Wat een sneu jongetje ben je als je dit echt meentquote:Op zondag 1 november 2015 14:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Dit is 10000% rood
Als die jodenscheids van woensdag nou ook rood aan Younes had gegeven woensdag
Dat tweede, al is het tegen 10 man makkelijker natuurlijkquote:Op zondag 1 november 2015 14:12 schreef Seam het volgende:
feyenoord pakt hier nog wel een puntje toch? Of speelden ze echt zo slecht tot dusver?
feyenoord speelt lachwekkend slechtquote:Op zondag 1 november 2015 14:12 schreef Seam het volgende:
feyenoord pakt hier nog wel een puntje toch? Of speelden ze echt zo slecht tot dusver?
Behalve als de tegenstander Bram van Polen als back heeftquote:Op zondag 1 november 2015 14:13 schreef Mani89 het volgende:
Met Elia erbij speelt Feyenoord eigenlijk ook met 10 man.
Gelukkig hebben ze over het algemeen de scheids mee om dat te compenseren.quote:Op zondag 1 november 2015 14:13 schreef Mani89 het volgende:
Met Elia erbij speelt Feyenoord eigenlijk ook met 10 man.
Mwhah, gaf wel de assist op de assist tegen Ajaxquote:Op zondag 1 november 2015 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Elia heeft een dramatische week achter de rug.
Oh, beste speler ooit nu.quote:Op zondag 1 november 2015 14:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, gaf wel de assist op de assist tegen Ajax
Had rood moeten hebben.quote:Op zondag 1 november 2015 14:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heeft ie nog een auto in de prak gereden?quote:Op zondag 1 november 2015 14:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als dat tegenwoordig de graadmeter is bij Feyenoordquote:Op zondag 1 november 2015 14:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Golden state weer gewonnen he? Maar de Clippers winnen de titel (dat geef ik niet op een briefje).quote:
quote:Op zondag 1 november 2015 14:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Golden state weer gewonnen he? Maar de Clippers winnen de titel (dat geef ik niet op een briefje).
Van achterquote:Op zondag 1 november 2015 14:17 schreef Brammess het volgende:
[..]
omdat hij met 2 benen inkomt op iemand zijn standbeen
Inderdaad, laat deze kutpot hoe dan ook snel afgelopen zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 14:17 schreef Tagliano het volgende:
Laten we hopen op een niet al te lange blessuretijd
Dan had Veltman ook rood moeten hebben laatst. Maar dat vonden alle Ajacieden weer prachtigquote:Op zondag 1 november 2015 14:17 schreef Brammess het volgende:
[..]
omdat hij met 2 benen inkomt op iemand zijn standbeen
Kan ik mee leven.quote:Op zondag 1 november 2015 14:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord vandaag even verliezen en volgende week winnen/gelijkspel
[ afbeelding ]
Vergeet het alsjeblieft.quote:Op zondag 1 november 2015 14:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan had Veltman ook rood moeten hebben laatst. Maar dat vonden alle Ajacieden weer prachtig
Als Feyenoord dan wint is het weer spannendquote:
Veltman speelde de bal, wat VIlhena zijn bedoeling was is onduidelijkquote:Op zondag 1 november 2015 14:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan had Veltman ook rood moeten hebben laatst. Maar dat vonden alle Ajacieden weer prachtig
quote:Op zondag 1 november 2015 14:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
Veltman speelde de bal, wat VIlhena zijn bedoeling was is onduidelijk
Ajax gaat hoogstens nog punten verspelen in Utrecht voor de winterstop. Briefje.quote:Op zondag 1 november 2015 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Feyenoord dan wint is het weer spannend
Topshow.
Echt? Ajax kan dit feyenoord makkelijk pakken hoor Stijn.quote:
quote:
Weet ik. Daarom ben ik nog steeds gefrustreerd om woensdag.quote:Op zondag 1 november 2015 14:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Echt? Ajax kan dit feyenoord makkelijk pakken hoor Stijn.
hahahahahahahahahaquote:Op zondag 1 november 2015 14:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Die Blom is de grootste Ajacied op de Nederlandse velden man. Heeft nota bene een seizoenskaart bij Ajax gehad
Dat is mijn oprechte voorspelling. We hebben veel depth en bovendien een Conference die LACHWEKKEND is. Hoeven niet een keer te verliezen op weg naar de Finals.quote:
PEC uit?quote:Op zondag 1 november 2015 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax gaat hoogstens nog punten verspelen in Utrecht voor de winterstop. Briefje.
nou goed danquote:Op zondag 1 november 2015 14:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is mijn oprechte voorspelling. We hebben veel depth en bovendien een Conference die LACHWEKKEND is. Hoeven niet een keer te verliezen op weg naar de Finals.
bilalquote:Op zondag 1 november 2015 14:19 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben benieuwd welke Feyenoordspeler genomineerd gaat worden voor de Gouden Veter
wel angstgegner.quote:
Zoals iedere vrije trap ook verdedigd wordtquote:Op zondag 1 november 2015 14:21 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Straks hand in hand van het veld
twitter:fjansen1993 twitterde op zondag 01-11-2015 om 14:19:22Wie had dat gedacht: van afgelopen woensdag nog een springend legioen, naar weer een jaar geen kampioen. #adofey reageer retweet
Jij bent zó mad. Genot.quote:Op zondag 1 november 2015 14:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Dat ADO doet ook alleen tegen Feyenoord altijd z'n best he![]()
In de Arena spelen ze open huis, maar alleen tegen Feyenoord hun best doen
[/Ajaxsupportermodus uit]
Rustaaaaaaaaaaahgquote:Op zondag 1 november 2015 14:24 schreef PizzaGeit het volgende:
hahaha man man manquote:
Ja daarom ook die 2-2 tegen PSV.quote:Op zondag 1 november 2015 14:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik zei het je Haags, meer vertrouwen hebben in mijn oordeelquote:Op zondag 1 november 2015 14:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekkah voor die havenslaafjes
Alsnog genaaid met die rode kaart van duplan
Was het geel Haags?quote:Op zondag 1 november 2015 14:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pizzageit. Klaasweetalles is vermakelijkerquote:Op zondag 1 november 2015 14:26 schreef Grifte het volgende:
Ik twijfel wie een grotere debiel is: klaasweetalles of Pizzageit
Horen beide in een gesloten inrichting.quote:Op zondag 1 november 2015 14:26 schreef Grifte het volgende:
Kunnen jullie hem niet even aan de lijn houden? Net als sunri5e.quote:Op zondag 1 november 2015 14:26 schreef Grifte het volgende:
nah dit was een echte rode kaart hoor.quote:Op zondag 1 november 2015 14:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOSquote:Op zondag 1 november 2015 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft iemand het commentaar van Zanger Rinus bij de 1-0?
Mad!!!quote:Op zondag 1 november 2015 14:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah dit was een echte rode kaart hoor.
Natuurlijk een rode kaart. Snap niet dat mensen dit 'onterecht' vinden. Die overacting van Bilal is echter ook cringeworthy.quote:Op zondag 1 november 2015 14:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah dit was een echte rode kaart hoor.
Meer dan uitstekende samenvattingquote:Op zondag 1 november 2015 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk een rode kaart. Snap niet dat mensen dit 'onterecht' vinden. Die overacting van Bilal is echter ook cringeworthy.
Wij hadden tot nu toe iedere scheids tegen.quote:Op zondag 1 november 2015 14:29 schreef Slobeend het volgende:
Nu kan het fabeltje dat we dit seizoen altijd de scheids mee hebben ook weer in de ijskast. Verder was het weer aids.
Ik zou dit een prima scenario vindenquote:Op zondag 1 november 2015 14:31 schreef hafcfan het volgende:
Heracles gaat Feyenoord voorbij volgende week
quote:Op zondag 1 november 2015 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voorderest gewoon totaal verdiende overwinning.
En anders zat Hansen er goed tussen.quote:Op zondag 1 november 2015 14:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Feyenoord heeft vrijwel niets weten te creëren
ADO was ook niet best maar als we op deze manier punten pakken hoor je mij niet klagen.quote:Op zondag 1 november 2015 14:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die keepte prima. Niet heel spectaculair misschien, maar had allesquote:Op zondag 1 november 2015 14:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En anders zat Hansen er goed tussen.
Zolang je het niet tegen Ajax doet is het primaquote:Op zondag 1 november 2015 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ADO was ook niet best maar als we op deze manier punten pakken hoor je mij niet klagen.
ADO heeft altijd de ongezonde gewoonte om thuis tegen dat soort ploegen goed te spelen en tegen directe concurrenten kut.quote:Op zondag 1 november 2015 14:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zolang je het niet tegen Ajax doet is het prima
Tegen directe concurrenten is het gewoon anders voetballeN.quote:Op zondag 1 november 2015 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ADO heeft altijd de ongezonde gewoonte om thuis tegen dat soort ploegen goed te spelen en tegen directe concurrenten kut.
Toch weer drie bonuspuntjes. Als Cambuur eraf gaat ziet het er allemaal weer een stuk beter uitquote:Op zondag 1 november 2015 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ADO heeft altijd de ongezonde gewoonte om thuis tegen dat soort ploegen goed te spelen en tegen directe concurrenten kut.
quote:Op zondag 1 november 2015 14:35 schreef Vermecelli het volgende:
https://www.facebook.com/feyenoordfans/?fref=ts
Genot pagina
Volgende week Cambuur - ado ik ben er niet gerust op.quote:Op zondag 1 november 2015 14:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch weer drie bonuspuntjes. Als Cambuur eraf gaat ziet het er allemaal weer een stuk beter uit
Tja, Cambuur kan er ook weinig van, zeker verdedigend. Moet toch minstens een puntje te halen zijnquote:Op zondag 1 november 2015 14:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende week Cambuur - ado ik ben er niet gerust op.
Cambuur - ADO was toch vorige week?quote:Op zondag 1 november 2015 14:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, Cambuur kan er ook weinig van, zeker verdedigend. Moet toch minstens een puntje te halen zijn
Godverdomme je hebt gelijk. Ik laat me zomaar misleidenquote:Op zondag 1 november 2015 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur - ADO was toch vorige week?
wat das al gespeeldquote:Op zondag 1 november 2015 14:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, Cambuur kan er ook weinig van, zeker verdedigend. Moet toch minstens een puntje te halen zijn
12-15 zei ik. Daar staan ze drie punten achter. En de spelers die goed konden voetballen, Mazek, Berisha, Monteiro, zijn allemaal geblesseerd (geweest).quote:Op zondag 1 november 2015 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavaliers durfde mij te zeggen dat Cambuur er iets van kan.
Nacom wordt dit hoor. Alleen van de Streek, Ogbeche en Byrne kunnen er iets van voorlopig.quote:Op zondag 1 november 2015 14:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
12-15 zei ik. Daar staan ze drie punten achter.
Furdjel Narsingh.quote:Op zondag 1 november 2015 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nacom wordt dit hoor. Alleen van de Streek, Ogbeche en Byrne kunnen er iets van voorlopig.
Meer dan genoeg kansen natuurlijk. ADO ook.quote:Op zondag 1 november 2015 14:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is al gepost.quote:Op zondag 1 november 2015 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Het borrelclubje voor vandaag.
Pierre van Hooijdonk, Sjoerd Mossou, Edwin Shops en Jan Mulder.
Die scrimmage had Feyenoord kunnen/moeten scorenquote:Op zondag 1 november 2015 14:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Meer dan genoeg kansen natuurlijk. ADO ook.
Matig uw toon.quote:Op zondag 1 november 2015 14:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zes minuten geleden zelfs. Beetje opletten gaarne.
Who the fuck is Edwin Shops? Die houdt vast van winkelen.quote:Op zondag 1 november 2015 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Het borrelclubje voor vandaag.
Pierre van Hooijdonk, Sjoerd Mossou, Edwin Shops en Jan Mulder.
Alleen wielervolgers snappen dit.quote:Op zondag 1 november 2015 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Who the fuck is Edwin Shops? Die houdt vast van winkelen.
Uh nee.quote:Op zondag 1 november 2015 14:46 schreef hafcfan het volgende:
Cambuur in de plee ofs zal wel genot zijn
Volgens mij kunnen andere mensen ook engels.quote:Op zondag 1 november 2015 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen wielervolgers snappen dit.
Je overschat de kwaliteiten van Stijn.quote:Op zondag 1 november 2015 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen andere mensen ook engels.
Jij hebt gisteren een topshow gemist.quote:Op zondag 1 november 2015 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is veel motivatie voor de rest van de middag in dit topic.
En terecht, een prima weekend voor de Ajaxsupporterquote:Op zondag 1 november 2015 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ondertussen in het Ajax topic
[ afbeelding ]
PSV is ook tevreden.quote:Op zondag 1 november 2015 14:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En terecht, een prima weekend voor de Ajaxsupporter
Qua resultaat natuurlijk terecht, maar het spel was nou toch niet echt heel bijzonder. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik alleen de tweede helft gezien hebquote:
Bedoel meer dat Feyenoord punten verliest.quote:Op zondag 1 november 2015 15:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Qua resultaat natuurlijk terecht, maar het spel was nou toch niet echt heel bijzonder. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik alleen de tweede helft gezien heb
Eerste helft was tiki taka. Barca were you watching?quote:Op zondag 1 november 2015 15:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Qua resultaat natuurlijk terecht, maar het spel was nou toch niet echt heel bijzonder. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik alleen de tweede helft gezien heb
Begrijpelijkquote:Op zondag 1 november 2015 15:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Bedoel meer dat Feyenoord punten verliest.
Dat denk ik niet, die moesten namelijk gewoon spelen tegen Getafe.quote:Op zondag 1 november 2015 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerste helft was tiki taka. Barca were you watching?
uh jawelquote:Op zondag 1 november 2015 15:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tis wat. In de jl volgde je ze ook niet
Mwah, een eigen goal en een penalty. Zo goed is heerenveen ook weer niet.quote:
Drommel in oranjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |