SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Moet echt een keer ophouden met die kansloze afstandsschotenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kennelijk, die vond ik juist wel aardig spelen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heitinga overigens op het middenveld, dus er waren maar 3 verdedigers mee
Kan helaas niet kijken, maar de score spreekt boekdelen. Ajax sterk, of Roda zwak?
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ik denk dat je hem net zo goed kan laten staan nu. Van niet spelen raak je vaak ook niet in vormquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:10 schreef Syntix het volgende:
Doe Younes er maar in voor El Ghazi, want die gaat het vanaaf niet doen...
Beidequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kan helaas niet kijken, maar de score spreekt boekdelen. Ajax sterk, of Roda zwak?
Toch lang geleden dat Ajax zo makkelijk en ook nog eens zo ruim wonMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Younes voor Ghazi, de gebeden zijn verhoord.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
wat wil je met een team dat in potentie beter is dan Classic XI.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:21 schreef Henrys het volgende:
Knap dat jullie zo kunnen spelen na maar 2 dagen rust![]()
Ik moet zeggen dat mij dit alles meevalt inderdaad. Nu is het wel zo dat Cillessen, Riedewald, Klaassen, Serero, El Ghazi en Milik woensdag niet meededen. Staat dus ook wel een beetje een ander teamquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:21 schreef Henrys het volgende:
Knap dat jullie zo kunnen spelen na maar 2 dagen rustMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Prima overwinning. Zulke overwinningen doen weer aan vroeger denken. 6-0 winnen tegen clubjes als Roda.![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er wel zin in ja. Tegen beter weten in waarschijnlijk, maar hopelijk winnen we eens met 6-0 ofzo
Oh.![]()
Dit soort overwinningen mogen wel vaker ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:34 schreef Syntix het volgende:
Prima overwinning. Zulke overwinningen doen weer aan vroeger denken. 6-0 winnen tegen clubjes als Roda.
Het sprankelende was er vandaag eindelijk. Nu wel doortrekken naar donderdag dit.Oh.![]()
Het kan natuurlijk niet elke wedstrijd feest zijn, maar heerlijk dat je gewoon na 10 minuten weet dat het binnen isquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit soort overwinningen mogen wel vaker ja.
Het sprankelende was er vandaag eindelijk. Nu wel doortrekken naar donderdag dit.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee ik verwacht donderdag ook geen 6-0, maar met elke winst ben ik dan gewoon tevreden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk niet elke wedstrijd feest zijn, maar heerlijk dat je gewoon na 10 minuten weet dat het binnen is
Net als volgende week zondag.Oh.![]()
5 goals en 2 assists in de competitie en Milik 5 goals en 4 assists beide in 9 wedstrijden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fischer heeft best al wel wat rendement gehad, wat zijn zijn officiële cijfers nu eigenlijk?![]()
Nu 6 puntjes halen is prima inderdaadquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik verwacht donderdag ook geen 6-0, maar met elke winst ben ik dan gewoon tevreden.
Net als volgende week zondag.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Er kwam ook een feitje voorbij tijdens de wedstrijd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ah fijn. Geeft hem weer een mentale boost ook na woensdagavond.
"Met 45 onderscheppingen heeft Joel het hoogste aantal van de eredivisie"![]()
Netjes. Moeten wel uitkomen op minimaal 15 goalsquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:40 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
5 goals en 2 assists in de competitie en Milik 5 goals en 4 assists beide in 9 wedstrijden.Oh.![]()
Nja broodnodig, anders is deze overwinning zo weer vergeten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu 6 puntjes halen is prima inderdaadOh.![]()
Hopelijk scoren ze ook tegen betere tegenstandersquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Netjes. Moeten wel uitkomen op minimaal 15 goals![]()
Dat schort er zeker aan bij onze aanvallers.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:43 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hopelijk scoren ze ook tegen betere tegenstandersOh.![]()
Mannetje hoor, die Fischer. Linksbuiten is ook zijn plek, nu met Milik er weer bij en hopelijk El Ghazi die snel weer z'n ritme oppakt hebben we in ieder geval genoeg scorend vermogen. Ook nog met middenvelders die regelmatig scoren (Klaassen en Gudelj), niets mis mee !Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Riedewald man of the match bij Fox, leuk voor 'm maar niet terecht vandaag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vraag me alleen af wanneer Sinkgraven zijn eerste voor Ajax gaat makenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:47 schreef Pedroso het volgende:
Mannetje hoor, die Fischer. Linksbuiten is ook zijn plek, nu met Milik er weer bij en hopelijk El Ghazi die snel weer z'n ritme oppakt hebben we in ieder geval genoeg scorend vermogen. Ook nog met middenvelders die regelmatig scoren (Klaassen en Gudelj), niets mis mee !
Oh.![]()
Yep, gaat gelukkig wel steeds beter spelen maar hij mag wel eens gaan scoren ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af wanneer Sinkgraven zijn eerste voor Ajax gaat makenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zal wel komen als hij vaker op het middenveld mag spelen. Al zal hij nooit een speler worden die extreem veel scoort. Meer een spelverdeler.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, gaat gelukkig wel steeds beter spelen maar hij mag wel eens gaan scoren ja.Oh.![]()
Scoorde bij Heerenveen toch regelmatig dacht ik. Komt ook weinig in scoringspositie bij Ajax, dat is toch wel een minder punt van 'm. Maar wie weet gaat ie daar ook nog in groeien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel komen als hij vaker op het middenveld mag spelen. Al zal hij nooit een speler worden die extreem veel scoort. Meer een spelverdeler.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij scoorde maar 3x in een half seizoen volgens mij. Dat noem ik niet veel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Scoorde bij Heerenveen toch regelmatig dacht ik. Komt ook weinig in scoringspositie bij Ajax, dat is toch wel een minder punt van 'm. Maar wie weet gaat ie daar ook nog in groeien.
Maar hij komt vaak wel in scoringspositie maar legt de bal dan liever af of schiet hem weer tegen iemand aan.Oh.![]()
Bedankt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voor de 3de keer, gefeliciteerd met het kampioenschap.
Maar Feyenoord is er.... oh hahahahaha grapje.Oh.![]()
Ik ben blij dat we eindelijk eens mooie teamgoals zien. We waren eerst te afhankelijk van bevliegingen van El Ghazi en afstandsschoten.Noodles![]()
Goeie usernamequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:18 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik ben blij dat we eindelijk eens mooie teamgoals zien. We waren eerst te afhankelijk van bevliegingen van El Ghazi en afstandsschoten.RED ONS HENNIEGOD![]()
Al kregen we erg veel ruimte natuurlijk. Dan konden we ook wat counterenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:18 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik ben blij dat we eindelijk eens mooie teamgoals zien. We waren eerst te afhankelijk van bevliegingen van El Ghazi en afstandsschoten.Oh.![]()
Zeker, lekker potje vandaag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hee JR het ging goed vandaag en heb genoten van Serero.Oh.![]()
Dat gevoel heb ik nu ook, zeker als ik PSV zag stuntelen tegen de Graafschap.quote:
Al ben ik nu benieuwd of we dit kunnen doortrekken naar de belangrijkste wedstrijden van het seizoen de komende weekOh.![]()
4 punten in de competitie de aankomende 2 weken en je wordt het.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nu ook, zeker als ik PSV zag stuntelen tegen de Graafschap.
Al ben ik nu benieuwd of we dit kunnen doortrekken naar de belangrijkste wedstrijden van het seizoen de komende week![]()
al gaza valt het hele seizoen al tegen maar scoort toevallig een paar keerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed potje hoor. Alleen ghazi viel wel tegen![]()
Dan 3-4-3 spelen is een te groot risico denk ik, dus dan maar Viergever oidquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik vind met Viergever spelen pas een risicoquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan 3-4-3 spelen is een te groot risico denk ik, dus dan maar Viergever oidOh.![]()
Dat is het ook zekerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind met Viergever spelen pas een risico![]()
Maar 1 op 1 tegen Fenerbahce lijkt mij niet het meest verstandige wat je kunt doen. Misschien dat het werkt met een Riedewald op CVM die meer terugzaktMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Fenerbahce speelt 4-3-3 toch? Dan lijkt het me niet verstandig nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is het ook zeker![]()
Maar 1 op 1 tegen Fenerbahce lijkt mij niet het meest verstandige wat je kunt doen. Misschien dat het werkt met een Riedewald op CVM die meer terugzakt
Al kan je er wel naar switchen als we achterstaan en echt moeten scoren natuurlijk.Oh.![]()
Wel gewoon standaard 3-4-3 spelen tegen rechterrijtje clubs uit de Eredivisie. Die hebben dan echt geen kans.Oh.![]()
Natuurlijk, dan lijkt het mij ook logischquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fenerbahce speelt 4-3-3 toch? Dan lijkt het me niet verstandig nee.
Al kan je er wel naar switchen als we achterstaan en echt moeten scoren natuurlijk.
Wij zijn er weer als enige om de eer te redden.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Cillessenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Natuurlijk, dan lijkt het mij ook logisch
Tete-Veltman-Riedewald-Viergever
Bazoer-Klaassen-Sinkgraven
Younes-Milik-Fischer
Ik zou zo gaan spelenOh.![]()
Klinkt niet geheel onlogisch, al kun je het met El Ghazi altijd gokken op rendement hoe slecht zijn vorm ook is. Riedewald gewoon in het centrum laten want waarom veranderenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen
Younes-Milik-Fischer
Ik zou zo gaan spelenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Riedewald staat ook in het centrum bij mij hèquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klinkt niet geheel onlogisch, al kun je het met El Ghazi altijd gokken op rendement hoe slecht zijn vorm ook is. Riedewald gewoon in het centrum laten want waarom veranderen. Is daar het beste, en Viergever/Hoorn/Heitinga vind ik allemaal slechter.
El Ghazi verneukt ook veel te veel kansen door egoïsme waar hij dan beter kan afleggen. Zie liever gewoon Younes die wel die ballen afgeeft dan.Oh.![]()
Neves 32e.quote:
Niet serieus te nemen deze lijst.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
vond gudelj karig spelen tegen Fenerbache uitquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen
Younes-Milik-Fischer
Ik zou zo gaan spelen![]()
Ik wilde ook alleen zeggen dat ik het daarmee eens wasquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald staat ook in het centrum bij mij hè. Is daar het beste, en Viergever/Hoorn/Heitinga vind ik allemaal slechter.
El Ghazi verneukt ook veel te veel kansen door egoïsme waar hij dan beter kan afleggen. Zie liever gewoon Younes die wel die ballen afgeeft dan.![]()
Younes heeft soms toch ook wel wat egoïstisch, hebben ze eigenlijk allemaal wel voorinMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik mis Tete. Die gast gaat gewoon de wereldtop halen, dat kan niet anders.quote:Dijks doet het prima op linksback. Ik zou El Ghazi spits zetten ipv van Milik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen
Younes-Milik-Fischer
Ik zou zo gaan spelen
Eens trouwens met Sinkgraven > Gudelj. Dan wel Bazoer op 6 en met een 8 én een 10 spelen.![]()
Gudelj sowieso niet heel bijzonder.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
vond gudelj karig spelen tegen Fenerbache uit
En we hebben Sinkgraven zijn creativiteit hard nodig. Klaassen was vandaag ook weer beter in vorm. Over Bazoer hoef ik niks te zeggen
Oh.![]()
Maar El Ghazi wel tot in het extreme, al is dat ook misschien zijn kracht. Maar als hij niet in vorm is vind ik het irritant omdat hij dan al die kansen gaat verneuken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wilde ook alleen zeggen dat ik het daarmee eens was![]()
Younes heeft soms toch ook wel wat egoïstisch, hebben ze eigenlijk allemaal wel voorinOh.![]()
Dat ben ik met je eens ja, El Ghazi heeft dat het meest. Leuk als hij alles erin schiet maar zo goed is hij ook weer nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar El Ghazi wel tot in het extreme, al is dat ook misschien zijn kracht. Maar als hij niet in vorm is vind ik het irritant omdat hij dan al die kansen gaat verneuken.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tete is pas bezig aan zijn eerste seizoen natuurlijk, maar kan me zo voorstellen dat die al op veel lijstjes staat nu.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik mis Tete. Die gast gaat gewoon de wereldtop halen, dat kan niet anders.
[..]
Dijks doet het prima op linksback. Ik zou El Ghazi spits zetten ipv van Milik.
Eens trouwens met Sinkgraven > Gudelj. Dan wel Bazoer op 6 en met een 8 én een 10 spelen.
Dijks is donderdag geblesseerd hè, dus daarom maar Viergever erin helaas. El Ghazi is teveel uit vorm.Oh.![]()
Als hij geen rendement heeft blijft er vrij weinig van hem over. Qua veldspel doet hij dan niet zoveel bijzonders.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens ja, El Ghazi heeft dat het meest. Leuk als hij alles erin schiet maar zo goed is hij ook weer nietOh.![]()
vaak wordt het hier belachelijk gemaakt maar de reden dat hij goed speelde was omdat hij fysiek bijna alles won, dat is wel wat hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gudelj sowieso niet heel bijzonder.
En we hebben Sinkgraven zijn creativiteit hard nodig. Klaassen was vandaag ook weer beter in vorm. Over Bazoer hoef ik niks te zeggen![]()
Kan verder weinig arbeid verrichten ja. Kan zodra hij niet een tegen een staat ook niet gigantisch veel, maar dat is geen schande natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij geen rendement heeft blijft er vrij weinig van hem over. Qua veldspel doet hij dan niet zoveel bijzonders.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja maar ik stel liever de beste voetballers op. Je moet uitgaan van eigen kracht en gewoon goed erdoorheen voetballen. Daarbij hebben Klaassen en Bazoer ook al dat fysiek.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
vaak wordt het hier belachelijk gemaakt maar de reden dat hij goed speelde was omdat hij fysiek bijna alles won, dat is wel wat hoorOh.![]()
Die kans vandaag die hij verneukte zag er zo ontzettend kneuzig uit. Als je dan niet goed in vorm bent, leg hem dan afquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan verder weinig arbeid verrichten ja. Kan zodra hij niet een tegen een staat ook niet gigantisch veel, maar dat is geen schande natuurlijkOh.![]()
Besluiteloos leek hij wel, als je die kans in de eerste helft iets in de 16 bedoeltquote:Op zondag 1 november 2015 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kans vandaag die hij verneukte zag er zo ontzettend kneuzig uit. Als je dan niet goed in vorm bent, leg hem dan afMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja waar hij had moeten schieten maar hij hem onder zijn voet door haalde en toen nog een paar keer tot hij verdedigers tegen kwam.quote:Op zondag 1 november 2015 00:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Besluiteloos leek hij wel, als je die kans in de eerste helft iets in de 16 bedoeltOh.![]()
Welk rendement. Die rollertjes uit onmogelijke hoeken waarvan er 1 op de 100 toevallig van invliegen indien alle tijd en ruimte op de wereld?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klinkt niet geheel onlogisch, al kun je het met El Ghazi altijd gokken op rendement hoe slecht zijn vorm ook is. Riedewald gewoon in het centrum laten want waarom veranderen![]()
gewoon football manager 6 jaar gesimuleerd, scouting, gesorteerd op transferwaardequote:Op zondag 1 november 2015 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die Engelsen kijken vast naar leeftijd en dat Ajax hem gekocht heeft.![]()
Vandaar dat Tete er nog niet bij zit, die was niet zo bijzonder in FM voorgaande jaren.quote:Op zondag 1 november 2015 00:04 schreef Brammess het volgende:
[..]
gewoon football manager 6 jaar gesimuleerd, scouting, gesorteerd op transferwaarde
Die moet nu wel echt wereldklasse rating krijgenOh.![]()
Precies ja, een speler in vorm jaagt hem de kruising in of ziet dat dat niet lukt en legt hem afquote:Op zondag 1 november 2015 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja waar hij had moeten schieten maar hij hem onder zijn voet door haalde en toen nog een paar keer tot hij verdedigers tegen kwam.Ook al is hij niet in vorm, vaak levert hij nog wel een paar voorzetten af of gevaarlijke schoten. Nu is het wel echt een dieptepuntje dus ook ik ben niet geheel overtuigdquote:Op zondag 1 november 2015 00:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Welk rendement. Die rollertjes uit onmogelijke hoeken waarvan er 1 op de 100 toevallig van invliegen indien alle tijd en ruimte op de wereld?Maar heeft in dit seizoen meer rendement laten zien dan Younes, die het ook niet slecht doet.
hij is nog steeds zwaar kut in 16, een grote penalty-weg-geef-machinequote:Op zondag 1 november 2015 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaar dat Tete er nog niet bij zit, die was niet zo bijzonder in FM voorgaande jaren.
Die moet nu wel echt wereldklasse rating krijgen![]()
En als je niet lekker in de wedstrijd zit moet je niet te moeilijk doen maar gewoon even wat simpeler en soberder gaan spelen.quote:Op zondag 1 november 2015 00:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Precies ja, een speler in vorm jaagt hem de kruising in of ziet dat dat niet lukt en legt hem afOh.![]()
Tevens is die 6-0 verdomd fijn ter opschoning van dit topicMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Daar kan hij nog een stuk beter in worden inderdaad, en Fischer al helemaalquote:Op zondag 1 november 2015 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als je niet lekker in de wedstrijd zit moet je niet te moeilijk doen maar gewoon even wat simpeler en soberder gaan spelen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ah heb FM16 nog niet gespeeld, is het wat?quote:Op zondag 1 november 2015 00:06 schreef Brammess het volgende:
[..]
hij is nog steeds zwaar kut in 16, een grote penalty-weg-geef-machineOh.![]()
We kunnen zowaar eens over voetbal praten ipv al die Sunri5e posts door te moeten scrollen.quote:Op zondag 1 november 2015 00:08 schreef Tagliano het volgende:
Tevens is die 6-0 verdomd fijn ter opschoning van dit topicOh.![]()
niet veel anders, maar het scheelt zoooooooooooo ontiechelijk veel dat speler interactie is een keer goed gefixd is.quote:Op zondag 1 november 2015 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah heb FM16 nog niet gespeeld, is het wat?
en die dynamisch rivaliteiten zijn leuk, ADO is mijn aartsrivaal / concurrent na 1 seizoen![]()
![]()
Klinkt goed, misschien eens voor een zacht prijsje aanschaffenquote:Op zondag 1 november 2015 00:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
niet veel anders, maar het scheelt zoooooooooooo ontiechelijk veel dat speler interactie is een keer goed gefixd is.
en die dynamisch rivaliteiten zijn leuk, ADO is mijn aartsrivaal / concurrent na 1 seizoenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Fischer wil ook vaak te moeilijk doen. Ik denk ook dat hij tegen Fenerbahce niet uit de verf gaat komen omdat hij dan veel minder ruimte krijgt en dan alles dichtloopt met dat naar binnen gaan.quote:Op zondag 1 november 2015 00:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar kan hij nog een stuk beter in worden inderdaad, en Fischer al helemaalOh.![]()
FM is altijd goed voor de prijs, zeker als je ziet dat je voor fifa 60 euro betaalt en je je de hele tijd dood ergertquote:Op zondag 1 november 2015 00:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klinkt goed, misschien eens voor een zacht prijsje aanschaffen![]()
Ohja al die spelers die telkens gingen zeiken om een nieuw contract na 1 goede wedstrijd tegen De Graafschapquote:Op zondag 1 november 2015 00:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
niet veel anders, maar het scheelt zoooooooooooo ontiechelijk veel dat speler interactie is een keer goed gefixd is.
en die dynamisch rivaliteiten zijn leuk, ADO is mijn aartsrivaal / concurrent na 1 seizoen
Dynamische rivaliteit klinkt wel leuk, zeker als je een club opbouwt vanaf het nulpunt.Oh.![]()
Zit er wel in ja, toch jammer omdat hij verder echt wel kwaliteit heeft. En als het allemaal wel lukt is het een genot natuurlijkquote:Op zondag 1 november 2015 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer wil ook vaak te moeilijk doen. Ik denk ook dat hij tegen Fenerbahce niet uit de verf gaat komen omdat hij dan veel minder ruimte krijgt en dan alles dichtloopt met dat naar binnen gaan.Sowieso vind ik het veel leuker om echt iets op termijn op te bouwen. FIFA vind ik alleen leuk met vriendenquote:Op zondag 1 november 2015 00:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
FM is altijd goed voor de prijs, zeker als je ziet dat je voor fifa 60 euro betaalt en je je de hele tijd dood ergertMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vorig jaar beide gekocht, maar FIFA speel ik meestal een maandje fanatiek en dan heb ik het wel gezien.quote:Op zondag 1 november 2015 00:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
FM is altijd goed voor de prijs, zeker als je ziet dat je voor fifa 60 euro betaalt en je je de hele tijd dood ergert
FM vaak meer plezier eruitOh.![]()
oh, dat is nog steeds hetzelfde, erger zelfs.quote:Op zondag 1 november 2015 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja al die spelers die telkens gingen zeiken om een nieuw contract na 1 goede wedstrijd tegen De Graafschap
Dynamische rivaliteit klinkt wel leuk, zeker als je een club opbouwt vanaf het nulpunt.
Cerny wilde een nieuw contract 3 maanden nadat hij opnieuw had getekend toen ik hem liet spelen toen ik al kampioen was
dit is meerdere malen zelfs gebeurd
maaaaaarrrr volgens SI is dit gedaan omdat dit heel vaak voorkomt in het echt, dus met wat realisme is niks mis![]()
Hij heeft scorend vermogen en een redelijke techniek, maar het is zo druistig en wild. Hij doet vaak maar wat.quote:Op zondag 1 november 2015 00:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zit er wel in ja, toch jammer omdat hij verder echt wel kwaliteit heeft. En als het allemaal wel lukt is het een genot natuurlijkOh.![]()
Fischer die rustig aan doet en over de bal heen kijkt is zo'n verademing t.o.v dat wilde paard die hij zichzelf soms voor doet.![]()
Ja dat. Schitterend als het lukt, maar 9/10 wel een beetje jammer.quote:Op zondag 1 november 2015 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft scorend vermogen en een redelijke techniek, maar het is zo druistig en wild. Hij doet vaak maar wat.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En moet het in grote wedstrijden laten zien.quote:Op zondag 1 november 2015 00:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat. Schitterend als het lukt, maar 9/10 wel een beetje jammer.
Net als de rest van de voorhoede. Kijk daarom erg uit naar de komende potjes. Over het middenveld en de verdediging maak ik me daarbij minder zorgen.Oh.![]()
PSV thuis een paar jaartjes geledenquote:Op zondag 1 november 2015 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En moet het in grote wedstrijden laten zien.
Net als de rest van de voorhoede. Kijk daarom erg uit naar de komende potjes. Over het middenveld en de verdediging maak ik me daarbij minder zorgen.![]()
Maar inderdaad, het middenveld en de verdediging zijn bijzonder solide dit seizoen
Die backs schelen al zoveel.quote:Op zondag 1 november 2015 00:16 schreef Brammess het volgende:
Als we deze verdediging vorig jaar hadden zouden we kampioen zijn en hadden we Dnipro eruit getrapt
En een Riedewald t.o.v. die schijtlijster Moisander vorig jaar. Die gast mis ik dus totaal nietOh.![]()
Voor kampioen worden werd er vorig jaar wel heel heel heel weinig gecreëerd, maar het gat zou in ieder geval stukken kleiner zijnquote:Op zondag 1 november 2015 00:16 schreef Brammess het volgende:
Als we deze verdediging vorig jaar hadden zouden we kampioen zijn en hadden we Dnipro eruit getraptMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het lijkt veel langer dan een seizoen geleden dat hij speeldequote:Op zondag 1 november 2015 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die backs schelen al zoveel.
En een Riedewald t.o.v. die schijtlijster Moisander vorig jaar. Die gast mis ik dus totaal nietMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hoop zo dat dit geen eenmalige vertoning was. Voor het eerst sinds tijden weer 90 minuten aan de buis gekluisterd gezeten bij een pot van Ajax.![]()
quote:Op zondag 1 november 2015 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die backs schelen al zoveel.
En een Riedewald t.o.v. die schijtlijster Moisander vorig jaar. Die gast mis ik dus totaal niet![]()
![]()
Klopt. Of dat Boilesen en van Rhijn nog elke week speelden. Kan ik me nu niet meer voorstellen dat we wekelijks naar die onzin zaten te kijken.quote:Op zondag 1 november 2015 00:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het lijkt veel langer dan een seizoen geleden dat hij speelde
Zelfs een Dijks, wat ik echt geen bijzondere speler vind, doet het echt al 100 klasses beter dan Boilesen vorig jaar.Oh.![]()
Fenerbahce zal niet zo meewerken als Roda natuurlijk, maar ik heb toch wel hoop dat dit uitgebouwd kan worden. In tegenstelling tot andere jaren onder De Boer staat het fundament enorm vroegquote:Op zondag 1 november 2015 00:19 schreef OllieWilliams het volgende:
Hoop zo dat dit geen eenmalige vertoning was. Voor het eerst sinds tijden weer 90 minuten aan de buis gekluisterd gezeten bij een pot van Ajax.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat die vent aanvoerder wasquote:Op zondag 1 november 2015 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt. Of dat Boilesen en van Rhijn nog elke week speelden. Kan ik me nu niet meer voorstellen dat we wekelijks naar die onzin zaten te kijken.
Zelfs een Dijks, wat ik echt geen bijzondere speler vind, doet het echt al 100 klasses beter dan Boilesen vorig jaar.
Even een tafeltje omschoppen bij KowetMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Echt lachwekkend was dat inderdaad.quote:Op zondag 1 november 2015 00:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat die vent aanvoerder was
Even een tafeltje omschoppen bij Kowet
Maar als hij wel gewoon een nieuw contract had getekend had hij gewoon nog gespeeld
Oh.![]()
Hij heeft ons vanavond overigens wel een fijne Halloween gewenst, dat hij lekker aan het vieren was in plaats van naar Ajax te kijkenquote:Op zondag 1 november 2015 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt lachwekkend was dat inderdaad.
Maar als hij wel gewoon een nieuw contract had getekend had hij gewoon nog gespeeld
Althans zo leek het, laat ik niet te snel een conclusie trekken
Wat vinden jullie van de 3-4-3 opstelling? We hebben Roda daar wel mooi mee verrast. Zal dit later ook tegen betere tegenstanders werken?Noodles![]()
Ik vond het prima, veel drang naar voren, vaak snel de vrije man gevondenquote:Op zondag 1 november 2015 00:34 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Wat vinden jullie van de 3-4-3 opstelling? We hebben Roda daar wel mooi mee verrast. Zal dit later ook tegen betere tegenstanders werken?
Enige wat we mistte was younes![]()
Tegen de gemiddelde tegenstander uit het rechterrijtje kan het best een leuke optie zijn. Beetje afhankelijk van hoe de tegenstander speelt en welke spelers bij Ajax geblesseerd of juist in vorm zijn. Ik zou het niet in een topwedstrijd gebruiken, maar tegen het rechterrijtje moet het wel kunnenquote:Op zondag 1 november 2015 00:34 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Wat vinden jullie van de 3-4-3 opstelling? We hebben Roda daar wel mooi mee verrast. Zal dit later ook tegen betere tegenstanders werken?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Laten we zeggen dat het geen goede optie is als je tegenstander wilt voetballen.
Europees dus in ieder geval niet, 1 t/m 7 eredivisie ongeveer ook niet![]()
Kan ik prima in komen. Europees kan het tegen een Molde misschien ook nog werkenquote:Op zondag 1 november 2015 00:39 schreef Brammess het volgende:
Laten we zeggen dat het geen goede optie is als je tegenstander wilt voetballen.
Europees dus in ieder geval niet, 1 t/m 7 eredivisie ongeveer ook nietMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wel het mooie aan deze formatie is dat je op RCV en LCV met Tete en Riedewald 2 half CV's / half LB-RB's hebt. Houdt goed de balans er in.![]()
quote:Op zondag 1 november 2015 00:41 schreef Brammess het volgende:
Wel het mooie aan deze formatie is dat je op RCV en LCV met Tete en Riedewald 2 half CV's / half LB-RB's hebt. Houdt goed de balans er in.
Maakt het ook makkelijker schakelen naar 4-3-3 mocht het nodig zijn. Helemaal als je Riedewald nog op het middenveld zou zetten. Of Heitinga, maarja Heitinga
Heitinga kan het niveau niet aan, leuk voor zo'n jongen dat hij terug komt naar zijn jeugdclub en alles maar Zimling zat in een soort gelijke situatie, en die was vantevoren al een bewezen aankoop.quote:Op zondag 1 november 2015 00:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maakt het ook makkelijker schakelen naar 4-3-3 mocht het nodig zijn. Helemaal als je Riedewald nog op het middenveld zou zetten. Of Heitinga, maarja Heitinga
Veltman is gewoon 4x zo goed![]()
Uiteraard, was de enige verdediger die op 6 uit de voeten kan die ik kon bedenken. Hoort verder totaal niet in de basis natuurlijkquote:Op zondag 1 november 2015 00:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Heitinga kan het niveau niet aan, leuk voor zo'n jongen dat hij terug komt naar zijn jeugdclub en alles maar Zimling zat in een soort gelijke situatie, en die was vantevoren al een bewezen aankoop.
Veltman is gewoon 4x zo goedMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zelfs als je 433 speelt moet je gewoon Riedewald hebben die met balbezit ver naar voren schuift, zodat het in balbezit een 343 wordtquote:Op zondag 1 november 2015 00:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uiteraard, was de enige verdediger die op 6 uit de voeten kan die ik kon bedenken. Hoort verder totaal niet in de basis natuurlijk![]()
Eens, Veltman kan dat ook prima. Toch fijn dat de tegenstander niet een van beide centrale verdedigers helemaal vrij kan laten omdat die toch niet op kan bouwenquote:Op zondag 1 november 2015 00:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zelfs als je 433 speelt moet je gewoon Riedewald hebben die met balbezit ver naar voren schuift, zodat het in balbezit een 343 wordtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Riedewald heeft al vaker CVM gespeeld en kan denk ik in het algemeen beter voetballen.quote:Op zondag 1 november 2015 00:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens, Veltman kan dat ook prima. Toch fijn dat de tegenstander niet een van beide centrale verdedigers helemaal vrij kan laten omdat die toch niet op kan bouwen
Maar idd leuk dat je nu 2 CV's hebt die kunnen voetballen én kunnen verdedigen, dat is wel eens anders geweest![]()
Het olijke duo Moisander-Van der Hoorn bijvoorbeeldquote:Op zondag 1 november 2015 00:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Riedewald heeft al vaker CVM gespeeld en kan denk ik in het algemeen beter voetballen.
Maar idd leuk dat je nu 2 CV's hebt die kunnen voetballen én kunnen verdedigen, dat is wel eens anders geweestMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
hij speelt letterlijk het hele seizoen kut, scoorde gewoon toevallig een paar keerquote:Op zondag 1 november 2015 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ghazi steekt weer eens in een absolute topvorm.![]()
Younes mag het van mij wel eens als rechtsbuiten proberen.quote:Op zondag 1 november 2015 00:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
hij speelt letterlijk het hele seizoen kut, scoorde gewoon toevallig een paar keer![]()
Younes redt t niet.quote:Op zondag 1 november 2015 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Younes mag het van mij wel eens als rechtsbuiten proberen.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Tsja het is een beetje behelpen als El Ghazi echt geen knikker raakt. Je kunt erop gokken dat hij toch weer wat rendement haalt, of iemand die naar mijn mening beter als linksbuiten uit de verf komt daar neerzetten. Schone en Sinkgraven zijn wat mij betreft überhaupt geen optie maar De Boer is dat helaas niet met mij eensquote:Op zondag 1 november 2015 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Younes mag het van mij wel eens als rechtsbuiten proberen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik hoop trouwens nog steeds dat Ajax van der Hoorn en Heitinga laat vertrekken en dan nog een groot talent haalt voor RCV.Oh.![]()
Vd Hoorn wil van zichzelf al weg denk ik .quote:Op zondag 1 november 2015 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop trouwens nog steeds dat Ajax van der Hoorn en Heitinga laat vertrekken en dan nog een groot talent haalt voor RCV.
Haal maar Balanta lolRED ONS HENNIEGOD![]()
Iemand op het oog?quote:Op zondag 1 november 2015 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop trouwens nog steeds dat Ajax van der Hoorn en Heitinga laat vertrekken en dan nog een groot talent haalt voor RCV.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Daarom het liefst nog een rechtsbuiten erbij halen in de winter, samen met een spits.quote:Op zondag 1 november 2015 01:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tsja het is een beetje behelpen als El Ghazi echt geen knikker raakt. Je kunt erop gokken dat hij toch weer wat rendement haalt, of iemand die naar mijn mening beter als linksbuiten uit de verf komt daar neerzetten. Schone en Sinkgraven zijn wat mij betreft überhaupt geen optie maar De Boer is dat helaas niet met mij eensOh.![]()
Eder Balantaquote:Op zondag 1 november 2015 01:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vd Hoorn wil van zichzelf al weg denk ik .
Haal maar Balanta lol(Stijn en Cavaliers vinden dit leuk)
Oh.![]()
Sanogo kun je eigenlijk net zo goed terugsturen, tenzij die opeens voetballen aan het leren is in zijn afwezigheidquote:Op zondag 1 november 2015 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom het liefst nog een rechtsbuiten erbij halen in de winter, samen met een spits.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Balanta is een linkspootquote:Op zondag 1 november 2015 01:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vd Hoorn wil van zichzelf al weg denk ik .
Haal maar Balanta lol![]()
![]()
Hmm in Nederland niet echt. Al kan die St. Juste misschien wat worden, maar dan pas over een paar seizoenen.quote:Oh.![]()
Daarom. En gewoon een spits halen die als sterke punt heeft dat hij als aanspeelpunt kan fungeren. Ervaring zou ook leuk zijn (in de zin dat hij een constant goed niveau haalt)quote:Op zondag 1 november 2015 01:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sanogo kun je eigenlijk net zo goed terugsturen, tenzij die opeens voetballen aan het leren is in zijn afwezigheidOh.![]()
Als je iemand wil hebben die er nu staat wordt het moeilijk in Nederland. Tete kan bij nood ook nog in het centrum maar dat is ook niet wenselijkquote:Op zondag 1 november 2015 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm in Nederland niet echt. Al kan die St. Juste misschien wat worden, maar dan pas over een paar seizoenen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Pantelicquote:Op zondag 1 november 2015 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom. En gewoon een spits halen die als sterke punt heeft dat hij als aanspeelpunt kan fungeren. Ervaring zou ook leuk zijn (in de zin dat hij een constant goed niveau haalt)
Maar daarom gewoon scouten. Er zal vast wel ergens op de wereld een RCV zijn die de concurrentie met Veltman echt aan kan gaan.quote:Op zondag 1 november 2015 01:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je iemand wil hebben die er nu staat wordt het moeilijk in Nederland. Tete kan bij nood ook nog in het centrum maar dat is ook niet wenselijkOh.![]()
Ongetwijfeld, al ga je dan weer met eventuele aanpassingsproblemen te maken krijgenquote:Op zondag 1 november 2015 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar daarom gewoon scouten. Er zal vast wel ergens op de wereld een RCV zijn die de concurrentie met Veltman echt aan kan gaan.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
gewoon lekker in Zuid Amerika rondkijken, lopen er genoeg
en geen bullshit excuus dat hij geen Nederlands kan want dat kunnen Milik en Younes ook niet![]()
Mag nu al weg hoor. Hendriks > Sanogo, zelfs El Azzouzi of El Mahdioui is al beterquote:Op zondag 1 november 2015 01:23 schreef Brammess het volgende:
Sanogo gaat sowieso weg als hij deze maand niet presteert![]()
Maar daarom vind ik dat Ajax nog veel meer grote jeugdtalenten moet halen. Dat ze eerst kunnen wennen in Jong Ajax en er langzaam bij kunnen komen. Vind het de laatste jaren wat rustig op het gebied van jeugdtransfers.quote:Op zondag 1 november 2015 01:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, al ga je dan weer met eventuele aanpassingsproblemen te maken krijgen
Ajax heeft dit jaar alleen die Dolberg en Antonucci van Anderlecht gehaald volgens mijOh.![]()
El Mahdioui is een CVM, maar dat maakt je punt niet ongeldig natuurlijkquote:Op zondag 1 november 2015 01:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag nu al weg hoor. Hendriks > Sanogo, zelfs El Azzouzi of El Mahdioui is al beter![]()
Ik weet nog dat De Telegraaf in april kwam met berichten dat Ajax nu eindelijk in Zuid-Amerika ging kijken voor spelers en ze wat op het oog hadden, maar bleek uiteindelijk niks te zijnquote:Op zondag 1 november 2015 01:26 schreef Brammess het volgende:
gewoon lekker in Zuid Amerika rondkijken, lopen er genoeg
en geen bullshit excuus dat hij geen Nederlands kan want dat kunnen Milik en Younes ook nietOh.![]()
De hamster van mijn buurvrouw > Sanogoquote:Op zondag 1 november 2015 01:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
El Mahdioui is een CVM, maar dat maakt je punt niet ongeldig natuurlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zoek eens Nehuen Paz opquote:Op zondag 1 november 2015 01:25 schreef Brammess het volgende:
Balanta is trouwens in 2018 op FM16 op 25 jarige leeftijd ongelofelijk matigRED ONS HENNIEGOD![]()
Zelfs een willekeurige steward uit de Arena is beter dan Sanogo.quote:Op zondag 1 november 2015 01:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag nu al weg hoor. Hendriks > Sanogo, zelfs El Azzouzi of El Mahdioui is al beterOh.![]()
Zou ook een teken kunnen zijn dat er een prima lichting aan zit te komen en er weinig gehaald hoeft te worden om op te vullenquote:Op zondag 1 november 2015 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar daarom vind ik dat Ajax nog veel meer grote jeugdtalenten moet halen. Dat ze eerst kunnen wennen in Jong Ajax en er langzaam bij kunnen komen. Vind het de laatste jaren wat rustig op het gebied van jeugdtransfers.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vandaag verrichten de stewards wel een heldendaad door een debiel die zijn groene laserpen op een Ajacied richtte met zijn waarschijnlijk even debiele vrienden uit ArenA te schoppenquote:Op zondag 1 november 2015 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs een willekeurige steward uit de Arena is beter dan Sanogo.![]()
Muah als je kijkt naar wat er bij Jong Ajax soms rondloopt word je daar niet vrolijk van.quote:Op zondag 1 november 2015 01:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou ook een teken kunnen zijn dat er een prima lichting aan zit te komen en er weinig gehaald hoeft te worden om op te vullen
En qua verdedigers alleen die De Ligt wat echt een groot talent is volgens mijOh.![]()
Lintje voor deze mannenquote:Op zondag 1 november 2015 01:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vandaag verrichten de stewards wel een heldendaad door een debiel die zijn groene laserpen op een Ajacied richtte met zijn waarschijnlijk even debiele vrienden uit ArenA te schoppenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat een kast is dat voor zijn leeftijd, bohquote:Op zondag 1 november 2015 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah als je kijkt naar wat er bij Jong Ajax soms rondloopt word je daar niet vrolijk van.
En qua verdedigers alleen die De Ligt wat echt een groot talent is volgens mijMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wtfquote:Op zondag 1 november 2015 01:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vandaag verrichten de stewards wel een heldendaad door een debiel die zijn groene laserpen op een Ajacied richtte met zijn waarschijnlijk even debiele vrienden uit ArenA te schoppen
Sowieso ben je ontzettend kansloos bezig als je met een laserlampje gaat schijnen op andere mensen.Oh.![]()
quote:Op zondag 1 november 2015 01:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grote DB
maar ik heb het gevoel dat hier een woordgrap in zit die ik niet begrijp
Oh.![]()
Maar is nog maar 16 volgens mij, dus eigenlijk moet je er nog iemand bij hebben van een leeftijdscategorie hoger.quote:Op zondag 1 november 2015 01:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat een kast is dat voor zijn leeftijd, bohOh.![]()
Nee verkeerde spelling . het is Nehuénquote:Op zondag 1 november 2015 01:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grote DB
maar ik heb het gevoel dat hier een woordgrap in zit die ik niet begrijpRED ONS HENNIEGOD![]()
Je kan van die jongen niet verwachten dat hij er binnen 3 jaar staat natuurlijk. Als Riedewald zich zo blijft ontwikkelen als hij nu doet krijg je waarschijnlijk wel een gat ergens jaquote:Op zondag 1 november 2015 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar is nog maar 16 volgens mij, dus eigenlijk moet je er nog iemand bij hebben van een leeftijdscategorie hoger.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
kan ook niemand vinden met de naam Paz, ook niet bij Newell zelfquote:Op zondag 1 november 2015 01:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee verkeerde spelling . het is Nehuén
Apart![]()
Ja en Veltman zal ook wel eens verder willen kijken. En Hoorn en Heitinga die dan vertrekken en Viergevertje. Dan zijn er wel wat talentvolle CV's nodigquote:Op zondag 1 november 2015 01:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kan van die jongen niet verwachten dat hij er binnen 3 jaar staat natuurlijk. Als Riedewald zich zo blijft ontwikkelen als hij nu doet krijg je waarschijnlijk wel een gat ergens jaOh.![]()
Newell -19? Argentijnse database kiezen enzquote:Op zondag 1 november 2015 01:33 schreef Brammess het volgende:
[..]
kan ook niemand vinden met de naam Paz, ook niet bij Newell zelf
Apart![]()
quote:Op zondag 1 november 2015 01:33 schreef Brammess het volgende:
[..]
kan ook niemand vinden met de naam Paz, ook niet bij Newell zelf
ApartGebrek aan Argentijnse database dusquote:Op zondag 1 november 2015 01:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Newell -19? Argentijnse database kiezen enzRED ONS HENNIEGOD![]()
Er moet op termijn wat bij ja. Gelukkig kunnen we nu blij zijn met slechts 5 tegengoals, wie had dat gedachtquote:Op zondag 1 november 2015 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en Veltman zal ook wel eens verder willen kijken. En Hoorn en Heitinga die dan vertrekken en Viergevertje. Dan zijn er wel wat talentvolle CV's nodig
30 goals in 11 wedstrijden is eigenlijk ook niks mis meeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heb Argentinië niet aan staan neequote:Op zondag 1 november 2015 01:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Gebrek aan Argentijnse database dus![]()
Eerste keer dat ik met zo'n smartphone show heb meegedaan
Vond het eigenlijk best sfeervolWat een avond sowieso, ik had niet gerekend om heerlijk aanvallend spel en een prachtig resultaat.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Stelletje teringlijersgosverdomme iedere keer dat ik niet kijk en dat ze een leuke pot spelen. Tot ik weer kijk natuurlijk, dan is het weer drama zoals altijd
![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Iemand in ieder geval nog een link naar een samenvatting, de hele wedstrijd of de goals?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
http://nos.nl/uitzending/9889-nos-studio-sport-eredivisie.htmlquote:Op zondag 1 november 2015 07:45 schreef Dven het volgende:
Iemand in ieder geval nog een link naar een samenvatting, de hele wedstrijd of de goals?Wie dit leest is gek![]()
Werkt niet in het buitenland.quote:Op zondag 1 november 2015 07:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
http://nos.nl/uitzending/9889-nos-studio-sport-eredivisie.html"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik mag hopen dat dat meer met het oog op de toekomst is en zo niet dat hij zelf zo verstandig is om niet nu al aan een overstap te gaan denken.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ben er niet bang voor. Hij is genoeg Ajacied om eerst een paar jaar in het eerste te ballen, samen met Appie en Cerny.quote:Op zondag 1 november 2015 11:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat meer met het oog op de toekomst is en zo niet dat hij zelf zo verstandig is om niet nu al aan een overstap te gaan denken.![]()
quote:Op zondag 1 november 2015 07:45 schreef Dven het volgende:
Iemand in ieder geval nog een link naar een samenvatting, de hele wedstrijd of de goals?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://gfycat.com/LimitedQueasyIncatern
http://gfycat.com/PersonalCluelessJavalina
http://gfycat.com/HighPoisedHyrax
http://gfycat.com/LameIcyEelelephant
http://gfycat.com/UniqueYoungAnkolewatusi
http://gfycat.com/ShabbyBoldCockatiel
De 1-0, 2-0, 3-0, 4-0, 5-0 en 6-0![]()
Via npo.nl ook gewoonquote:Op zondag 1 november 2015 11:55 schreef Boma het volgende:
[..]
http://www.bvn.tv/program(...)ivisie_/POW_02841099
via bvn gek genoeg wel![]()
![]()
Milik
Hij trapte ook de bal in het publiek zonder dat iemand hem kon vangen bij het vieren van zijn 1e goal, krijgt hij daar nu alsnog een straf voor?
[ Bericht 40% gewijzigd door Vjenne12345 op 01-11-2015 12:41:19 ]![]()
Toch maar Younes ipv Ghazi. Anwar was gisteren vrijwel onzichtbaar, steeds de verkeerde keuzes, te veel willen. Naar binnen dribbelen wanneer er daar tien man staan en er aan rechterkant zat ruimte is..quote:Op zondag 1 november 2015 13:10 schreef Vermecelli het volgende:
Voorhoede volgende week: Fischer Milik El Ghazi![]()
El Ghazi kan wel altijd een doelpunt maken, daar hoeft ie niet goed voor te spelen. Kan Younes ook op rechts?quote:Op zondag 1 november 2015 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toch maar Younes ipv Ghazi. Anwar was gisteren vrijwel onzichtbaar, steeds de verkeerde keuzes, te veel willen. Naar binnen dribbelen wanneer er daar tien man staan en er aan rechterkant zat ruimte is..![]()
Ja precies. Maar Feyenoord krijgt vast wel een pingelquote:Op zondag 1 november 2015 13:27 schreef FritzWepper het volgende:
De smerige smaak van woensdag is toch wel aardig weggespoeld als ADO een puntje (of drie) pakt zo.![]()
Tja, normaal gaat hij altijd naar binnen en gaat schieten. Op rechts zou hij toch voorzetten moeten kunnen geven op Milik?quote:Op zondag 1 november 2015 13:29 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
El Ghazi kan wel altijd een doelpunt maken, daar hoeft ie niet goed voor te spelen. Kan Younes ook op rechts?![]()
Ik vind eigenlijk wel dat Schone gezien zijn spel vorige week tegen Vitesse ook wel een plekje verdient. Maar er is gewoon niemand die ik voor hem zou wisselen op dit moment.![]()
Misschien moeten ze Feyenoord gewoon iedere wedstrijd met een 1-0 voorsprong laten starten, weet je tenminste waar je aan toe bent.quote:Op zondag 1 november 2015 13:29 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja precies. Maar Feyenoord krijgt vast wel een pingel![]()
Met nog een wedstrijd in de benen van donderdag hè. Daar baal ik wel stevig van.quote:Op zondag 1 november 2015 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van dit Feyenoord moet je volgende week gewoon winnen![]()
Ach stel dat we dat winnen zitten we in een lekker ritmequote:Op zondag 1 november 2015 13:56 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Met nog een wedstrijd in de benen van donderdag hè. Daar baal ik wel stevig van.
En dit Feyenoord
Oh.![]()
Nog eentje hèhèhè?quote:Op zondag 1 november 2015 14:00 schreef Gruisman het volgende:
Niet te vroeg juichen, Feyenoord gaat echt nog wel een doelpuntje maken denk ik![]()
Ik schrok er wel van hoe leeg het was, maar prima sfeer al snel inderdaad. Is lang geleden geweest dat ik echt een goede tijd daar heb gehadquote:
Ik had het eigenlijk rustiger verwacht. 2 goals binnen een minuut doen de sfeer ook wel goed natuurlijkquote:Op zondag 1 november 2015 14:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik schrok er wel van hoe leeg het was, maar prima sfeer al snel inderdaad. Is lang geleden geweest dat ik echt een goede tijd daar heb gehad![]()
Gg Feyenoord
Gg van beekHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Gaat volgende week toch een zware pot worden hoor, zelfs de verdedigers daar hebben scorend vermogen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Erg lekker ditVolgende week moet winst ook goed mogelijk zijn en dan zijn we tenminste weer even af van al die praatjes over een Rotterdams kampioenschap
We lopen allemaal wel vaak de zeiken over de verdediging van Ajax, maar 30-5 uit 11 wedstrijden is echt wel een compliment waard. Fijne zondag iedereen!![]()
Feyenoord is geen titelkandidaat en is dat nooit geweest, snap niet waarom je blij zou zijn qua ranglijst![]()
Roep dat nou niet te hard.quote:Op zondag 1 november 2015 14:26 schreef Brammess het volgende:
Feyenoord is geen titelkandidaat en is dat nooit geweest, snap niet waarom je blij zou zijn qua ranglijst![]()
Volgens mij zeikt hier niemand ooit op de verdediging, stabieler dan ooitquote:Op zondag 1 november 2015 14:26 schreef Droathoah het volgende:
We lopen allemaal wel vaak de zeiken over de verdediging van Ajax, maar 30-5 uit 11 wedstrijden is echt wel een compliment waard. Fijne zondag iedereen!![]()
Voorheen wel. Complimenten mogen ook wel eens gegeven worden. Ik vind 5 tegengoals uit 11 wedstrijden best bezienswaardig.quote:Op zondag 1 november 2015 14:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Volgens mij zeikt hier niemand ooit op de verdediging, stabieler dan ooit![]()
Helemaal vergeten de Feyenoorders te feliciteren met de gestolen bekerwinst tegen Ajax vorige week. De europees-topscorer van Feyenoord is de Hagenees Lex Schoenmaker. Dat zal nog in lengte der jaren zo blijven.
Volgende week zal de smaak zoet zijn voor Ajax, je moet immers ook van de kleintjes winnen om kampioen te worden. Vertel het tegen Lex.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
1-3 want onterechte penaltyquote:Op zondag 1 november 2015 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgende week met minimaal 0-3 winnen daar![]()
Ik denk dat Ajax kampioen gaat worden. We winnen misschien niet alle topwedstrijden, maar we winnen heel makkelijk van de kleine clubs. Zelfs als we niet goed spelen, wordt het een slaapverwekkende 3-0.Noodles![]()
Alleen van PSV werd verloren. Daarbij zijn twee dingen opvallend: 1) Voor het vijfde seizoen op rij heeft PSV met afstand de beste selectie van de eredivisie, hoe Marc Overmars en Frank de Boer dat laten gebeuren is een raadsel, 2) Ajax speelde de thuiswedstrijd met PSV zeer slap en zonder overtuiging en inzet, alsof ze er geen zin in haddenquote:Op zondag 1 november 2015 14:41 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik denk dat Ajax kampioen gaat worden. We winnen misschien niet alle topwedstrijden, maar we winnen heel makkelijk van de kleine clubs.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Gemiddeld een kleine drie goals per wedstrijd voor en bijna niets tegen, dat is meer dan primaquote:Op zondag 1 november 2015 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ons doelsaldo ziet er wel heel goed uit nuMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Met afstand de beste selectie nog wel. Alleen Guardado vind ik beter dan wat wij hebben.quote:Op zondag 1 november 2015 14:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen van PSV werd verloren. Daarbij zijn twee dingen opvallend: 1) Voor het vijfde seizoen op rij heeft PSV met afstand de beste selectie van de eredivisie, hoe Marc Overmars en Frank de Boer dat laten gebeuren is een raadsel, 2) Ajax speelde de thuiswedstrijd met PSV zeer slap en zonder overtuiging en inzet, alsof ze er geen zin in hadden![]()
Dan kan je ook niet spreken van saai spel lijkt me.quote:Op zondag 1 november 2015 14:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gemiddeld een kleine drie goals per wedstrijd voor en bijna niets tegen, dat is meer dan prima![]()
Er zijn deskundigen die zeggen dat het door een dag minder rust komtquote:Op zondag 1 november 2015 14:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen van PSV werd verloren. Daarbij zijn twee dingen opvallend: 1) Voor het vijfde seizoen op rij heeft PSV met afstand de beste selectie van de eredivisie, hoe Marc Overmars en Frank de Boer dat laten gebeuren is een raadsel, 2) Ajax speelde de thuiswedstrijd met PSV zeer slap en zonder overtuiging en inzet, alsof ze er geen zin in hadden![]()
Ben ik niet helemaal met je eens. 3-0 tegen Willem II bijvoorbeeld is qua goals voor en tegen natuurlijk prima, maar was een behoorlijke zaadpotquote:Op zondag 1 november 2015 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan kan je ook niet spreken van saai spel lijkt me.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je hebt het niet zo op Luuk de Jong maar die was voor Ajax heel bruikbaar geweestquote:Op zondag 1 november 2015 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met afstand de beste selectie nog wel. Alleen Guardado vind ik beter dan wat wij hebben.![]()
Als je uit Den Bosch komt, ben je voor Den Bosch.quote:Op zondag 1 november 2015 14:29 schreef tong80 het volgende:
Helemaal vergeten de Feyenoorders te feliciteren met de gestolen bekerwinst tegen Ajax vorige week. De europees-topscorer van Feyenoord is de Hagenees Lex Schoenmaker. Dat zal nog in lengte der jaren zo blijven.
Volgende week zal de smaak zoet zijn voor Ajax, je moet immers ook van de kleintjes winnen om kampioen te worden. Vertel het tegen Lex.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Muah gisteravond vond ik dat Ajax pas echt sprankelde.quote:Op zondag 1 november 2015 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan kan je ook niet spreken van saai spel lijkt me.
3-4-3 genotOh.![]()
Ik hoop dat jij dat niet gelooft.quote:Op zondag 1 november 2015 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn deskundigen die zeggen dat het door een dag minder rust komtWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik vind Milik niet veel minderquote:Op zondag 1 november 2015 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op Luuk de Jong maar die was voor Ajax heel bruikbaar geweestOh.![]()
Genoeg potentie, maar extreem grillig.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
qua scorend vermogen misschien wel beter maar De Jong kan goed een bal vasthouden en dat mist Milik weerquote:![]()
Wat heb jij gedronken joh ?quote:Op zondag 1 november 2015 14:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen van PSV werd verloren. Daarbij zijn twee dingen opvallend: 1) Voor het vijfde seizoen op rij heeft PSV met afstand de beste selectie van de eredivisie, hoe Marc Overmars en Frank de Boer dat laten gebeuren is een raadsel, 2) Ajax speelde de thuiswedstrijd met PSV zeer slap en zonder overtuiging en inzet, alsof ze er geen zin in haddenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vind het moeilijk vergelijkbaar. Denk dat de andere 10 op dit moment meer baat hebben bij De Jong dan Milikquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ben het met je eens dat we een aanspeelpunt nodig hebben, maar vind De Jong ook te beperkt.quote:Op zondag 1 november 2015 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
qua scorend vermogen misschien wel beter maar De Jong kan goed een bal vasthouden en dat mist Milik weerOh.![]()
Ja, maar hij voetbalt ook wel tegen zijn top aan en je kunt hem met zijn cv nauwelijks doorverkopen.quote:Op zondag 1 november 2015 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op Luuk de Jong maar die was voor Ajax heel bruikbaar geweestDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Volgende week de kakkies op 6 punten zetten. Ik kan niet wachten op de teksten van dominee Dirk dan.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Genotquote:Op zondag 1 november 2015 15:02 schreef Morendo het volgende:
Volgende week de kakkies op 6 punten zetten. Ik kan niet wachten op de teksten van dominee Dirk dan.![]()
![]()
Je vergeet Lestienne en Willems. De Cil is aantoonbaar beter. Voor de rest is het in veel gevallen een Coinflip. Narsingh en El Ghazi zijn allebei slecht maar El Ghazi schiet er af en toe nog eens een in. Arias speelt wen beroerd seizoen tot nu toe terwijl Tete leuk speelt. Veltman ben ik geen fan, maar datzelfde kan ik over Bruma zeggen. Riedewald vond ik op verdedigend midden destijds erg goed. Nu zit er wat weinig smaak aan voor mijn gevoel. Gudelj vs Hendrix lijkt me duidelijk. Pröpper vs Bazoer is voor Bazoer en Klaassen/Guardado is redelijk gelijkwaardig.quote:Op zondag 1 november 2015 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op Luuk de Jong maar die was voor Ajax heel bruikbaar geweestWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik snap echt niet hoe je daar zo zeker van bent. Of in ieder geval waar dat op gebaseerd is.quote:Op zondag 1 november 2015 15:02 schreef Morendo het volgende:
Volgende week de kakkies op 6 punten zetten. Ik kan niet wachten op de teksten van dominee Dirk dan.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Een beetje meer vertrouwen mag ook wel.quote:Op zondag 1 november 2015 15:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je daar zo zeker van bent. Of in ieder geval waar dat op gebaseerd is.![]()
Zal wel weer z'on hangen en wurgen-wedstrijd worden jaquote:Op zondag 1 november 2015 15:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je daar zo zeker van bent. Of in ieder geval waar dat op gebaseerd is.RED ONS HENNIEGOD![]()
Omdat wij meer kwaliteit hebben misschien? En in tegenstelling tot afgelopen woensdag ook meer scorend vermogen.quote:Op zondag 1 november 2015 15:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je daar zo zeker van bent. Of in ieder geval waar dat op gebaseerd is.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Tegen Ajax kan Feyenoord nou eenmaal meer.quote:Op zondag 1 november 2015 15:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Omdat wij meer kwaliteit hebben misschien? En in tegenstelling tot afgelopen woensdag ook meer scorend vermogen.![]()
Het ging mij er meer om wie Ajax echt beter zou maken, Ajax mist nog steeds een aanspeelpunt voorin.quote:Op zondag 1 november 2015 15:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je vergeet Lestienne en Willems. De Cil is aantoonbaar beter. Voor de rest is het in veel gevallen een Coinflip. Narsingh en El Ghazi zijn allebei slecht maar El Ghazi schiet er af en toe nog eens een in. Arias speelt wen beroerd seizoen tot nu toe terwijl Tete leuk speelt. Veltman ben ik geen fan, maar datzelfde kan ik over Bruma zeggen. Riedewald vond ik op verdedigend midden destijds erg goed. Nu zit er wat weinig smaak aan voor mijn gevoel. Gudelj vs Hendrix lijkt me duidelijk. Pröpper vs Bazoer is voor Bazoer en Klaassen/Guardado is redelijk gelijkwaardig.
Natuurlijk is Willems beter dan Dijks en Lestienne ook goed maar je ziet nu aan Guardado dat ook hij het ook niet voor elkaar krijgt met kneuzen (al dan niet door inzet) om hem heen.![]()
Ik denk dat ze juist volkomen onder hoogspanning staan, zeker na het verlies van vandaag met de vermeende 'slechte instelling'. Hoofd koel houden en hopelijk een scheids die het spelregelboekje toepast.quote:Op zondag 1 november 2015 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tegen Ajax kan Feyenoord nou eenmaal meer.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Maar Ajax is wel beterquote:Op zondag 1 november 2015 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tegen Ajax kan Feyenoord nou eenmaal meer.![]()
Maar of die zoveel beter is dan Milik? Ik vind geen enkele spits goed in de Eredivisie op dit moment.quote:Op zondag 1 november 2015 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op Luuk de Jong maar die was voor Ajax heel bruikbaar geweest![]()
Ah, de concurrentie heeft punten laten liggen, altijd leuk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wellicht iets verder dan Milik, maar niet echt beter in mijn ogen. Vind Milik sowieso wel een degelijke spits voor Ajax.quote:Op zondag 1 november 2015 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar of die zoveel beter is dan Milik? Ik vind geen enkele spits goed in de Eredivisie op dit moment.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als ik kijk wat je elftal kan gebruiken, een spits die een balletje vast kan houden denk ik van wel, als je puur kijkt qua scorend vermogen zal het elkaar niet veel ontlopen.quote:Op zondag 1 november 2015 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar of die zoveel beter is dan Milik? Ik vind geen enkele spits goed in de Eredivisie op dit moment.![]()
Luuk is niet beter dan Milik, enige dat je zou kunnen zeggen is dat de spits bij PSV altijd veel betere ballen krijgt vanaf de flanken.quote:Op zondag 1 november 2015 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar of die zoveel beter is dan Milik? Ik vind geen enkele spits goed in de Eredivisie op dit moment.![]()
Was het gisteren echt zo goed als ik lees? Heb alleen de samenvatting gezien en dat zag er wel aardig uit![]()
Ach, El Ghazi speelde zo ongeveer zijn slechtste wedstrijd ooit, maar verder haalde bijna iedereen een prima niveau. Met wat meer scherpte had het ook nog wel 8-0 kunnen zijn. Moet wel bij worden aangetekend dat Roda ook niet veel voorstelde.quote:Op zondag 1 november 2015 16:20 schreef Heeinz het volgende:
Was het gisteren echt zo goed als ik lees? Heb alleen de samenvatting gezien en dat zag er wel aardig uitVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Klopt, maar dat is tegen Roda JC. Er waren hier een daar best wel gaten en die worden tegen betere tegenstanders gewoon afgestraft. Desalniettemin zeer blij om weer een een doelpunten festijn te zien en gewoon aanvallend voetbal.quote:Op zondag 1 november 2015 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah gisteravond vond ik dat Ajax pas echt sprankelde.
3-4-3 genotI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Die moeten we gewoon winnen.quote:Op zondag 1 november 2015 15:02 schreef Morendo het volgende:
Volgende week de kakkies op 6 punten zetten. Ik kan niet wachten op de teksten van dominee Dirk dan.graag op anoniem![]()
Zal moeilijk genoeg zijn. Voetballend zijn we zeker beter maar er komt uiteraard meer bij kijken.quote:
Hopelijk dat El Ghazi weer een beetje in vorm komt, die was de enige dissonant gisteravond.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Moet wel te doen zijn als je gewoon weer over je basiselftal kan beschikken.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het lijk mij niet dat ze tegen Ajax een zogenaamd slechte instelling zullen hebben. Eerder een 'te goede instelling'.quote:Op zondag 1 november 2015 15:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze juist volkomen onder hoogspanning staan, zeker na het verlies van vandaag met de vermeende 'slechte instelling'. Hoofd koel houden en hopelijk een scheids die het spelregelboekje toepast.
gr gr![]()
Bazoerquote:Op zondag 1 november 2015 16:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Moet wel te doen zijn als je gewoon weer over je basiselftal kan beschikken.![]()
![]()
Ik verwacht trouwens Nijhuis of Danny Makkelie als scheidsrechter volgend week, knotsgek.
Blom en Kuipers kunnen het niet worden![]()
Nijhuis dan. Makkelie kunnen ze Feyenoord, Ajax, de neutrale toeschouwer en Makkelie zelf niet aandoenquote:Op zondag 1 november 2015 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik verwacht trouwens Nijhuis of Danny Makkelie als scheidsrechter volgend week, knotsgek.
Blom en Kuipers kunnen het niet wordenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat is die potentiële nieuwe SP leider?quote:Op zondag 1 november 2015 17:59 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
In Kerkrade zijn ze meer gewend
[ afbeelding ]Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat een heerlijk weekend
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Klopt. Tevens bestuurslid FNV, Roda-supporter en behoorlijke obsessie met Ajax.quote:Op zondag 1 november 2015 18:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is die potentiële nieuwe SP leider?![]()
Het zal Bas Nijhuis wel worden, in z'n goede wedstrijden net zo goed als Björn Kuipers, helaas wisselt hij die geregeld af met mindere wedstrijden en dan is het niveautje Ed Janssenquote:Op zondag 1 november 2015 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blom en Kuipers kunnen het niet wordenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Bazoer is een topper maar ik vind dat we ook zonder hem moeten winnen zowel donderdag als zondagquote:![]()
Doet ie donderdag niet mee dan ?quote:Op zondag 1 november 2015 19:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bazoer is een topper maar ik vind dat we ook zonder hem moeten winnen zowel donderdag als zondagAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: