abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157222188
Hoi :W
Ik kan de hele dag alleen maar aan eten denken en ik eet nu al voor twee :') .
Verder alles goed. Ik heb goede hoop, maar het blijft spannend allemaal. Dinsdag 10 november echo. ^O^
pi_157222191
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 13:53 schreef hetzusjevan het volgende:
Thnx mignonne en ik wilde uiteraard niet insinueren dat jullie mannen niet begripvol zijn, misschien het verkeerde woord. Maar ik snap wat je bedoelt. Over een baby heen hete drank drinken is inderdaad wel lomp, dat ze dat zelf ook niet inziet :/. Wel fijn dat je zo'n pittige kraam had beide keren trouwens. Je had nu weer om dezelfde gevraagd toch?
Oh zo had ik het ook niet opgevat hoor! Helemaal niet zelfs :D maar ik dacht ach laat ik ook wat positiefs over hem melden, hij s best lief verder :P

Ja de eerste keer had ik een recht voor zn raap kraam. De tweede keer had k een kraam die heel goed aanvoelde wanneer het voor ons genoeg was bijvoorbeeld en die daar dan heel diplomatiek mee om kon gaan. Die laatste komt nu weer. Ze belde me laatst, ze had mn telefoonnummer opgezocht van het kaartje van E. die had ze nog bewaard :D ik vind het heel wat dat ze überhaupt nog wist hoe jongste heet haha.
Wel fijn, ik mag haar straks gewoon direct op haar 06 bellen voor assistentie bij de bevalling. Wel zo snel en in ons geval handig. *O*

En mn schoonmoeder heeft met zulke dingen gewoon een beetje een plaat voor dr hoofd ofzo. Die denkt dat alles voor iedereen geldt, behalve voor haar. Want nouja ze is toch een volwassen vrouw? Ze kan heus wel een kopje koffie vasthouden hoor. Ja duh, no shit :') beyond the point. Een ongelukje zit gewoon in een klein hoekje en is zo gebeurd en hete thee of koffie is gewoon niet grappig om over je heen te krijgen.
Mijn moeder en vader waren ook altijd heel erg voorzichtig, en toch heeft mn broertje op de een of andere manier een beker hete thee over zich heen gekregen. Een beker hè! Geen hele pot, geen jerrycan, ze hebben hem niet onder de prehistorische quooker gehouden, gewoon één beker... En dan was hij nog een dreumes/grote baby toen. Kan je je voorstellen met je pasgeborene :X boh

[ Bericht 6% gewijzigd door mignonne op 31-10-2015 14:33:29 ]
:)
pi_157222211
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 14:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hoi :W
Ik kan de hele dag alleen maar aan eten denken en ik eet nu al voor twee :') .
Verder alles goed. Ik heb goede hoop, maar het blijft spannend allemaal. Dinsdag 10 november echo. ^O^
Heb je alweer diepvriestompoezen gekocht? :P Dat was jij toch toen die heel Z&G verslaafd had gekregen aan die dingen :D 10 daagjes nog, spannend joh :*
pi_157222480
Ja die prijzen van kinderwagens :X doe normaal. ;(

Jullie mannen _O- zou ook zoiets hebben van JOEEEE zoek het uit. :') Mijne zuigt, dweilt, sjouwt, klust en laat mij nu alleen kleine dingen doen, wat eigenijk ook niet hoeft van hem maar ik kan en wil niet stil zitten.

Net contact opgenomen met zijn neven om voor hem iets te organiseren voordat de kleine er is.
pi_157222516
Wat een stralende dag is het weer zeg O+. Boswandeling weer achter de rug, klein dutje gedaan en nu is het grut voetballen buiten.

Wat zal ik eens gaan doen. :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_157222539
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 14:23 schreef Kuukske het volgende:
Wat een stralende dag is het weer zeg O+. Boswandeling weer achter de rug, klein dutje gedaan en nu is het grut voetballen buiten.

Wat zal ik eens gaan doen. :').
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)

Relaxen een optie?
pi_157222558
Ja maar daar zijn ook opties in. Gamen, filmpje, gamen. Lezen.
pi_157222567
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 14:25 schreef Kuukske het volgende:
Ja maar daar zijn ook opties in. Gamen, filmpje, gamen. Lezen.
Op de bank neerploffen en datgene wat het dichtst in de buurt ligt pakken? :P
pi_157222593
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 14:02 schreef mignonne het volgende:

[..]

Heb je alweer diepvriestompoezen gekocht? :P Dat was jij toch toen die heel Z&G verslaafd had gekregen aan die dingen :D 10 daagjes nog, spannend joh :*
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 14:02 schreef mignonne het volgende:

[..]

haha, nee?
Zegt me niks.
Bij S heb ik wel de laatste mnd elke dag appeltaart gegeten. :Y)
pi_157222626
En als ik lees over al die begripvolle mannen, ben ik vooralsnog toch alleen maar gewoon jaloers, geloof ik. Ben benieuwd hoe ik me ga redden straks. :X
pi_157222634
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 14:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

[..]

haha, nee?
Zegt me niks.
Bij S heb ik wel de laatste mnd elke dag appeltaart gegeten. :Y)
oh! :D Dan weet ik niet met wie ik in de war ben hahaha :P
Er staat me zoiets bij van een van de zwangerschappen (van mij) dat de diepvriestompoezen van de AH helemaal je van het waren :+ :Y)
pi_157222635
Ik ga de kinderen maar snel leren koken, denk ik :P
pi_157222650
zomg mignonne! :o Op die foto zit ie er wel vrolijk bij maar dat hele lijfje zit ingepakt :o noh. En dan nog niet snappen.. :{ naja. Fijn dat jullie samen in elk geval op één lijn zitten :). Het gebeurt gewoon niet, klaar, punt.

Ik heb bij kraam intake ook genoemd dat ik het liefst een wat ervaren, pittige kv wil, zeker omdat het ons eerste kindje is. Ik heb genoeg in dit topic gelezen dat ik gewoon weet dat dat voor mij belangrijk is, anders laat ik over me heen lopen denk ik.. we zullen zien. Ik beval niet in de meest gunstige periode wss dus kans is groot dat ik verschillende kv krijg, maar ja.

Spannend groofsken, nog even wachten maar ik duim alvast voor een mooie knippert enzo ^O^.
pi_157222699
Appeltaart! Lekker!!

Morgen gaan we weer naar het bos en gaan we daar appeltaart eten bij zon eettentje. Met slagroom. Ik kan me er serieus gek aan eten :@. Ik stond alweer met bakmix in m'n handen maar de bank heeft gewonnen. :+. Met de PS4 :@
pi_157222727
Na een drukke week had ik me verheugd op een dagje rustig thuis. maar ben het nu alweer zat. Dus morgen ook maar eens een bos opzoeken, of drunense duinen ofzo. ^O^
pi_157222733
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 14:28 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ga de kinderen maar snel leren koken, denk ik :P
:*
Het scheelt wel echt onwijs vind ik hoor dat ze wat groter zijn nu. Ik kan gewoon zeggen van maak zelf even een boterhammetje. Ik kan ze nu gewoon voor de tv zetten en zelf nog even gaan liggen als het echt teveel wordt, ze hebben geen volcontinu toezicht meer nodig en begrijpen zelf veel meer. Dat komt met die van jou vast goed tzt :*
Het enige wat me zwaar valt is dat ik me erg bezwaard voel dat ik ze niet altijd de aandacht/energie kan geven die ik wil. Maar zoals ik me nu voel, voel ik me pas sinds een week of 2 hoor, max. Ik duim gewoon dat het voor jou net zo voorspoedig mag verlopen allemaal. En komt je moeder weer over tzt denk je?
pi_157222820
Mijn ouders zijn toevallig die lente 4 of 5 weken in Nl, en mijn moeder gaat als alles goed blijft gaan, haar verblijf verlengen.Ze gaan volgens mij eigenlijk een week voor de uitegrekende datum ongeveer weer terug.

De eerste twee zwangerschappen heb ik me nauwelijks beperkt gevoeld door mijn buik of lijf, dat scheelt. De kindjes zijn inderdaad al behoorlijk zelfredzaam. Dat zal een hoop schelen. En aan wat minder aandacht zullen ze toch moeten wennen, dus dat is dan mooi een goede voorbereiding. :+ En ik ben op dit moment behoorlijk hormonaal, dus wat dat betreft kan het alleen maar beter gaan.
pi_157222838
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 14:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn ouders zijn toevallig die lente 4 of 5 weken in Nl, en mijn moeder gaat als alles goed blijft gaan, haar verblijf verlengen.Ze gaan volgens mij eigenlijk een week voor de uitegrekende datum ongeveer weer terug.

De eerste twee zwangerschappen heb ik me nauwelijks beperkt gevoeld door mijn buik of lijf, dat scheelt. De kindjes zijn inderdaad al behoorlijk zelfredzaam. Dat zal een hoop schelen. En aan wat minder aandacht zullen ze toch moeten wennen, dus dat is dan mooi een goede voorbereiding. :+ En ik ben op dit moment behoorlijk hormonaal, dus wat dat betreft kan het alleen maar beter gaan.
Ghehe nou s iig een goed teken I guess :D
pi_157222841
En je broertje is te cute! O+ Zulke olijke koppies hadden jullie allemaal.
pi_157222905
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 14:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En je broertje is te cute! O+ Zulke olijke koppies hadden jullie allemaal.
K had al wat foto's naar zn vriendin gestuurd. Kom maar door met die neefjes en nichtjes :7 :+
pi_157222926
Draai-orgel. :r :X IEdere.zaterdag.weer.recht.onder.mijn.ramen. :'(

Hopelijk beval ik niet op een zaterdag rond dit tijdstip. Dan laat ik iemand een emmer kokend water naar beneden gooien.

Vriend wordt gewoon vrolijk van dat ding. _O- Niet te geloven.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2015 14:43:23 ]
pi_157222949
zo herkenbaar dat je niet de energie kan geven die je wil aan je kinderen. Dat gevoel tekort te schieten had ik echt heel erg de laatste maanden.

Maar direct na de bevalling al voelde ik me weer top. En nu ook *O* ik heb weer meer geduld, meer energie en ik kan gewoon weer vooruit O+ Ik heb mijn lijf terug.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_157223141
Fijn Estrys O+ .

Ik vind het dus best spannend om nu al zo'n eetlust te voelen en zoveel hormonen te voelen. Misschien wordt het toch wel veel zwaarder nu ik 6 jaar ouder ben zeg maar. Daar kan ik me wel een klein beetje zorgen om maken hoor. Echt lekker voel ik me niet. Nou ja, we zullen zien.
pi_157223163
Energie? Kan je dat eten?
pi_157223176
On a sidenote.. heeft iemand tips voor kleine handige dingetjes (niet te duur) die ik op het Sinterklaaslijstje kan zetten :+? Ik heb al baby/kinder kleerhangertjes (die heb ik zelf al nooit genoeg, laat staan voor beeb :P), setje hydrofieldoeken/luiers/weetikhet (blijkbaar kun je die niet genoeg hebben?), aankleedkussenhoes (altijd handig een extra).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')