OK Niels.quote:Op zondag 1 november 2015 19:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zink zit in allerlei voedingsmiddelen. Vlees, graan, groente, fruit, pindakaas, zaden, schaaldieren etc. Ik zie het nut niet zink in supplementen in te nemen.
Magnesium zelfde verhaal. Van groene groenten tot kokos en van rijst tot chocolade.
Eet ik toch allemaal liever dan pillen.
Vitamine B6 zit in oa bier en daar krijg ik eveneens genoeg van binnen.
Ik zie supplementen dan ook als geldmakerij. Als je een uitgebalanceerd dieet volgt heeft men het niet nodig.
Heheheh echt hequote:Op zondag 1 november 2015 19:43 schreef krioro het volgende:
De grote C_C emigratie is pas 1 dag aan de gang en nu al een soap van formaat.
Bier is fruitquote:Op zondag 1 november 2015 19:28 schreef Chloroform het volgende:
Ja, als je meer vitamine b6 wil binnenkrijgen moet je gewoon meer bier drinken.![]()
![]()
![]()
Ah, ja, C_C, uiteraard.quote:Op zondag 1 november 2015 19:43 schreef krioro het volgende:
De grote C_C emigratie is pas 1 dag aan de gang en nu al een soap van formaat.
Niet dat ik het leuk vind dat ze gevallen is hoor. Moge zij rusten in vrede.quote:
Asfalt zal idd vast een deuk hebben opgelopen.quote:Op zondag 1 november 2015 19:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet dat ik het leuk vind dat ze gevallen is hoor. Moge zij rusten in vrede.
Ze schrijft wel leuk. Alle pech in d'r leven deelt ze ongegeneerd met heel fok. Maakt het wel leuk om te lezen.quote:
Pech? Vind het eerder een ontzettend zeikwijf. En lijkt me eerder gewoon dom om niet vantevoren te kijken in wat voor buurt je terecht gaat komen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 november 2015 19:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze schrijft wel leuk. Alle pech in d'r leven deelt ze ongegeneerd met heel fok. Maakt het wel leuk om te lezen.![]()
KAA / c_c's antiliaanse emigratie-topic
daar krijg je wel een stijfje van hè nigguhquote:
Is natuurlijk een aanname dat ze dat niet gedaan heeft. Dat kan ik me echt niet voorstellen. Wie weet is het ook gewoon niet allemaal zo duidelijk doorgegeven en was hetgeen zij daarbij vond gewoon ok. Zoiets stel ik me voor tenminste.quote:Op zondag 1 november 2015 19:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Pech? Vind het eerder een ontzettend zeikwijf. En lijkt me eerder gewoon dom om niet vantevoren te kijken in wat voor buurt je terecht gaat komen bijvoorbeeld.
Mwah, voor zover ik weet is ze niet lekker, dus ik vond het meer oprecht grappigquote:Op zondag 1 november 2015 19:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
daar krijg je wel een stijfje van hè nigguh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |