Uitstraling. Van sommige kerels weet je dat ze maagd zijn /nerdy, verlegen, saai, lelijk. Naar he om zo te praten maar tis zoquote:Op zondag 1 november 2015 19:10 schreef klassiek_1 het volgende:
[..]
Hoe kun je nu aan iemand zien of hij/zij maagd is?
Jij formuleert het wat botter dan ik. Maar daarmee wèl duidelijkerquote:Op zondag 1 november 2015 19:21 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Uitstraling. Van sommige kerels weet je dat ze maagd zijn /nerdy, verlegen, saai, lelijk. Naar he om zo te praten maar tis zo
Weten niet, vermoeden wel. Het gaat niet alleen om kleding en uiterlijk, maar ook om uitstraling en houding. Daar valt zóveel uit af te lezen.quote:Op zondag 1 november 2015 19:10 schreef klassiek_1 het volgende:
[..]
Hoe kun je nu aan iemand zien of hij/zij maagd is?
Ja, dit.quote:Op zondag 1 november 2015 19:23 schreef BeeGees het volgende:
Houding vaak ook krom en onzeker
Bij vrouwen is dat nog niet zo'n probleem maar bij mannen is t 3x niks
Zeker, maar niet of iemand maagd is. Maagdelijkheid is geen synoniem voor onzekerheid hé. En ontmaagd niet voor zelfvertrouwen.quote:Op zondag 1 november 2015 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weten niet, vermoeden wel. Het gaat niet alleen om kleding en uiterlijk, maar ook om uitstraling en houding. Daar valt zóveel uit af te lezen.
Nee, dat is niet zo.quote:Op zondag 1 november 2015 19:21 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Uitstraling. Van sommige kerels weet je dat ze maagd zijn /nerdy, verlegen, saai, lelijk. Naar he om zo te praten maar tis zo
Ach, ik weet waar ik zelf vandaan kom en dat ik toen ook nog met geen stok werd aangeraakt, dus wat dat betreft...quote:Op zondag 1 november 2015 19:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij dus helemaal geen lief meisje
Wat is wel een goede versierpoging volgens jou? Al geef ik je gelijk, gisteren nog wat pogingen gezien die een facepalm waardig warenquote:Op zondag 1 november 2015 18:41 schreef klassiek_1 het volgende:
Maar even serieus: de versierpogingen van relatief veel mannen zijn wel echt kansloos.
Nee logisch, hoe kun je zo'n unieke sneeuwvlok nu afwijzen? Onbegrijpelijk...quote:Op zondag 1 november 2015 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En 'ze' begrijpen desinteresse en afwijzing niet tenzij totaal niet subtiel.
Tja, dat 'voordeel' heb je wellicht als vrouw. Al geldt dat andersom ook voor sommige mannen.quote:Op zondag 1 november 2015 18:54 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Of gewoon heerlijk anders dan de rest
Genoeg niet lekkere wijven (maar best lelijke vrouwen) die de sterren van de hemel neuken met redelijk aantrekkelijke mannen.
Nee goed, maar maar vaak de mensen waarvan je denkt dat ze maagd/onervaren zijn, zijn het ook wel. Dat zegt ook wel iets over hoe ze overkomen en dat staat niet gelijk aan mooi of lelijk, maar alles eromheen.quote:Op zondag 1 november 2015 19:27 schreef klassiek_1 het volgende:
[..]
Zeker, maar niet of iemand maagd is. Maagdelijkheid is geen synoniem voor onzekerheid hé. En ontmaagd niet voor zelfvertrouwen.
Natuurlijk heeft vaak en een wel deels met het andere te maken, maar het direct linken is wat simplistisch.
Dat ervaar ik niet zo.quote:Op zondag 1 november 2015 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee goed, maar maar vaak de mensen waarvan je denkt dat ze maagd/onervaren zijn, zijn het ook wel. Dat zegt ook wel iets over hoe ze overkomen en dat staat niet gelijk aan mooi of lelijk, maar alles eromheen.
Ja, wèl dus. Welke maagd loopt nou stralend en ontzettend zelfverzekerd door het leven!? (kijk voor de grap eens naar de maagden in dit topic).quote:Op zondag 1 november 2015 19:27 schreef klassiek_1 het volgende:
[..]
Zeker, maar niet of iemand maagd is. Maagdelijkheid is geen synoniem voor onzekerheid hé. En ontmaagd niet voor zelfvertrouwen.
Natuurlijk heeft vaak en een wel deels met het andere te maken, maar het direct linken is wat simplistisch.
hier ben ik t wel mee eensquote:Op zondag 1 november 2015 19:30 schreef klassiek_1 het volgende:
@
yats, er zijn geen goede versierpogingen. Alles is situatie/context afhankelijk. Bij mensen met sociale skills is het ook geen lijstje dat ze moeten afwerken. Het gaat automatisch, als iets dat bij het leven hoort.
Ik ken genoeg maagden die alles behalve onzeker zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 19:31 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, wèl dus. Wel maagd loopt nou stralend ontzettend zelfverzekerd door het leven!? (kijk voor de grap eens naar de maagden in dit topic).
En welke door vrouwen aanbeden kerel en overeenkomstig sociaal en seksueel succes is nou zwaar depressief!?
Juist, in beide gevallen bijna niemand.
quote:Op zondag 1 november 2015 19:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het seksuele succes van een man is toch wel af te lezen aan gedrag en social clues. Natuurlijk kan een vrouw dan niet met zekerheid vaststellen of je 0, 1 of 2 bedpartners gehad hebt in je leven, maar ze kan beslist wel zien of je een succesvol en dus gewild exemplaar bent. Sterker nog, het is het selectiecriterium voor een vrouw.
Wederom dezelfde catch-22 dus eigenlijk.
Dit durf ik te betwijfelen. Volgens jullie dus te zien moeten zijn of iemand veel bedpartners heeft (gehad) op basis van sociaal (onzeker?) gedrag? Dan ben ik heel benieuwd of jullie dat bij mij goed zouden kunnen gokken, ik betwijfel het...quote:Op zondag 1 november 2015 19:21 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Dat dus...Iedereen is weleens onzeker, maagd of niet. Alleen zal het bij (ongewenste) maagden wellicht op andere vlakken naar boven komen.quote:Op zondag 1 november 2015 19:27 schreef klassiek_1 het volgende:
[..]
Mensen zijn zo kortzichtigquote:Op zondag 1 november 2015 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, ik weet waar ik zelf vandaan kom en dat ik toen ook nog met geen stok werd aangeraakt, dus wat dat betreft...
praten ze er met je over?quote:Op zondag 1 november 2015 19:31 schreef klassiek_1 het volgende:
[..]
Ik ken genoeg maagden die alles behalve onzeker zijn.
Dat weet ik. Daarom stuurde ik je ook dat liedje van UB40quote:Op zondag 1 november 2015 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, ik weet waar ik zelf vandaan kom en dat ik toen ook nog met geen stok werd aangeraakt, dus wat dat betreft...
Nee nonsens. Ik had mezelf ook niet aantrekkelijk gevonden in die tijd. Soms voelt het nog wel wrang als mensen die voorheen geen oog voor me hadden dat nu wel hebben, maar dan kijk ik foto's terug van jaren geleden en begrijp ik het ook wel.quote:
Je gaat me nu toch niet zeggen dat je bij me in de klas hebt gezeten hè.quote:Op zondag 1 november 2015 19:35 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat weet ik. Daarom stuurde ik je ook dat liedje van UB40
Ja, waarom niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |