Een kogel maar?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
De Kogel is door de kerk: Mani heeft gevoel voor humor!
beter kogel door je kop hahahahaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
De Kogel is door de kerk: Mani heeft gevoel voor humor!
Hahah, Sked heeft ook humor jongens.quote:
Ik hoop dat KingRoland een Kruys door deze grap zet. Als het al een grap was. Ik ben zeer teleurgesteld in je.quote:
Iedereen met een beetje gezond verstand vindt dit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Helene een lekkere Hollandse meid
Pas maar op voor de moderators door de bomen het Bosz niet meer zien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Doodsverwensing, ik heb 25 tr's gemaakt.
Vond je het niet grappig?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat KingRoland een Kruys door deze grap zet. Als het al een grap was. Ik ben zeer teleurgesteld in je.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje gezond verstand vindt dit.
Ja, ik doe liever kutspelletjes met Helene.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een kutspelletjes heeft dat de Eretribune zeg
Kijk dan ook gewoon foxie 3quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jij bent een stoute jongen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, ik doe liever kutspelletjes met Helene.
Meh ik wil Frank zo even horenquote:
Waarom kijk je daar naar? Fox 3 is GroZwo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik sterf lieverquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waarom kijk je daar naar? Fox 3 is GroZwo.
Van Helene wordt mijn kop sterk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Helene een lekkere Hollandse meid
Groningen en Zwolle zijn clubs die me echt helemaal niks doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waarom kijk je daar naar? Fox 3 is GroZwo.
Daarom kijk ik Juventus - Torinoquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Alles is beter dan de Aidstribune.
Ik denk dat het geen zin meer heeft om JR dit te adviseren. Hij is het Padt volledig kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Alles is beter dan de Aidstribune.
Dat is hij zeker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:14 schreef Kopsterk het volgende:
Volgens mij is JR-Style-93 een beetje geil
Buitenlands voetbal kan mij nooit echt boeien, heb niets met die clubs.quote:
En dan kom je er volgend jaar achter dat alles omgekocht is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Interessante competitie dit jaar.
Dit bouyt echt niemand.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:15 schreef Kopsterk het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat er drie (!) smileys zijn om aan te geven dat je iets saai vindt
nee jij dan Joodquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan kom je er volgend jaar achter dat alles omgekocht is.
Italië
Ach, al zou het omgekocht zijn. Voetbal stikt ook van de doping (schuift Fifa onder de mat) maar daar hoor je niemand over. Net zo treurig als omkoopschandalen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan kom je er volgend jaar achter dat alles omgekocht is.
Italië
Entourage ook minder in Italië daar meh.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, al zou het omgekocht zijn. Voetbal stikt ook van de doping (schuift Fifa onder de mat) maar daar hoor je niemand over. Net zo treurig als omkoopschandalen.
Hij kankert toch op alles behalve de PL.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, al zou het omgekocht zijn. Voetbal stikt ook van de doping (schuift Fifa onder de mat) maar daar hoor je niemand over. Net zo treurig als omkoopschandalen.
Genoeg leuke teams daar. Fiorentina speelt zelfs totaalvoetbal.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Entourage ook minder in Italië daar meh.
Vind de Eredivisie nog leuker
Muah vind Primera Division en Bundesliga ook wel leukquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij kankert toch op alles behalve de PL.
Pas maar op voor je dat zegt.quote:
Dat zal best, maar dat doen ze dan wel in een leeg pauperstadion. En dan kijk je er toch met minder plezier naar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Genoeg leuke teams daar. Fiorentina speelt zelfs totaalvoetbal.
Liverpool combineerde wel leuk bij vlagenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas maar op voor je dat zegt.
Ik heb vanmiddag naar Crystal Palace - Manchester United zitten kijken. Wat een absurd slechte en vooral dramatische wedstrijd. Chelsea - Liverpool was qua niveau ook een draak maar doordat Chelsea blind vooruitliep, werd het nog leuk.
Ib4 Inso en Jr was geweldig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas maar op voor je dat zegt.
Ik heb vanmiddag naar Crystal Palace - Manchester United zitten kijken. Wat een absurd slechte en vooral dramatische wedstrijd. Chelsea - Liverpool was qua niveau ook een draak maar doordat Chelsea blind vooruitliep, werd het nog leuk.
JR-Style is helemaal van het padtje af.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oei, die dreunt nog wel even na. Kan hij het Padt weer terugvinden?
Voor Insomnia_ gaat dat moeilijk. De alcohol was woensdagnacht niet aan te slepen en de Joden werden zijn ondergang. Bannetje.quote:
Ik vind alleen Arsenal leuk in Engeland.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Onmogelijk, vooral Palace-ManU was bizar slecht
Lamgeslagen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
JR-Style is helemaal van het padtje af.
Heeft inso weer dingen gedaan die niet door de Beugelsdijk kunnen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor Insomnia_ gaat dat moeilijk. De alcohol was woensdagnacht niet aan te slepen en de Joden werden zijn ondergang. Bannetje.
Wedstrijdjes op zich zijn best leuk vaak, tempo kan soms echt genottelijk zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind alleen Arsenal leuk in Engeland.
Inso heb niet gedronkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor Insomnia_ gaat dat moeilijk. De alcohol was woensdagnacht niet aan te slepen en de Joden werden zijn ondergang. Bannetje.
Hoog tempo godquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wedstrijdjes op zich zijn best leuk vaak, tempo kan soms echt genottelijk zijn
Ik zie liever techniek dan blinde renners.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wedstrijdjes op zich zijn best leuk vaak, tempo kan soms echt genottelijk zijn
r.i.p.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:25 schreef Pascalus het volgende:
Hij eet in één keer de wasabi, per ongeluk.
Ik geef hints.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heeft inso weer dingen gedaan die niet door de Beugelsdijk kunnen?
Mja die topwedstrijden hoeven natuurlijk lang niet altijd de leukste te zijn, zie vandaagquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoog tempo god![]()
En veel toppertjes in de PL
Hoezo? Chelsea-Liverpool was toch hartstikke vermakelijk. Niet de beste, maar wel gewoon leuk om te zien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja die topwedstrijden hoeven natuurlijk lang niet altijd de leukste te zijn, zie vandaag
Ik houd juist wel van verschillende stijlen voetbal, al kom ik dit seizoen weer veel te weinig aan buitenlands voetbal toequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie liever techniek dan blinde renners.
Tweede helft wel, eerste helft vond ik niet enorm tof eerlijk gezegd. Niet dat het een kutwedstrijd was maar ik zou het niet als typisch Engels genot willen zienquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Chelsea-Liverpool was toch hartstikke vermakelijk. Niet de beste, maar wel gewoon leuk om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |