abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157251466
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 18:41 schreef klassiek_1 het volgende:
Maar even serieus: de versierpogingen van relatief veel mannen zijn wel echt kansloos.
En 'ze' begrijpen desinteresse en afwijzing niet tenzij totaal niet subtiel.
pi_157251481
Ik selecteer ook eerst op uiterlijk, want het is het makkelijkste begin. Maar ik moet erbij zeggen dat ik val op de persoonlijkheid.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  zondag 1 november 2015 @ 18:44:18 #178
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_157251522
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 23:23 schreef LadyOracle het volgende:
De pogingen lopen uiteen van iemand die naar me toe kwam en "lekkere billen" zei, tot "mag ik je telefoonnummer voor bijles Nederlands". De bizarste was nog wel een gast die dronken was en ging voordoen hoe hij het liefst afgetrokken werd. I kid you not. En vaak als je vriendelijk zegt geen interesse te hebben, gaan ze drammen of schelden, en dan heb ik het nog niet over de groep die de grens al direct overschrijdt - ik ben weleens met een bamboezwaard op mijn kont geslagen bijvoorbeeld. Hij vond het heel komisch in ieder geval, dus was er in ieder geval nog iemand blij.

Dus ja, misschien ben ik daardoor hard geworden, maar ik zit gewoon überhaupt niet meer te wachten op mannen die ik niet ken via werk/vrijwilligerswerk/vrienden/sport, want het is toch vrijwel nooit interessant, vaak opdringerig en soms bedreigend.
_O-

Waarom heb ik nou het gevoel dat jij helemaal geen lekker wijf bent!? :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_157251524
quote:
15s.gif Op zondag 1 november 2015 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En 'ze' begrijpen desinteresse en afwijzing niet tenzij totaal niet subtiel.
Sterker nog, volgens sommige ben je een arrogante hoer als je geen interesse hebt.
  zondag 1 november 2015 @ 18:49:40 #180
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_157251631
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het uiterlijk is nou eenmaal het eerste wat je ziet. Betekent niet dat er daarna niet op innerlijk geselecteerd wordt. Ik vind ook dat uiterlijk best wat kan weerspiegelen over het innerlijk van een persoon én bij relaties speelt seks eenmaal een belangrijke rol, dus kan je uiterlijk/aantrekkelijkheid daar onmogelijk los van koppelen.

Ergo: ik vind het logisch.
Wat ik niet snap is dat zoiets ontkend wordt door veel mensen :?
pi_157251723
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2015 18:49 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat komt, omdat je toch aangetrokken kunt voelen tot mensen die je toch niet mooi vindt en verliefd op kunt worden. En omgekeerd, kun je een knap persoon totaal niet aantrekkelijk vinden.
pi_157251752
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2015 18:44 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

_O-

Waarom heb ik nou het gevoel dat jij helemaal geen lekker wijf bent!? :D
Of gewoon heerlijk anders dan de rest ;)

Genoeg niet lekkere wijven (maar best lelijke vrouwen) die de sterren van de hemel neuken met redelijk aantrekkelijke mannen.
pi_157251780
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 18:53 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Dat komt, omdat je toch aangetrokken kunt voelen tot mensen die je toch niet mooi vindt en verliefd op kunt worden. En omgekeerd, kun je een knap persoon totaal niet aantrekkelijk vinden.
Dat je een knap persoon niet aantrekkelijk kan vinden snap ik. Logisch, want niet iedereen is je smaak..

Maar verliefd op iemand die je totaal niet mooi vindt? :@
pi_157251797
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 18:55 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Dat je een knap persoon niet aantrekkelijk kan vinden snap ik. Logisch, want niet iedereen is je smaak..

Op fok kan het. Hier zijn de mensen speciaal. O+
pi_157251833
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2015 18:49 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk wel politiek correct zijn.
  zondag 1 november 2015 @ 19:00:44 #186
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_157251899
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 18:53 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Tot een bepaalde hoogte is dat zeker waar, echter dan speelt uiterlijk nog steeds een rol. Of kun jij het op een afzichtelijk varken omdat ze zo'n mooi innerlijk heeft!?

Verder wat Aardbeike al zei: het uiterlijk weerspiegelt een behoorlijk deel van het innerlijk.
Sterker nog, ik denk dat het de reden is waarom een aantal van de mannen hier maagd is. Vrouwen zien gewoon dat er iets behoorlijk mis is. Vaak letterlijk binnen seconden. Aan uiterlijkheden dus.
(Alleen versterkt dat oordeel hun negativiteit en frustratie weer waardoor ze nog onaantrekkelijker gevonden worden. Een catch-22-situatie)
pi_157251906
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 18:55 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Één van mijn vriendinnen doet heel aardig en lief tegen me. En, ze geeft me een gevoel van acceptatie en rust dat ik nooit eerder heb gevoeld bij een andere vrouw. Ja, ik vind haar heel erg leuk. :@ Helaas zit de boel wat ingewikkelder in elkaar dan dat ;(
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 19:01:13 #188
5428 crew  miss_sly
pi_157251909
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 18:54 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Genoeg niet lekkere wijven (maar best lelijke vrouwen) die de sterren van de hemel neuken met redelijk aantrekkelijke mannen.
Ik moet zeggen dat het nooit mijn amibitie is geweest om de sterren van de hemel te neuken met wat voor mannen dan ook. Is dat het hoogst te verwezenlijken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_157252028
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2015 19:00 schreef Puntenjager het volgende:
Verder wat Aardbeike al zei: het uiterlijk weerspiegelt een behoorlijk deel van het innerlijk.
Sterker nog, ik denk dat het de reden is waarom een aantal van de mannen hier maagd is. Vrouwen zien gewoon dat er iets behoorlijk mis is. Vaak letterlijk binnen seconden. Aan uiterlijkheden dus.
Je kan aan mij echt niet zien dat ik maagd ben hoor.
pi_157252076
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2015 19:00 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Tot een bepaalde hoogte is dat zeker waar, echter dan speelt uiterlijk nog steeds een rol. Of kun jij het op een afzichtelijk varken omdat ze zo'n mooi innerlijk heeft!?
Nee, want zo iemand laat je nooit dichtbij je komen. Maar meestal heb je wel wat controle over je uiterlijkheid. En echt lelijke mensen zijn best wel zeldzaam.
quote:
(Alleen versterkt dat oordeel hun negativiteit en frustratie weer waardoor ze nog onaantrekkelijker gevonden worden. Een catch-22-situatie)
Ik denk niet dat de waarheid zo gietzwart is. Misschien dat ze zich niet goed verzorgen en dat het opvalt. Maar er zijn ook genoeg autisten onder vrouwen die het niet zouden zien, dus volgens mij is het een combinatie van geïsoleerd leven en pech hebben.
pi_157252080
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 19:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat het nooit mijn amibitie is geweest om de sterren van de hemel te neuken met wat voor mannen dan ook. Is dat het hoogst te verwezenlijken?
Voor mij is seks een hobby.
  zondag 1 november 2015 @ 19:09:17 #192
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_157252118
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 18:54 schreef BeeGees het volgende:

[..]

En exact dat is het probleem hier. Het minder-aantrekkelijke deel van de vrouwen heeft nog steeds weinig tot geen problemen om aan seks danwel een partner te komen. Voor de iets gekneusde mannelijke exemplaren van homo sapiens is dat wel andere koek. Zie de kerels in dit topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 01-11-2015 19:25:39 ]
pi_157252142
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Denk je dat of weet je dat?
pi_157252149
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kun jij dat zien dan? :P
pi_157252153
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe kun je nu aan iemand zien of hij/zij maagd is?
  zondag 1 november 2015 @ 19:12:32 #196
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_157252207
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Het seksuele succes van een man is toch wel af te lezen aan gedrag en social clues. Natuurlijk kan een vrouw dan niet met zekerheid vaststellen of je 0, 1 of 2 bedpartners gehad hebt in je leven, maar ze kan beslist wel zien of je een succesvol en dus gewild exemplaar bent. Sterker nog, het is het selectiecriterium voor een vrouw.

Wederom dezelfde catch-22 dus eigenlijk.
pi_157252293
quote:
3s.gif Op zondag 1 november 2015 19:12 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Het seksuele succes van een man is toch wel af te lezen aan gedrag en social clues. Natuurlijk kan een vrouw dan niet met zekerheid vaststellen of je 0, 1 of 2 bedpartners gehad hebt in je leven, maar ze kan beslist wel zien of je een succesvol en daardoor gewild exemplaar bent. Sterker nog, het is het selectiecriterium voor een vrouw.
Ah ik heb je post verkeerd gelezen zie ik, ik dacht echt dat je looks bedoelde.
pi_157252368
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2015 19:09 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

En exact dat is het probleem hier. Het minder-aantrekkelijke deel van vrouwen heeft nog steeds weinig tot geen problemen om aan seks danwel een partner te komen. Voor de iets gekneusde mannelijke exemplaren van homo sapiens is dat wel andere koek. Zie de kerels in dit topic.
Je hebt wel ongewenste maagden vrouwen. Ze zijn er!

Ik ken ze niet btw :') Mannen dan weer wel, hebben het wellicht iets moeilijker
pi_157252442
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 19:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Uuhh wat?
  zondag 1 november 2015 @ 19:21:12 #200
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_157252480
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:15 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ah ik heb je post verkeerd gelezen zie ik, ik dacht echt dat je looks bedoelde.
Aan puur looks kun je natuurlijk niet veel zien. Maar aan iemands gezicht kun je toch veel aflezen. De emotionele staat: simpel vrolijk of verdrietig. Maar ook moeilijkere zaken als zelfvertrouwen en mentale sterkte.

Vergelijk het met een hond die wel of niet agressief op je af komt rennen. Puur optisch kan ie vaststellen hoe zeker jij bent ben van je zaak. Dus beslist niet puur je fysieke kracht, maar of jij bang bent of niet. Waarschijnlijk ziet hij het aan je bewegingsdynamiek ed. En ook mensen pakken die hints op...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')