abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157249982
Doodsverwensing, TR gezet, btw.
full stops and exclamation marks
pi_157250021
quote:
15s.gif Op zondag 1 november 2015 17:45 schreef krioro het volgende:

[..]

Wow.
:')
  † In Memoriam † zondag 1 november 2015 @ 17:49:32 #28
88815 The_Emotion
98.3
pi_157250053
Nu kan je wel TR's naar Allah sturen, maar hij heeft helemaal geen modrechten hier
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_157250092
quote:
9s.gif Op zondag 1 november 2015 17:49 schreef Remqo het volgende:
Nu kan je wel TR's naar Allah sturen, maar hij heeft helemaal geen modrechten hier
Echt wel
  † In Memoriam † zondag 1 november 2015 @ 17:52:15 #30
88815 The_Emotion
98.3
pi_157250128
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 17:51 schreef Crip het volgende:

[..]

Echt wel
Ik wist niet dat hij ook op Fok! zit
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_157250161
quote:
9s.gif Op zondag 1 november 2015 17:52 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ik wist niet dat hij ook op Fok! zit
hij is opperbaas vn fok
  † In Memoriam † zondag 1 november 2015 @ 17:54:55 #32
88815 The_Emotion
98.3
pi_157250211
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 17:53 schreef Crip het volgende:

[..]

hij is opperbaas vn fok
Danny is Allah? :o
- Ian Malcolm
pi_157250222
quote:
15s.gif Op zondag 1 november 2015 17:45 schreef krioro het volgende:

[..]

Wow.
Ayy
pi_157250422
Hey Dima.

pi_157250451
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 17:53 schreef Crip het volgende:

[..]

hij is opperbaas vn fok
op mocro.nl misschien maar niet hier
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_157250567
#teamjesus
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_157250639
Hallon mensen van goede leef
pi_157250713
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2015 17:55 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ayy [ afbeelding ]
Maakt niet uit, weet zeker dat Allah dat soort valse doodsverwensingen bestraft.

pi_157250856
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 16:36 schreef MAHL het volgende:

[..]

Op een schaal van 1/10?

[..]

Recht in mijn hart :{
7.5
pi_157250864
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2015 18:10 schreef krioro het volgende:

[..]

Maakt niet uit, weet zeker dat Allah dat soort valse doodsverwensingen bestraft.

[ afbeelding ]
gebruik je ZMA?
pi_157251028
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 18:17 schreef McNulty het volgende:

[..]

gebruik je ZMA?
Niet in die vorm, de bestanddelen krijg ik wel binnen.

Why?
pi_157251273
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2015 18:23 schreef krioro het volgende:

[..]

Niet in die vorm, de bestanddelen krijg ik wel binnen.

Why?
Ik was nieuwsgierig of je er wat van merkte.
Ik wil magnesium en zink citraat apart kopen.

Zink en Mag. krijg je wel binnen maar wss in een lagere dosering.
pi_157251372
pi_157251567
dad & daugther hoisten samen O+

pi_157251753
Hey sletjes
pi_157251757
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 18:33 schreef McNulty het volgende:

[..]

Ik was nieuwsgierig of je er wat van merkte.
Ik wil magnesium en zink citraat apart kopen.

Zink en Mag. krijg je wel binnen maar wss in een lagere dosering.
Nee ik bedoelde dat ik zink en magnesium (en vitamine B6, zit ook in ZMA) ook als supplementen neem.

In ZMA zitten bepaalde vormen van die bestanddelen, en in een bepaalde ratio. Wat betreft de verschillende bestaande vormen weet ik dat ze verschillen in opneembaarheid, dat is iig bij zink ook echt merkbaar. Dus je moet even checken welke vorm tenminste goed opneembaar is. Over hoe belangrijk die ratio is weet ik niet zoveel, ik neem die drie dus zelf niet bij elkaar en in een andere verhouding.

Oh en zink moet je niet samen met calcium innemen (want dat blokkeert de opname van zink).
pi_157251882
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2015 18:54 schreef krioro het volgende:

[..]

Nee ik bedoelde dat ik zink en magnesium (en vitamine B6, zit ook in ZMA) ook als supplementen neem.

In ZMA zitten bepaalde vormen van die bestanddelen, en in een bepaalde ratio. Wat betreft de verschillende bestaande vormen weet ik dat ze verschillen in opneembaarheid, dat is iig bij zink ook echt merkbaar. Dus je moet even checken welke vorm tenminste goed opneembaar is. Over hoe belangrijk die ratio is weet ik niet zoveel, ik neem die drie dus zelf niet bij elkaar en in een andere verhouding.

Oh en zink moet je niet samen met calcium innemen (want dat blokkeert de opname van zink).
citraat is wel een degelijke vorm volgens examine

welke merken gebruik jij?
pi_157251929
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2015 18:54 schreef krioro het volgende:

[..]

Zink zit in allerlei voedingsmiddelen. Vlees, graan, groente, fruit, pindakaas, zaden, schaaldieren etc. Ik zie het nut niet zink in supplementen in te nemen.
Magnesium zelfde verhaal. Van groene groenten tot kokos en van rijst tot chocolade.
Eet ik toch allemaal liever dan pillen.
Vitamine B6 zit in oa bier en daar krijg ik eveneens genoeg van binnen.
Ik zie supplementen dan ook als geldmakerij. Als je een uitgebalanceerd dieet volgt heeft men het niet nodig.

[ Bericht 11% gewijzigd door niels0 op 01-11-2015 19:10:37 ]
pi_157252286
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:00 schreef McNulty het volgende:

[..]

citraat is wel een degelijke vorm volgens examine

welke merken gebruik jij?
Zink citraat zit in m'n multi (Orange Triad), maar ja daar zit ook calcium in dus geen idee of dat een beetje effectief is, denk niet echt. Daarnaast gebruik ik (op een ander tijdstip) L-Optizinc van Now Foods. Hogere bioavailability doordat die complexed is met methionine. Maar dat laatste is sinds kort in NL verboden. :')

Die andere 2 krijg ik nu uit m'n multi. Wil magnesium ook weer apart/meer gaan nemen maar moet nog uitzoeken welke vorm/welk merk.

Beetje cyclen toch.
pi_157252323
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:02 schreef niels0 het volgende:

[..]

Zink zit in allerlei voedingsmiddelen. Vlees, graan, groente, fruit, pindakaas, zaden, schaaldieren etc. Ik zie het nut niet zink in supplementen in te nemen.
Magnesium zelfde verhaal. Van groene groenten tot kokos en van rijst tot chocolade.
Eet ik toch allemaal liever dan pillen.
Vitamine B6 zit in oa bier en daar krijg ik eveneens genoeg van binnen.
Ik zie supplementen dan ook als geldmakerij. Als je een uitgebalanceerd dieet volgt heeft men het niet nodig.
Veel sups zijn idd onzin, maar sommige hebben wel een (licht) merkbaar effect.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')