de eerste gouden generatie ('74-'78'), de tweede ('88) of de derde (Ajax '94-'95)?
Of vonden we onszelf altijd al zo interessant?
Iemand misschien linkjes naar voetbalpraatprogramma's uit laten we zeggen '75-'95?
Ben wel benieuwd naar het mentaliteitsverschil
Waarom voorspel je dat?quote:Op zondag 8 november 2015 22:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nou goed dan.
Ik voorspel dat we niets meer van Boetius gaan horen. #nostradamus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |