abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157286242
Oh burdie, ik zag jouw post over het hoofd! Heb gelijk even gegoogeld op mom in balance, zit in de buurt en spreekt me wel aan ja :Y

Bloesem, jouw moeder :D :') Maar hoera voor de mijlpaal, fijn O+
pi_157286265
Ahhh Sicilia, beterschap voor je zieke peuter :* Misschien een lekker middagdutje?

Kuuks, wat hoor ik nou :o

Edit: en ja fijn he, die moeder? :') O+ Ze is onwijs lief hoor, maar dit... Hahaha
pi_157286272
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:44 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Harde buiken met regelmaat. Kan dat? :@. Geen pijn erbij. Al is alles wat ik nu voel gewoon hoogst ongemakkelijk.

Douchen deed niks. Oh en m'n buik lijkt gezakt :?
Ja hoor, kan :Y
Misschien indalingsweeën dan als je zegt dat je buik gezakt is?

Je hebt de termijn ervoor dat het kan en mag, en bij een tweede of iig niet-eerste komt het wel vaker voor dat je wat 'voorwerk' hebt. Dus idd harde buiken met enige regelmaat er in. Vaak zwakt het weer af, soms zet het door. Wie weet!
:)
pi_157286361
Ok, nou ben benieuwd dan! Soms lijkt het alsof ik er menstruatiekrampjes bij voel... Vanmiddag controle bij de gyn. Benieuwd wat die ervan zegt.

Nog een jompel voor je UD Mignonne! :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_157286480
Spannend!! *O* op naar een sticker weer :)
  dinsdag 3 november 2015 @ 10:01:13 #281
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157286509
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:25 schreef mignonne het volgende:

[..]

nahw O+
Maar serieus, ik lig nog in bed met L te bedenken wat ik vandaag zal doen. Dus als ik wat kan betekenen geef je maar een gil. :)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 3 november 2015 @ 10:03:19 #282
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157286548
Ennnnnn Lamb en Svane????
pi_157286560
Mignonne gefeliciteerd met de mijlpaal der mijlpalen, 40 weken *O*

Bloesem 37 weken *O* wat leuk die voorspellende dromen, jammer dat je voor mij bevalt.

Svane en Lamb succes met de echo.

Sicilia beterschap.

Het lijstje boven mij wordt wel heel kort zo, heb nog lang niet het idee dat ik al moet bevallen. Moet nog veel te veel doen voor die tijd. Voel mij wel al "hoog"zwanger, buik zit in de weg en moet meer rust nemen ipv dat ik kan doorstuiteren.
pi_157287034
Thanks voor de beterschapswensen! Ze moest spugen van het hoesten, arm ding ;( Nu is ze wel op het kdv, want ze wilde heel erg graag en ze heeft verder geen koorts, maar ik voel me er wel een klein beetje slecht bij. Ik werk gelukkig maar halve dagen nu, dus ik kan vanmiddag nog wel even een dutje doen denk ik :).

Kuuks, dat klinkt best spannend! Ben benieuwd wat de gyn er van zegt vanmiddag.

En dat lijstje ja, ik sta dus op plek 10 als we Mignonne lekker wel meetellen, maar ik ga zeker nog lang niet bevallen hoor :D! Hoogzwanger voelen is wel herkenbaar en ik krijg nu ook van alle kanten te horen dat mijn buik wel flink aan het groeien is nu.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_157287054
Ik mag om 13.30 dus ik zit nu met een achterlijke bloeddruk te hyperen aaaaaaaaaaaaaah!

Mignonne, hoera voor je UD! Dé mijlpaal!

Lamb, succes nu!
  dinsdag 3 november 2015 @ 10:36:32 #286
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157287143
Ik duim Svane :*
pi_157287369
Oooh Svane spannend! Even tandenbijten nog dus pfff.
En lamb zal nu wel klaar zijn denk ik, ben benieuwd!
  dinsdag 3 november 2015 @ 10:48:36 #288
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_157287435
succes vanmiddag Svane! :*

Mignonne UD! *O*
pi_157287582
Ik duim voor je Svane!! Hier snap ik er niks van. Regelmaat, kei ongemakkelijk, mierenpiesjes plassen, straalt beetje uit naar m'n schaambotje .. Raaaarrrrr .. :? Ik was ingesteld op minstens 39 weken zwanger zijn :+. Het zal toch niet?
pi_157287592
Straks naar de controle de MC en tas maar meenemen :')
pi_157287752
Is er een zwangerenmeldpunt voor iedereen die zich verloren voelt tussen medisch zijn en zijn overgedragen vanaf 36 weken? :') Ik mis m'n vk nu wel een beetje.. Die had ik al wel even gebeld ofzo denk ik. Voel me wel verloren in dat medische indicatie gebeuren.
pi_157287781
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:01 schreef Kuukske het volgende:
Is er een zwangerenmeldpunt voor iedereen die zich verloren voelt tussen medisch zijn en zijn overgedragen vanaf 36 weken? :') Ik mis m'n vk nu wel een beetje.. Die had ik al wel even gebeld ofzo denk ik. Voel me wel verloren in dat medische indicatie gebeuren.
Bel gewoon je vk, die vindt dat echt niet erg om je van advies te voorzien.
Professioneel gifmenger.
pi_157288306
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:02 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Bel gewoon je vk, die vindt dat echt niet erg om je van advies te voorzien.
Ja die zei bel het ziekenhuis maar gewoon, ook bij dit soort dingetjes/vragen. Maar goed. Zolang het geen pijn doet hoeft er nijs te gebeuren.

Dan mag ik toch hopen dat het gaat doorzetten want man is morgen weer gewoon werken natuurlijk. 100 km verderop :').

De doula denkt dat het wel eens begonnen kan zijn. En ik weet het niet :'). Bij Billie braken m'n vliezen. Dat was wel handig :D
pi_157288585
Gefeliciteerd Sillie!!

In de spoiler onze dochter... maar kort beschikbaar, haal 'm straks weer weg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 november 2015 @ 11:48:11 #295
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157288707
Spannend Kuukske!

Jantina O+ Dat lachje!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157288945
Spannend kuukse!
Misschien succes en veel plezier dan ;)

Ik herken het gevoel van verloren zijn helemaal. Ik had ook alleen harde buiken (en af en toe wat vochtverlies) maar geen pijn, hooguit ongemakkelijk.

Toen ik het ziekenhuis uiteindelijk belde waren ze een beetje terughoudend, dus ik heb toen maar wat overdreven. En dat was maar goed ook, want pas de laatste drie kwartier had ik echt door dat ik aan het bevallen was! :*

Kan je anders niet bellen of je afspraak niet iets eerder kan?
pi_157289126
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:59 schreef Loj het volgende:
Spannend kuukse!
Misschien succes en veel plezier dan ;)

Ik herken het gevoel van verloren zijn helemaal. Ik had ook alleen harde buiken (en af en toe wat vochtverlies) maar geen pijn, hooguit ongemakkelijk.

Toen ik het ziekenhuis uiteindelijk belde waren ze een beetje terughoudend, dus ik heb toen maar wat overdreven. En dat was maar goed ook, want pas de laatste drie kwartier had ik echt door dat ik aan het bevallen was! :*

Kan je anders niet bellen of je afspraak niet iets eerder kan?
Hmm vochtverlies heb ik dan weer niet. Wel die steken weet je wel? Maar dat is pas sinds net. Lig nu ff lekker in bed. Even rusten. Het houdt me bezig en ik probeer het even los te laten ofzo... Maar ik denk dat we kunnen stellen dat het rommelt hm :+. Man denkt dat we 14-11 niet gaan halen :o
pi_157289309
Och Jantina wat een zoetje O+ O+

Kuuks wat maak je het spannend :D ook voor jezelf. Idd even een tuk doen. 2 pcm innemen wil nog wel eens helpen. Het haalt het ongemakkelijke van de krampjes weg waardoor je kunt ontspannen en wellicht even je ogen dichtdoen. Mochten het toch beginnende weeën zijn dan eh, voel je het vanzelf :P Mocht het voorwerk zijn zeg maar dan heb je even een rustmomentje ingebouwd voor je baarmoeder en gaat het daarna vaak beter.

Ik herken je gevoel van tussen wal en schip, niet van mezelf maar jeweetwel :+ Heel erg veel vrouwen hebben dat. De drempel om te bellen is vaak sowieso al hoog en naar het zh helemaal. Je kunt al-tijd bellen naar het ziekenhuis met je vragen. De kans daar is alleen wel groter dat er gezegd wordt van "kom maar eventjes langs" want mja ze kunnen het door de telefoon niet beoordelen natuurlijk en ze komen niet bij jou thuis langs :P doorgaans. Je eigen verloskundige kan er niet zoveel meer mee nu. Sterker nog het kan zelfs averechts werken als je vk wel van bepaalde dingen op de hoogte is maar je gyn niet; dat klinkt echt heel onaardig en het voelt ook echt heel vervelend om mensen 'af te wijzen' zeg maar die dan bellen. Maar ze zijn heus ook lief in t ziekenhuis en willen je echt te woord staan dus voel ajb geen drempel om te bellen :*

Oeh ik vind t echt heel spannend voor je :D O+ zou het zou het?
pi_157289325
Oh en ik baal :')
we hebben alles in huis voor echt een meesterlijk broodje, behalve avocado ;( gieeeeef avocaaaaado :'(
pi_157289331
Spannend Kuukske, even lekker ontspannen klinkt als een heerlijk idee :*

Jantina wat een dotje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')