Je begrijpt toch hopelijk wel de strekking van haar post?quote:Op zondag 1 november 2015 17:15 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Haha dat kan echt wel, maar om het onlogisch te noemen dat mensen eerst op uiterlijk selecteren vind ik vreemd. Het is niet meer dan logisch en zo logisch dat uitleg niet eens nodig is.
Echt?quote:Op zondag 1 november 2015 17:26 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Ik wil foto's zien van 25 jarige maagden gvd!
Dat is helemaal niet onlogisch, dat is de natuur. Een aantrekkelijk uiterlijk is een indicatie van goede genen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:03 schreef LadyOracle het volgende:
Ik vind het overigens verschrikkelijk onlogisch om eerst te selecteren op uiterlijk. Dat iemand bijvoorbeeld een mooi lichaam heeft, zegt niks over de kans dat de relatie werkt. Dat iemand bepaalde eigenschappen heeft wel. Dan kun je toch beter zoeken naar wat je nodig hebt om gelukkig te zijn dan alleen maar een mooi hoofd of lijf. Ik weet precies wat ik zoek: intelligentie, humor, betrouwbaarheid, iemand die wat minder serieus is dan ik en me eraan herinnert af en toe eens te ontspannen. Of iemand dan blond is of donker haar heeft, dik of dun is, etc is niet heel boeiend.
Hoezo?quote:Op zondag 1 november 2015 17:30 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ja!
Wel van maagden die in dit topic posten. Geen random maagden.
Ik begrijp niet wat mijn geaardheid daar mee te maken heeft.quote:Op zondag 1 november 2015 17:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo?
Mag ik vragen als jij homo bent?
Nee, ik lees enkel die post en zie niet wat ik erin moet zien.quote:Op zondag 1 november 2015 17:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je begrijpt toch hopelijk wel de strekking van haar post?
Het uiterlijk is nou eenmaal het eerste wat je ziet. Betekent niet dat er daarna niet op innerlijk geselecteerd wordt. Ik vind ook dat uiterlijk best wat kan weerspiegelen over het innerlijk van een persoon én bij relaties speelt seks eenmaal een belangrijke rol, dus kan je uiterlijk/aantrekkelijkheid daar onmogelijk los van koppelen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:03 schreef LadyOracle het volgende:
Ik vind het overigens verschrikkelijk onlogisch om eerst te selecteren op uiterlijk. Dat iemand bijvoorbeeld een mooi lichaam heeft, zegt niks over de kans dat de relatie werkt. Dat iemand bepaalde eigenschappen heeft wel. Dan kun je toch beter zoeken naar wat je nodig hebt om gelukkig te zijn dan alleen maar een mooi hoofd of lijf. Ik weet precies wat ik zoek: intelligentie, humor, betrouwbaarheid, iemand die wat minder serieus is dan ik en me eraan herinnert af en toe eens te ontspannen. Of iemand dan blond is of donker haar heeft, dik of dun is, etc is niet heel boeiend.
Nee precies, maar dat is wat anders dan ook vragen hoe het gaat etc. Ik groet voorbijgangers ook.quote:Op zondag 1 november 2015 11:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat LadyOracle of Strawberry ook niets hebben tegen een eenvoudig 'goedemorgen' van iemand die hen passeert.
Menselijke interacties zijn zo moeilijk op basis van één zinnetje te bestempelen als goed of fout. Er is altijd context, persoonlijkheid, ervaringen, the bigger picture.
Het gaat allemaal om context. Veel mannen kunnen zich gewoon niet fatsoenlijk gedragen als ze een knappe dame zien en is hun intentie vrijwel direct duidelijk.quote:Op zondag 1 november 2015 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee precies, maar dat is wat anders dan ook vragen hoe het gaat etc. Ik groet voorbijgangers ook.
Voor jou blijkbaar wel, voor mij niet. Ik heb gewoon geen zin in dat soort mensen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:15 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Haha dat kan echt wel, maar om het onlogisch te noemen dat mensen eerst op uiterlijk selecteren vind ik vreemd. Het is niet meer dan logisch en zo logisch dat uitleg niet eens nodig is.
Er moet per definitie een eerste aantrekkingskracht zijn (en die is uiterlijk gericht).quote:Op zondag 1 november 2015 16:54 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Precies dat je dit zegt, zou voor mij al een teken zijn dat we niet matchen. Nee, ik hoef iemand niet aantrekkelijk te vinden voor ik iemand leuk vind. Als iemands persoonlijkheid me aan staat, ga ik diegene vanzelf aantrekkelijk vinden. Ik vind mensen nooit meteen leuk, ik moet ze eerst leren kennen.
Dat heeft geen moer met autisme te maken. Als het waar is wat ze post, dan zou ik eerder denken aan aseksualiteit.quote:Op zondag 1 november 2015 17:10 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Heb jij iets van autisme?Het is niet meer logisch dat je eerst selecteert op uiterlijk. Uitleg hiervoor is zelfs onnodig vind ik.
Aseksualiteit komt wel vaker voor bij mensen met autisme dan de 'normale' populatie. Ik moet zeggen dat ik dat soort uitspraken ook vaker lees van mensen in het spectrum, maar dat kan ook een bias zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 18:00 schreef klassiek_1 het volgende:
[..]
Dat heeft geen moer met autisme te maken. Als het waar is wat ze post, dan zou ik eerder denken aan aseksualiteit.
Bron?quote:Op zondag 1 november 2015 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aseksualiteit komt wel vaker voor bij mensen met autisme dan de 'normale' populatie. Ik moet zeggen dat ik dat soort uitspraken ook vaker lees van mensen in het spectrum, maar dat kan ook een bias zijn.
Nogmaals, prima dat het voor jou zo werkt, maar voor mij niet. Dat je dat niet snapt, ok, maar mensen zijn nu eenmaal niet hetzelfde. Dat moet je dan maar gewoon accepteren ook al snap je het niet.quote:Op zondag 1 november 2015 17:59 schreef klassiek_1 het volgende:
[..]
Er moet per definitie een eerste aantrekkingskracht zijn (en die is uiterlijk gericht).
Heb ik eens gelezen. Nu kon ik alleen vinden:quote:
Ah, oke.quote:Op zondag 1 november 2015 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik eens gelezen. Nu kon ik alleen vinden:
http://www.sciencedirect.(...)ii/S1750946711001115
Maar dat is geen geweldig onderzoek. Een deel is ook anecdotal evidence, waar je natuurlijk geen reet mee kunt, maar de enige aseksuele mensen die ik ken zijn inderdaad autistisch.
Anyway, het is off-topic en het zegt verder niets, maar ik snap dat mensen de correlatie leggen.
Bijzonder.quote:Op zondag 1 november 2015 17:57 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Voor jou blijkbaar wel, voor mij niet. Ik heb gewoon geen zin in dat soort mensen.
quote:Op zondag 1 november 2015 17:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo?
Mag ik vragen als jij homo bent?
'dat soort mensen', is dat ook niet een beetje generaliserend en oppervlakkig van jou?quote:Op zondag 1 november 2015 17:57 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Voor jou blijkbaar wel, voor mij niet. Ik heb gewoon geen zin in dat soort mensen.
En 'ze' begrijpen desinteresse en afwijzing niet tenzij totaal niet subtiel.quote:Op zondag 1 november 2015 18:41 schreef klassiek_1 het volgende:
Maar even serieus: de versierpogingen van relatief veel mannen zijn wel echt kansloos.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:23 schreef LadyOracle het volgende:
De pogingen lopen uiteen van iemand die naar me toe kwam en "lekkere billen" zei, tot "mag ik je telefoonnummer voor bijles Nederlands". De bizarste was nog wel een gast die dronken was en ging voordoen hoe hij het liefst afgetrokken werd. I kid you not. En vaak als je vriendelijk zegt geen interesse te hebben, gaan ze drammen of schelden, en dan heb ik het nog niet over de groep die de grens al direct overschrijdt - ik ben weleens met een bamboezwaard op mijn kont geslagen bijvoorbeeld. Hij vond het heel komisch in ieder geval, dus was er in ieder geval nog iemand blij.
Dus ja, misschien ben ik daardoor hard geworden, maar ik zit gewoon überhaupt niet meer te wachten op mannen die ik niet ken via werk/vrijwilligerswerk/vrienden/sport, want het is toch vrijwel nooit interessant, vaak opdringerig en soms bedreigend.
Sterker nog, volgens sommige ben je een arrogante hoer als je geen interesse hebt.quote:Op zondag 1 november 2015 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En 'ze' begrijpen desinteresse en afwijzing niet tenzij totaal niet subtiel.
Wat ik niet snap is dat zoiets ontkend wordt door veel mensenquote:Op zondag 1 november 2015 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het uiterlijk is nou eenmaal het eerste wat je ziet. Betekent niet dat er daarna niet op innerlijk geselecteerd wordt. Ik vind ook dat uiterlijk best wat kan weerspiegelen over het innerlijk van een persoon én bij relaties speelt seks eenmaal een belangrijke rol, dus kan je uiterlijk/aantrekkelijkheid daar onmogelijk los van koppelen.
Ergo: ik vind het logisch.
Dat komt, omdat je toch aangetrokken kunt voelen tot mensen die je toch niet mooi vindt en verliefd op kunt worden. En omgekeerd, kun je een knap persoon totaal niet aantrekkelijk vinden.quote:Op zondag 1 november 2015 18:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat zoiets ontkend wordt door veel mensen
Of gewoon heerlijk anders dan de restquote:Op zondag 1 november 2015 18:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]![]()
Waarom heb ik nou het gevoel dat jij helemaal geen lekker wijf bent!?
Dat je een knap persoon niet aantrekkelijk kan vinden snap ik. Logisch, want niet iedereen is je smaak..quote:Op zondag 1 november 2015 18:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat komt, omdat je toch aangetrokken kunt voelen tot mensen die je toch niet mooi vindt en verliefd op kunt worden. En omgekeerd, kun je een knap persoon totaal niet aantrekkelijk vinden.
Op fok kan het. Hier zijn de mensen speciaal.quote:Op zondag 1 november 2015 18:55 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Dat je een knap persoon niet aantrekkelijk kan vinden snap ik. Logisch, want niet iedereen is je smaak..
Maar verliefd op iemand die je totaal niet mooi vindt?
Je moet natuurlijk wel politiek correct zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 18:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat zoiets ontkend wordt door veel mensen
Tot een bepaalde hoogte is dat zeker waar, echter dan speelt uiterlijk nog steeds een rol. Of kun jij het op een afzichtelijk varken omdat ze zo'n mooi innerlijk heeft!?quote:Op zondag 1 november 2015 18:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat komt, omdat je toch aangetrokken kunt voelen tot mensen die je toch niet mooi vindt en verliefd op kunt worden. En omgekeerd, kun je een knap persoon totaal niet aantrekkelijk vinden.
Één van mijn vriendinnen doet heel aardig en lief tegen me. En, ze geeft me een gevoel van acceptatie en rust dat ik nooit eerder heb gevoeld bij een andere vrouw. Ja, ik vind haar heel erg leuk.quote:Op zondag 1 november 2015 18:55 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Dat je een knap persoon niet aantrekkelijk kan vinden snap ik. Logisch, want niet iedereen is je smaak..
Maar verliefd op iemand die je totaal niet mooi vindt?
Ik moet zeggen dat het nooit mijn amibitie is geweest om de sterren van de hemel te neuken met wat voor mannen dan ook. Is dat het hoogst te verwezenlijken?quote:Op zondag 1 november 2015 18:54 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Of gewoon heerlijk anders dan de rest
Genoeg niet lekkere wijven (maar best lelijke vrouwen) die de sterren van de hemel neuken met redelijk aantrekkelijke mannen.
Je kan aan mij echt niet zien dat ik maagd ben hoor.quote:Op zondag 1 november 2015 19:00 schreef Puntenjager het volgende:
Verder wat Aardbeike al zei: het uiterlijk weerspiegelt een behoorlijk deel van het innerlijk.
Sterker nog, ik denk dat het de reden is waarom een aantal van de mannen hier maagd is. Vrouwen zien gewoon dat er iets behoorlijk mis is. Vaak letterlijk binnen seconden. Aan uiterlijkheden dus.
Nee, want zo iemand laat je nooit dichtbij je komen. Maar meestal heb je wel wat controle over je uiterlijkheid. En echt lelijke mensen zijn best wel zeldzaam.quote:Op zondag 1 november 2015 19:00 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Tot een bepaalde hoogte is dat zeker waar, echter dan speelt uiterlijk nog steeds een rol. Of kun jij het op een afzichtelijk varken omdat ze zo'n mooi innerlijk heeft!?
Ik denk niet dat de waarheid zo gietzwart is. Misschien dat ze zich niet goed verzorgen en dat het opvalt. Maar er zijn ook genoeg autisten onder vrouwen die het niet zouden zien, dus volgens mij is het een combinatie van geïsoleerd leven en pech hebben.quote:Verder wat Aardbeike al zei: het uiterlijk weerspiegelt een behoorlijk deel van het innerlijk.
Sterker nog, ik denk dat het de reden is waarom een aantal van de mannen hier maagd is. Vrouwen zien gewoon dat er iets behoorlijk mis is. Vaak letterlijk binnen seconden. Aan uiterlijkheden dus.
(Alleen versterkt dat oordeel hun negativiteit en frustratie weer waardoor ze nog onaantrekkelijker gevonden worden. Een catch-22-situatie)
Voor mij is seks een hobby.quote:Op zondag 1 november 2015 19:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het nooit mijn amibitie is geweest om de sterren van de hemel te neuken met wat voor mannen dan ook. Is dat het hoogst te verwezenlijken?
En exact dat is het probleem hier. Het minder-aantrekkelijke deel van de vrouwen heeft nog steeds weinig tot geen problemen om aan seks danwel een partner te komen. Voor de iets gekneusde mannelijke exemplaren van homo sapiens is dat wel andere koek. Zie de kerels in dit topic.quote:Op zondag 1 november 2015 18:54 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Of gewoon heerlijk anders dan de rest
Genoeg niet lekkere wijven (maar best lelijke vrouwen) die de sterren van de hemel neuken met redelijk aantrekkelijke mannen.
Denk je dat of weet je dat?quote:Op zondag 1 november 2015 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je kan aan mij echt niet zien dat ik maagd ben hoor.
Kun jij dat zien dan?quote:
Het seksuele succes van een man is toch wel af te lezen aan gedrag en social clues. Natuurlijk kan een vrouw dan niet met zekerheid vaststellen of je 0, 1 of 2 bedpartners gehad hebt in je leven, maar ze kan beslist wel zien of je een succesvol en dus gewild exemplaar bent. Sterker nog, het is het selectiecriterium voor een vrouw.quote:Op zondag 1 november 2015 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je kan aan mij echt niet zien dat ik maagd ben hoor.
Ah ik heb je post verkeerd gelezen zie ik, ik dacht echt dat je looks bedoelde.quote:Op zondag 1 november 2015 19:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het seksuele succes van een man is toch wel af te lezen aan gedrag en social clues. Natuurlijk kan een vrouw dan niet met zekerheid vaststellen of je 0, 1 of 2 bedpartners gehad hebt in je leven, maar ze kan beslist wel zien of je een succesvol en daardoor gewild exemplaar bent. Sterker nog, het is het selectiecriterium voor een vrouw.
Je hebt wel ongewenste maagden vrouwen. Ze zijn er!quote:Op zondag 1 november 2015 19:09 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En exact dat is het probleem hier. Het minder-aantrekkelijke deel van vrouwen heeft nog steeds weinig tot geen problemen om aan seks danwel een partner te komen. Voor de iets gekneusde mannelijke exemplaren van homo sapiens is dat wel andere koek. Zie de kerels in dit topic.
Uuhh wat?quote:Op zondag 1 november 2015 19:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het nooit mijn amibitie is geweest om de sterren van de hemel te neuken met wat voor mannen dan ook. Is dat het hoogst te verwezenlijken?
Aan puur looks kun je natuurlijk niet veel zien. Maar aan iemands gezicht kun je toch veel aflezen. De emotionele staat: simpel vrolijk of verdrietig. Maar ook moeilijkere zaken als zelfvertrouwen en mentale sterkte.quote:Op zondag 1 november 2015 19:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ah ik heb je post verkeerd gelezen zie ik, ik dacht echt dat je looks bedoelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |