abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157285106
Ohhh z'n zebrapakje! <3

40wk voor mignonne! Mijlpaal!

Er was vandaag nog iemand die voor een echo mag.. Weet alleen niet meer wie! Toi toi toi!
Ik mag zo rond 10 voor de 20wk echo. Zo benieuwd! Soort onderbuik gevoel dat er 'iets' is. Maar niet zo sterk als mijn jongetjes-voorgevoel. Heeel benieuwd ook om te 'controleren' of we eerder geen navelstreng zagen ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157285116
spannend Lamb! Hopelijk zijn het enkel loze zenuwen die je voelt :*

moest svane niet ook vandaag? En chanty, wanneer krijg jij je tweelingecho nou? :+
:)
  dinsdag 3 november 2015 @ 08:10:43 #253
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157285233
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 07:50 schreef mignonne het volgende:
spannend Lamb! Hopelijk zijn het enkel loze zenuwen die je voelt :*

moest svane niet ook vandaag? En chanty, wanneer krijg jij je tweelingecho nou? :+
Svane moest volgens mij vandaag ja :Y Ik moet morgenochtend. Gisteren wat krampjes en wat rood/bruin bij het afvegen dus vind het wel spannend.

Wat zal dat trouwens een teleurstelling zijn voor jullie als het er maar 1 is morgen :P

Mignonne 40 weken mijlpaal *O*

[ Bericht 7% gewijzigd door Chanty op 03-11-2015 08:15:45 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157285282
Oh ja! Spannend! Svane ik ga duimen voor een prachtige knipper!

Chanty sterkte met wachten nog even! Ik duim!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157285354
Wat een mooi mannetje Sillie!

En succes vandaag Svane, ik duim voor een knipper!
pi_157285395
Mwhehe idd Chanty! Verwachtingen verwachtingen :7 :+
Svane succes!! *O*
pi_157285396
Oh sillie, rammel! O+

Lamb, veel succes vandaag! Rotgevoel om vooraf te hebben, ik hoop dat het loos blijkt :* Dat controleren van het geslacht, daar had ik totaal niet bij stil gestaan :D Maar vriend vroeg het ook vorige week bij de 20w-echo, of ze voor de zekerheid nog even naar het geslacht wilde kijken. Nog steeds een meisje hier ;) Heb jij het gevoel dat het misschien tóch een meisje is, of is het meer ter check check dubbelcheck?

Svane, jij ook succes vandaag! Ik duim voor een mooie knipper!

40-wekentaart voor mignonne! Of -thee met koekje, om het simpeler te houden :+

Hier gisteravond hardgelopen, maar ik denk dat ik ermee ga stoppen. Werd vanochtend wakker met bandenpijn, borstenpijn, m'n stuitje zeurt, en da's niet de eerste keer na het hardlopen.. :{ Ik las dat hardlopen prima kon gedurende het tweede trimester, maar het valt toch een beetje tegen. Hier nog tips? Ik wilde sowieso al op zoek gaan naar iets anders (het wordt weer koud :P), maar vind het wel jammer, fijne uitlaatklep..
  dinsdag 3 november 2015 @ 08:42:40 #258
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157285448
Ono, misschien een zwangerschap gerelateerde training? Mom in balance, zwangerschapszwemmen/yoga, zoiets?
KuikenGuppy
pi_157285458
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 07:43 schreef mignonne het volgende:

[..]

Volgens E. komt ie met Sinterklaas :') dus ik stel me daar maar op in, kan het alleen maar meevallen :+

Nee vandaag zou best leuk zijn hoor! En dan voor half 3 vanmiddag, hoef k de meisjes niet op te halen O+ :+
Als ze de intocht bedoelt kan dat best. Neem ik pepernoten mee :D
pi_157285470
Ik heb geen koekjes in huis ono :') :D maar thee js wel een goed idee. Ik heb het koud en de waterkoker is dichterbij dan mn vest :Y) zo'n dag is het dus :P

Vervelend van het hardlopen. Het kan in principe ook prima, voor sommige vrouwen zelfs de hele zwangerschap lang. Dwz er is geen risico als je geoefend bent enzo. Maar het is wel individueel of het voor je lijf ook nog te doen is. Is zwemmen iets voor je? Minder belasting voor de spieren die je noemt maar als je een beetje doorzwemt kun je daar ook best wat energie in kwijt toch?
pi_157285488
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 08:43 schreef WupWup het volgende:

[..]

Als ze de intocht bedoelt kan dat best. Neem ik pepernoten mee :D
De intocht hier in t durp is de 21e ;( landelijke intocht zou kunnen ja, gezellig *O*

Bedenk me net dat oudste zaterdag weer een feestje heeft en ik heb nog geen cadeautje gehaald en ook nog niet bedacht hoe k dat ga regelen met halen/brengen enz argh :') :X
pi_157285555
Landelijke intocht datum kan ik je toch afraden. :-) Hier nog steeds een trauma omdat kinderen liever naar de intocht gingen dan naar mijn kinderfeestje kwamen...
pi_157285605
Sillie gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje. Geniet ervan!
Succes met de echo's vandaag Lamb en Svane. En duim voor Chanty morgen. Dat er morgen maar twee (oke, desnoods maar een) mooie knippers te zien zijn!

Ik vind de tijd van 12 wk echo tot 20 wk echo echt veel te lang duren!
Na 7, 10 en 12 wk voelt dit echt als lang gat... Ben echt super blij met m'n angelsound om af en toe zelf even te kunnen luisteren. :Y
pi_157285636
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 08:52 schreef Leonietje83 het volgende:
Landelijke intocht datum kan ik je toch afraden. :-) Hier nog steeds een trauma omdat kinderen liever naar de intocht gingen dan naar mijn kinderfeestje kwamen...
Maar die intocht is elk jaar op een andere datum toch? :D intocht op zaterdag, dan feestje op woensdag of zondag of weet ik het. Lijkt me best planbaar :)
Maar och, ik ben niet zo moeilijk over data geloof ik, ik pas dr wel een mouw aan.

Dat gat ís ook gewoon lang! Echt zo'n niemandsland. Je voelt nog geen beweging ofzo (meestal dan) maar je krijgt doorgaans ook geen echo's of iets meer. Ik vond het wel echt fijn om een geslachtsecho tussendoor te doen om die reden. Breekt de tijd een beetje doormidden.
  dinsdag 3 november 2015 @ 09:07:26 #265
52229 Chanty
pi_157285716
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 08:57 schreef Leonietje83 het volgende:
Sillie gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje. Geniet ervan!
Succes met de echo's vandaag Lamb en Svane. En duim voor Chanty morgen. Dat er morgen maar twee (oke, desnoods maar een) mooie knippers te zien zijn!

Ik vind de tijd van 12 wk echo tot 20 wk echo echt veel te lang duren!
Na 7, 10 en 12 wk voelt dit echt als lang gat... Ben echt super blij met m'n angelsound om af en toe zelf even te kunnen luisteren. :Y
Ik heb dat gat opgebroken door een pretecho met 16 weken, ga ik nu weer doen denk ik *) Angelsound werd ik toch een beetje nerveus van als ik het hartje niet meteen vond :')
pi_157285857
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 08:44 schreef mignonne het volgende:
Ik heb geen koekjes in huis ono :') :D maar thee js wel een goed idee. Ik heb het koud en de waterkoker is dichterbij dan mn vest :Y) zo'n dag is het dus :P

Vervelend van het hardlopen. Het kan in principe ook prima, voor sommige vrouwen zelfs de hele zwangerschap lang. Dwz er is geen risico als je geoefend bent enzo. Maar het is wel individueel of het voor je lijf ook nog te doen is. Is zwemmen iets voor je? Minder belasting voor de spieren die je noemt maar als je een beetje doorzwemt kun je daar ook best wat energie in kwijt toch?
Geen koekjes in huis, de horror! ;( Kruip lekker op de bank met een kop thee, handenwarmen werkt ook heel goed :* Eigenlijk zouden vesten, koekjes en wat al niet meer moeten kunnen vliegen als je dat wil ;)

Ja, ik had gehoopt dat het bij mij ook zou kunnen! Maar ik ben geen diehard hardloper (nooit boven de 10k uitgekomen, en de laatste eh 20 weken niet boven de 5 :+), dat zal vast meespelen. Zwemmen ben ik zelf niet echt weg van, op de één of andere manier krijg ik er nooit een leeg hoofd van zeg maar. Misschien toch eens bij het bootcampen (voor zwangeren, jawel) in de buurt kijken, is allicht een poging waard..

Leonietje, net als mignonne en chanty zijn ook wij voor de pretecho gegaan tussendoor, staat er voor jou nog 1 op de planning? Het is ook gewoon een lange periode, helemaal omdat je nog zo weinig ziet/voelt..
  dinsdag 3 november 2015 @ 09:19:22 #267
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_157285874
Gefeliciteerd sillie!

En happy due date, mignonne!
En als je koekjes, slingers en taart nodig hebt wil ik t wel brengen hoor. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_157285880
Jaaahoor mignonne haar UD *O* En het wordt denk ik vrijdag! Heb over je gedroomd :D

Svane en Lamb, succes vandaag bij de echos. Chanty ook alvast morgen, moet toch spannend zijn zo met twee ;)

Leonietje, kan me helemaal voorstellen dat 8 weken dan 'n heel eind is! Nog een week of drie, toch? Hopelijk ga je snel wat gefladder voelen O+ Dat scheelde bij mij ook wel in de beleving van tijd.

Ik wissel vandaag naar 37 weken en mag dus vanaf vandaag thuis bevallen *O* Kleine mijlpaal! Volgens m'n moeder moet ik er maar even van genieten want "je hebt echt al zo'n hoogzwangere dikke kop, dat kan niet lang meer duren!" :') Ja bedankt.
pi_157285920
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:18 schreef onomatopee het volgende:

[..]

Geen koekjes in huis, de horror! ;( Kruip lekker op de bank met een kop thee, handenwarmen werkt ook heel goed :* Eigenlijk zouden vesten, koekjes en wat al niet meer moeten kunnen vliegen als je dat wil ;)

Ja, ik had gehoopt dat het bij mij ook zou kunnen! Maar ik ben geen diehard hardloper (nooit boven de 10k uitgekomen, en de laatste eh 20 weken niet boven de 5 :+), dat zal vast meespelen. Zwemmen ben ik zelf niet echt weg van, op de één of andere manier krijg ik er nooit een leeg hoofd van zeg maar. Misschien toch eens bij het bootcampen (voor zwangeren, jawel) in de buurt kijken, is allicht een poging waard..

Leonietje, net als mignonne en chanty zijn ook wij voor de pretecho gegaan tussendoor, staat er voor jou nog 1 op de planning? Het is ook gewoon een lange periode, helemaal omdat je nog zo weinig ziet/voelt..
Dat mom in balance wat burdie ook al aanhaalde schijnt echt heel leuk te zijn :Y Nadruk ligt (voor zover ik begrepen heb) vooral op sporten en in beweging zijn/blijven en wat minder op zo'n standaard zwangeren-klasje waar de helft van de tijd bestaat uit gekeuvel enzo.

En ja vliegen! Jemig haha, dat zou wel een uitvinding zijn. Of gewoon een soort Mary Poppins gave dat ik zo even met een vingerwijzing het huishouden kan doen ofzo. Das toch niet teveel gevraagd voor die laatste paar weekjes? :s)
Nah ik ga zo maar ns de was doen (x3 :') ) en me naar de douche slepen enzo... de kinderkamers moeten nodig opgeruimd. Eigenbelang want ik stapte gisteren op een legoblokje en als IETS me aan het vloeken krijgt... :') daarna zie ik wel hoe ver ik van de bank af kom.
pi_157285933
Oh en ik moet de biebboeken van de kinderen terugbrengen... even kijken of ik ze nog kan verlengen :')

Bloesem je moeder :D bedankt mam O+ :') en yaaaaay voor de 37 weken!! Mooie mijlpaal <3
pi_157285958
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:19 schreef Mariposas het volgende:
Gefeliciteerd sillie!

En happy due date, mignonne!
En als je koekjes, slingers en taart nodig hebt wil ik t wel brengen hoor. :D
nahw O+
pi_157285960
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:24 schreef trui het volgende:

[..]

Wat gaaf dat ik je hier zie schrijven, Groofs! Ik duim mee voor een goede echo volgende week!
Dankjewel, lief! ^O^
pi_157285974
UD voor Mignonne *O*

Svane en Lamb heel veel succes vandaag bij de echo's! Dat onderbuik gevoel dat er 'iets' zou zijn had ik ook de hele tijd en gelukkig bleek er bij ons niets aan de hand! Placenta lag wel wat voor uitgang, dus die moet voor een natuurlijke bevalling nog wel een stukje omhoog, maar de kans dat dat gaat gebeuren is heeeeel groot dus daar maak ik mij niet druk om verder. Maar dat onderbuik gevoel koppel ik nu dus maar daar aan :).

Fijne mijlpaal Bloesem, je kindje mag gewoon gaan komen nu O+ En je moeder _O- haha!

Hier een slechte nacht gehad. Zieke en spuugende peuter, dus ik heb denk ik in totaal 2 uurtjes geslapen ofzo. Wel gezellig, buikbaby was ook de hele nacht wakker en was flink aan het koprollen O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_157285990
pittig sicilia :* beterschap voor je peuter. Kun je nog wat bijslapen vandaag denk je?
pi_157286220
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:28 schreef mignonne het volgende:
pittig sicilia :* beterschap voor je peuter. Kun je nog wat bijslapen vandaag denk je?
Harde buiken met regelmaat. Kan dat? :@. Geen pijn erbij. Al is alles wat ik nu voel gewoon hoogst ongemakkelijk.

Douchen deed niks. Oh en m'n buik lijkt gezakt :?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_157286242
Oh burdie, ik zag jouw post over het hoofd! Heb gelijk even gegoogeld op mom in balance, zit in de buurt en spreekt me wel aan ja :Y

Bloesem, jouw moeder :D :') Maar hoera voor de mijlpaal, fijn O+
pi_157286265
Ahhh Sicilia, beterschap voor je zieke peuter :* Misschien een lekker middagdutje?

Kuuks, wat hoor ik nou :o

Edit: en ja fijn he, die moeder? :') O+ Ze is onwijs lief hoor, maar dit... Hahaha
pi_157286272
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:44 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Harde buiken met regelmaat. Kan dat? :@. Geen pijn erbij. Al is alles wat ik nu voel gewoon hoogst ongemakkelijk.

Douchen deed niks. Oh en m'n buik lijkt gezakt :?
Ja hoor, kan :Y
Misschien indalingsweeën dan als je zegt dat je buik gezakt is?

Je hebt de termijn ervoor dat het kan en mag, en bij een tweede of iig niet-eerste komt het wel vaker voor dat je wat 'voorwerk' hebt. Dus idd harde buiken met enige regelmaat er in. Vaak zwakt het weer af, soms zet het door. Wie weet!
pi_157286361
Ok, nou ben benieuwd dan! Soms lijkt het alsof ik er menstruatiekrampjes bij voel... Vanmiddag controle bij de gyn. Benieuwd wat die ervan zegt.

Nog een jompel voor je UD Mignonne! :D
pi_157286480
Spannend!! *O* op naar een sticker weer :)
  dinsdag 3 november 2015 @ 10:01:13 #281
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_157286509
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:25 schreef mignonne het volgende:

[..]

nahw O+
Maar serieus, ik lig nog in bed met L te bedenken wat ik vandaag zal doen. Dus als ik wat kan betekenen geef je maar een gil. :)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 3 november 2015 @ 10:03:19 #282
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157286548
Ennnnnn Lamb en Svane????
pi_157286560
Mignonne gefeliciteerd met de mijlpaal der mijlpalen, 40 weken *O*

Bloesem 37 weken *O* wat leuk die voorspellende dromen, jammer dat je voor mij bevalt.

Svane en Lamb succes met de echo.

Sicilia beterschap.

Het lijstje boven mij wordt wel heel kort zo, heb nog lang niet het idee dat ik al moet bevallen. Moet nog veel te veel doen voor die tijd. Voel mij wel al "hoog"zwanger, buik zit in de weg en moet meer rust nemen ipv dat ik kan doorstuiteren.
pi_157287034
Thanks voor de beterschapswensen! Ze moest spugen van het hoesten, arm ding ;( Nu is ze wel op het kdv, want ze wilde heel erg graag en ze heeft verder geen koorts, maar ik voel me er wel een klein beetje slecht bij. Ik werk gelukkig maar halve dagen nu, dus ik kan vanmiddag nog wel even een dutje doen denk ik :).

Kuuks, dat klinkt best spannend! Ben benieuwd wat de gyn er van zegt vanmiddag.

En dat lijstje ja, ik sta dus op plek 10 als we Mignonne lekker wel meetellen, maar ik ga zeker nog lang niet bevallen hoor :D! Hoogzwanger voelen is wel herkenbaar en ik krijg nu ook van alle kanten te horen dat mijn buik wel flink aan het groeien is nu.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_157287054
Ik mag om 13.30 dus ik zit nu met een achterlijke bloeddruk te hyperen aaaaaaaaaaaaaah!

Mignonne, hoera voor je UD! Dé mijlpaal!

Lamb, succes nu!
  dinsdag 3 november 2015 @ 10:36:32 #286
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157287143
Ik duim Svane :*
pi_157287369
Oooh Svane spannend! Even tandenbijten nog dus pfff.
En lamb zal nu wel klaar zijn denk ik, ben benieuwd!
  dinsdag 3 november 2015 @ 10:48:36 #288
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_157287435
succes vanmiddag Svane! :*

Mignonne UD! *O*
pi_157287582
Ik duim voor je Svane!! Hier snap ik er niks van. Regelmaat, kei ongemakkelijk, mierenpiesjes plassen, straalt beetje uit naar m'n schaambotje .. Raaaarrrrr .. :? Ik was ingesteld op minstens 39 weken zwanger zijn :+. Het zal toch niet?
pi_157287592
Straks naar de controle de MC en tas maar meenemen :')
pi_157287752
Is er een zwangerenmeldpunt voor iedereen die zich verloren voelt tussen medisch zijn en zijn overgedragen vanaf 36 weken? :') Ik mis m'n vk nu wel een beetje.. Die had ik al wel even gebeld ofzo denk ik. Voel me wel verloren in dat medische indicatie gebeuren.
pi_157287781
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:01 schreef Kuukske het volgende:
Is er een zwangerenmeldpunt voor iedereen die zich verloren voelt tussen medisch zijn en zijn overgedragen vanaf 36 weken? :') Ik mis m'n vk nu wel een beetje.. Die had ik al wel even gebeld ofzo denk ik. Voel me wel verloren in dat medische indicatie gebeuren.
Bel gewoon je vk, die vindt dat echt niet erg om je van advies te voorzien.
Professioneel gifmenger.
pi_157288306
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:02 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Bel gewoon je vk, die vindt dat echt niet erg om je van advies te voorzien.
Ja die zei bel het ziekenhuis maar gewoon, ook bij dit soort dingetjes/vragen. Maar goed. Zolang het geen pijn doet hoeft er nijs te gebeuren.

Dan mag ik toch hopen dat het gaat doorzetten want man is morgen weer gewoon werken natuurlijk. 100 km verderop :').

De doula denkt dat het wel eens begonnen kan zijn. En ik weet het niet :'). Bij Billie braken m'n vliezen. Dat was wel handig :D
pi_157288585
Gefeliciteerd Sillie!!

In de spoiler onze dochter... maar kort beschikbaar, haal 'm straks weer weg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 november 2015 @ 11:48:11 #295
52229 Chanty
pi_157288707
Spannend Kuukske!

Jantina O+ Dat lachje!
pi_157288945
Spannend kuukse!
Misschien succes en veel plezier dan ;)

Ik herken het gevoel van verloren zijn helemaal. Ik had ook alleen harde buiken (en af en toe wat vochtverlies) maar geen pijn, hooguit ongemakkelijk.

Toen ik het ziekenhuis uiteindelijk belde waren ze een beetje terughoudend, dus ik heb toen maar wat overdreven. En dat was maar goed ook, want pas de laatste drie kwartier had ik echt door dat ik aan het bevallen was! :*

Kan je anders niet bellen of je afspraak niet iets eerder kan?
pi_157289126
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:59 schreef Loj het volgende:
Spannend kuukse!
Misschien succes en veel plezier dan ;)

Ik herken het gevoel van verloren zijn helemaal. Ik had ook alleen harde buiken (en af en toe wat vochtverlies) maar geen pijn, hooguit ongemakkelijk.

Toen ik het ziekenhuis uiteindelijk belde waren ze een beetje terughoudend, dus ik heb toen maar wat overdreven. En dat was maar goed ook, want pas de laatste drie kwartier had ik echt door dat ik aan het bevallen was! :*

Kan je anders niet bellen of je afspraak niet iets eerder kan?
Hmm vochtverlies heb ik dan weer niet. Wel die steken weet je wel? Maar dat is pas sinds net. Lig nu ff lekker in bed. Even rusten. Het houdt me bezig en ik probeer het even los te laten ofzo... Maar ik denk dat we kunnen stellen dat het rommelt hm :+. Man denkt dat we 14-11 niet gaan halen :o
pi_157289309
Och Jantina wat een zoetje O+ O+

Kuuks wat maak je het spannend :D ook voor jezelf. Idd even een tuk doen. 2 pcm innemen wil nog wel eens helpen. Het haalt het ongemakkelijke van de krampjes weg waardoor je kunt ontspannen en wellicht even je ogen dichtdoen. Mochten het toch beginnende weeën zijn dan eh, voel je het vanzelf :P Mocht het voorwerk zijn zeg maar dan heb je even een rustmomentje ingebouwd voor je baarmoeder en gaat het daarna vaak beter.

Ik herken je gevoel van tussen wal en schip, niet van mezelf maar jeweetwel :+ Heel erg veel vrouwen hebben dat. De drempel om te bellen is vaak sowieso al hoog en naar het zh helemaal. Je kunt al-tijd bellen naar het ziekenhuis met je vragen. De kans daar is alleen wel groter dat er gezegd wordt van "kom maar eventjes langs" want mja ze kunnen het door de telefoon niet beoordelen natuurlijk en ze komen niet bij jou thuis langs :P doorgaans. Je eigen verloskundige kan er niet zoveel meer mee nu. Sterker nog het kan zelfs averechts werken als je vk wel van bepaalde dingen op de hoogte is maar je gyn niet; dat klinkt echt heel onaardig en het voelt ook echt heel vervelend om mensen 'af te wijzen' zeg maar die dan bellen. Maar ze zijn heus ook lief in t ziekenhuis en willen je echt te woord staan dus voel ajb geen drempel om te bellen :*

Oeh ik vind t echt heel spannend voor je :D O+ zou het zou het?
pi_157289325
Oh en ik baal :')
we hebben alles in huis voor echt een meesterlijk broodje, behalve avocado ;( gieeeeef avocaaaaado :'(
pi_157289331
Spannend Kuukske, even lekker ontspannen klinkt als een heerlijk idee :*

Jantina wat een dotje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')