True that, ik hoop overigens dat Button en Alonso ook wat puntjes scoren deze race.quote:Op zondag 1 november 2015 16:32 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Komen de echte racers weer naar boven. Ik zie Max als top 4 beste rijder. Vettel, Hamilton, Alonso er nog bij
Zeker. Hopelijk volgend jaar weer een subtop auto onder zijn kont die Max....quote:Op zondag 1 november 2015 16:36 schreef JimmyManna het volgende:
Zou zomaar kunnen dat hij bij die top vier hoort. In ieder geval qua natuurlijke aanleg dan.
Volgend jaar nog steeds Toro Rosso, dus het lijkt me sterkquote:Op zondag 1 november 2015 16:35 schreef nils7 het volgende:
Wacht maar als Max zn eerste overwinning pakt en Oranje lekker op Ibiza ligt als het EK gespeeld wordt, hoe ze dan (buiten Gijpie dan) mauwen bij VI.
Oh gezelligquote:Op zondag 1 november 2015 16:21 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Als je in het noorden woont, dan kom ik wel langs
Ja...quote:Op zondag 1 november 2015 16:37 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Volgend jaar nog steeds Toro Rosso, dus het lijkt me sterk
Ooit. Eenmalig. Toen het keihard regende op Monza en de toppers die dag verzaakten.quote:Op zondag 1 november 2015 16:38 schreef nils7 het volgende:
En Vettel heeft ook in een STR-Ferrari gewonnen.
Als VES zo'n talent is... in een knotsgekke regen race, waarom niet?quote:Op zondag 1 november 2015 16:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ooit. Eenmalig. Toen het keihard regende op Monza en de toppers die dag verzaakten.
Kvyat is toch gisteren bevestigd?quote:Op zondag 1 november 2015 16:39 schreef THEFXR het volgende:
Wanneer weten die RB coureurs of ze volgend jaar rijden? zijn nu 4 stuks in onzekerheid of zij weten het al en hebben een spreekverbod
Ik zeg ook niet dat het niet kan. De kans is alleen wel heel klein. Dan moeten er in alle eerlijkheid toch wel 4-6 coureurs zijn die een slechte dag hebben.quote:Op zondag 1 november 2015 16:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als VES zo'n talent is... in een knotsgekke regen race, waarom niet?
Hangt er vanaf hoe goed Maldonado start.quote:Op zondag 1 november 2015 16:41 schreef THEFXR het volgende:
nou, zegt het maar, hoeveel gaan er in de 1ste bocht uit?
4quote:Op zondag 1 november 2015 16:41 schreef THEFXR het volgende:
Voordat ze een motor hebben?quote:Op zondag 1 november 2015 16:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kvyat is toch gisteren bevestigd?
Geen... Ze hebben geleerd van vorige weekquote:Op zondag 1 november 2015 16:41 schreef THEFXR het volgende:
De Red Bull teams zijn er volgend jaar gewoon bij. Daar zorgt Bernie wel voorquote:
De Mercedessen? Hamilton heeft niets meer te verliezen.quote:Op zondag 1 november 2015 16:41 schreef THEFXR het volgende:
Waar zeggen ze dan minder?quote:Op zondag 1 november 2015 16:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is wel sterk afhankelijk van welke site je raadpleegt.
Ja en met wat voor een motor?quote:Op zondag 1 november 2015 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De Red Bull teams zijn er volgend jaar gewoon bij. Daar zorgt Bernie wel voor
Ik zie het wel gebeuren, maar dan moet Max wel zijn auto op de baan houden. Gezien de verraderlijke bochten, weersomstandigheden en soms wat de grilligheid van zijn jonge leeftijd is dat nog wel een klein dingetje waar we rekening mee moeten houden.quote:Op zondag 1 november 2015 16:36 schreef JimmyManna het volgende:
Zou zomaar kunnen dat hij bij die top vier hoort. In ieder geval qua natuurlijke aanleg dan.
Zoals het nu staat wordt het Red Bull-Honda en Toro Rosso-Ferrari. Maar goed, in de F1 is pas iets zeker als de contracten getekend zijn en zelfs dan kan er nog van alles gebeurenquote:Op zondag 1 november 2015 16:45 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja en met wat voor een motor?
Als ze een brakke motor krijgen of een langzame zie ik RB/STR echt wel vertrekken uit de F1.
In dat geval is de kans vrij groot dat STR ineens het A-team is.quote:Op zondag 1 november 2015 16:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zoals het nu staat wordt het Red Bull-Honda en Toro Rosso-Ferrari. Maar goed, in de F1 is pas iets zeker als de contracten getekend zijn en zelfs dan kan er nog van alles gebeuren
True. Het wordt als het echt gaat regenen wel een top race hoor.quote:Op zondag 1 november 2015 16:45 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren, maar dan moet Max wel zijn auto op de baan houden. Gezien de verraderlijke bochten, weersomstandigheden en soms wat de grilligheid van zijn jonge leeftijd is dat nog wel een klein dingetje waar we rekening mee moeten houden.
twitter:SauberF1Team twitterde op zondag 01-11-2015 om 16:40:46Weather update: 35-40% rain probability both at the beginning & at the end of the race @autodromohr #F1 #MexicoGP https://t.co/LqC32wYiad reageer retweet
http://www.wunderground.com/q/zmw:00000.1.76679?sp=IDISTRIT44quote:Op zondag 1 november 2015 16:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is wel sterk afhankelijk van welke site je raadpleegt.
de mening van die voetbalkneuzen boeit me nietsquote:Op zondag 1 november 2015 16:35 schreef nils7 het volgende:
Wacht maar als Max zn eerste overwinning pakt en Oranje lekker op Ibiza ligt als het EK gespeeld wordt, hoe ze dan (buiten Gijpie dan) mauwen bij VI.
Met Olav Mol neem ik die reclames voor lief.quote:Op zondag 1 november 2015 16:47 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
zie dat de race weer bij veronica is vanavond. blijf toch liever bij sky na al die reclames van vorige week
SportEinz!!!quote:Op zondag 1 november 2015 16:55 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Met Olav Mol neem die reclames voor lief.
Die reclame´s zijn nog niet eens zo erg. Vooral het feit dat Sky en BBC een heel team hebben en Olav alles alleen moet doen is nogal een verschil.quote:Op zondag 1 november 2015 16:47 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
zie dat de race weer bij veronica is vanavond. blijf toch liever bij sky na al die reclames van vorige week
die tandarts moet er gewoon weer bijquote:Op zondag 1 november 2015 16:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die reclame´s zijn nog niet eens zo erg. Vooral het feit dat Sky en BBC een heel team hebben en Olav alles alleen moet doen is nogal een verschil.
Volgens Robert gaat daar verandering in komenquote:Op zondag 1 november 2015 16:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die reclame´s zijn nog niet eens zo erg. Vooral het feit dat Sky en BBC een heel team hebben en Olav alles alleen moet doen is nogal een verschil.
quote:Op zondag 1 november 2015 17:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die tandarts moet er gewoon weer bij
Allard in de pitlanequote:Op zondag 1 november 2015 17:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waar komt die adoratie van die Sjek "Wad heppend?" Plooij toch vandaan? Die kerel had maar 2 vragen gedurende het heel weekend, en zijn Engels was zo slecht dat het geen Engels met haar op was maar een bos haren met een beetje Engels er tusseninquote:Op zondag 1 november 2015 17:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk eerder dat Red Bull met Renault blijft rijden.quote:Op zondag 1 november 2015 16:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zoals het nu staat wordt het Red Bull-Honda en Toro Rosso-Ferrari. Maar goed, in de F1 is pas iets zeker als de contracten getekend zijn en zelfs dan kan er nog van alles gebeuren
Die 2 vallen af, gewoon een jonger iemand.quote:Op zondag 1 november 2015 17:09 schreef Meike26 het volgende:
Allard is echt een klapjosti geworden.. Niet te haggelen die man. Plooij is er denk ik niet eens meer voor in en heeft maar opslagcapaciteit voor 2 a 3 impulsieve vragen..
Hoe die zich ook binnengewerkt heeft in dat wereldje snap ik nog steeds niet. Het is volgens mij wel een aardige kerel maar was niet goed genoeg voor die job.quote:Op zondag 1 november 2015 17:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
waar komt die adoratie van die Sjek "Wad heppend?" Plooij toch vandaan? Die kerel had maar 2 vragen gedurende het heel weekend, en zijn Engels was zo slecht dat het geen Engels met haar op was maar een bos haren met een beetje Engels er tussenin
Sky en RTL doen dat toch ook? Zal alleen een kwestie van geld zijn. Is niet voor niks dat Rick Winkelman de vrije trainingen voor voor zijn rekening neemt en niet Olav Mol vanaf lokatie.quote:Op zondag 1 november 2015 17:11 schreef VacaLoca het volgende:
Maar is de pit wel nog net zo open als toen Allard z'n werk deed? Misschien valt er weinig te reporten.
GvdG zou daar wel goed voor zijn qua kennis en charisma, beetje een Nl'se Brundle dan. Zijn Engels mag wel wat bijgeschaafd worden, maar een pasje van de FOM als journalist kan die eigenlijk wel vergetenquote:Op zondag 1 november 2015 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die 2 vallen af, gewoon een jonger iemand.
Mja ik denk dat ze dan al wel met de nieuwe motor waren gaan rijden om zo waardevolle informatie te verzamelen voor volgend seizoen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:10 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk eerder dat Red Bull met Renault blijft rijden.
Dat snap ik ook niet. Kijk, Allard was gewoon goed in zijn vak mid jaren 90 tot ???quote:Op zondag 1 november 2015 17:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
waar komt die adoratie van die Sjek "Wad heppend?" Plooij toch vandaan? Die kerel had maar 2 vragen gedurende het heel weekend, en zijn Engels was zo slecht dat het geen Engels met haar op was maar een bos haren met een beetje Engels er tussenin
Bernie wil hem niet meer zien in de paddockquote:Op zondag 1 november 2015 17:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
GvdG zou daar wel goed voor zijn qua kennis en charisma, beetje een Nl'se Brundle dan. Zijn Engels mag wel wat bijgeschaafd worden, maar een pasje van de FOM als journalist kan die eigenlijk wel vergeten
"dit duh taajer bluuh ap?"quote:Op zondag 1 november 2015 17:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hoe die zich ook binnengewerkt heeft in dat wereldje snap ik nog steeds niet. Het is volgens mij wel een aardige kerel maar was niet goed genoeg voor die job.
Op een gegeven moment wist je bij Allard alles, behalve wie er gewonnen hadquote:Op zondag 1 november 2015 17:15 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Kijk, Allard was gewoon goed in zijn vak mid jaren 90 tot ???
Zijn geloofwaardigheid en aanzien zijn naar mijn idee rap gezonken in A1 GP tijdperk, dat hij met meest bizarre scenario's aankwam om Nederland maar richting de punten/winst te praten. En dan ook zijn Anti-GT-academy geklets terwijl er onder zijn neus gewoon die gasten als Ordonez en Mardenborough resultaten behalen.
Nee, niet Kwallart. Die heb ik geen seconde gemist.quote:
dat zeg ik toch ookquote:Op zondag 1 november 2015 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bernie wil hem niet meer zien in de paddock
Inddquote:Op zondag 1 november 2015 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wist je bij Allard alles, behalve wie er gewonnen had
Maar die zal zich nog richten op het racen (DTM waarschijnlijk) en interviews met Monisha kunnen we dan ook vergeten.quote:Op zondag 1 november 2015 17:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
GvdG zou daar wel goed voor zijn qua kennis en charisma, beetje een Nl'se Brundle dan. Zijn Engels mag wel wat bijgeschaafd worden, maar een pasje van de FOM als journalist kan die eigenlijk wel vergeten
En dat we gaan wachten op de dingen die komen gaan.quote:Op zondag 1 november 2015 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wist je bij Allard alles, behalve wie er gewonnen had
Mol en Allard waren beide wel goed vond ik, al werd dat op een gegeven moment wel minder, zeker met de komst van internet waardoor ik meer toegang kreeg tot andere F1 bronnen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:15 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Kijk, Allard was gewoon goed in zijn vak mid jaren 90 tot ???
Zijn geloofwaardigheid en aanzien zijn naar mijn idee rap gezonken in A1 GP tijdperk, dat hij met meest bizarre scenario's aankwam om Nederland maar richting de punten/winst te praten. En dan ook zijn Anti-GT-academy geklets terwijl er onder zijn neus gewoon die gasten als Ordonez en Mardenborough resultaten behalen.
Heb je een voorbeeldje van hem ? Op zijn best ?quote:Op zondag 1 november 2015 17:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar die zal zich nog richten op het racen (DTM waarschijnlijk) en interviews met Monisha kunnen we dan ook vergeten.
Doornbos zou kunnen, al ben ik daar geen fan van.
Bovendien hoeft het natuurlijk geen ex-coureur te zijn. Ik ben zelf wel fan van Nelson Valkenburg.
Valkenburgquote:Op zondag 1 november 2015 17:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Bovendien hoeft het natuurlijk geen ex-coureur te zijn. Ik ben zelf wel fan van Nelson Valkenburg.
WSR bestaat niet meer. Althans, toch niet meer in het format zoals afgelopen jaren aangezien Renault zich teruggetrokken heeft.quote:Op zondag 1 november 2015 17:18 schreef Meike26 het volgende:
Giedo is ook niet logisch, die is nog bezig met racen. Wellicht DTM of Renault World Series in de RS01 ?
Volgens mij heeft die inderdaad andere interesses dan F1, zou jammer zijn als hij verloren gaat voor endurance racen en zo.quote:Op zondag 1 november 2015 17:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Valkenburglaat die maar mooi wegblijven uit het F1 wereldje, die kerel is enorm goed met Le Mans/WEC
Maar het racen met de Renault RS01 gt racer gaat gewoon door.quote:Op zondag 1 november 2015 17:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
WSR bestaat niet meer. Althans, toch niet meer in het format zoals afgelopen jaren aangezien Renault zich teruggetrokken heeft.
Geen voorbeeld, doet veel voor Motors TV.quote:Op zondag 1 november 2015 17:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeldje van hem ? Op zijn best ?
Maar zetten ze dan ook dat hele RS01 project overboord (prachtige wagens zijn dat)? Ik dacht alleen de 3.5 liters die gingen verdwijnen?quote:Op zondag 1 november 2015 17:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
WSR bestaat niet meer. Althans, toch niet meer in het format zoals afgelopen jaren aangezien Renault zich teruggetrokken heeft.
Nieuw Ziggo pakket, geen Motors TV meerquote:Op zondag 1 november 2015 17:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geen voorbeeld, doet veel voor Motors TV.
Alleen FR3.5 en de WSR als op zich staande evenementen verdwijnen volgens mij.quote:Op zondag 1 november 2015 17:24 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Maar zetten ze dan ook dat hele RS01 project overboord (prachtige wagens zijn dat)? Ik dacht alleen de 3.5 liters die gingen verdwijnen?
Ook al is er tegenwoordig veel online te vinden zou ik niet zonder Motors TV kunnen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:25 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nieuw Ziggo pakket, geen Motors TV meer
nee, de FR3.5 gaat juist verder gaan als "F3.5V8". De serie gaat begeleid worden door Jaime Algersuari Sr. en diens organisatie. Van de GT racers heb ik juist niets meer vernomen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alleen FR3.5 en de WSR als op zich staande evenementen verdwijnen volgens mij.
Maar heeft niks meer met Renault te maken, terwijl die klasse met GT wagens gewoon een officiele Renault serie blijft.quote:Op zondag 1 november 2015 17:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nee, de FR3.5 gaat juist verder gaan als "F3.5V8". De serie gaat begeleid worden door Jaime Algersuari Sr. en diens organisatie. Van de GT racers heb ik juist niets meer vernomen.
FR 3.5 gaat verder als Formule 3.5 V8, een los evenement. Renault blijft verbonden aan de World Series met de Formule Renault 2.0 en de Renault Sport Cup, waarin de RS01 gebruikt wordt.quote:Op zondag 1 november 2015 17:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alleen FR3.5 en de WSR als op zich staande evenementen verdwijnen volgens mij.
Jamaar ik denk ook niet dat het al zeker is (Red Bull en Renault), ik denk alleen dat het er wel opvuit gaat draaien.quote:Op zondag 1 november 2015 17:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja ik denk dat ze dan al wel met de nieuwe motor waren gaan rijden om zo waardevolle informatie te verzamelen voor volgend seizoen.
Ferrari heeft pas ook tokens besteed en de motor meteen gewisseld zonder dat daar noodzaak toe was, met die reden.
Afwisselend, Opdrogend bij start, halverwege een goede bui !quote:Op zondag 1 november 2015 17:35 schreef KingRadler het volgende:
wat voorspellen jullie regen of droog tijdens race
Hopen dat dit ook echt gaat gebeuren.quote:Op zondag 1 november 2015 17:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Afwisselend, Opdrogend bij start, halverwege een goede bui !
hagel met natte sneeuwquote:Op zondag 1 november 2015 17:35 schreef KingRadler het volgende:
wat voorspellen jullie regen of droog tijdens race
Niet als ze denken kans op een hoge klassering, zoals in Austin en Mexico, gezien het weer. In Brazilië komt Renault weer met de nieuwe motor. Misschien dan wel.quote:Op zondag 1 november 2015 17:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja ik denk dat ze dan al wel met de nieuwe motor waren gaan rijden om zo waardevolle informatie te verzamelen voor volgend seizoen.
Ferrari heeft pas ook tokens besteed en de motor meteen gewisseld zonder dat daar noodzaak toe was, met die reden.
http://www.wunderground.c(...)9/precipitation?MR=1quote:Op zondag 1 november 2015 17:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hopen dat dit ook echt gaat gebeuren.
Lees de topicpointer; sc toegestaanquote:Op zondag 1 november 2015 16:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Godver, en dan zijn sommige hier al aan het klagen als het over F1-relevante schaalmodellen gaat, en nu gaan jullie het gezellig over het huishouden hebben
quote:Op zondag 1 november 2015 17:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lees de topicpointer; sc toegestaan
Wat?quote:Op zondag 1 november 2015 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]![]()
Door een slotje heen posten ...
Ik weet van niks.quote:Op zondag 1 november 2015 18:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
snel weggehaalde post van jou
KEDEEEENGquote:Op zondag 1 november 2015 17:58 schreef Bluurgh het volgende:
Dit is altijd nog de beste commentator![]()
![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)/indy_500_crash.html
Voorlopig nog droog, zie ook hier: http://smn.cna.gob.mx/ind(...)icle&id=14&Itemid=16 (en dan C. Caterdal). Dat kleine witte gebiedje is de provincie waarin Mexico City ligt. Het circuit zelf ligt in het noordelijke deel van dat gebied. Op de satellietbeelden (http://wkrg.com/weather/gulf-satellite/) is te zien dat ten oosten van de bergketen wel buien ontstaan, maar ten westen (nog) niet. De uursverwachtingen laten zien dat de kans op een bui tijdens de race wel significant toeneemt, maar het blijven natuurlijk verwachtingen.quote:Op zondag 1 november 2015 18:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoe staat het met het weer in Mexico-stad? Kunnen we nog wat moisture verwachten?
Dankjewel, Piet!quote:Op zondag 1 november 2015 18:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Voorlopig nog droog, zie ook hier: http://smn.cna.gob.mx/ind(...)icle&id=14&Itemid=16 (en dan C. Caterdal). Dat kleine witte gebiedje is de provincie waarin Mexico City ligt. Het circuit zelf ligt in het noordelijke deel van dat gebied. Op de satellietbeelden (http://wkrg.com/weather/gulf-satellite/) is te zien dat ten oosten van de bergketen wel buien ontstaan, maar ten westen (nog) niet. De uursverwachtingen laten zien dat de kans op een bui tijdens de race wel significant toeneemt, maar het blijven natuurlijk verwachtingen.
(het is jammer trouwens dat de data zo crap is, als deze race in Nederland zou zijn kon ik een veel betere verwachting maken)
Tot zover de weernerd, terug naar Olav!
Die komt uit mijn stadje.quote:Op zondag 1 november 2015 17:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Valkenburglaat die maar mooi wegblijven uit het F1 wereldje, die kerel is enorm goed met Le Mans/WEC
Hij is zo chagrijnig de laatste tijd.quote:Op zondag 1 november 2015 17:09 schreef Meike26 het volgende:
Allard is echt een klapjosti geworden.. Niet te haggelen die man. Plooij is er denk ik niet eens meer voor in en heeft maar opslagcapaciteit voor 2 a 3 impulsieve vragen..
quote:Op zondag 1 november 2015 18:57 schreef VXXLL het volgende:
Speciaal voor Nattekat:
Beide Red Bulls in top 10 @ 1.70
Beide Ferraris in top 10 NEE @ 2.40
wist niet van zn race carrière... mooi dat ze mensen toelaten die wat met racen hebben.quote:
98 stabiel, jij met je brakke laptopquote:Op zondag 1 november 2015 19:14 schreef Nattekat het volgende:
Goed... Als iemand een leuke acestream heeft die niet constant loopt te bufferen, post hem nu voordat er tijdens de race om gevraagd wordt.
98.... en 02c... zijn alles behalve stabiel en ik weet zeker dat er een stream is die dat wel is.
^quote:Op zondag 1 november 2015 19:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
98 stabiel, jij met je brakke laptop
wel een beetje spoonfeeden jaquote:Op zondag 1 november 2015 19:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is dit voor een zelfbevlekkings item op sky? Snorremans kust Lewis nog net niet.
Nee, ik zie maar 3 tot 5 streamers. Dat was ooit 15+quote:Op zondag 1 november 2015 19:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
98 stabiel, jij met je brakke laptop
waar zie je dat staan?quote:Op zondag 1 november 2015 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik zie maar 3 tot 5 streamers. Dat was ooit 15+
02c is sowieso dood.
de 98quote:Op zondag 1 november 2015 19:28 schreef Eenskijken het volgende:
iemand nog een (sky) stream? Heb geen TV tot mijn beschikking
SPT / [SPT] Handige linkjes + streamsquote:Op zondag 1 november 2015 19:28 schreef Eenskijken het volgende:
Yeah idd en ook nog goed ook met minder vertraging.quote:Op zondag 1 november 2015 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SPT / [SPT] Handige linkjes + streams
De 98 is de enige die nog welt
lol whut?quote:Op zondag 1 november 2015 19:39 schreef CptChaos het volgende:
Update:
Charlie Whiting neemt polshoogte op de grid. Op de achtste startpositie, de plaats waarvan Max Verstappen moet starten, komt olie en water uit de grond. Zodra we meer informatie hebben zullen we dit
http://www.f1today.net/nl(...)rix-van-mexico-2015/
Brundle heeft het er net kort over.quote:Op zondag 1 november 2015 19:39 schreef CptChaos het volgende:
Update:
Charlie Whiting neemt polshoogte op de grid. Op de achtste startpositie, de plaats waarvan Max Verstappen moet starten, komt olie en water uit de grond. Zodra we meer informatie hebben zullen we dit
xDquote:Op zondag 1 november 2015 19:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bij mij stond er 3 en ik ben er nu 5 aan het helpen
quote:Op zondag 1 november 2015 19:41 schreef marcodej het volgende:
Ik verwacht weer minimaal een podiumplekkie voor onze Maxi.
De trollen hebben zich weer gemeld.quote:Op zondag 1 november 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Max deze race niet wint heeft ie weer laten zien dat ie er niks van kan!!!!
link doet t niet meer bij mijquote:Op zondag 1 november 2015 19:28 schreef Eenskijken het volgende:
refreshenquote:Op zondag 1 november 2015 19:43 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
link doet t niet meer bij mij
Staat 5 streams.quote:Op zondag 1 november 2015 19:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bij mij stond er 3 en ik ben er nu 5 aan het helpen
Zou hij thuis bij moeders Vlaams praten? Of gewoon Nederlands met een wat dikker Limburgs accent?quote:
Heb het gevoel dat dat vandaag gaat lukken.quote:Op zondag 1 november 2015 19:44 schreef Mani89 het volgende:
We gaan vanaf nu gewoon voor een podiumplek.
fuck offquote:Op zondag 1 november 2015 19:45 schreef VXXLL het volgende:
De mensen die nog een stream zoeken kunnen Beach een DM sturen, hij helpt graag en heeft een goede stream
Op meerdere plaatsen wat vloeistof. Ze hebben er zand over gedaan. Zoals ik begreep van Brundle hebben een aantal wagens wat gelekt.quote:Op zondag 1 november 2015 19:45 schreef Geralt het volgende:
Ja present. WTF is dat met olie en water op Max zn plek wat ik lees???
was er al eerderquote:
Die wordt boos.quote:
Dat is godverdomme lastig op mobielquote:Op zondag 1 november 2015 19:48 schreef nils7 het volgende:
Nattekat, mn held die alles Modt!
voor jou
Allemaal paupersquote:Op zondag 1 november 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hebben jullie streams nodig?
Zet ff een goede stream link in dat ding zo bij het reagerenquote:Op zondag 1 november 2015 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is godverdomme lastig op mobiel
Hij begon mij vorige week te bestoken met haat DM's over het vragen van streams, vandaarquote:Op zondag 1 november 2015 19:50 schreef Geralt het volgende:
Doe eens niet met zn alle op Beach
Ik ben voor Beach al heb ik geen idee waar het over gaat maar met zn alle op eentje is niet eerlijk!
Kijk je Veronica?quote:Op zondag 1 november 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen idee. Het is op Sport1, op de Duitser, op Veronica en vast ook wel op een franse of belgische zender die niet achter de decoder zitquote:Op zondag 1 november 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat heeft geen zin. Been there, done that.quote:Op zondag 1 november 2015 19:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zet ff een goede stream link in dat ding zo bij het reageren
is vosssss ook weer happy
das normaalquote:Op zondag 1 november 2015 19:50 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Hij begon mij vorige week te bestoken met haat DM's over het vragen van streams, vandaar
Dan doe je even ZAP naar RTL, en als die ook reclame hebben, pech gehad.quote:Op zondag 1 november 2015 19:50 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Kijk je Veronica?
Dan kom je er zometeen wel achter
F1 begint zo en ik zit aan het bier. Ik heb geen link nodig om happy te zijn hoorquote:
je vergeet de nootjesquote:Op zondag 1 november 2015 19:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
F1 begint zo en ik zit aan het bier. Ik heb geen link nodig om happy te zijn hoor![]()
sorry sorryquote:Op zondag 1 november 2015 19:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
F1 begint zo en ik zit aan het bier. Ik heb geen link nodig om happy te zijn hoor![]()
Nootjes nog heel of vloeibaar?quote:Op zondag 1 november 2015 19:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
nee, het is zonnig als fokquote:Op zondag 1 november 2015 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar gaat het nu regenen?![]()
![]()
niemand?
Las hier straks dat er kans is op hagel en natte sneeuw.quote:Op zondag 1 november 2015 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar gaat het nu regenen?![]()
![]()
niemand?
quote:Op zondag 1 november 2015 19:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
sorry sorry![]()
Ik ga ook t bier pakken!
Langleve de avond races!
Ik heb gewoon kodi + acestream op m'n mediacenter... dus ik kijk gewoon "tv". Keek eerst idd via RTL en Veronica, was helemaal klaar met die reclame, dus dan maar via Sky sport F1 HD en dat werkt echt primaquote:Op zondag 1 november 2015 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan doe je even ZAP naar RTL, en als die ook reclame hebben, pech gehad.
Er gaat een zak doritos doorheen vanavond vrees ikquote:
ik om 6quote:Op zondag 1 november 2015 19:54 schreef Geralt het volgende:
Avondrace wel kut, morgen om 5 uur moet ik op
Vanzelfsprekend. Welke schlemiel gaat er dan ook nootjes in een Martini gooien!? Dat doe je toch niet?!?!quote:Op zondag 1 november 2015 19:54 schreef SnowOokami het volgende:
Martini zonder nootjes, maar have fun iedereen![]()
![]()
Jouw probleem.quote:Op zondag 1 november 2015 19:54 schreef Geralt het volgende:
Hier een blok oude kaas met heul veel mosterdquote:Op zondag 1 november 2015 19:54 schreef nils7 het volgende:
[..]
Er gaat een zak doritos doorheen vanavond vrees ik
Dan is het te hopen dat Max niet wint want dan gaat slapen door de alcohol en adrenaline niet lukken.quote:Op zondag 1 november 2015 19:54 schreef Geralt het volgende:
Behoorlijk. Ik geniet er niet minder om. Ik ga me verplaatsen naar de bank met mn telefoon en nootjes en bier.quote:
niet echtquote:Op zondag 1 november 2015 19:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Pfff, net op thuis weer. Iets gemist qua nieuws de laatste 1,5 uur?
niet echt, ik las iets over olie en water op startplek #8 maar geen idee verderquote:Op zondag 1 november 2015 19:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik verwacht er ook veel van vandaag.quote:Op zondag 1 november 2015 19:55 schreef Ploplap het volgende:
Zenuwen.... Lange tijd geleden dat ik het heb gehad.....
Oliebron gevonden onder Max z'n auto.quote:Op zondag 1 november 2015 19:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Jawel lekker manquote:Op zondag 1 november 2015 19:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Welke schlemiel gaat er dan ook nootjes in een Martini gooien!? Dat doe je toch niet?!?!
Daarom neem ik de reclame van veronica voor lief.quote:Op zondag 1 november 2015 19:56 schreef Fokker89 het volgende:
Nou, mijn ace video player loopt ontzettend te kloten
First dibs, sponsorgeld.quote:Op zondag 1 november 2015 19:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Oliebron gevonden onder Max z'n auto.
Ik hoop dat ie ook de tweede bocht door komt.quote:Op zondag 1 november 2015 19:57 schreef nils7 het volgende:
ik hoop dat Max de eerste bocht door komt..
Dat jaquote:Op zondag 1 november 2015 19:57 schreef nils7 het volgende:
Ik hoop die bocht daarna ook nog.quote:Op zondag 1 november 2015 19:57 schreef nils7 het volgende:
Ik heb geen TVquote:Op zondag 1 november 2015 19:57 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Daarom neem ik de reclame van veronica voor lief.
Dan moet malledona niet in de buurt komenquote:Op zondag 1 november 2015 19:57 schreef nils7 het volgende:
die is trager da komt wel goedquote:Op zondag 1 november 2015 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie ook de tweede bocht door komt.
Shit.quote:Op zondag 1 november 2015 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie ook de tweede bocht door komt.
Echt iedereen vindt deze post grappig.quote:
dat hoopt elke racer.quote:Op zondag 1 november 2015 19:57 schreef nils7 het volgende:
Jeetje zeg, balen manquote:Op zondag 1 november 2015 19:56 schreef Fokker89 het volgende:
Nou, mijn ace video player loopt ontzettend te kloten
quote:
wel eens naar een circuit geweest?quote:Op zondag 1 november 2015 19:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat stadion is wel mooi maar als je daar zit zie je maar weinig. Auto's gaan daar traag en maar een paar kleine tv schermen.
Hopelijk heeft hij ook geen pech dit keer.quote:Op zondag 1 november 2015 19:58 schreef VXXLL het volgende:
Hopelijk heeft Max nu een keer een goede start, dat moet echt beter bij hem
Maar in dit stadion gedeelte volgens mij niet.quote:Op zondag 1 november 2015 19:59 schreef nils7 het volgende:
[..]
wel eens naar een circuit geweest?
Je ziet daar best veel, meer als dan dat je langs een willekeurig recht stuk zit.
Magny-Cours zag je ze zelfs 3x per ronde als je goed zat, Silverstone denk ik ook maar er zijn ook circuit (zoals Spa) dat je ze maar ff ziet en ze weer weg zijn.
hoi yvonne. Heb je al een Fritel en waarom niet?quote:
Dat gaat nooit meer gebeuren.quote:Op zondag 1 november 2015 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wordt Rosberg wereldkampioen.
Mooi zo, die binnenbochten op een hooglandbaan zijn best trickyquote:Op zondag 1 november 2015 20:00 schreef Montov het volgende:
Verstappen is de eerste bocht door gekomen.
Podium zou mooi zijn, ben al blij bij heel houden en in de punten rijden.quote:Op zondag 1 november 2015 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even kijken hoe Max zich naar het podium rijdt
hahaha, denken dat Rosberg eerder WK is dan Ericssonquote:Op zondag 1 november 2015 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wordt Rosberg wereldkampioen.
Het is al ooit gebeurd.quote:
quote:Op zondag 1 november 2015 20:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
hahaha, denken dat Rosberg eerder WK is dan Ericsson
quote:
alles meldenquote:Op zondag 1 november 2015 20:02 schreef caspervc het volgende:
Hopelijk een keer een race zonder gezeik over streams enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |