quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 13:53 schreef hetzusjevan het volgende:Thnx mignonne en ik wilde uiteraard niet insinueren dat jullie mannen niet begripvol zijn, misschien het verkeerde woord. Maar ik snap wat je bedoelt. Over een baby heen hete drank drinken is inderdaad wel lomp, dat ze dat zelf ook niet inziet :/. Wel fijn dat je zo'n pittige kraam had beide keren trouwens. Je had nu weer om dezelfde gevraagd toch?
Oh zo had ik het ook niet opgevat hoor! Helemaal niet zelfs

maar ik dacht ach laat ik ook wat positiefs over hem melden, hij s best lief verder
Ja de eerste keer had ik een recht voor zn raap kraam. De tweede keer had k een kraam die heel goed aanvoelde wanneer het voor ons genoeg was bijvoorbeeld en die daar dan heel diplomatiek mee om kon gaan. Die laatste komt nu weer. Ze belde me laatst, ze had mn telefoonnummer opgezocht van het kaartje van E. die had ze nog bewaard

ik vind het heel wat dat ze überhaupt nog wist hoe jongste heet haha.
Wel fijn, ik mag haar straks gewoon direct op haar 06 bellen voor assistentie bij de bevalling. Wel zo snel en in ons geval handig.

En mn schoonmoeder heeft met zulke dingen gewoon een beetje een plaat voor dr hoofd ofzo. Die denkt dat alles voor iedereen geldt, behalve voor haar. Want nouja ze is toch een volwassen vrouw? Ze kan heus wel een kopje koffie vasthouden hoor. Ja duh, no shit

beyond the point. Een ongelukje zit gewoon in een klein hoekje en is zo gebeurd en hete thee of koffie is gewoon niet grappig om over je heen te krijgen.
Mijn moeder en vader waren ook altijd heel erg voorzichtig, en toch heeft mn broertje op de een of andere manier een beker hete thee over zich heen gekregen. Een beker hè! Geen hele pot, geen jerrycan, ze hebben hem niet onder de prehistorische quooker gehouden, gewoon één beker... En dan was hij nog een dreumes/grote baby toen. Kan je je voorstellen met je pasgeborene

boh
[ Bericht 6% gewijzigd door mignonne op 31-10-2015 14:33:29 ]