http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs286/en/quote:Op zondag 8 november 2015 14:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
fail. Doe je huis werk. Mazelen is nimmer dodelijke geweest.
Ga jij nou serieus verdedigen dat er nooit iemand aan de mazelen dood is gegaan?quote:Op zondag 8 november 2015 13:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wederom het bekende riedeltje. Wat jij over me denkt interesseert me geen zier. Ik heb echt zelden zo'n stel gladiolen bij elkaar gezien als hier en daar hoor jij ook bij. Kop in het zand blijven steken en vooral alles blijven debunken op een forum als BNW gewoon omdat het zo moet. Het geeft je wat te doen per slotte.
Spaanse griep licht toch andersquote:Op zondag 8 november 2015 19:16 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]![]()
http://time.com/3731745/spanish-flu-history/
Je gaat toch niet serieus CDC gevens hanteren. Dan heb je het niet helemaal begrepen.quote:http://www.cdc.gov/tb/statistics/
http://www.worldlifeexpec(...)rculosis/by-country/
Kijk eens. De landen waar tegen TBC gevacineerd wordt is de deathrate nog maar 0,20%. De landen waar dit niet gebeurt gewoon 50%. Wat snap jij niet aan simpele getallen?
nee dat is vaccinsquote:Op zondag 8 november 2015 19:24 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs286/en/
http://jid.oxfordjournals.org/content/189/Supplement_1/S4.long
http://www.cdc.gov/measles/about/complications.html
http://www.cdc.gov/vaccines/pubs/pinkbook/meas.html
Moet ik nog doorgaan? Ik kan je wel 1000'den links geven waarin staat dat mazelen de nummer 1 doodsoorzaak is voor jonge kinderen.
Tuurlijk zijn er wel mensen doodgegaan. Maar mazelen aan sich is een redelijk onschuldig iets.quote:Op zondag 8 november 2015 21:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ga jij nou serieus verdedigen dat er nooit iemand aan de mazelen dood is gegaan?
Spreek je jezelf nu al weer tegen joh?quote:Op zondag 8 november 2015 23:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er wel mensen doodgegaan. Maar mazelen aan sich is een redelijk onschuldig iets.
Dat zelfde kind was ook gestorven als ie een overrijpe appel had gegeten.
Mazzelen is geen onschuldige ziekte mazzelen heeft zeer veel kinderen de dood in gejaagd. Dat het een lage mortaliteit heeft en minder gevaarlijk is dan bijvoorbeeld polio maakt het niet onschuldig.quote:Op zondag 8 november 2015 23:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er wel mensen doodgegaan. Maar mazelen aan sich is een redelijk onschuldig iets.
Dat zelfde kind was ook gestorven als ie een overrijpe appel had gegeten.
Dit. Maar Lambiekje gelooft het niet dus het is verspilde moeite.quote:Op zondag 8 november 2015 23:32 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mazzelen is geen onschuldige ziekte mazzelen heeft zeer veel kinderen de dood in gejaagd. Dat het een lage mortaliteit heeft en minder gevaarlijk is dan bijvoorbeeld polio maakt het niet onschuldig.
het is de other way around.quote:Op zondag 8 november 2015 23:31 schreef Kandijfijn het volgende:
Anti-vaxxers zouden juridisch vervolgd moeten worden voor het desinformeren van kankerdomme mensen die zodra ze met teveel zijn kinderen de dood in zullen jagen.
bof mazelen en rode hond zijn kinderziektes en volkomen onschuldig.quote:Op zondag 8 november 2015 23:32 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mazzelen is geen onschuldige ziekte mazzelen heeft zeer veel kinderen de dood in gejaagd. Dat het een lage mortaliteit heeft en minder gevaarlijk is dan bijvoorbeeld polio maakt het niet onschuldig.
Volkomen onschuldig, waar dan weer wel mensen aan dood kunnen gaan. Dat vind ik niet onder 'volkomen onschuldig' vallen.quote:Op zondag 8 november 2015 23:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
bof mazelen en rode hond zijn kinderziektes en volkomen onschuldig.
Hoe kom je toch bij dit soort kul?quote:Op zondag 8 november 2015 23:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het is de other way around.
waar extreem veel geld verdiend wordt is een gezond person een godspe. Denk daar maar over na.
Met vaccineren wordt de babies klaar gemaakt om kankerpatient te worden. Dat is enige reden van vaccineren.
Juridisch vervolgen gaat wel wat ver, maar dat desinformeren is wel heel erg. Mensen zoals Lambiekje zijn daarom ook niet onschuldige dorpsgekken, ze kunnen wel degelijk ernstige schade berokkenen.quote:Op zondag 8 november 2015 23:31 schreef Kandijfijn het volgende:
Anti-vaxxers zouden juridisch vervolgd moeten worden voor het desinformeren van kankerdomme mensen die zodra ze met teveel zijn kinderen de dood in zullen jagen.
Misschien moeten we hem opsluiten in een fema camp?quote:Op maandag 9 november 2015 00:06 schreef Broomer het volgende:
[..]
Juridisch vervolgen gaat wel wat ver, maar dat desinformeren is wel heel erg. Mensen zoals Lambiekje zijn daarom ook niet onschuldige dorpsgekken, ze kunnen wel degelijk ernstige schade berokkenen.
Tegen domheid valt gewoon niet te discussieren.quote:Op zondag 8 november 2015 23:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als ik ronduit gevaarlijke adviezen verspreid die schade aanrichten is de kans aanzienlijk dat ik aangepakt ga worden. De gevaren van een lagere vaccinatiegraad zijn afschuwelijk.quote:Op maandag 9 november 2015 00:06 schreef Broomer het volgende:
[..]
Juridisch vervolgen gaat wel wat ver, maar dat desinformeren is wel heel erg. Mensen zoals Lambiekje zijn daarom ook niet onschuldige dorpsgekken, ze kunnen wel degelijk ernstige schade berokkenen.
Ik denk dat voor mij de grens ligt bij professionele schadelijke adviezen. Als je tante Truus zulke anti-vaccine adviezen geeft, is het alleen heel verwerpelijk, maar als ze dat doet omdat ze bijvoorbeeld een professionele homeopaat is, dan moet ze legaal aangepakt worden. Maar goed, ik heb geen expertise in dit gebied, dus misschien ligt het anders dan ik denk.quote:Op maandag 9 november 2015 00:56 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als ik ronduit gevaarlijke adviezen verspreid die schade aanrichten is de kans aanzienlijk dat ik aangepakt ga worden. De gevaren van een lagere vaccinatiegraad zijn afschuwelijk.
Lambiekje negeer ik naar zijn laatste posts trouwens hij weet duidelijk niet waarover hij spreekt.
-Edit-
Trouwens net meerdere Engelse Yt-video's over vaccinatie voorzien van Nederlandse ondertiteling vertaald met vrouwlief. "Pending approval"
Professionele homeopaat is natuurlijk ook een lachwekkende titel aangezien de complete homeopathie pseudowetenschap is en achterliggende bedrijven simpel water verkopenquote:Op maandag 9 november 2015 05:14 schreef Broomer het volgende:
[..]
Ik denk dat voor mij de grens ligt bij professionele schadelijke adviezen. Als je tante Truus zulke anti-vaccine adviezen geeft, is het alleen heel verwerpelijk, maar als ze dat doet omdat ze bijvoorbeeld een professionele homeopaat is, dan moet ze legaal aangepakt worden. Maar goed, ik heb geen expertise in dit gebied, dus misschien ligt het anders dan ik denk.
Autoriteit uitstralen is een goeie. Dus hoeven de grapjassen op dit forum niet bang te zijn!quote:Op maandag 9 november 2015 14:44 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Professionele homeopaat is natuurlijk ook een lachwekkende titel aangezien de complete homeopathie pseudowetenschap is en achterliggende bedrijven simpel water verkopen.
Maar ik erken wel dat de hoeveelheid autoriteit die iemand uitstraalt in overweging genomen zou moeten worden door een rechter.
Hier wat leesvoer over de mazelen (measles) en meer, maar ach je leest het toch niet....quote:Op zondag 8 november 2015 23:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
quote:Flu Vaccine May Be Less Effective If Administered Every Year, Studies Suggest.
On its front page, the Boston Globe (11/11, A1, Branswell) reports that a “growing body of evidence” indicates that repeated flu shots every year may “gradually reduce the effectiveness of the vaccines under some circumstances.” A study released by Wisconsin’s Marshfield Clinic Research Foundation reported “recently that children who had been vaccinated annually over a number of years were more likely to contract the flu than those who were vaccinated only in the season in which they were studied.” In a recent interview with STAT, lead researcher and epidemiologist Dr. Edward Belongia recounted, “The vaccine was significantly more effective...if they had not been vaccinated in the previous five years.”
1 a 2 op de duizend mazelen gevallen loopt dodelijk af hier, in derde wereld is de mortaliteit 5 tot 10%quote:Op zondag 8 november 2015 23:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |