Die van mij weigert en blijft eeuwig zitten denk ik!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 07:41 schreef Kuukske het volgende:
Nou, mignonnes en Sillies van deze wereld. Vers topic ergo verse babies.
Ja nou het valt best mee hoor! Ik voel me echt heel goed en heb heel weinig klachten dus och.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:06 schreef pinquit het volgende:
Wanne pipo![]()
Ik heb met jullie te doenwachten duurt lang!
Ik verschoon nooit een luier op de commodequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:27 schreef Dyre het volgende:
Mignonne
Voor alle dames die nog moeten beginnen aan de babykamer: hang géén plankje boven de commode. Doe het niet! Hoe mooi het er ook uit ziet in de boekjes!
Ooit komt er een moment waarop je baby kan staat en dan wil hij/zij alleen nog maar de hele tijd aan het plankje trekken en er alles vanaf slaan. Een luier verschonen wordt 1 groot gevecht en bedenk maar eens hoe vaak je dat op 1 dag doet
Nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:27 schreef Dyre het volgende:
Mignonne
Voor alle dames die nog moeten beginnen aan de babykamer: hang géén plankje boven de commode. Doe het niet! Hoe mooi het er ook uit ziet in de boekjes!
Ooit komt er een moment waarop je baby kan staat en dan wil hij/zij alleen nog maar de hele tijd aan het plankje trekken en er alles vanaf slaan. Een luier verschonen wordt 1 groot gevecht en bedenk maar eens hoe vaak je dat op 1 dag doet
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja nou het valt best mee hoor! Ik voel me echt heel goed en heb heel weinig klachten dus och.
Maar dat betekent niet dat ik een halve marathon door het park moet gaan lopen achter de meiden aan ofzoZolang ik lekker op mn eigen tempo mag en de meiden dus "gemakkelijk" mag vermaken gaat het goed. Als ik boodschappen moet doen (in mn eentje en rustig aan!) heb k daarna 2 uur lang harde buiken en last van mn bekken. Maar dat stukje krijgt B. niet zo mee geloof ik
![]()
Kortom, hij kan de pot opde dames zitten op de bank naar die stomme hamster te kijken en ik lig in bed en draai me lekker nog es om. Vanmiddag eten we ijs en ik ben benieuwd wat B. kookt vanavond
Die van mij wilde een dagje samen naar de intratuinquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:52 schreef Xanteh het volgende:
Ik heb ooit één keer de commode gebruikt om te verschonen
Volgens mij hebben de meeste mannen niet door hoe zwaar een zwangerschap kan zijn. De mijne wilde dat ik laatst mee ging helpen spullen slepen richting aanhanger. Heb koffie gezet en ben lekker op de bank gaan zitten
Whehehehe plantenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:29 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Die van mij wil een dagje samen naar de intratuin. "Dan hebben we leuke nieuwe planten voor het kraambezoek komt!"
Ik heb gezegd dat ik alleen meega als 'ie me in een rolstoel rondduwt, toen keek 'ie me heel stom aan.
Dat zei ik dus ook alquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:27 schreef pinquit het volgende:
[..]
Whehehehe plantenalsof het kraambezoek daar naar kijkt
Dat jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:27 schreef pinquit het volgende:
[..]
Whehehehe plantenalsof het kraambezoek daar naar kijkt
Wij hebben de bugaboo donkey. Duur, maar rijdt super. Met 1 hand duwen en in de andere hand een ijsje is geen enkel probleem. En je kunt ze voor veel geld weer verkopen als je hem weg doet!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:53 schreef Sicilia het volgende:
Haha jullie mannenDe mijne is wat betreft een beetje overbezorgd juist en houdt mij het liefst zo veel mogelijk thuis op de bank. Wel lief hoor, maar soms wel een beetje overdreven.
Vanmiddag gaan we voor duowagens kijken. Dat gaat een gevecht met mijn hormonen worden, want die willen heel graag een erg dure en vinden de goedkopere varianten veel te gammel en niet goed genoeg voor mijn kleine jongetje. Maar er is no way dat vriend zoveel geld gaat uitgeven aan een kinderwagen. En dat snap ik ook wel eigk, dus dat wordt nog wat straks
Ja die wil ik dus ook super graag, maar vriend vindt hem echt te duur. Zelfs tweedehands... Ik hoop stiekem dat als we ze zo in het echt zien, hij toch ook wel inziet dat die bugaboo een goede investering isquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:46 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Wij hebben de bugaboo donkey. Duur, maar rijdt super. Met 1 hand duwen en in de andere hand een ijsje is geen enkel probleem. En je kunt ze voor veel geld weer verkopen als je hem weg doet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |