Dat ze mogelijk iets beter zijn opgeleid zou best kunnen maar dat ze weggaan betwijfel ik ten zeerste.quote:Op zondag 1 november 2015 21:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ken je OTU
Vermoedelijk 'iets' beter opgeleid dan jij bent
Oh lol, heb je hem bewaard? Dan kan ik hem er in plakkenquote:Op zondag 1 november 2015 21:36 schreef J.B. het volgende:
Verdomme, ik was net een nieuwe OP aan het schrijven![]()
Zo vaak een verkiezing verliezen en dan nog steeds de schuld bij anderen zoeken.quote:Op zondag 1 november 2015 21:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kilicdaroglu zegt dat de aanslagen de reden is dat de AKP heeft gewonnen en dat de CHP niet heeft gemerkt van de kiezers dat de CHP zelf iets verkeerds heeft gedaan
wrm niet?quote:Op zondag 1 november 2015 21:42 schreef robin007bond het volgende:
Mijn vraag aan de Turken op FOK! die de AK-partij steunen:
Waarom in hemelsnaam?
OTU of ODTU stond ooit vrij hoog in de top 100 van beste universiteiten ter wereld, maar alle uni's zijn flink gezakt. Dat je 't niet gelooft dat mensen willen vertrekken of gaan vertrekken is ok, sinds eind vorig jaar 3 naar 't buitenland zien gaan.quote:Op zondag 1 november 2015 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat ze mogelijk iets beter zijn opgeleid zou best kunnen maar dat ze weggaan betwijfel ik ten zeerste.
Maar goed, jij hoort en lees wel vaker dingen die ik niet serieus neem.
Zet die in de OP? Mijn eigen geschreven post is weg, maar ik had voornamelijk de eerste 3 alinea's gewijzigd omdat daar o.a. nog verkiezingen in juni bij stond.quote:
Turkse Nederlandsers, wel correct blijven he. Ze horen er allemaal gewoon bij.quote:Op zondag 1 november 2015 21:42 schreef robin007bond het volgende:
Mijn vraag aan de Turrekeh op FOK! die de AK-partij steunen:
Waarom in hemelsnaam?
Persvrijheid die bijvoorbeeld onder druk staat door de AK-partij, Erdogan die zichzelf steeds meer als een dictator gedraagt, social media die wordt verboden onder het mom van staatsbelangen. Dat zijn best ernstige zaken naar mijn mening.quote:
Kilicdaroglu moet opstappenquote:Op zondag 1 november 2015 21:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo vaak een verkiezing verliezen en dan nog steeds de schuld bij anderen zoeken.
Mee eens! Dat is inderdaad beter.quote:Op zondag 1 november 2015 21:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Turkse Nederlandsers, wel correct blijven he. Ze horen er allemaal gewoon bij.
Wat betreft een Erdogan die zich steeds meer als een dictator gedraagt is mijn conclusie dat je geen idee hebt waar je het over hebt, anderzijds zijn het onder druk zetten van de media en het blokkeren van social media wel serieuze verwijten ja.quote:Op zondag 1 november 2015 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Persvrijheid die bijvoorbeeld onder druk staat door de AK-partij, Erdogan die zichzelf steeds meer als een dictator gedraagt, social media die wordt verboden onder het mom van staatsbelangen. Dat zijn best ernstige zaken naar mijn mening.
Heh, als je oproept om Nederlanders in Syrië te laten vechten pakt men je al op, laat staan dat je oproept dat mensen hier de wapens oppakken binnen Nederland.quote:Op zondag 1 november 2015 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat betreft een Erdogan die zich steeds meer als een dictator gedraagt is mijn conclusie dat je geen idee hebt waar je het over hebt, anderzijds zijn het onder druk zetten van de media en het blokkeren van social media wel serieuze verwijten ja.
Maar hoe lang gaat het duren voor voor facebook en twitter in NL worden geblocked wanneer er massaal wordt opgeroepen tot gewapende protesten, mensen aan te vallen, staatsbedrijven in de fik te zetten, de Nederlandse overheid contact opneemt met Twitter en Facebook en deze sites niet mee werken met de rechter, we weten nog wel waarom Piratebay in Nederland was geblokkeerd?
Ik wil Robin de holocaust zien ontkennen, staatsgeheimen lekken of door rood rijden en wanneer hij dan voor een van deze zaken is opgepakt zich beroepen op persvrijheid en hoe deze onder druk staat in Nederland.quote:Op zondag 1 november 2015 21:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heh, als je oproept om Nederlanders in Syrië te laten vechten pakt men je al op, laat staan dat je oproept dat mensen hier de wapens oppakken binnen Nederland.
tjong, je hebt dus op jouw manier "geen idee" waar mensen het over hebben en je geeft een voorbeeld dat tegen je eigen verontwaardiging ingaat.quote:Op zondag 1 november 2015 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat betreft een Erdogan die zich steeds meer als een dictator gedraagt is mijn conclusie dat je geen idee hebt waar je het over hebt, anderzijds zijn het onder druk zetten van de media en het blokkeren van social media wel serieuze verwijten ja.
Dictator/dictatuur & 'serieuze verwijten' zijn geen synoniemen van elkaar. Maar goed, het boycotten van social media is nog altijd een sterker voorbeeld dan 'hij riep op tot maak X aantal kinderenquote:Op zondag 1 november 2015 22:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
tjong, je hebt dus op jouw manier "geen idee" waar mensen het over hebben en je geeft een voorbeeld dat tegen je eigen verontwaardiging ingaat.
verder alles goed met je?
Je bent net op tijd, iemand zou anders helemaal los tegen mij gaan.quote:Op zondag 1 november 2015 22:14 schreef Reya het volgende:
Laten we vriendelijk tegen elkaar blijven.
Ik weet niet wat mensen bezielt om tegen de overwinning van de AKP te zijn, ok ze gaan dan wel een dictatuur tegemoet. Maar wie weet krijgen we dat ooit in Nederland nog weleens.quote:Op zondag 1 november 2015 22:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dictator/dictatuur & 'serieuze verwijten' zijn geen synoniemen van elkaar. Maar goed, het boycotten van social media is nog altijd een sterker voorbeeld dan 'hij riep op tot maak X aantal kinderen!"
Ach, de troost is dat Erdogan in Turkije in ieder geval nooit bepaalde dingen zal kunnen zeggen over minderheden die figuren zoals Wilders constant en herhaaldelijk over moslims en Marokkanen zegt. Tot zover dictaturen.quote:Op zondag 1 november 2015 22:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mensen bezielt om tegen de overwinning van de AKP te zijn, ok ze gaan dan wel een dictatuur tegemoet. Maar wie weet krijgen we dat ooit in Nederland nog weleens.
[..]
[ Bericht 3% gewijzigd door Reya op 01-11-2015 22:18 ]
Zeg je nou serieus dat het in Nederland er erger aan toe gaat dan in Turkije?quote:Op zondag 1 november 2015 22:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, de troost is dat Erdogan in Turkije in ieder geval nooit bepaalde dingen zal kunnen zeggen over minderheden die figuren zoals Wilders constant en herhaaldelijk over moslims en Marokkanen zegt. Tot zover dictaturen.
Ik ben nog altijd jonger dan jij vrind, vermoed ik dan
Bron?quote:Op zondag 1 november 2015 23:01 schreef arie_bc het volgende:
Turkije onder Erdogan zakt af naar donkere middeleeuwen niveau met huns wens naar theocratie.
Wetenschap en verlichting worden daar naar de achtergrond gedrukt tbv een absolute religieuze overtuiging. En laat die eerste twee nou net aan de basis staan van de meest fundamentele mensenrechten.
AKP bemoeit zich actief met wetenschap: http://www.dewereldmorgen(...)eel-gedoe-in-turkijequote:
Op het Columbus stukje na is er niks mis met wat daar allemaal staat. Ottomaans kan best geleerd worden, kritiek op de Nobelprijs is terecht en een man en een vrouw zijn niet gelijk. Immers heet de 1 een man en de ander een vrouw. We zijn nu eenmaal verschillend.quote:Op zondag 1 november 2015 23:20 schreef arie_bc het volgende:
AKP bemoeit zich actief met wetenschap: http://www.dewereldmorgen(...)eel-gedoe-in-turkije
En dat is via de rechter aangepakt.quote:Op zondag 1 november 2015 23:20 schreef arie_bc het volgende:
Ze zorgen dat mensen die schrijven over bv evolutie ontslagen worden: http://www.elsevier.nl/We(...)gen-ELSEVIER226644W/
Zo kun je Kim Jung Un ook wel ophemelen.quote:Op zondag 1 november 2015 23:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op het Columbus stukje na is er niks mis met wat daar allemaal staat. Ottomaans kan best geleerd worden, kritiek op de Nobelprijs is terecht en een man en een vrouw zijn niet gelijk. Immers heet de 1 een man en de ander een vrouw. We zijn nu eenmaal verschillend.
Je kunt je oprecht afvragen of het alternatief beter zou zijn geweest. De oppositie bestaat uit twee partijen - CHP en MHP - die vooral in het verleden leven, en een derde - HDP - die zich specifiek op één deel van de bevolking richt. Wat Turkije vooral ontbeert is een sterke, moderne en geloofwaardige oppositie.quote:Op maandag 2 november 2015 09:46 schreef Hexagon het volgende:
Wat een stelletje idioten om deze dictator in spe even vrij baan te geven.
Och het is inderdaad niet dat die partijen nu echt zo geweldig zijn. Maar alleen al voor de democratische balans zou het beter zijn geweest. Want hoeveel waarschuwingen moet je krijgen voor je land in een dictatuur wordt gerommeld?quote:Op maandag 2 november 2015 09:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt je oprecht afvragen of het alternatief beter zou zijn geweest. De oppositie bestaat uit twee partijen - CHP en MHP - die vooral in het verleden leven, en een derde - HDP - die zich specifiek op één deel van de bevolking richt. Wat Turkije vooral ontbeert is een sterke, moderne en geloofwaardige oppositie.
De huidige situatie is niet ideaal, maar tegelijkertijd zou ik wel durven stellen dat er een betere balans is tussen machten dan voorheen, toen het leger een ongezonde rol speelde. Uiteindelijk is het ook belangrijk om ontwikkelingen in hun context te zien.quote:Op maandag 2 november 2015 10:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Och het is inderdaad niet dat die partijen nu echt zo geweldig zijn. Maar alleen al voor de democratische balans zou het beter zijn geweest. Want hoeveel waarschuwingen moet je krijgen voor je land in een dictatuur wordt gerommeld?
Minimaal 30% van de Koerden in het Zuid-Oosten van Turkije heeft op de AKP gestemd. Gaan ze dan onderling elkaar ook de tent uitslaan?quote:Op maandag 2 november 2015 13:18 schreef AgLarrr het volgende:
Nou, zullen we de eurootjes maar inzetten op wanneer daar een full-out burgeroorlog uitbreekt? Want ik ga niet geloven dat de Koerden gedwee onder de knoet van ome Erdo binnen het 'rijk' blijven, als deze zijn praktijken voortzet.
Ze klagen dat terrorisme de mensen in het Zuid-Oosten van Turkije hebben beïnvloed.quote:Op maandag 2 november 2015 14:05 schreef xpompompomx het volgende:
Goh, je verwacht het niet van ome Mugabe Erdo natuurlijk.
Waarnemers kritisch over Turkse verkiezingen
Waarom niet?quote:Op maandag 2 november 2015 14:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Minimaal 30% van de Koerden in het Zuid-Oosten van Turkije heeft op de AKP gestemd. Gaan ze dan onderling elkaar ook de tent uitslaan?
Geen leugens verspreiden.quote:Op maandag 2 november 2015 16:00 schreef Beathoven het volgende:
De opkomst was lager dan in Juni. Dat was een factor voor de verschuiving.
Wat me verrast is dat het CHP-gezinde Eskisehir met een CHP burgemeester ook de Akp als grootste partij maakte.
Maar dat valt wel enigszins te verklaren. Eskisehir is een studentenstad die tijdens de vakantieperiodes leegloopt, en waaruit studenten vanuit 't hele land teruggaan naar de steden waar ze wonen. Wat overblijft zijn ouderen en een relatief conservatieve groep. De studenten waren in April in de stad, er was geen vakantie. Nu rond deze tijd is iedereen voor een week weg en stemt men vanuit de woonplaatsen. Dit levert een licht voordeel voor de akp op, waar anders alles geconcentreerf wordt, wordt 't nu uitgesmeert en verdwijnen de stemmen in de marge.
Als de Akp de gemeente wil winnen en de burgemeester wil vervangen (ze noemen 'm wel de tweede Ataturk) zal het de gemeenteraadsverkiezingen dus ook in de vakanties moeten houden. Dus zal Triggershot even z'n connecties moeten informeren.
Kom dan met een bron om het te counteren, nu weten we nog niks.quote:
Opkomt juni 83%quote:Op maandag 2 november 2015 21:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kom dan met een bron om het te counteren, nu weten we nog niks.
Zoals Erdogan en het feit dat hij stelde dat Turken Amerika ontdekt hebben en waarop je geen kritiek op hadquote:Op maandag 2 november 2015 22:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Opkomt juni 83%
Opkomst november 85%
Sommige mensen willen maar al te graag overal een eigen draai aan geven.
Je liegt en bedriegt. Daar ben ik wel klaar mee.quote:Op maandag 2 november 2015 22:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zoals Erdogan en het feit dat hij stelde dat Turken Amerika ontdekt hebben en waarop je geen kritiek op had
Dus jij bent degene die op feiten checkt hier, lekker.
Ik pakte een cijfer van gisteren in het begin, daarmee zat ik fout. Jij praat dictaturen goed. Ouwe klapjosti met het IQ van je usericon.quote:Op maandag 2 november 2015 22:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je liegt en bedriegt. Daar ben ik wel klaar mee.
Gister waren de cijfers exact hetzelfde. Je liegt, je begriegt, je verdraait zaken en je bent continu denigrerend bezig. Jij bent hier al eerder op aangesproken (In deze reeks nog) maar blijkbaar snap je het niet.quote:Op maandag 2 november 2015 22:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik pakte een cijfer van gisteren. Jij praat dictaturen goed. Ouwe klapjosti met het IQ van je usericon.
Gisteren waren de verkiezingen nog aan de gang. Was iets te vroeg.quote:Op maandag 2 november 2015 22:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gister waren de cijfers exact hetzelfde. Je liegt, je begriegt, je verdraait zaken en je bent continu denigrerend bezig. Jij bent hier al eerder op aangesproken (In deze reeks nog) maar blijkbaar snap je het niet.
Je post om 16:00 vandaag, de stemmen waren vanacht al voor 99% geteld.quote:Op maandag 2 november 2015 23:02 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Gisteren waren de verkiezingen nog aan de gang. Was iets te vroeg.
Ik ga niet aangesproken worden op het bekritiseren van de selectieve verontwaardiging van zo'n meeprater als jij. Ik tik je zo omver. Letterlijk en figuurlijk.
Ik pakte het cijfer van gisteren, een cijfer dat blijkbaar nog in de progressiefase zat.quote:Op maandag 2 november 2015 23:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je post om 16:00 vandaag, de stemmen waren vanacht al voor 99% geteld.
Je liegt, je bedriegt, je praat denigrerend en je gaat nu mij ook bedreigen? Jij bent helemaal van de pot gerukt.
Ik stem geen CHP.quote:Op maandag 2 november 2015 23:08 schreef xminator het volgende:
Typische chp-stemmer die beathoven.![]()
Leugens rondspuien en alles maar verdraaien en doen.
De CHP is van plan om van Erdogan z'n mega-rukbunker een centrum voor wetenschap te maken, mocht z'n dictatuur ooit tot een einde komenquote:Op maandag 2 november 2015 23:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee maar je hebt wel de CHP zihniyeti.
Als de Akp-stemmende Turken in Nederland Turkije naar een dictatuur stemmen, voelen ze zichzelf hoger in aanzien als ze daar eens heengaan voor hun jaarlijkse vakantie. Dan zijn ze de Turken uit het ontwikkelde en vrije Nederland, waar de Turken niet naartoe kunnen zonder visum. Dus het is stand-verhogend. Ben ze daar wel tegengekomen, decadentie ten topquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:05 schreef arie_bc het volgende:
Dat er uberhaupt mensen zijn in Nederland die een theocratische dictator als Erdogan verdedigen baart mij ernstig zorgen.
Jammer dat dit soort mensen ook een stem hebben in de Nederlandse politiek.
Eng he als mensen iemand kiezen die jij niet magquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:05 schreef arie_bc het volgende:
Dat er uberhaupt mensen zijn in Nederland die een theocratische dictator als Erdogan verdedigen baart mij ernstig zorgen.
Jammer dat dit soort mensen ook een stem hebben in de Nederlandse politiek.
Je bedoelt politici kiezen die het volk willen onderdrukken. Ik zou best een glas roosvicee limonade met Erdogan en andere Akp kopstukken kunnen drinken, maar je moet ze niet aan 't stuur van 't schip zetten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:23 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Eng he als mensen iemand kiezen die jij niet mag![]()
Verschillen van mening en idealen is geen probleem.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:23 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Eng he als mensen iemand kiezen die jij niet mag![]()
Dat klopt. En het is nog niet eens zo erg dat een politicus bepaalde opvattingen uitdraagt, het zijn veelal geen wetenschappers; en laat er aub variatie in achtergronden en meningen zijn. We hadden bv Maria van der Hoeven met haar intelligent Design, moet kunnen. Maar in een gezonde coalitie en een gezonde democratie regeert de mening van een enkeling niet, daarin is het allemaal de grote gemene deler. De oppositie controleert en maakt de coalitie gezonder, en dan werkt de democratie. Het is erger als een hele maatschappij ingericht wordt als zandbak voor de utopie van 1 persoon. In principe is dat al jaren het geval in Turkije, maar de deuren worden nu wijder opengezet. De oppositie mag aan de zijlijn toekijken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:41 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Verschillen van mening en idealen is geen probleem.
Politici die zorgen dat journalisten met een andere mening in de bak belanden.
Die de oppositie bedreigt en via valse beschuldigingen en/of om triviale zaken laat opsluiten.
Die zich actief bemoeit met wetenschappelijke feiten (evolutie ontkennen en de theorie actief onderdrukken).
Die toewerkt naar een theocratie waar bv vrouwen en anders gelovigen fundamenteel minder/andere rechten hebben.
Dat soort 'andere' meningen kan ik inderdaad missen als kiespijn.
Erdogan gaat tegen alles in wat we onder een verlichte democratische rechtstaat scharen.
Volgens mij moet je stemmen in de gemeente waar je geregistreerd bent, zoals in NL.quote:Op maandag 2 november 2015 22:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zoals Erdogan en het feit dat hij stelde dat Turken Amerika ontdekt hebben en waarop je geen kritiek op had
Dus jij bent degene die op feiten checkt hier, lekker.
Eskishir loopt deels leeg en voor familiebezoeken komen er uit andere steden mensen bij. Heel turkije toert rond in de vakanties en stemt waar ze zichzelf op dat moment bevinden.
Switches van Chp naar Akp komen onder de studenten iig niet voor.
Boeien, ignorance is a bliss.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Volgens mij moet je stemmen in de gemeente waar je geregistreerd bent, zoals in NL.
Een kiezer die op de dag van de verkiezingen niet in de eigen gemeente kan of wil stemmen kan een verzoek indienen in een andere gemeente zijn stem uit te brengen. Hiervoor moet hij of zij een kiezerspas aanvragen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Volgens mij moet je stemmen in de gemeente waar je geregistreerd bent, zoals in NL.
Ja met een machtiging. Ik betwijfel dat je stem dan in Groningen voor Groningen telt.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja met een machtiging. Ik betwijfel dat je stem dan in Groningen voor Groningen telt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]Ey ga weg met je feiten. Ik tik je zo omver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dan, jij weet niet wie ik ben.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ey ga weg met je feiten. Ik tik je zo omver.
Ik weet waar je huis woont. Ik weet waar je bed slaapt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe dan, jij weet niet wie ik ben.
Iemand die dictators steunt. weinig ruggengraat heeft en z'n tijd wegdrijft met hand en sjordienstjes voor een niet-kredietwaardige bende als Fok, hoeft ie volgens mij niet te kennen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe dan, jij weet niet wie ik ben.
Pas maar op dat je niet die dictator gehoorzaamt door 3 kinderen te maken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Iemand die dictators steunt. weinig ruggengraat heeft en z'n tijd wegdrijft met hand en sjordienstjes voor een niet-kredietwaardige bende als Fok, hoeft ie volgens mij niet te kennen.
Ik denk niet dat jij ooit kinderen gaat maken ouwe zuiperquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet die dictator gehoorzaamt door 3 kinderen te maken.
Dat zeg ik, je bent in de waan dat je iets over mij weet en komt zelden ook maar verder dan het wat persoonlijker te maken, je laatste 2 posts zijn illustratie #4983983 daarvan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij ooit kinderen gaat maken ouwe zuiper
Je zoekt het zelf op vriend, zie je onderonsje met je vriendje hierboven.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je bent in de waan dat je iets over mij weet en komt zelden ook maar verder dan het wat persoonlijker te maken, je laatste 2 posts zijn illustratie #4983983 daarvan.
Voor zover je niet de geheugen van een pinda hebt en je daadwerkelijk je eigen postgedrag herinnert, vergeet even niet je post die inmiddels weer is gedelete mijn beste.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je zoekt het zelf op vriend, zie hierboven.
Schenk er nog maar eentje in. Proost, en het beste
Welke? Die post over dat moslims Amerika ontdekt hebben en een moskee op Cuba gebouwd hebben?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor zover je niet de geheugen van een pinda hebt en je daadwerkelijk je eigen postgedrag herinnert, vergeet even niet je post die inmiddels weer is gedelete mijn beste.
Nee, die 'Triggerhund' je weet wel die ene die ik 'opzocht' terwijl ik sliep, of post #56 en mocht er iets in een 'Cuba' post staan heb ik die gemist.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Welke? Die post over dat moslims Amerika ontdekt hebben en een moskee op Cuba gebouwd hebben?
het zij je vergevenquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, die 'Triggerhund' je weet wel die ene die ik 'opzocht' terwijl ik sliep, of post #56 en mocht er iets in een 'Cuba' post staan heb ik die gemist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |