Asfalt zal idd vast een deuk hebben opgelopen.quote:Op zondag 1 november 2015 19:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet dat ik het leuk vind dat ze gevallen is hoor. Moge zij rusten in vrede.
Ze schrijft wel leuk. Alle pech in d'r leven deelt ze ongegeneerd met heel fok. Maakt het wel leuk om te lezen.quote:
Pech? Vind het eerder een ontzettend zeikwijf. En lijkt me eerder gewoon dom om niet vantevoren te kijken in wat voor buurt je terecht gaat komen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 november 2015 19:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze schrijft wel leuk. Alle pech in d'r leven deelt ze ongegeneerd met heel fok. Maakt het wel leuk om te lezen.![]()
KAA / c_c's antiliaanse emigratie-topic
daar krijg je wel een stijfje van hè nigguhquote:
Is natuurlijk een aanname dat ze dat niet gedaan heeft. Dat kan ik me echt niet voorstellen. Wie weet is het ook gewoon niet allemaal zo duidelijk doorgegeven en was hetgeen zij daarbij vond gewoon ok. Zoiets stel ik me voor tenminste.quote:Op zondag 1 november 2015 19:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Pech? Vind het eerder een ontzettend zeikwijf. En lijkt me eerder gewoon dom om niet vantevoren te kijken in wat voor buurt je terecht gaat komen bijvoorbeeld.
Mwah, voor zover ik weet is ze niet lekker, dus ik vond het meer oprecht grappigquote:Op zondag 1 november 2015 19:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
daar krijg je wel een stijfje van hè nigguh
Zulks een boerse nuchterheidquote:Op zondag 1 november 2015 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Is natuurlijk een aanname dat ze dat niet gedaan heeft. Dat kan ik me echt niet voorstellen. Wie weet is het ook gewoon niet allemaal zo duidelijk doorgegeven en was hetgeen zij daarbij vond gewoon ok. Zoiets stel ik me voor tenminste.
Mwoah, het is Curacao.quote:Op zondag 1 november 2015 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zie het maar zo, vanaf nu kan het alleen maar beter worden.
U heeft een uiterst interessante vraag. Stel het topic zou ik zeggen.quote:Op zondag 1 november 2015 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Is natuurlijk een aanname dat ze dat niet gedaan heeft. Dat kan ik me echt niet voorstellen. Wie weet is het ook gewoon niet allemaal zo duidelijk doorgegeven en was hetgeen zij daarbij vond gewoon ok. Zoiets stel ik me voor tenminste.
Ja, ze heeft het allemaal vast goed uitgezocht. Pls.quote:Op zondag 1 november 2015 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Pics?quote:Op zondag 1 november 2015 19:59 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb app contact met een 20 jarige studente hoertje
its happening
soon
pics in dmquote:Op zondag 1 november 2015 19:59 schreef Dimachaerus het volgende:
its happening
soon
Nou, ze heeft het geregeld binnen een paar weken. Echt voorbereiding ja.quote:Op zondag 1 november 2015 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Er gaat weer niets gebeuren. Suquote:Op zondag 1 november 2015 19:59 schreef Dimachaerus het volgende:
its happening
soon
haha dit inderdaadquote:
Moet voor mijn opleiding ook weleens wijken/buurten onder de loep nemen en welk deel het dan precies is leidt heel vaak tot miscommunicatie. Ene keer wordt aangehouden wat er in de volksmond onder verstaan wordt en de andere keer echt precies een of andere kaart met onderverdeling, maar die niemand ooit gezien heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |