geclassificeerd? Geklasseerd neem ik aan, want waarom zou dat na 90% geheim zijn?quote:Op zondag 1 november 2015 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jawel. 90% van de race voltooid -> geclassificeerd.
Mediums zijn dus beter dan de softs. Bottas was ook beter dan Kvyat.quote:Op zondag 1 november 2015 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
Perez heeft nog behoorlijke pace ondanks zijn banden!
6- want alleen een foutje dat afgestraft werd.quote:Op zondag 1 november 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we Verstappen een 5.5 geven. Aardig gereden, niet groots, toch punten.
toch wel een 6.13 hoor ouwe reusquote:Op zondag 1 november 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2015 21:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
geclassificeerd? Geklasseerd neem ik aan, want waarom zou dat na 90% geheim zijn?
quote:Op zondag 1 november 2015 21:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
geclassificeerd? Geklasseerd neem ik aan, want waarom zou dat na 90% geheim zijn?
bij de duitsers zekerquote:
Yup. Ik merk zelf enige teleurstelling met die P9, maar eigenlijk is het tamelijk maximaal. De FI's zijn gewoon sneller. Punt.quote:Op zondag 1 november 2015 21:44 schreef TargaFlorio het volgende:
De verwachtingen van Max zijn natuurlijk ook een stuk hoger geworden in de loop van het seizoen maar we moeten wel realistisch zijn.
Meer zat er met deze auto op dit circuit niet in. Dus een 8 vanwege dat ene foutje waardoor Perez voorbij kwam.quote:Op zondag 1 november 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2015 21:46 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Yup. Ik merk zelf enige teleurstelling met die P9, maar eigenlijk is het tamelijk maximaal. De FI's zijn gewoon sneller. Punt.
En weer het hele weekend sneller dan Sainz. Dat gebeurt nu steeds vaker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |