Ik heb het nooit over jouw debiele mening mbt rassenvermenging gehad.quote:
O ja, was Nulty. Ik wist niet eens dat Nulty neger was btw.quote:Op zondag 1 november 2015 17:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over jouw debiele mening mbt rassenvermenging gehad.
Je verwart me vast met een andere neger, typisch.
Geen idee tbhquote:Op zondag 1 november 2015 17:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgens mij niet, weet niet hoe je erbij komt tbh.
Knappe vrouw vind ik. De presentatie van haar videos doet ze ook erg goed.quote:Op zondag 1 november 2015 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee tbh [ afbeelding ]
Over die bloemkoolpizzabodem, nog nooit van gehoord, wil het nu ook wel 's proberen.
Presentatrice ziet er ook echt uit als de meest standaard Amerikaanse MILF, toch zou ik d'r.
[ afbeelding ]
Echt welquote:Op zondag 1 november 2015 17:49 schreef Remqo het volgende:
Nu kan je wel TR's naar Allah sturen, maar hij heeft helemaal geen modrechten hier
Ik wist niet dat hij ook op Fok! zitquote:
Danny is Allah?quote:
op mocro.nl misschien maar niet hierquote:
7.5quote:Op zondag 1 november 2015 16:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Op een schaal van 1/10?
[..]
Recht in mijn hart
gebruik je ZMA?quote:Op zondag 1 november 2015 18:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Maakt niet uit, weet zeker dat Allah dat soort valse doodsverwensingen bestraft.
[ afbeelding ]
Ik was nieuwsgierig of je er wat van merkte.quote:Op zondag 1 november 2015 18:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet in die vorm, de bestanddelen krijg ik wel binnen.
Why?
Nee ik bedoelde dat ik zink en magnesium (en vitamine B6, zit ook in ZMA) ook als supplementen neem.quote:Op zondag 1 november 2015 18:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig of je er wat van merkte.
Ik wil magnesium en zink citraat apart kopen.
Zink en Mag. krijg je wel binnen maar wss in een lagere dosering.
citraat is wel een degelijke vorm volgens examinequote:Op zondag 1 november 2015 18:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat ik zink en magnesium (en vitamine B6, zit ook in ZMA) ook als supplementen neem.
In ZMA zitten bepaalde vormen van die bestanddelen, en in een bepaalde ratio. Wat betreft de verschillende bestaande vormen weet ik dat ze verschillen in opneembaarheid, dat is iig bij zink ook echt merkbaar. Dus je moet even checken welke vorm tenminste goed opneembaar is. Over hoe belangrijk die ratio is weet ik niet zoveel, ik neem die drie dus zelf niet bij elkaar en in een andere verhouding.
Oh en zink moet je niet samen met calcium innemen (want dat blokkeert de opname van zink).
Zink zit in allerlei voedingsmiddelen. Vlees, graan, groente, fruit, pindakaas, zaden, schaaldieren etc. Ik zie het nut niet zink in supplementen in te nemen.quote:Op zondag 1 november 2015 18:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat ik zink en magnesium (en vitamine B6, zit ook in ZMA) ook als supplementen neem.
In ZMA zitten bepaalde vormen van die bestanddelen, en in een bepaalde ratio. Wat betreft de verschillende bestaande vormen weet ik dat ze verschillen in opneembaarheid, dat is iig bij zink ook echt merkbaar. Dus je moet even checken welke vorm tenminste goed opneembaar is. Over hoe belangrijk die ratio is weet ik niet zoveel, ik neem die drie dus zelf niet bij elkaar en in een andere verhouding.
Oh en zink moet je niet samen met calcium innemen (want dat blokkeert de opname van zink).
Zink citraat zit in m'n multi (Orange Triad), maar ja daar zit ook calcium in dus geen idee of dat een beetje effectief is, denk niet echt. Daarnaast gebruik ik (op een ander tijdstip) L-Optizinc van Now Foods. Hogere bioavailability doordat die complexed is met methionine. Maar dat laatste is sinds kort in NL verboden.quote:Op zondag 1 november 2015 19:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
citraat is wel een degelijke vorm volgens examine
welke merken gebruik jij?
Veel sups zijn idd onzin, maar sommige hebben wel een (licht) merkbaar effect.quote:Op zondag 1 november 2015 19:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zink zit in allerlei voedingsmiddelen. Vlees, graan, groente, fruit, pindakaas, zaden, schaaldieren etc. Ik zie het nut niet zink in supplementen in te nemen.
Magnesium zelfde verhaal. Van groene groenten tot kokos en van rijst tot chocolade.
Eet ik toch allemaal liever dan pillen.
Vitamine B6 zit in oa bier en daar krijg ik eveneens genoeg van binnen.
Ik zie supplementen dan ook als geldmakerij. Als je een uitgebalanceerd dieet volgt heeft men het niet nodig.
OK Niels.quote:Op zondag 1 november 2015 19:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zink zit in allerlei voedingsmiddelen. Vlees, graan, groente, fruit, pindakaas, zaden, schaaldieren etc. Ik zie het nut niet zink in supplementen in te nemen.
Magnesium zelfde verhaal. Van groene groenten tot kokos en van rijst tot chocolade.
Eet ik toch allemaal liever dan pillen.
Vitamine B6 zit in oa bier en daar krijg ik eveneens genoeg van binnen.
Ik zie supplementen dan ook als geldmakerij. Als je een uitgebalanceerd dieet volgt heeft men het niet nodig.
Heheheh echt hequote:Op zondag 1 november 2015 19:43 schreef krioro het volgende:
De grote C_C emigratie is pas 1 dag aan de gang en nu al een soap van formaat.
Bier is fruitquote:Op zondag 1 november 2015 19:28 schreef Chloroform het volgende:
Ja, als je meer vitamine b6 wil binnenkrijgen moet je gewoon meer bier drinken.![]()
![]()
![]()
Ah, ja, C_C, uiteraard.quote:Op zondag 1 november 2015 19:43 schreef krioro het volgende:
De grote C_C emigratie is pas 1 dag aan de gang en nu al een soap van formaat.
Niet dat ik het leuk vind dat ze gevallen is hoor. Moge zij rusten in vrede.quote:
Asfalt zal idd vast een deuk hebben opgelopen.quote:Op zondag 1 november 2015 19:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet dat ik het leuk vind dat ze gevallen is hoor. Moge zij rusten in vrede.
Ze schrijft wel leuk. Alle pech in d'r leven deelt ze ongegeneerd met heel fok. Maakt het wel leuk om te lezen.quote:
Pech? Vind het eerder een ontzettend zeikwijf. En lijkt me eerder gewoon dom om niet vantevoren te kijken in wat voor buurt je terecht gaat komen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 november 2015 19:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze schrijft wel leuk. Alle pech in d'r leven deelt ze ongegeneerd met heel fok. Maakt het wel leuk om te lezen.![]()
KAA / c_c's antiliaanse emigratie-topic
daar krijg je wel een stijfje van hè nigguhquote:
Is natuurlijk een aanname dat ze dat niet gedaan heeft. Dat kan ik me echt niet voorstellen. Wie weet is het ook gewoon niet allemaal zo duidelijk doorgegeven en was hetgeen zij daarbij vond gewoon ok. Zoiets stel ik me voor tenminste.quote:Op zondag 1 november 2015 19:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Pech? Vind het eerder een ontzettend zeikwijf. En lijkt me eerder gewoon dom om niet vantevoren te kijken in wat voor buurt je terecht gaat komen bijvoorbeeld.
Mwah, voor zover ik weet is ze niet lekker, dus ik vond het meer oprecht grappigquote:Op zondag 1 november 2015 19:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
daar krijg je wel een stijfje van hè nigguh
Zulks een boerse nuchterheidquote:Op zondag 1 november 2015 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Is natuurlijk een aanname dat ze dat niet gedaan heeft. Dat kan ik me echt niet voorstellen. Wie weet is het ook gewoon niet allemaal zo duidelijk doorgegeven en was hetgeen zij daarbij vond gewoon ok. Zoiets stel ik me voor tenminste.
Mwoah, het is Curacao.quote:Op zondag 1 november 2015 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zie het maar zo, vanaf nu kan het alleen maar beter worden.
U heeft een uiterst interessante vraag. Stel het topic zou ik zeggen.quote:Op zondag 1 november 2015 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Is natuurlijk een aanname dat ze dat niet gedaan heeft. Dat kan ik me echt niet voorstellen. Wie weet is het ook gewoon niet allemaal zo duidelijk doorgegeven en was hetgeen zij daarbij vond gewoon ok. Zoiets stel ik me voor tenminste.
Ja, ze heeft het allemaal vast goed uitgezocht. Pls.quote:Op zondag 1 november 2015 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Pics?quote:Op zondag 1 november 2015 19:59 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb app contact met een 20 jarige studente hoertje
its happening
soon
pics in dmquote:Op zondag 1 november 2015 19:59 schreef Dimachaerus het volgende:
its happening
soon
Nou, ze heeft het geregeld binnen een paar weken. Echt voorbereiding ja.quote:Op zondag 1 november 2015 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Er gaat weer niets gebeuren. Suquote:Op zondag 1 november 2015 19:59 schreef Dimachaerus het volgende:
its happening
soon
haha dit inderdaadquote:
Moet voor mijn opleiding ook weleens wijken/buurten onder de loep nemen en welk deel het dan precies is leidt heel vaak tot miscommunicatie. Ene keer wordt aangehouden wat er in de volksmond onder verstaan wordt en de andere keer echt precies een of andere kaart met onderverdeling, maar die niemand ooit gezien heeft.quote:
En dit, kan dat loslopende stuk kippenstront niet een keer stoppen met dat gedoe nog steedsquote:
quote:Op zondag 1 november 2015 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet voor mijn opleiding ook weleens wijken/buurten onder de loep nemen en welk deel het dan precies is leidt heel vaak tot miscommunicatie. Ene keer wordt aangehouden wat er in de volksmond onder verstaan wordt en de andere keer echt precies een of andere kaart met onderverdeling, maar die niemand ooit gezien heeft.
Wow spannend, heb je al doekoe gelapt?quote:Op zondag 1 november 2015 19:59 schreef Dimachaerus het volgende:
its happening
soon
moest hier fucking hard om lachenquote:
quote:
quote:Op zondag 1 november 2015 20:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
moest hier fucking hard om lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |