Een kogel maar?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
De Kogel is door de kerk: Mani heeft gevoel voor humor!
beter kogel door je kop hahahahaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
De Kogel is door de kerk: Mani heeft gevoel voor humor!
Hahah, Sked heeft ook humor jongens.quote:
Ik hoop dat KingRoland een Kruys door deze grap zet. Als het al een grap was. Ik ben zeer teleurgesteld in je.quote:
Iedereen met een beetje gezond verstand vindt dit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Helene een lekkere Hollandse meid
Pas maar op voor de moderators door de bomen het Bosz niet meer zien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Doodsverwensing, ik heb 25 tr's gemaakt.
Vond je het niet grappig?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat KingRoland een Kruys door deze grap zet. Als het al een grap was. Ik ben zeer teleurgesteld in je.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje gezond verstand vindt dit.
Ja, ik doe liever kutspelletjes met Helene.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een kutspelletjes heeft dat de Eretribune zeg
Kijk dan ook gewoon foxie 3quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jij bent een stoute jongen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, ik doe liever kutspelletjes met Helene.
Meh ik wil Frank zo even horenquote:
Waarom kijk je daar naar? Fox 3 is GroZwo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik sterf lieverquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waarom kijk je daar naar? Fox 3 is GroZwo.
Van Helene wordt mijn kop sterk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Helene een lekkere Hollandse meid
Groningen en Zwolle zijn clubs die me echt helemaal niks doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waarom kijk je daar naar? Fox 3 is GroZwo.
Daarom kijk ik Juventus - Torinoquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Alles is beter dan de Aidstribune.
Ik denk dat het geen zin meer heeft om JR dit te adviseren. Hij is het Padt volledig kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Alles is beter dan de Aidstribune.
Dat is hij zeker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:14 schreef Kopsterk het volgende:
Volgens mij is JR-Style-93 een beetje geil
Buitenlands voetbal kan mij nooit echt boeien, heb niets met die clubs.quote:
En dan kom je er volgend jaar achter dat alles omgekocht is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Interessante competitie dit jaar.
Dit bouyt echt niemand.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:15 schreef Kopsterk het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat er drie (!) smileys zijn om aan te geven dat je iets saai vindt
nee jij dan Joodquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan kom je er volgend jaar achter dat alles omgekocht is.
Italië
Ach, al zou het omgekocht zijn. Voetbal stikt ook van de doping (schuift Fifa onder de mat) maar daar hoor je niemand over. Net zo treurig als omkoopschandalen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan kom je er volgend jaar achter dat alles omgekocht is.
Italië
Entourage ook minder in Italië daar meh.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, al zou het omgekocht zijn. Voetbal stikt ook van de doping (schuift Fifa onder de mat) maar daar hoor je niemand over. Net zo treurig als omkoopschandalen.
Hij kankert toch op alles behalve de PL.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, al zou het omgekocht zijn. Voetbal stikt ook van de doping (schuift Fifa onder de mat) maar daar hoor je niemand over. Net zo treurig als omkoopschandalen.
Genoeg leuke teams daar. Fiorentina speelt zelfs totaalvoetbal.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Entourage ook minder in Italië daar meh.
Vind de Eredivisie nog leuker
Muah vind Primera Division en Bundesliga ook wel leukquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij kankert toch op alles behalve de PL.
Pas maar op voor je dat zegt.quote:
Dat zal best, maar dat doen ze dan wel in een leeg pauperstadion. En dan kijk je er toch met minder plezier naar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Genoeg leuke teams daar. Fiorentina speelt zelfs totaalvoetbal.
Liverpool combineerde wel leuk bij vlagenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas maar op voor je dat zegt.
Ik heb vanmiddag naar Crystal Palace - Manchester United zitten kijken. Wat een absurd slechte en vooral dramatische wedstrijd. Chelsea - Liverpool was qua niveau ook een draak maar doordat Chelsea blind vooruitliep, werd het nog leuk.
Ib4 Inso en Jr was geweldig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas maar op voor je dat zegt.
Ik heb vanmiddag naar Crystal Palace - Manchester United zitten kijken. Wat een absurd slechte en vooral dramatische wedstrijd. Chelsea - Liverpool was qua niveau ook een draak maar doordat Chelsea blind vooruitliep, werd het nog leuk.
JR-Style is helemaal van het padtje af.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oei, die dreunt nog wel even na. Kan hij het Padt weer terugvinden?
Voor Insomnia_ gaat dat moeilijk. De alcohol was woensdagnacht niet aan te slepen en de Joden werden zijn ondergang. Bannetje.quote:
Ik vind alleen Arsenal leuk in Engeland.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Onmogelijk, vooral Palace-ManU was bizar slecht
Lamgeslagen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
JR-Style is helemaal van het padtje af.
Heeft inso weer dingen gedaan die niet door de Beugelsdijk kunnen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor Insomnia_ gaat dat moeilijk. De alcohol was woensdagnacht niet aan te slepen en de Joden werden zijn ondergang. Bannetje.
Wedstrijdjes op zich zijn best leuk vaak, tempo kan soms echt genottelijk zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind alleen Arsenal leuk in Engeland.
Inso heb niet gedronkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor Insomnia_ gaat dat moeilijk. De alcohol was woensdagnacht niet aan te slepen en de Joden werden zijn ondergang. Bannetje.
Hoog tempo godquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wedstrijdjes op zich zijn best leuk vaak, tempo kan soms echt genottelijk zijn
Ik zie liever techniek dan blinde renners.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wedstrijdjes op zich zijn best leuk vaak, tempo kan soms echt genottelijk zijn
r.i.p.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:25 schreef Pascalus het volgende:
Hij eet in één keer de wasabi, per ongeluk.
Ik geef hints.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heeft inso weer dingen gedaan die niet door de Beugelsdijk kunnen?
Mja die topwedstrijden hoeven natuurlijk lang niet altijd de leukste te zijn, zie vandaagquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoog tempo god![]()
En veel toppertjes in de PL
Hoezo? Chelsea-Liverpool was toch hartstikke vermakelijk. Niet de beste, maar wel gewoon leuk om te zien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja die topwedstrijden hoeven natuurlijk lang niet altijd de leukste te zijn, zie vandaag
Ik houd juist wel van verschillende stijlen voetbal, al kom ik dit seizoen weer veel te weinig aan buitenlands voetbal toequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie liever techniek dan blinde renners.
Tweede helft wel, eerste helft vond ik niet enorm tof eerlijk gezegd. Niet dat het een kutwedstrijd was maar ik zou het niet als typisch Engels genot willen zienquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Chelsea-Liverpool was toch hartstikke vermakelijk. Niet de beste, maar wel gewoon leuk om te zien.
Ik vind het jammer dat Primera Division bij Sport1 zit, waardoor ik dat vaak mis.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik houd juist wel van verschillende stijlen voetbal, al kom ik dit seizoen weer veel te weinig aan buitenlands voetbal toe
En? Moet dat mij bouyen? (sorry voor de woordgrap)quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inso is al anderhalf jaar gestopt met alcohol drinken Hans.
Ik vond het nog wel intens en spannend. En Liverpool werd wel steeds beterquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tweede helft wel, eerste helft vond ik niet enorm tof eerlijk gezegd. Niet dat het een kutwedstrijd was maar ik zou het niet als typisch Engels genot willen zien
Ja natuurlijk. Geef je niet om je mede-FOK!kers dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En? Moet dat mij bouyen? (sorry voor de woordgrap)
Dat zal ook geen jaren duren waarschijnlijk. Kan met niet voorstellen dat Sport1 het met dit pakket gaat winnen van FOX op lange termijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Primera Division bij Sport1 zit, waardoor ik dat vaak mis.
Dus hij was geheel nuchter toen Danny (een-tweetje met jouw leuke woordgrap) hem een ban gaf.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Blijkbaar, hij had alleen maar Drinkwater
De tweede helft had ik dat gevoel ook wel jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het nog wel intens en spannend. En Liverpool werd wel steeds beter
Hij is een echte waterreus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Blijkbaar, hij had alleen maar Drinkwater
Ik weet alleen dat GGMM sinds juli 2012 gestopt met roken is. Nou ja, ik ben erachter gekomen dat het een gezelligheidsroker is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Geef je niet om je mede-FOK!kers dan?
Naar wat ik heb gehoord welquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus hij was geheel nuchter toen Danny (een-tweetje met jouw leuke woordgrap) hem een ban gaf.
Er is altijd gezelligheid bij GGMMquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat GGMM sinds juli 2012 gestopt met roken is. Nou ja, ik ben erachter gekomen dat het een gezelligheidsroker is.
Tenzij ze weer rechten gaan terughalen op termijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zal ook geen jaren duren waarschijnlijk. Kan met niet voorstellen dat Sport1 het met dit pakket gaat winnen van FOX op lange termijn
Hij heeft dus gewoon een discipline van Milikmevestjequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat GGMM sinds juli 2012 gestopt met roken is. Nou ja, ik ben erachter gekomen dat het een gezelligheidsroker is.
Rokenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zou het wel kunnen ja, maar dat geld moet ook ergens vandaan komenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij ze weer rechten gaan terughalen op termijn.
Milikmevestje?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij heeft dus gewoon een discipline van Milikmevestje
Ze hebben toch een samenwerking met Ziggo dacht ik? Er kwam ook een open kanaal dacht ik, waar dan soms Spaanse wedstrijden op kwamen. Met Sjek als uithangbord.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zou het wel kunnen ja, maar dat geld moet ook ergens vandaan komen
Hagi zeker zelf bedachtquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Milikmevestje?
Ik keur deze woordgrap af. Loopt niet soepel, niet vloeiend in de uitspraak.
Je doet heel raar Hans.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oei.
CALAND CALAND CALAND CALAND CALAND
Ah ja, was ik alweer totaal vergeten. Ben ik wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben toch een samenwerking met Ziggo dacht ik? Er kwam ook een open kanaal dacht ik, waar dan soms Spaanse wedstrijden op kwamen. Met Sjek als uithangbord.
0-6quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat Room de nul houden vandaag? Met hoeveel wordt Excelsior geklopt?
Ik hoop dat het dan doorgaat en de beste Spaanse potjes op het open kanaal komenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah ja, was ik alweer totaal vergeten. Ben ik wel benieuwd naar
Ja ik denk niet dat Room geklopt wordt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou ultiem zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dan doorgaat en de beste Spaanse potjes op het open kanaal komen
Ik verwacht dat Excelsior Stans houdt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je begint uit Vorm te raken. Matig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Excelsior Stans houdt.
Misschien moet ik eens bij opperkleurder in de leerdam.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je begint uit Vorm te raken. Matig.
Dan pleeg je binnen no time zelfmoordquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens bij opperkleurder in de leerdam.
In de leerdam?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens bij opperkleurder in de leerdam.
Oké, ik hou op.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de leerdam?
Dit kan echt niet. Het moeten wel vloeiende zinnen zijn in de uitspraak. Uit dat licht.
Wat?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:38 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb zin in een bakkie tibbling.
DIT WAS DE LAATSTE NU HOU IK ECHT OP
BLIJF want ik ga zo weg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:39 schreef Slobeend het volgende:
Wat een kut niveau hier. Ik ga wel zonder Fok! kijken.
Straks gaat het voetbalniveau ook omhoog, passen we ons moeiteloos aanquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:39 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:40 schreef Tagliano het volgende:
Er staat een harde Werker in de basis bij Roda
sorryquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:39 schreef Slobeend het volgende:
Ben je nou een beetje Van de Streek?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind deze streek een beetje Wormgoor
Een beetje Bozicquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben je nou een beetje Van de Streek?
Ook toen voor de 6de keer die Padt grap werd gepost?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik moest toch een paar keer gniffelen.
Dat is leuk voor hem, ik gun hem het beste.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn heeft een sociaal leven.
Wij allemaalquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is leuk voor hem, ik gun hem het beste.
Veel plezierquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga deze wedstrijd kijken vanuit mijn bed
Groetjes
Oja straks eerst nog even darts kijken voordat ik er een eind aan maak.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet doen Mani, we houden allemaal van je
Ik wist niet dat je zo geil was.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Groetjes
Pics?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Groetjes
Morgen weer Henderson, het kan niet opquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oja straks eerst nog even darts kijken voordat ik er een eind aan maak.
Nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook toen voor de 6de keer die Padt grap werd gepost?
Jordan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen weer Henderson, het kan niet op
Locadia weerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Cocu is gek in zijn hoofd
Johnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Wat schort er aan Davy?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Cocu is gek in zijn hoofd
Oh ja dat is wel ernstig, ik denk dat Cocu te weinig pursenelitie heeft om harde beslissingen te maken.quote:
Ik maak geen grappen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moet je hem even Troost bieden
2-0quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:51 schreef Kopsterk het volgende:
IS DAT LEKKER?
JAAAAAA DAT IS LEKKER
Hahahaha.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:53 schreef Cavaliers het volgende:
Dit blijft 2-0, geef ik je op een briefje.
En terecht, je moet wel weten waar punten te halen zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roda is zich al aan het opladen voor de wedstrijd tegen PSV.
de enige wedstrijd van het jaar dat het ze wat beurtquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roda is zich al aan het opladen voor de wedstrijd tegen PSV.
Watquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:56 schreef Brammess het volgende:
d
[..]
de enige wedstrijd van het jaar dat het ze wat beurt
Vanaf nu winnen we elke wedstrijd.quote:
Halve finale EL verliezen we denk ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vanaf nu winnen we elke wedstrijd.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En terecht, je moet wel weten waar punten te halen zijn
Nee dat is Ajax.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
ik dacht dat vitesse geen penalties kreeg
Laten we iedereen over een kam scheren inderdaadquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:02 schreef Sunri5e het volgende:
Weer klappen tegen kanker? En straks Kramer weer kanker toewensen op twitter?
Nee hoor. Ik heb het niet over alle voetbalsupporters maar over Ajaxsupporters. Ik scheer niet iedereen over een kam.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we iedereen over een kam scheren inderdaad
Wutquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:02 schreef Sunri5e het volgende:
En straks Kramer weer kanker toewensen op twitter?
-quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we iedereen over een kam scheren inderdaad
Hey daar ben je weer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:02 schreef Sunri5e het volgende:
Laten we alle Ajaxsupporters over een kam scherenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:04 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb het niet over alle voetbalsupporters maar over Ajaxsupporters. Ik scheer niet iedereen over een kam.
Hebben ze allemaal kanker?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we alle Ajaxsupporters over een kam scheren
Ik vermoed van niet als ik mezelf supporter mag noemenquote:
Ik zou je maar even laten testen dan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet als ik mezelf supporter mag noemen
en via de SMS, want zo stoer zijn ze wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:02 schreef Sunri5e het volgende:
Zal ik maandag meteen even doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou je maar even laten testen dan.
Ja, vreselijk.. je zou denken dat ze daar toch wel een idee van hebben welke niveau's die 2 moeten hebben tot elkaar.. en als dat niet goed staat dat iemand dat corrigeert.. maar nee dus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:09 schreef Saekerhett het volgende:
Hebben jullie ook last van heel veel achtergrondgeluid?
Prima spits.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Milik maakt het beste van een kutpass
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |