abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157285106
Ohhh z'n zebrapakje! <3

40wk voor mignonne! Mijlpaal!

Er was vandaag nog iemand die voor een echo mag.. Weet alleen niet meer wie! Toi toi toi!
Ik mag zo rond 10 voor de 20wk echo. Zo benieuwd! Soort onderbuik gevoel dat er 'iets' is. Maar niet zo sterk als mijn jongetjes-voorgevoel. Heeel benieuwd ook om te 'controleren' of we eerder geen navelstreng zagen ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157285116
spannend Lamb! Hopelijk zijn het enkel loze zenuwen die je voelt :*

moest svane niet ook vandaag? En chanty, wanneer krijg jij je tweelingecho nou? :+
:)
  dinsdag 3 november 2015 @ 08:10:43 #253
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157285233
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 07:50 schreef mignonne het volgende:
spannend Lamb! Hopelijk zijn het enkel loze zenuwen die je voelt :*

moest svane niet ook vandaag? En chanty, wanneer krijg jij je tweelingecho nou? :+
Svane moest volgens mij vandaag ja :Y Ik moet morgenochtend. Gisteren wat krampjes en wat rood/bruin bij het afvegen dus vind het wel spannend.

Wat zal dat trouwens een teleurstelling zijn voor jullie als het er maar 1 is morgen :P

Mignonne 40 weken mijlpaal *O*

[ Bericht 7% gewijzigd door Chanty op 03-11-2015 08:15:45 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157285282
Oh ja! Spannend! Svane ik ga duimen voor een prachtige knipper!

Chanty sterkte met wachten nog even! Ik duim!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157285354
Wat een mooi mannetje Sillie!

En succes vandaag Svane, ik duim voor een knipper!
pi_157285395
Mwhehe idd Chanty! Verwachtingen verwachtingen :7 :+
Svane succes!! *O*
pi_157285396
Oh sillie, rammel! O+

Lamb, veel succes vandaag! Rotgevoel om vooraf te hebben, ik hoop dat het loos blijkt :* Dat controleren van het geslacht, daar had ik totaal niet bij stil gestaan :D Maar vriend vroeg het ook vorige week bij de 20w-echo, of ze voor de zekerheid nog even naar het geslacht wilde kijken. Nog steeds een meisje hier ;) Heb jij het gevoel dat het misschien tóch een meisje is, of is het meer ter check check dubbelcheck?

Svane, jij ook succes vandaag! Ik duim voor een mooie knipper!

40-wekentaart voor mignonne! Of -thee met koekje, om het simpeler te houden :+

Hier gisteravond hardgelopen, maar ik denk dat ik ermee ga stoppen. Werd vanochtend wakker met bandenpijn, borstenpijn, m'n stuitje zeurt, en da's niet de eerste keer na het hardlopen.. :{ Ik las dat hardlopen prima kon gedurende het tweede trimester, maar het valt toch een beetje tegen. Hier nog tips? Ik wilde sowieso al op zoek gaan naar iets anders (het wordt weer koud :P), maar vind het wel jammer, fijne uitlaatklep..
  dinsdag 3 november 2015 @ 08:42:40 #258
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157285448
Ono, misschien een zwangerschap gerelateerde training? Mom in balance, zwangerschapszwemmen/yoga, zoiets?
KuikenGuppy
pi_157285458
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 07:43 schreef mignonne het volgende:

[..]

Volgens E. komt ie met Sinterklaas :') dus ik stel me daar maar op in, kan het alleen maar meevallen :+

Nee vandaag zou best leuk zijn hoor! En dan voor half 3 vanmiddag, hoef k de meisjes niet op te halen O+ :+
Als ze de intocht bedoelt kan dat best. Neem ik pepernoten mee :D
pi_157285470
Ik heb geen koekjes in huis ono :') :D maar thee js wel een goed idee. Ik heb het koud en de waterkoker is dichterbij dan mn vest :Y) zo'n dag is het dus :P

Vervelend van het hardlopen. Het kan in principe ook prima, voor sommige vrouwen zelfs de hele zwangerschap lang. Dwz er is geen risico als je geoefend bent enzo. Maar het is wel individueel of het voor je lijf ook nog te doen is. Is zwemmen iets voor je? Minder belasting voor de spieren die je noemt maar als je een beetje doorzwemt kun je daar ook best wat energie in kwijt toch?
pi_157285488
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 08:43 schreef WupWup het volgende:

[..]

Als ze de intocht bedoelt kan dat best. Neem ik pepernoten mee :D
De intocht hier in t durp is de 21e ;( landelijke intocht zou kunnen ja, gezellig *O*

Bedenk me net dat oudste zaterdag weer een feestje heeft en ik heb nog geen cadeautje gehaald en ook nog niet bedacht hoe k dat ga regelen met halen/brengen enz argh :') :X
pi_157285555
Landelijke intocht datum kan ik je toch afraden. :-) Hier nog steeds een trauma omdat kinderen liever naar de intocht gingen dan naar mijn kinderfeestje kwamen...
pi_157285605
Sillie gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje. Geniet ervan!
Succes met de echo's vandaag Lamb en Svane. En duim voor Chanty morgen. Dat er morgen maar twee (oke, desnoods maar een) mooie knippers te zien zijn!

Ik vind de tijd van 12 wk echo tot 20 wk echo echt veel te lang duren!
Na 7, 10 en 12 wk voelt dit echt als lang gat... Ben echt super blij met m'n angelsound om af en toe zelf even te kunnen luisteren. :Y
pi_157285636
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 08:52 schreef Leonietje83 het volgende:
Landelijke intocht datum kan ik je toch afraden. :-) Hier nog steeds een trauma omdat kinderen liever naar de intocht gingen dan naar mijn kinderfeestje kwamen...
Maar die intocht is elk jaar op een andere datum toch? :D intocht op zaterdag, dan feestje op woensdag of zondag of weet ik het. Lijkt me best planbaar :)
Maar och, ik ben niet zo moeilijk over data geloof ik, ik pas dr wel een mouw aan.

Dat gat ís ook gewoon lang! Echt zo'n niemandsland. Je voelt nog geen beweging ofzo (meestal dan) maar je krijgt doorgaans ook geen echo's of iets meer. Ik vond het wel echt fijn om een geslachtsecho tussendoor te doen om die reden. Breekt de tijd een beetje doormidden.
  dinsdag 3 november 2015 @ 09:07:26 #265
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157285716
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 08:57 schreef Leonietje83 het volgende:
Sillie gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje. Geniet ervan!
Succes met de echo's vandaag Lamb en Svane. En duim voor Chanty morgen. Dat er morgen maar twee (oke, desnoods maar een) mooie knippers te zien zijn!

Ik vind de tijd van 12 wk echo tot 20 wk echo echt veel te lang duren!
Na 7, 10 en 12 wk voelt dit echt als lang gat... Ben echt super blij met m'n angelsound om af en toe zelf even te kunnen luisteren. :Y
Ik heb dat gat opgebroken door een pretecho met 16 weken, ga ik nu weer doen denk ik *) Angelsound werd ik toch een beetje nerveus van als ik het hartje niet meteen vond :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157285857
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 08:44 schreef mignonne het volgende:
Ik heb geen koekjes in huis ono :') :D maar thee js wel een goed idee. Ik heb het koud en de waterkoker is dichterbij dan mn vest :Y) zo'n dag is het dus :P

Vervelend van het hardlopen. Het kan in principe ook prima, voor sommige vrouwen zelfs de hele zwangerschap lang. Dwz er is geen risico als je geoefend bent enzo. Maar het is wel individueel of het voor je lijf ook nog te doen is. Is zwemmen iets voor je? Minder belasting voor de spieren die je noemt maar als je een beetje doorzwemt kun je daar ook best wat energie in kwijt toch?
Geen koekjes in huis, de horror! ;( Kruip lekker op de bank met een kop thee, handenwarmen werkt ook heel goed :* Eigenlijk zouden vesten, koekjes en wat al niet meer moeten kunnen vliegen als je dat wil ;)

Ja, ik had gehoopt dat het bij mij ook zou kunnen! Maar ik ben geen diehard hardloper (nooit boven de 10k uitgekomen, en de laatste eh 20 weken niet boven de 5 :+), dat zal vast meespelen. Zwemmen ben ik zelf niet echt weg van, op de één of andere manier krijg ik er nooit een leeg hoofd van zeg maar. Misschien toch eens bij het bootcampen (voor zwangeren, jawel) in de buurt kijken, is allicht een poging waard..

Leonietje, net als mignonne en chanty zijn ook wij voor de pretecho gegaan tussendoor, staat er voor jou nog 1 op de planning? Het is ook gewoon een lange periode, helemaal omdat je nog zo weinig ziet/voelt..
  dinsdag 3 november 2015 @ 09:19:22 #267
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_157285874
Gefeliciteerd sillie!

En happy due date, mignonne!
En als je koekjes, slingers en taart nodig hebt wil ik t wel brengen hoor. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_157285880
Jaaahoor mignonne haar UD *O* En het wordt denk ik vrijdag! Heb over je gedroomd :D

Svane en Lamb, succes vandaag bij de echos. Chanty ook alvast morgen, moet toch spannend zijn zo met twee ;)

Leonietje, kan me helemaal voorstellen dat 8 weken dan 'n heel eind is! Nog een week of drie, toch? Hopelijk ga je snel wat gefladder voelen O+ Dat scheelde bij mij ook wel in de beleving van tijd.

Ik wissel vandaag naar 37 weken en mag dus vanaf vandaag thuis bevallen *O* Kleine mijlpaal! Volgens m'n moeder moet ik er maar even van genieten want "je hebt echt al zo'n hoogzwangere dikke kop, dat kan niet lang meer duren!" :') Ja bedankt.
pi_157285920
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:18 schreef onomatopee het volgende:

[..]

Geen koekjes in huis, de horror! ;( Kruip lekker op de bank met een kop thee, handenwarmen werkt ook heel goed :* Eigenlijk zouden vesten, koekjes en wat al niet meer moeten kunnen vliegen als je dat wil ;)

Ja, ik had gehoopt dat het bij mij ook zou kunnen! Maar ik ben geen diehard hardloper (nooit boven de 10k uitgekomen, en de laatste eh 20 weken niet boven de 5 :+), dat zal vast meespelen. Zwemmen ben ik zelf niet echt weg van, op de één of andere manier krijg ik er nooit een leeg hoofd van zeg maar. Misschien toch eens bij het bootcampen (voor zwangeren, jawel) in de buurt kijken, is allicht een poging waard..

Leonietje, net als mignonne en chanty zijn ook wij voor de pretecho gegaan tussendoor, staat er voor jou nog 1 op de planning? Het is ook gewoon een lange periode, helemaal omdat je nog zo weinig ziet/voelt..
Dat mom in balance wat burdie ook al aanhaalde schijnt echt heel leuk te zijn :Y Nadruk ligt (voor zover ik begrepen heb) vooral op sporten en in beweging zijn/blijven en wat minder op zo'n standaard zwangeren-klasje waar de helft van de tijd bestaat uit gekeuvel enzo.

En ja vliegen! Jemig haha, dat zou wel een uitvinding zijn. Of gewoon een soort Mary Poppins gave dat ik zo even met een vingerwijzing het huishouden kan doen ofzo. Das toch niet teveel gevraagd voor die laatste paar weekjes? :s)
Nah ik ga zo maar ns de was doen (x3 :') ) en me naar de douche slepen enzo... de kinderkamers moeten nodig opgeruimd. Eigenbelang want ik stapte gisteren op een legoblokje en als IETS me aan het vloeken krijgt... :') daarna zie ik wel hoe ver ik van de bank af kom.
pi_157285933
Oh en ik moet de biebboeken van de kinderen terugbrengen... even kijken of ik ze nog kan verlengen :')

Bloesem je moeder :D bedankt mam O+ :') en yaaaaay voor de 37 weken!! Mooie mijlpaal <3
pi_157285958
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:19 schreef Mariposas het volgende:
Gefeliciteerd sillie!

En happy due date, mignonne!
En als je koekjes, slingers en taart nodig hebt wil ik t wel brengen hoor. :D
nahw O+
pi_157285960
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:24 schreef trui het volgende:

[..]

Wat gaaf dat ik je hier zie schrijven, Groofs! Ik duim mee voor een goede echo volgende week!
Dankjewel, lief! ^O^
pi_157285974
UD voor Mignonne *O*

Svane en Lamb heel veel succes vandaag bij de echo's! Dat onderbuik gevoel dat er 'iets' zou zijn had ik ook de hele tijd en gelukkig bleek er bij ons niets aan de hand! Placenta lag wel wat voor uitgang, dus die moet voor een natuurlijke bevalling nog wel een stukje omhoog, maar de kans dat dat gaat gebeuren is heeeeel groot dus daar maak ik mij niet druk om verder. Maar dat onderbuik gevoel koppel ik nu dus maar daar aan :).

Fijne mijlpaal Bloesem, je kindje mag gewoon gaan komen nu O+ En je moeder _O- haha!

Hier een slechte nacht gehad. Zieke en spuugende peuter, dus ik heb denk ik in totaal 2 uurtjes geslapen ofzo. Wel gezellig, buikbaby was ook de hele nacht wakker en was flink aan het koprollen O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_157285990
pittig sicilia :* beterschap voor je peuter. Kun je nog wat bijslapen vandaag denk je?
pi_157286220
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:28 schreef mignonne het volgende:
pittig sicilia :* beterschap voor je peuter. Kun je nog wat bijslapen vandaag denk je?
Harde buiken met regelmaat. Kan dat? :@. Geen pijn erbij. Al is alles wat ik nu voel gewoon hoogst ongemakkelijk.

Douchen deed niks. Oh en m'n buik lijkt gezakt :?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')