SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Moet echt een keer ophouden met die kansloze afstandsschotenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kennelijk, die vond ik juist wel aardig spelen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heitinga overigens op het middenveld, dus er waren maar 3 verdedigers mee
Kan helaas niet kijken, maar de score spreekt boekdelen. Ajax sterk, of Roda zwak?
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ik denk dat je hem net zo goed kan laten staan nu. Van niet spelen raak je vaak ook niet in vormquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:10 schreef Syntix het volgende:
Doe Younes er maar in voor El Ghazi, want die gaat het vanaaf niet doen...
Beidequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kan helaas niet kijken, maar de score spreekt boekdelen. Ajax sterk, of Roda zwak?
Toch lang geleden dat Ajax zo makkelijk en ook nog eens zo ruim wonMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Younes voor Ghazi, de gebeden zijn verhoord.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
wat wil je met een team dat in potentie beter is dan Classic XI.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:21 schreef Henrys het volgende:
Knap dat jullie zo kunnen spelen na maar 2 dagen rust![]()
Ik moet zeggen dat mij dit alles meevalt inderdaad. Nu is het wel zo dat Cillessen, Riedewald, Klaassen, Serero, El Ghazi en Milik woensdag niet meededen. Staat dus ook wel een beetje een ander teamquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:21 schreef Henrys het volgende:
Knap dat jullie zo kunnen spelen na maar 2 dagen rustMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Prima overwinning. Zulke overwinningen doen weer aan vroeger denken. 6-0 winnen tegen clubjes als Roda.![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er wel zin in ja. Tegen beter weten in waarschijnlijk, maar hopelijk winnen we eens met 6-0 ofzo
Oh.![]()
Dit soort overwinningen mogen wel vaker ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:34 schreef Syntix het volgende:
Prima overwinning. Zulke overwinningen doen weer aan vroeger denken. 6-0 winnen tegen clubjes als Roda.
Het sprankelende was er vandaag eindelijk. Nu wel doortrekken naar donderdag dit.Oh.![]()
Het kan natuurlijk niet elke wedstrijd feest zijn, maar heerlijk dat je gewoon na 10 minuten weet dat het binnen isquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit soort overwinningen mogen wel vaker ja.
Het sprankelende was er vandaag eindelijk. Nu wel doortrekken naar donderdag dit.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee ik verwacht donderdag ook geen 6-0, maar met elke winst ben ik dan gewoon tevreden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk niet elke wedstrijd feest zijn, maar heerlijk dat je gewoon na 10 minuten weet dat het binnen is
Net als volgende week zondag.Oh.![]()
5 goals en 2 assists in de competitie en Milik 5 goals en 4 assists beide in 9 wedstrijden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fischer heeft best al wel wat rendement gehad, wat zijn zijn officiële cijfers nu eigenlijk?![]()
Nu 6 puntjes halen is prima inderdaadquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik verwacht donderdag ook geen 6-0, maar met elke winst ben ik dan gewoon tevreden.
Net als volgende week zondag.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Er kwam ook een feitje voorbij tijdens de wedstrijd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ah fijn. Geeft hem weer een mentale boost ook na woensdagavond.
"Met 45 onderscheppingen heeft Joel het hoogste aantal van de eredivisie"![]()
Netjes. Moeten wel uitkomen op minimaal 15 goalsquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:40 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
5 goals en 2 assists in de competitie en Milik 5 goals en 4 assists beide in 9 wedstrijden.Oh.![]()
Nja broodnodig, anders is deze overwinning zo weer vergeten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu 6 puntjes halen is prima inderdaadOh.![]()
Hopelijk scoren ze ook tegen betere tegenstandersquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Netjes. Moeten wel uitkomen op minimaal 15 goals![]()
Dat schort er zeker aan bij onze aanvallers.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:43 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hopelijk scoren ze ook tegen betere tegenstandersOh.![]()
Mannetje hoor, die Fischer. Linksbuiten is ook zijn plek, nu met Milik er weer bij en hopelijk El Ghazi die snel weer z'n ritme oppakt hebben we in ieder geval genoeg scorend vermogen. Ook nog met middenvelders die regelmatig scoren (Klaassen en Gudelj), niets mis mee !Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Riedewald man of the match bij Fox, leuk voor 'm maar niet terecht vandaag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vraag me alleen af wanneer Sinkgraven zijn eerste voor Ajax gaat makenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:47 schreef Pedroso het volgende:
Mannetje hoor, die Fischer. Linksbuiten is ook zijn plek, nu met Milik er weer bij en hopelijk El Ghazi die snel weer z'n ritme oppakt hebben we in ieder geval genoeg scorend vermogen. Ook nog met middenvelders die regelmatig scoren (Klaassen en Gudelj), niets mis mee !
Oh.![]()
Yep, gaat gelukkig wel steeds beter spelen maar hij mag wel eens gaan scoren ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af wanneer Sinkgraven zijn eerste voor Ajax gaat makenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zal wel komen als hij vaker op het middenveld mag spelen. Al zal hij nooit een speler worden die extreem veel scoort. Meer een spelverdeler.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, gaat gelukkig wel steeds beter spelen maar hij mag wel eens gaan scoren ja.Oh.![]()
Scoorde bij Heerenveen toch regelmatig dacht ik. Komt ook weinig in scoringspositie bij Ajax, dat is toch wel een minder punt van 'm. Maar wie weet gaat ie daar ook nog in groeien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel komen als hij vaker op het middenveld mag spelen. Al zal hij nooit een speler worden die extreem veel scoort. Meer een spelverdeler.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij scoorde maar 3x in een half seizoen volgens mij. Dat noem ik niet veel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Scoorde bij Heerenveen toch regelmatig dacht ik. Komt ook weinig in scoringspositie bij Ajax, dat is toch wel een minder punt van 'm. Maar wie weet gaat ie daar ook nog in groeien.
Maar hij komt vaak wel in scoringspositie maar legt de bal dan liever af of schiet hem weer tegen iemand aan.Oh.![]()
Bedankt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voor de 3de keer, gefeliciteerd met het kampioenschap.
Maar Feyenoord is er.... oh hahahahaha grapje.Oh.![]()
Ik ben blij dat we eindelijk eens mooie teamgoals zien. We waren eerst te afhankelijk van bevliegingen van El Ghazi en afstandsschoten.Noodles![]()
Goeie usernamequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:18 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik ben blij dat we eindelijk eens mooie teamgoals zien. We waren eerst te afhankelijk van bevliegingen van El Ghazi en afstandsschoten.RED ONS HENNIEGOD![]()
Al kregen we erg veel ruimte natuurlijk. Dan konden we ook wat counterenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:18 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik ben blij dat we eindelijk eens mooie teamgoals zien. We waren eerst te afhankelijk van bevliegingen van El Ghazi en afstandsschoten.Oh.![]()
Zeker, lekker potje vandaag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hee JR het ging goed vandaag en heb genoten van Serero.Oh.![]()
Dat gevoel heb ik nu ook, zeker als ik PSV zag stuntelen tegen de Graafschap.quote:
Al ben ik nu benieuwd of we dit kunnen doortrekken naar de belangrijkste wedstrijden van het seizoen de komende weekOh.![]()
4 punten in de competitie de aankomende 2 weken en je wordt het.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nu ook, zeker als ik PSV zag stuntelen tegen de Graafschap.
Al ben ik nu benieuwd of we dit kunnen doortrekken naar de belangrijkste wedstrijden van het seizoen de komende week![]()
al gaza valt het hele seizoen al tegen maar scoort toevallig een paar keerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed potje hoor. Alleen ghazi viel wel tegen![]()
Dan 3-4-3 spelen is een te groot risico denk ik, dus dan maar Viergever oidquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik vind met Viergever spelen pas een risicoquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan 3-4-3 spelen is een te groot risico denk ik, dus dan maar Viergever oidOh.![]()
Dat is het ook zekerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind met Viergever spelen pas een risico![]()
Maar 1 op 1 tegen Fenerbahce lijkt mij niet het meest verstandige wat je kunt doen. Misschien dat het werkt met een Riedewald op CVM die meer terugzaktMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Fenerbahce speelt 4-3-3 toch? Dan lijkt het me niet verstandig nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is het ook zeker![]()
Maar 1 op 1 tegen Fenerbahce lijkt mij niet het meest verstandige wat je kunt doen. Misschien dat het werkt met een Riedewald op CVM die meer terugzakt
Al kan je er wel naar switchen als we achterstaan en echt moeten scoren natuurlijk.Oh.![]()
Wel gewoon standaard 3-4-3 spelen tegen rechterrijtje clubs uit de Eredivisie. Die hebben dan echt geen kans.Oh.![]()
Natuurlijk, dan lijkt het mij ook logischquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fenerbahce speelt 4-3-3 toch? Dan lijkt het me niet verstandig nee.
Al kan je er wel naar switchen als we achterstaan en echt moeten scoren natuurlijk.
Wij zijn er weer als enige om de eer te redden.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Cillessenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Natuurlijk, dan lijkt het mij ook logisch
Tete-Veltman-Riedewald-Viergever
Bazoer-Klaassen-Sinkgraven
Younes-Milik-Fischer
Ik zou zo gaan spelenOh.![]()
Klinkt niet geheel onlogisch, al kun je het met El Ghazi altijd gokken op rendement hoe slecht zijn vorm ook is. Riedewald gewoon in het centrum laten want waarom veranderenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen
Tete-Veltman-Riedewald-Viergever
Bazoer-Klaassen-Sinkgraven
Younes-Milik-Fischer
Ik zou zo gaan spelenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Riedewald staat ook in het centrum bij mij hèquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klinkt niet geheel onlogisch, al kun je het met El Ghazi altijd gokken op rendement hoe slecht zijn vorm ook is. Riedewald gewoon in het centrum laten want waarom veranderen. Is daar het beste, en Viergever/Hoorn/Heitinga vind ik allemaal slechter.
El Ghazi verneukt ook veel te veel kansen door egoïsme waar hij dan beter kan afleggen. Zie liever gewoon Younes die wel die ballen afgeeft dan.Oh.![]()
Neves 32e.quote:
Niet serieus te nemen deze lijst.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: