abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157223197
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 14:55 schreef hetzusjevan het volgende:
On a sidenote.. heeft iemand tips voor kleine handige dingetjes (niet te duur) die ik op het Sinterklaaslijstje kan zetten :+? Ik heb al baby/kinder kleerhangertjes (die heb ik zelf al nooit genoeg, laat staan voor beeb :P), setje hydrofieldoeken/luiers/weetikhet (blijkbaar kun je die niet genoeg hebben?), aankleedkussenhoes (altijd handig een extra).
Speentjes?
pi_157223314
speentjes idd? Evt iets van een fles ofzo als je die wilde aanschaffen?
Verder, een speenkoord, zo'n doos voor billendoekjes. Knuffeltje. Dingen als sokjes of krabwantjes.

eeeeuhm... Van die melamine kommetjes of bordjes? Heb je nog lang niet nodig maar is wel leuk om te geven/krijgen.
:)
pi_157224731
Wiehoe blije hormonen *O* We gaan toch voor de bugaboo!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_157224783
:D dat heb je goed voor elkaar *O* yay!!
pi_157226936
Leuk Sicilia! :)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_157227517
Leuk!

Voor de dames met ribbentrappers, vanaf hoeveel weken geschiedde dit ongeveer? Ben bang dat rechter ribben er bijna aan moeten geloven en er zit zoveel kracht in zijn trappen. ;(
pi_157228046
Dat wordt niet minder. Na voeten krijg je straks een kont in je rib die er continue langs schuurt.
pi_157228082
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:06 schreef Kuukske het volgende:
Dat wordt niet minder. Na voeten krijg je straks een kont in je rib die er continue langs schuurt.
Ja kont heb ik vanochtend ook ontdekt _O- nog niet tegen m'n ribben gelukkig.

Wel grappig dat je steeds meer voelt wat waar zit. O+

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2015 19:09:29 ]
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:37:45 #59
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_157232351
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 16:21 schreef Sicilia het volgende:
Wiehoe blije hormonen *O* We gaan toch voor de bugaboo!
Zag hij toch in dat het een goede koop is!? *O*
pi_157234894
Een dagje naar een vriendin in Rotterdam geweest. Lekker gelopen, gegeten, en nu.. Het besef: Dit gaat dus niet meer -O- zit in de trein met een harde buik, hoofdpijn, zere heupen, benauwd en kortademig. Wat is deze, ik ben 20, okay, bijna 21 weken zwanger. Niet hoogzwanger en bijna aan het bevallen. Kakzooi }:| .
pi_157239665
Dat ken ik Razz! Ik ben bijna 23 weken maar een druk dagje voelt voor mij ook alsof ik de marathon gelopen heb. Althans.. kan me voorstellen dat dat zo moet voelen! Voel me dan ook supersneu haha.. met nog zoveel weken te gaan! Zelfs een keer de trap op en af zorgt al dat ik naar adem loop te happen als ik weer beneden ben! We moeten het er maar mee doen!
pi_157239783
Razz zo niet tof.. :'(
Hier ongeveer gelijk. Wil het liefst nu al coconnen.

Scheelt hier dat mijn heupen het beter dan verwachting doen. Helemaal niet meer kunnen lopen was een reële optie waar ik vanaf t begin al rekening mee heb gehouden. Dat ik zelfs nog kan werken (vraag niet in welke staat) is dus al heel wat. Alleen dus wel 5 dagen nodig om bij te komen voor mijn 2 werkdagen (do/vr)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157239898
Heel herkenbaar ook hier Razz. Helemaal gesloopt na een druk dagje. Hopelijk herft een beetje slaap je goed gedaan.
pi_157240006
Ik droomde dat mijn baby geboren was. 'T was een beetje teleurstellend wakker worden }:| .
pi_157240090
Bizarre nacht.. Kregen gisteren te horen dat een van de beste vrienden van m'n lief is overleden bij een kano-ongeluk in Engeland. Hij is verdronken. Zo raar :{
pi_157240129
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 09:27 schreef Bloesem. het volgende:
Bizarre nacht.. Kregen gisteren te horen dat een van de beste vrienden van m'n lief is overleden bij een kano-ongeluk in Engeland. Hij is verdronken. Zo raar :{
Jeetje! Wat heftig! Sterkte voor je vriend en voor jou :*
  zondag 1 november 2015 @ 09:33:27 #67
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157240143
Ohnee Bloesem wat erg!! ;(

Laatst in het peutertopic ook al zo'n verhaal.... getver.

Sterkte voor jou en je vriend natuurlijk.
pi_157240155
Hmm een tweede zwangerschap lijkt op alle fronten zwaarder te zijn als ik jullie zo hoor dames.. lief zijn voor jezelf he, dan maar even een versnelling lager :*.

Bloesem wat heftig ;(. Heel veel sterkte.
pi_157240240
Jeetje Bloesem, wat erg zeg. Sterkte voor jullie :* .

Ik zat na het avontuur 'Met Pijn in de Trein' als klap op de vuurpijl van 23:00-01:00 thuis op de wc. Totaal verstopt -O- . Zo maar even lijnzaad en Roosvicee laxo halen. En genoeg drinken, misschien toch ook maar weer een kopje koffie per dag. En kiwi's. Ik beval nog liever van een baby dan dat ik dat van vannacht nog een keer doe }:| .

/zinloosgeklaag
pi_157240264
Wow Bloesem, wat erg ;(. Heel veel sterkte voor jullie..

Verder veel herkenbaarheid hoor, deze zwangerschap voelt echt als iets wat ik uit moet zitten. Tel de weken tot mn verlof ook al af. Nog 11 weken werken waarvan 1 week vakantie.
pi_157240475
Jemig Bloesem wat naar :{ sterkte voor jullie.

En Razz :* knuffel.

Ik ben een beetje hyperdepiep :') een van mn beste vrienden is vannacht, of voor hun vanmorgen lokale tijd papa geworden. Ik ben zo ontzettend trots op hem :D en t is zo'n mooi kind ♡ jammer dat ie aan de andere kant van de wereld zit maar oooh ♡♡
pi_157240537
Sterkte Bloesem :*
pi_157240588
Gats Bloesem. Sterkte :*
pi_157240886
Jeetje wat heftig Bloesem. Sterkte!
pi_157241144
Oooh Daui, wat een mooie mennekes! Helemaal af! Wat zul je trots zijn..!

Sterkte Bloesem, wat naar...
pi_157241485
Bloes sterkte, naar onmachts gevoel, hoe gaat het met je vriend?
Mig gefeliciteerd met geboorte exotische beeb :*
En Razz gefeliciteerd met de geboorte van de twee uur lange lijdensweg. :') Koffie in deze gevallen, het moet maar.

Ik ben weer op de irrationele trein gestapt die als enige route heeft mijn slingerende emoties. Vriend kan er niet helemaal mee omgaan dat ik ineens niet meer kusjekroel ben maar fel en boos (op iets, niet perse op hem, tenzij hij begint te zeiken over waarom ik niet normaal doe, dan wel), arme jongen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2015 13:14:22 ]
pi_157243019
Wat leuk mignonne! Heb je een leuk buitenlandvakantieadresje om op verlaat kraambezoek te gaan :7 !

Oh buh naar zijn die buien Myrr.. Ik ken ze. Man weet intussen dat het brengen van een kopje thee en wat chocola ( O+ ) veel efficiënter is dan zo'n bui rationeel te benaderen met "Waar ben je dan zo boos over".

En ja dank voor de felicitaties :') . Ik voel me wel zoals na de bevalling - alles daar doet zeer, zelfs waar er vorig jaar gehecht is. Iets teveel druk denk ik. De koffie kwam er weer uit, dus nu maar wat yoghurt met gedroogde pruimen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2015 13:11:28 ]
pi_157249554
Ik heb al de hele dag steken onderin mijn buik, zowel links als rechts. Het begon een beetje als speldenprikjes en inmiddels is het gewoon niet lekker meer }:| . Herkent iemand dat? :X
pi_157249627
Zou je misschien weeën kunnen hebben :P >:) ?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_157249672
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 17:31 schreef SaskiaR het volgende:
Zou je misschien weeën kunnen hebben :P >:) ?
Ik had me weeen anders voorgesteld }:| . Maarja of dat wat zegt.
Maar mijn buik word ook niet echt hard, of nahjah, ik heb wel harde buiken, maar niet echt synchroon met die steken...?
pi_157249782
Ik zou ze maar eens gaan timen als ik jou was :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_157249817
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 17:38 schreef Estrys het volgende:
Ik zou ze maar eens gaan timen als ik jou was :P
:{
Oh.
Dat had ik misschien zelf moeten bedenken ook :X
  zondag 1 november 2015 @ 17:40:58 #83
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157249852
Ik zou zeggen (voor)weeën maar ik lees al weken over voorwerk bij jou, dat ik denk dat ie tot 42 weken blijft zitten. :+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_157250040
Alles kan, wij voelen niet wat jij voelt dus lastig wat over te zeggen :) Een ding, als het werkelijk weeën zijn dan ga je het vanzelf echt heus merken. Ergens tussen nu en het moment van persdrang zeg maar :+
Als het vervelend wordt maar niet doorzet, warme douche en 2 pcm. Echte weeën knallen daar zo doorheen, voorwerk houdt er hopelijk van op.

Ik zit hier te genieten van het mannen turnen :') :D allemaal van die gespierde kerels in strakke pakjes :7 :9 Meneer uit Brazilië is eh goed voor mijn oxytocine-afgifte!
pi_157250148
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 17:40 schreef Mariposas het volgende:
Ik zou zeggen (voor)weeën maar ik lees al weken over voorwerk bij jou, dat ik denk dat ie tot 42 weken blijft zitten. :+
Ja fijn. En laatste maand was al zo lang he, dus 2 weken is dan 726 dagen toch? -O-
pi_157250201
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 17:52 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ja fijn. En laatste maand was al zo lang he, dus 2 weken is dan 726 dagen toch? -O-
Ik zou op vakantie gaan! Waar voor je geld :D *O*

:*
pi_157250207
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 17:48 schreef mignonne het volgende:
Alles kan, wij voelen niet wat jij voelt dus lastig wat over te zeggen :) Een ding, als het werkelijk weeën zijn dan ga je het vanzelf echt heus merken. Ergens tussen nu en het moment van persdrang zeg maar :+
Als het vervelend wordt maar niet doorzet, warme douche en 2 pcm. Echte weeën knallen daar zo doorheen, voorwerk houdt er hopelijk van op.

thanks voor de tips weer :) , ik ga die douche maar is ff opzoeken inderdaad.
pi_157250254
En timen he 8-).
pi_157250419
Zo spannend, die laatste weken! Ik vond die weken echt fantastisch, net als de kraamperiode O+ Heb er nu al zin in!

Hier over twee dagen eerste echo, ik durf bijna niet te hopen op een knipperend boontje maar wat zou het toch fantastisch zijn na afgelopen half jaar! O+ Ik merk meer dan afgelopen twee zwangerschappen, hopelijk is dat een goed teken!
pi_157250662
Ik ga weer voor je duimen hoor Svane!
Binnen nu en een paar weken kan ik weer normaal bukken. Kan niet wachten 8-).
  zondag 1 november 2015 @ 18:20:37 #91
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157250964
Ik duim voor twee knippers Svane!

:* voor alle dames die er doorheen zitten

Bloesem wat een ontzettend naar een niet te bevatten nieuws. Sterkte.

Ik ben nu toch wel wat misselijk. En HONGER! En gisteravond leek ik wel hoogzwanger vond ik :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157250992
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 18:01 schreef Svane het volgende:
Zo spannend, die laatste weken! Ik vond die weken echt fantastisch, net als de kraamperiode O+ Heb er nu al zin in!

Hier over twee dagen eerste echo, ik durf bijna niet te hopen op een knipperend boontje maar wat zou het toch fantastisch zijn na afgelopen half jaar! O+ Ik merk meer dan afgelopen twee zwangerschappen, hopelijk is dat een goed teken!
Ik duim zo hard voor je :*
Hoe laat moet je?
  zondag 1 november 2015 @ 18:25:31 #93
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157251096
Sterkte Bloesem! :* Wat een ontzettend naar bericht...

Svane, ik ga duimen!!!

Razz, dat lijkt me wel klote om vanaf halverwege je zwangerschap zulke dingen al niet meer te kunnen...

Ik ben net terug van een babyshower van een goede vriendin. Hartstikke leuk, maar wel lastig om daarbij te zitten en alle verhalen van ieders zwangerschap etc te horen en niks te kunnen zeggen over die van jezelf. Maar we willen toch echt wachten tot in ieder geval na de termijn echo. Nog tweeënhalve week wachten op die echo!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  zondag 1 november 2015 @ 18:28:12 #94
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157251154
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 18:20 schreef Chanty het volgende:
Ik duim voor twee knippers Svane!

:* voor alle dames die er doorheen zitten

Bloesem wat een ontzettend naar een niet te bevatten nieuws. Sterkte.

Ik ben nu toch wel wat misselijk. En HONGER! En gisteravond leek ik wel hoogzwanger vond ik :D
Ik durf op sommige momenten bepaalde kleding niet meer aan omdat ik daarin een hele dikke buik heb, vooral 's avonds. Niet handig :')

En honger: ik kom net terug van een babyshower met veel hapjes maar zit nu bij de friettent voor nog een snack :@

En dorst, ik heb heel de dag (en nacht) zoveel dorst. Is dat ook een typisch zwangerschaps ding? Ik hoor er nooit iemand over eigenlijk.
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  zondag 1 november 2015 @ 18:32:05 #95
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157251249
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 17:52 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ja. Maar er op terugkijkend 1 dag ofzo. :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_157251254
13.30 mag ik dinsdag! En dank allemaal voor het duimen! O+

Zoe, vet raar he, dat je dan denkt HALLO IK BEN OOK ZWANGER maar dat dan niet kan/wil zeggen. Nog een paar weekjes! O+

Ik lees hier veel over tweede of verdere zwangerschappen die zwaarder zijn. Bij kind 1 was ik onwijs misselijk en veel overgeven, ongeveer vanaf m'n huidige termijn. Ben benieuwd hoe dat zich ontwikkelt. M'n stuitje laat wel al van zich horen, vorige keer pas bij 39 weken? Maar misschien is dat niet zwangerschpsgerelateerd.

Aan m'n buik gaat niemand het zien, ik lijk altijd 18 weken zwanger. :')
  zondag 1 november 2015 @ 18:43:05 #97
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157251484
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 18:28 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Ik durf op sommige momenten bepaalde kleding niet meer aan omdat ik daarin een hele dikke buik heb, vooral 's avonds. Niet handig :')

En honger: ik kom net terug van een babyshower met veel hapjes maar zit nu bij de friettent voor nog een snack :@

En dorst, ik heb heel de dag (en nacht) zoveel dorst. Is dat ook een typisch zwangerschaps ding? Ik hoor er nooit iemand over eigenlijk.
Ik drink al gauw een liter in de nacht maar ik geef ik nog borstvoeding dus dronk sowieso al veel
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157251596
Ik drink altijd veel. 2 of 3 liter pd is geen punt voor mij. Mn oudste drinkt ook heel veel en hebben ze al tig keer getest op diabaids. Conclusie, bodemloze put, move along xD
pi_157251736
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 18:48 schreef mignonne het volgende:
Ik drink altijd veel. 2 of 3 liter pd is geen punt voor mij. Mn oudste drinkt ook heel veel en hebben ze al tig keer getest op diabaids. Conclusie, bodemloze put, move along xD
Diabaids _O-
pi_157251808
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 18:54 schreef Svane het volgende:

[..]

Diabaids _O-
Credits naar sq voor dit mooie woord O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: