True that, ik hoop overigens dat Button en Alonso ook wat puntjes scoren deze race.quote:Op zondag 1 november 2015 16:32 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Komen de echte racers weer naar boven. Ik zie Max als top 4 beste rijder. Vettel, Hamilton, Alonso er nog bij
Zeker. Hopelijk volgend jaar weer een subtop auto onder zijn kont die Max....quote:Op zondag 1 november 2015 16:36 schreef JimmyManna het volgende:
Zou zomaar kunnen dat hij bij die top vier hoort. In ieder geval qua natuurlijke aanleg dan.
Volgend jaar nog steeds Toro Rosso, dus het lijkt me sterkquote:Op zondag 1 november 2015 16:35 schreef nils7 het volgende:
Wacht maar als Max zn eerste overwinning pakt en Oranje lekker op Ibiza ligt als het EK gespeeld wordt, hoe ze dan (buiten Gijpie dan) mauwen bij VI.
Oh gezelligquote:Op zondag 1 november 2015 16:21 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Als je in het noorden woont, dan kom ik wel langs
Ja...quote:Op zondag 1 november 2015 16:37 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Volgend jaar nog steeds Toro Rosso, dus het lijkt me sterk
Ooit. Eenmalig. Toen het keihard regende op Monza en de toppers die dag verzaakten.quote:Op zondag 1 november 2015 16:38 schreef nils7 het volgende:
En Vettel heeft ook in een STR-Ferrari gewonnen.
Als VES zo'n talent is... in een knotsgekke regen race, waarom niet?quote:Op zondag 1 november 2015 16:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ooit. Eenmalig. Toen het keihard regende op Monza en de toppers die dag verzaakten.
Kvyat is toch gisteren bevestigd?quote:Op zondag 1 november 2015 16:39 schreef THEFXR het volgende:
Wanneer weten die RB coureurs of ze volgend jaar rijden? zijn nu 4 stuks in onzekerheid of zij weten het al en hebben een spreekverbod
Ik zeg ook niet dat het niet kan. De kans is alleen wel heel klein. Dan moeten er in alle eerlijkheid toch wel 4-6 coureurs zijn die een slechte dag hebben.quote:Op zondag 1 november 2015 16:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als VES zo'n talent is... in een knotsgekke regen race, waarom niet?
Hangt er vanaf hoe goed Maldonado start.quote:Op zondag 1 november 2015 16:41 schreef THEFXR het volgende:
nou, zegt het maar, hoeveel gaan er in de 1ste bocht uit?
4quote:Op zondag 1 november 2015 16:41 schreef THEFXR het volgende:
Voordat ze een motor hebben?quote:Op zondag 1 november 2015 16:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kvyat is toch gisteren bevestigd?
Geen... Ze hebben geleerd van vorige weekquote:Op zondag 1 november 2015 16:41 schreef THEFXR het volgende:
De Red Bull teams zijn er volgend jaar gewoon bij. Daar zorgt Bernie wel voorquote:
De Mercedessen? Hamilton heeft niets meer te verliezen.quote:Op zondag 1 november 2015 16:41 schreef THEFXR het volgende:
Waar zeggen ze dan minder?quote:Op zondag 1 november 2015 16:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is wel sterk afhankelijk van welke site je raadpleegt.
Ja en met wat voor een motor?quote:Op zondag 1 november 2015 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De Red Bull teams zijn er volgend jaar gewoon bij. Daar zorgt Bernie wel voor
Ik zie het wel gebeuren, maar dan moet Max wel zijn auto op de baan houden. Gezien de verraderlijke bochten, weersomstandigheden en soms wat de grilligheid van zijn jonge leeftijd is dat nog wel een klein dingetje waar we rekening mee moeten houden.quote:Op zondag 1 november 2015 16:36 schreef JimmyManna het volgende:
Zou zomaar kunnen dat hij bij die top vier hoort. In ieder geval qua natuurlijke aanleg dan.
Zoals het nu staat wordt het Red Bull-Honda en Toro Rosso-Ferrari. Maar goed, in de F1 is pas iets zeker als de contracten getekend zijn en zelfs dan kan er nog van alles gebeurenquote:Op zondag 1 november 2015 16:45 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja en met wat voor een motor?
Als ze een brakke motor krijgen of een langzame zie ik RB/STR echt wel vertrekken uit de F1.
In dat geval is de kans vrij groot dat STR ineens het A-team is.quote:Op zondag 1 november 2015 16:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zoals het nu staat wordt het Red Bull-Honda en Toro Rosso-Ferrari. Maar goed, in de F1 is pas iets zeker als de contracten getekend zijn en zelfs dan kan er nog van alles gebeuren
True. Het wordt als het echt gaat regenen wel een top race hoor.quote:Op zondag 1 november 2015 16:45 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren, maar dan moet Max wel zijn auto op de baan houden. Gezien de verraderlijke bochten, weersomstandigheden en soms wat de grilligheid van zijn jonge leeftijd is dat nog wel een klein dingetje waar we rekening mee moeten houden.
twitter:SauberF1Team twitterde op zondag 01-11-2015 om 16:40:46Weather update: 35-40% rain probability both at the beginning & at the end of the race @autodromohr #F1 #MexicoGP https://t.co/LqC32wYiad reageer retweet
http://www.wunderground.com/q/zmw:00000.1.76679?sp=IDISTRIT44quote:Op zondag 1 november 2015 16:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is wel sterk afhankelijk van welke site je raadpleegt.
de mening van die voetbalkneuzen boeit me nietsquote:Op zondag 1 november 2015 16:35 schreef nils7 het volgende:
Wacht maar als Max zn eerste overwinning pakt en Oranje lekker op Ibiza ligt als het EK gespeeld wordt, hoe ze dan (buiten Gijpie dan) mauwen bij VI.
Met Olav Mol neem ik die reclames voor lief.quote:Op zondag 1 november 2015 16:47 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
zie dat de race weer bij veronica is vanavond. blijf toch liever bij sky na al die reclames van vorige week
SportEinz!!!quote:Op zondag 1 november 2015 16:55 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Met Olav Mol neem die reclames voor lief.
Die reclame´s zijn nog niet eens zo erg. Vooral het feit dat Sky en BBC een heel team hebben en Olav alles alleen moet doen is nogal een verschil.quote:Op zondag 1 november 2015 16:47 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
zie dat de race weer bij veronica is vanavond. blijf toch liever bij sky na al die reclames van vorige week
die tandarts moet er gewoon weer bijquote:Op zondag 1 november 2015 16:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die reclame´s zijn nog niet eens zo erg. Vooral het feit dat Sky en BBC een heel team hebben en Olav alles alleen moet doen is nogal een verschil.
Volgens Robert gaat daar verandering in komenquote:Op zondag 1 november 2015 16:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die reclame´s zijn nog niet eens zo erg. Vooral het feit dat Sky en BBC een heel team hebben en Olav alles alleen moet doen is nogal een verschil.
quote:Op zondag 1 november 2015 17:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die tandarts moet er gewoon weer bij
Allard in de pitlanequote:Op zondag 1 november 2015 17:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waar komt die adoratie van die Sjek "Wad heppend?" Plooij toch vandaan? Die kerel had maar 2 vragen gedurende het heel weekend, en zijn Engels was zo slecht dat het geen Engels met haar op was maar een bos haren met een beetje Engels er tusseninquote:Op zondag 1 november 2015 17:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk eerder dat Red Bull met Renault blijft rijden.quote:Op zondag 1 november 2015 16:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zoals het nu staat wordt het Red Bull-Honda en Toro Rosso-Ferrari. Maar goed, in de F1 is pas iets zeker als de contracten getekend zijn en zelfs dan kan er nog van alles gebeuren
Die 2 vallen af, gewoon een jonger iemand.quote:Op zondag 1 november 2015 17:09 schreef Meike26 het volgende:
Allard is echt een klapjosti geworden.. Niet te haggelen die man. Plooij is er denk ik niet eens meer voor in en heeft maar opslagcapaciteit voor 2 a 3 impulsieve vragen..
Hoe die zich ook binnengewerkt heeft in dat wereldje snap ik nog steeds niet. Het is volgens mij wel een aardige kerel maar was niet goed genoeg voor die job.quote:Op zondag 1 november 2015 17:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
waar komt die adoratie van die Sjek "Wad heppend?" Plooij toch vandaan? Die kerel had maar 2 vragen gedurende het heel weekend, en zijn Engels was zo slecht dat het geen Engels met haar op was maar een bos haren met een beetje Engels er tussenin
Sky en RTL doen dat toch ook? Zal alleen een kwestie van geld zijn. Is niet voor niks dat Rick Winkelman de vrije trainingen voor voor zijn rekening neemt en niet Olav Mol vanaf lokatie.quote:Op zondag 1 november 2015 17:11 schreef VacaLoca het volgende:
Maar is de pit wel nog net zo open als toen Allard z'n werk deed? Misschien valt er weinig te reporten.
GvdG zou daar wel goed voor zijn qua kennis en charisma, beetje een Nl'se Brundle dan. Zijn Engels mag wel wat bijgeschaafd worden, maar een pasje van de FOM als journalist kan die eigenlijk wel vergetenquote:Op zondag 1 november 2015 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die 2 vallen af, gewoon een jonger iemand.
Mja ik denk dat ze dan al wel met de nieuwe motor waren gaan rijden om zo waardevolle informatie te verzamelen voor volgend seizoen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:10 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk eerder dat Red Bull met Renault blijft rijden.
Dat snap ik ook niet. Kijk, Allard was gewoon goed in zijn vak mid jaren 90 tot ???quote:Op zondag 1 november 2015 17:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
waar komt die adoratie van die Sjek "Wad heppend?" Plooij toch vandaan? Die kerel had maar 2 vragen gedurende het heel weekend, en zijn Engels was zo slecht dat het geen Engels met haar op was maar een bos haren met een beetje Engels er tussenin
Bernie wil hem niet meer zien in de paddockquote:Op zondag 1 november 2015 17:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
GvdG zou daar wel goed voor zijn qua kennis en charisma, beetje een Nl'se Brundle dan. Zijn Engels mag wel wat bijgeschaafd worden, maar een pasje van de FOM als journalist kan die eigenlijk wel vergeten
"dit duh taajer bluuh ap?"quote:Op zondag 1 november 2015 17:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hoe die zich ook binnengewerkt heeft in dat wereldje snap ik nog steeds niet. Het is volgens mij wel een aardige kerel maar was niet goed genoeg voor die job.
Op een gegeven moment wist je bij Allard alles, behalve wie er gewonnen hadquote:Op zondag 1 november 2015 17:15 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Kijk, Allard was gewoon goed in zijn vak mid jaren 90 tot ???
Zijn geloofwaardigheid en aanzien zijn naar mijn idee rap gezonken in A1 GP tijdperk, dat hij met meest bizarre scenario's aankwam om Nederland maar richting de punten/winst te praten. En dan ook zijn Anti-GT-academy geklets terwijl er onder zijn neus gewoon die gasten als Ordonez en Mardenborough resultaten behalen.
Nee, niet Kwallart. Die heb ik geen seconde gemist.quote:
dat zeg ik toch ookquote:Op zondag 1 november 2015 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bernie wil hem niet meer zien in de paddock
Inddquote:Op zondag 1 november 2015 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wist je bij Allard alles, behalve wie er gewonnen had
Maar die zal zich nog richten op het racen (DTM waarschijnlijk) en interviews met Monisha kunnen we dan ook vergeten.quote:Op zondag 1 november 2015 17:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
GvdG zou daar wel goed voor zijn qua kennis en charisma, beetje een Nl'se Brundle dan. Zijn Engels mag wel wat bijgeschaafd worden, maar een pasje van de FOM als journalist kan die eigenlijk wel vergeten
En dat we gaan wachten op de dingen die komen gaan.quote:Op zondag 1 november 2015 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wist je bij Allard alles, behalve wie er gewonnen had
Mol en Allard waren beide wel goed vond ik, al werd dat op een gegeven moment wel minder, zeker met de komst van internet waardoor ik meer toegang kreeg tot andere F1 bronnen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:15 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Kijk, Allard was gewoon goed in zijn vak mid jaren 90 tot ???
Zijn geloofwaardigheid en aanzien zijn naar mijn idee rap gezonken in A1 GP tijdperk, dat hij met meest bizarre scenario's aankwam om Nederland maar richting de punten/winst te praten. En dan ook zijn Anti-GT-academy geklets terwijl er onder zijn neus gewoon die gasten als Ordonez en Mardenborough resultaten behalen.
Heb je een voorbeeldje van hem ? Op zijn best ?quote:Op zondag 1 november 2015 17:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar die zal zich nog richten op het racen (DTM waarschijnlijk) en interviews met Monisha kunnen we dan ook vergeten.
Doornbos zou kunnen, al ben ik daar geen fan van.
Bovendien hoeft het natuurlijk geen ex-coureur te zijn. Ik ben zelf wel fan van Nelson Valkenburg.
Valkenburgquote:Op zondag 1 november 2015 17:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Bovendien hoeft het natuurlijk geen ex-coureur te zijn. Ik ben zelf wel fan van Nelson Valkenburg.
WSR bestaat niet meer. Althans, toch niet meer in het format zoals afgelopen jaren aangezien Renault zich teruggetrokken heeft.quote:Op zondag 1 november 2015 17:18 schreef Meike26 het volgende:
Giedo is ook niet logisch, die is nog bezig met racen. Wellicht DTM of Renault World Series in de RS01 ?
Volgens mij heeft die inderdaad andere interesses dan F1, zou jammer zijn als hij verloren gaat voor endurance racen en zo.quote:Op zondag 1 november 2015 17:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Valkenburglaat die maar mooi wegblijven uit het F1 wereldje, die kerel is enorm goed met Le Mans/WEC
Maar het racen met de Renault RS01 gt racer gaat gewoon door.quote:Op zondag 1 november 2015 17:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
WSR bestaat niet meer. Althans, toch niet meer in het format zoals afgelopen jaren aangezien Renault zich teruggetrokken heeft.
Geen voorbeeld, doet veel voor Motors TV.quote:Op zondag 1 november 2015 17:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeldje van hem ? Op zijn best ?
Maar zetten ze dan ook dat hele RS01 project overboord (prachtige wagens zijn dat)? Ik dacht alleen de 3.5 liters die gingen verdwijnen?quote:Op zondag 1 november 2015 17:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
WSR bestaat niet meer. Althans, toch niet meer in het format zoals afgelopen jaren aangezien Renault zich teruggetrokken heeft.
Nieuw Ziggo pakket, geen Motors TV meerquote:Op zondag 1 november 2015 17:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geen voorbeeld, doet veel voor Motors TV.
Alleen FR3.5 en de WSR als op zich staande evenementen verdwijnen volgens mij.quote:Op zondag 1 november 2015 17:24 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Maar zetten ze dan ook dat hele RS01 project overboord (prachtige wagens zijn dat)? Ik dacht alleen de 3.5 liters die gingen verdwijnen?
Ook al is er tegenwoordig veel online te vinden zou ik niet zonder Motors TV kunnen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:25 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nieuw Ziggo pakket, geen Motors TV meer
nee, de FR3.5 gaat juist verder gaan als "F3.5V8". De serie gaat begeleid worden door Jaime Algersuari Sr. en diens organisatie. Van de GT racers heb ik juist niets meer vernomen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alleen FR3.5 en de WSR als op zich staande evenementen verdwijnen volgens mij.
Maar heeft niks meer met Renault te maken, terwijl die klasse met GT wagens gewoon een officiele Renault serie blijft.quote:Op zondag 1 november 2015 17:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nee, de FR3.5 gaat juist verder gaan als "F3.5V8". De serie gaat begeleid worden door Jaime Algersuari Sr. en diens organisatie. Van de GT racers heb ik juist niets meer vernomen.
FR 3.5 gaat verder als Formule 3.5 V8, een los evenement. Renault blijft verbonden aan de World Series met de Formule Renault 2.0 en de Renault Sport Cup, waarin de RS01 gebruikt wordt.quote:Op zondag 1 november 2015 17:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alleen FR3.5 en de WSR als op zich staande evenementen verdwijnen volgens mij.
Jamaar ik denk ook niet dat het al zeker is (Red Bull en Renault), ik denk alleen dat het er wel opvuit gaat draaien.quote:Op zondag 1 november 2015 17:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja ik denk dat ze dan al wel met de nieuwe motor waren gaan rijden om zo waardevolle informatie te verzamelen voor volgend seizoen.
Ferrari heeft pas ook tokens besteed en de motor meteen gewisseld zonder dat daar noodzaak toe was, met die reden.
Afwisselend, Opdrogend bij start, halverwege een goede bui !quote:Op zondag 1 november 2015 17:35 schreef KingRadler het volgende:
wat voorspellen jullie regen of droog tijdens race
Hopen dat dit ook echt gaat gebeuren.quote:Op zondag 1 november 2015 17:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Afwisselend, Opdrogend bij start, halverwege een goede bui !
hagel met natte sneeuwquote:Op zondag 1 november 2015 17:35 schreef KingRadler het volgende:
wat voorspellen jullie regen of droog tijdens race
Niet als ze denken kans op een hoge klassering, zoals in Austin en Mexico, gezien het weer. In Brazilië komt Renault weer met de nieuwe motor. Misschien dan wel.quote:Op zondag 1 november 2015 17:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja ik denk dat ze dan al wel met de nieuwe motor waren gaan rijden om zo waardevolle informatie te verzamelen voor volgend seizoen.
Ferrari heeft pas ook tokens besteed en de motor meteen gewisseld zonder dat daar noodzaak toe was, met die reden.
http://www.wunderground.c(...)9/precipitation?MR=1quote:Op zondag 1 november 2015 17:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hopen dat dit ook echt gaat gebeuren.
Lees de topicpointer; sc toegestaanquote:Op zondag 1 november 2015 16:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Godver, en dan zijn sommige hier al aan het klagen als het over F1-relevante schaalmodellen gaat, en nu gaan jullie het gezellig over het huishouden hebben
quote:Op zondag 1 november 2015 17:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lees de topicpointer; sc toegestaan
Wat?quote:Op zondag 1 november 2015 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]![]()
Door een slotje heen posten ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |