Speentjes?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:55 schreef hetzusjevan het volgende:
On a sidenote.. heeft iemand tips voor kleine handige dingetjes (niet te duur) die ik op het Sinterklaaslijstje kan zetten? Ik heb al baby/kinder kleerhangertjes (die heb ik zelf al nooit genoeg, laat staan voor beeb
), setje hydrofieldoeken/luiers/weetikhet (blijkbaar kun je die niet genoeg hebben?), aankleedkussenhoes (altijd handig een extra).
Ja kont heb ik vanochtend ook ontdektquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:06 schreef Kuukske het volgende:
Dat wordt niet minder. Na voeten krijg je straks een kont in je rib die er continue langs schuurt.
Zag hij toch in dat het een goede koop is!?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:21 schreef Sicilia het volgende:
Wiehoe blije hormonenWe gaan toch voor de bugaboo!
Jeetje! Wat heftig! Sterkte voor je vriend en voor jouquote:Op zondag 1 november 2015 09:27 schreef Bloesem. het volgende:
Bizarre nacht.. Kregen gisteren te horen dat een van de beste vrienden van m'n lief is overleden bij een kano-ongeluk in Engeland. Hij is verdronken. Zo raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2015 13:14:22 ]
Ik had me weeen anders voorgesteldquote:
quote:Op zondag 1 november 2015 17:38 schreef Estrys het volgende:
Ik zou ze maar eens gaan timen als ik jou was
Ja fijn. En laatste maand was al zo lang he, dus 2 weken is dan 726 dagen toch?quote:Op zondag 1 november 2015 17:40 schreef Mariposas het volgende:
Ik zou zeggen (voor)weeën maar ik lees al weken over voorwerk bij jou, dat ik denk dat ie tot 42 weken blijft zitten.
Ik zou op vakantie gaan! Waar voor je geldquote:Op zondag 1 november 2015 17:52 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ja fijn. En laatste maand was al zo lang he, dus 2 weken is dan 726 dagen toch?
thanks voor de tips weerquote:Op zondag 1 november 2015 17:48 schreef mignonne het volgende:
Alles kan, wij voelen niet wat jij voelt dus lastig wat over te zeggenEen ding, als het werkelijk weeën zijn dan ga je het vanzelf echt heus merken. Ergens tussen nu en het moment van persdrang zeg maar
![]()
Als het vervelend wordt maar niet doorzet, warme douche en 2 pcm. Echte weeën knallen daar zo doorheen, voorwerk houdt er hopelijk van op.
Ik duim zo hard voor jequote:Op zondag 1 november 2015 18:01 schreef Svane het volgende:
Zo spannend, die laatste weken! Ik vond die weken echt fantastisch, net als de kraamperiodeHeb er nu al zin in!
Hier over twee dagen eerste echo, ik durf bijna niet te hopen op een knipperend boontje maar wat zou het toch fantastisch zijn na afgelopen half jaar!Ik merk meer dan afgelopen twee zwangerschappen, hopelijk is dat een goed teken!
Ik durf op sommige momenten bepaalde kleding niet meer aan omdat ik daarin een hele dikke buik heb, vooral 's avonds. Niet handigquote:Op zondag 1 november 2015 18:20 schreef Chanty het volgende:
Ik duim voor twee knippers Svane!voor alle dames die er doorheen zitten
Bloesem wat een ontzettend naar een niet te bevatten nieuws. Sterkte.
Ik ben nu toch wel wat misselijk. En HONGER! En gisteravond leek ik wel hoogzwanger vond ik
Ja. Maar er op terugkijkend 1 dag ofzo.quote:Op zondag 1 november 2015 17:52 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ja fijn. En laatste maand was al zo lang he, dus 2 weken is dan 726 dagen toch?
Ik drink al gauw een liter in de nacht maar ik geef ik nog borstvoeding dus dronk sowieso al veelquote:Op zondag 1 november 2015 18:28 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ik durf op sommige momenten bepaalde kleding niet meer aan omdat ik daarin een hele dikke buik heb, vooral 's avonds. Niet handig
En honger: ik kom net terug van een babyshower met veel hapjes maar zit nu bij de friettent voor nog een snack
En dorst, ik heb heel de dag (en nacht) zoveel dorst. Is dat ook een typisch zwangerschaps ding? Ik hoor er nooit iemand over eigenlijk.
Diabaidsquote:Op zondag 1 november 2015 18:48 schreef mignonne het volgende:
Ik drink altijd veel. 2 of 3 liter pd is geen punt voor mij. Mn oudste drinkt ook heel veel en hebben ze al tig keer getest op diabaids. Conclusie, bodemloze put, move along xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |