Echt welquote:Op zondag 1 november 2015 17:49 schreef Remqo het volgende:
Nu kan je wel TR's naar Allah sturen, maar hij heeft helemaal geen modrechten hier
Ik wist niet dat hij ook op Fok! zitquote:
Danny is Allah?quote:
op mocro.nl misschien maar niet hierquote:
7.5quote:Op zondag 1 november 2015 16:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Op een schaal van 1/10?
[..]
Recht in mijn hart
gebruik je ZMA?quote:Op zondag 1 november 2015 18:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Maakt niet uit, weet zeker dat Allah dat soort valse doodsverwensingen bestraft.
[ afbeelding ]
Ik was nieuwsgierig of je er wat van merkte.quote:Op zondag 1 november 2015 18:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet in die vorm, de bestanddelen krijg ik wel binnen.
Why?
Nee ik bedoelde dat ik zink en magnesium (en vitamine B6, zit ook in ZMA) ook als supplementen neem.quote:Op zondag 1 november 2015 18:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig of je er wat van merkte.
Ik wil magnesium en zink citraat apart kopen.
Zink en Mag. krijg je wel binnen maar wss in een lagere dosering.
citraat is wel een degelijke vorm volgens examinequote:Op zondag 1 november 2015 18:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat ik zink en magnesium (en vitamine B6, zit ook in ZMA) ook als supplementen neem.
In ZMA zitten bepaalde vormen van die bestanddelen, en in een bepaalde ratio. Wat betreft de verschillende bestaande vormen weet ik dat ze verschillen in opneembaarheid, dat is iig bij zink ook echt merkbaar. Dus je moet even checken welke vorm tenminste goed opneembaar is. Over hoe belangrijk die ratio is weet ik niet zoveel, ik neem die drie dus zelf niet bij elkaar en in een andere verhouding.
Oh en zink moet je niet samen met calcium innemen (want dat blokkeert de opname van zink).
Zink zit in allerlei voedingsmiddelen. Vlees, graan, groente, fruit, pindakaas, zaden, schaaldieren etc. Ik zie het nut niet zink in supplementen in te nemen.quote:Op zondag 1 november 2015 18:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat ik zink en magnesium (en vitamine B6, zit ook in ZMA) ook als supplementen neem.
In ZMA zitten bepaalde vormen van die bestanddelen, en in een bepaalde ratio. Wat betreft de verschillende bestaande vormen weet ik dat ze verschillen in opneembaarheid, dat is iig bij zink ook echt merkbaar. Dus je moet even checken welke vorm tenminste goed opneembaar is. Over hoe belangrijk die ratio is weet ik niet zoveel, ik neem die drie dus zelf niet bij elkaar en in een andere verhouding.
Oh en zink moet je niet samen met calcium innemen (want dat blokkeert de opname van zink).
Zink citraat zit in m'n multi (Orange Triad), maar ja daar zit ook calcium in dus geen idee of dat een beetje effectief is, denk niet echt. Daarnaast gebruik ik (op een ander tijdstip) L-Optizinc van Now Foods. Hogere bioavailability doordat die complexed is met methionine. Maar dat laatste is sinds kort in NL verboden.quote:Op zondag 1 november 2015 19:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
citraat is wel een degelijke vorm volgens examine
welke merken gebruik jij?
Veel sups zijn idd onzin, maar sommige hebben wel een (licht) merkbaar effect.quote:Op zondag 1 november 2015 19:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zink zit in allerlei voedingsmiddelen. Vlees, graan, groente, fruit, pindakaas, zaden, schaaldieren etc. Ik zie het nut niet zink in supplementen in te nemen.
Magnesium zelfde verhaal. Van groene groenten tot kokos en van rijst tot chocolade.
Eet ik toch allemaal liever dan pillen.
Vitamine B6 zit in oa bier en daar krijg ik eveneens genoeg van binnen.
Ik zie supplementen dan ook als geldmakerij. Als je een uitgebalanceerd dieet volgt heeft men het niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |