RIC waarschijnlijk ookquote:
ook als Rossi en Stevens uitvallen?quote:Op zondag 1 november 2015 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Als er nu 2 auto's uitvallen staat Max 3de.
1 stopper lijkt me beetje extreem, hoop van niet.quote:
Pakte in Texas ook goed uit.quote:Op zondag 1 november 2015 20:33 schreef marcodej het volgende:
Ze anticiperen op het goede bandenmanagement bij Verstappen. Weet niet of dat de juiste strategie is.
By sky zeiden ze van te voren dat de medium band het wel 50-55 ronden zou uit kunnen houdenquote:Op zondag 1 november 2015 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
1 stopper lijkt me beetje extreem, hoop van niet.
Er is al 1 auto uitgevallen.quote:Op zondag 1 november 2015 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Als er nu 2 auto's uitvallen staat Max 3de.
Dit. Zat er niet helemaal naast, dus is de bocht voor Kimi.quote:
Hij wilde een paaltje mee pakken?quote:Op zondag 1 november 2015 20:35 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Sainz knalde wel flink over de uitrij strook van de pits om die slipstream te pakken.
Aldus Mercedes.quote:Op zondag 1 november 2015 20:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Bottas fout, Raikkonen mag zijn lijn kiezen.
gek, bottas zat binneninquote:Op zondag 1 november 2015 20:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Waar had Bottas dan heen gemoeten? Kimi wist dat Bottas daar zat en liet hem geen ruimte.quote:Op zondag 1 november 2015 20:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Kimi ligt voor en mag dus zijn lijn door de bocht bepalen. Bottas had daar niet mogen zitten.quote:Op zondag 1 november 2015 20:36 schreef THEFXR het volgende:
Kimi gaf geen ruimte, bottas zat al over de curbs heen
Die zitten na afloop gewoon gezamelijk aan de Vodkaquote:
als je 30 op zacht doet, dan lukt 40 op hard ook welquote:Op zondag 1 november 2015 20:37 schreef VXXLL het volgende:
Max kan toch nooit 40 rondes op 1 setje banden rijden? Minimaal nog 2 stops lijkt me
Zal nu wel komen.quote:Op zondag 1 november 2015 20:37 schreef Justevo het volgende:
Hoe lang gaat Max nog door?! Als ie nu gaat komt ie nog voor Sainz
Of er helemaal naast, of er niet naast.quote:Op zondag 1 november 2015 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar had Bottas dan heen gemoeten? Kimi wist dat Bottas daar zat en liet hem geen ruimte.
Weer een record. Nieuw record: elke race een record verbroken.quote:Op zondag 1 november 2015 20:38 schreef Geralt het volgende:
Lewis en Nico even binnen: Max jongste leider van een GP ooit. 🏁
hij lag naast bottas, niet er voorquote:Op zondag 1 november 2015 20:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kimi ligt voor en mag dus zijn lijn door de bocht bepalen. Bottas had daar niet mogen zitten.
hij is 18, dus het magquote:
Dat klink wel logisch jaquote:Op zondag 1 november 2015 20:38 schreef nils7 het volgende:
[..]
als je 30 op zacht doet, dan lukt 40 op hard ook wel
Heeft een stop minder dan en de banden zijn nieuwer dan die van de Red bulls dadelijk, kan leuk worden. We hebben het altijd over die inhaalacties van Max maar ook het volwassen rijden met niemand in de buurt is gewoon erg netjes. Rijd zo volwassen een race.quote:Op zondag 1 november 2015 20:37 schreef caspervc het volgende:
Ik zit te denken Max op een 1 stop strategie? Nu 25 rondjes + quali Q3 op deze softs?
Setje hard dr onder en straks 40 rondjes knallen drop?
Ze lagen niet op een lijn. De voorband van Kimi zat voor die van Bottas.quote:
denk t ook niet, zacht ongeveer 30 rondjes gereden dan lukt 40 op hard ook welquote:
Ja was echt gaaf.quote:Op zondag 1 november 2015 20:41 schreef Cheiron het volgende:
Cool shot! Gun er al op terwijl hij nog beweegt.
Je meent hetquote:Op zondag 1 november 2015 20:41 schreef Justevo het volgende:
Als ze 45/50 op hard kunnen doen dan moeten Bottas, Hulk en Massa volgens mij nog een keer naar binnen.
ja zag t onderaan hahaquote:
Ja, die zijn rond 10-12 naar binnen gegaan volgens mij.quote:Op zondag 1 november 2015 20:41 schreef Justevo het volgende:
Als ze 45/50 op hard kunnen doen dan moeten Bottas, Hulk en Massa volgens mij nog een keer naar binnen.
Beter dat ze Verstappen bij Ferrari laten gaan rijden.quote:Op zondag 1 november 2015 20:42 schreef zoem het volgende:
Vettel weer eraf. Ferrari heeft hun dag niet.
er voor betekent de hele auto, gastquote:Op zondag 1 november 2015 20:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze lagen niet op een lijn. De voorband van Kimi zat voor die van Bottas.
veel regen in de computer van de live timing hahahquote:
Niet als hun nog moeten, dan is het zorgen niet meer dan 20 seconden achter te raken.quote:Op zondag 1 november 2015 20:43 schreef marcodej het volgende:
Na de eerste ronde stops heeft VES dus twee plekken verloren.
of hij heeft gewoon remproblemenquote:Op zondag 1 november 2015 20:44 schreef JimmyManna het volgende:
Vettel is niet helemaal fit uit het duel met Ricciardo gekomen of hij rijdt vandaag als een krant. Of het is eigenlijk Raikkonen met Vettels helm.
was te verwachten vanwege de vroege undercutquote:Op zondag 1 november 2015 20:43 schreef marcodej het volgende:
heldere lucht, kan de maan gewoon zien. Ik verwacht geen regen, maar misschien wel grondvorst.quote:
Doe maar Mercedes.quote:Op zondag 1 november 2015 20:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Beter dat ze Verstappen bij Ferrari laten gaan rijden.
Helemaal niet. Dan kan je je vleugel ertussen gooien en zeggen dat je ernaast zat. Zo werkt het niet. Om er helemaal naast te zitten, moet je er letterlijk gewoon naast zitten.quote:
denk eerder P5, achter de redbullsquote:Op zondag 1 november 2015 20:45 schreef THEFXR het volgende:
denk dat Max wel P4 kan pakken, als die andere nog moeten pitten
Pakt hij wel weer terug als die anderen weer stoppen.quote:Op zondag 1 november 2015 20:43 schreef marcodej het volgende:
idd., je kunt gelijk merken dat veronica reclame krijgtquote:Op zondag 1 november 2015 20:45 schreef nils7 het volgende:
Veronica reclame zeker? Mol noemde de stand hahah
is gewoon een normale strategie hoor. mercedes doet het ookquote:Op zondag 1 november 2015 20:38 schreef Justevo het volgende:
Volgens mij gaan ze serieus voor 1 stop.. Knettergek
goed, dat jij dat wel ziet, die andere fantaseren weerquote:Op zondag 1 november 2015 20:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dan kan je je vleugel ertussen gooien en zeggen dat je ernaast zat. Zo werkt het niet. Om er helemaal naast te zitten, moet je er letterlijk gewoon naast zitten.
In dit geval zat hij Bottas er echter wel gewoon naast voor hij in de ankers moest voor Raikkonen. Bottas heeft dus geen schuld.
is wegquote:Op zondag 1 november 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
roep iemand effe als bij de moffen de reclame weer weg is.
Ze geven je de kans om te zappen. Vriendelijk van ze.quote:Op zondag 1 november 2015 20:46 schreef WEST het volgende:
[..]
idd., je kunt gelijk merken dat veronica reclame krijgt
Nee, Kimi lag voor.quote:Op zondag 1 november 2015 20:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dan kan je je vleugel ertussen gooien en zeggen dat je ernaast zat. Zo werkt het niet. Om er helemaal naast te zitten, moet je er letterlijk gewoon naast zitten.
In dit geval zat hij Bottas er echter wel gewoon naast voor hij in de ankers moest voor Raikkonen. Bottas heeft dus geen schuld.
wegquote:Op zondag 1 november 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
helemaal niet.quote:
heb je wireless?quote:Op zondag 1 november 2015 20:46 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
En streams ook down... zowel SD als HD
Die gaat voor een 1 stopper, massa en bottas moeten nog een keer.quote:Op zondag 1 november 2015 20:43 schreef marcodej het volgende:
Hij doet het nog wel, alleen klopt de volgorde niet meer...quote:
ja, is wegquote:Op zondag 1 november 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat van mij was een troll actie maar was dus echt wegquote:
als je de derde bent ben je echt niet meer lollig, wist je dat?quote:
Hulk ook.quote:Op zondag 1 november 2015 20:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die gaat voor een 1 stopper, massa en bottas moeten nog een keer.
Ja, klopt. Omdat Bottas in de ankers moest. Anders gingen ze gelijkop de bocht in en had Raikkonen niet in kunnen sturen. Nu wel, hij nam een risico en krijgt de deksel op de neus - kan gebeuren, maar Bottas heeft daar geen schuld aan.quote:
Hij trolde ook.quote:Op zondag 1 november 2015 20:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
dat van mij was een troll actie maar was dus echt weg
Mercedes wel ja, maar de wagens voor Max atm nietquote:Op zondag 1 november 2015 20:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
is gewoon een normale strategie hoor. mercedes doet het ook
Ik reageerde niet op jou, van jou wist ik wel dat je trollde.quote:
23.8 maxquote:Op zondag 1 november 2015 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
Max krijgt de rondetijden niet onder de 1.24 helaas
1.23.891quote:Op zondag 1 november 2015 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
Max krijgt de rondetijden niet onder de 1.24 helaas
http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboardquote:Op zondag 1 november 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op welke positie ligt Verstappen?
Bottas heeft geen moment volledig naast Kimi gezeten.quote:Op zondag 1 november 2015 20:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, klopt. Omdat Bottas in de ankers moest. Anders gingen ze gelijkop de bocht in en had Raikkonen niet in kunnen sturen. Nu wel, hij nam een risico en krijgt de deksel op de neus - kan gebeuren, maar Bottas heeft daar geen schuld aan.
jaquote:Op zondag 1 november 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sainz moet daar toch die plek geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |