abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157218283
3 november: silliegirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85 (jongen)
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan (meisje)
4 januari: Xanteh (jongen)
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack (jongen)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

12 april: Leonietje83

4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
23 mei: Piekie81

5 juni: Kiwisoep
15 juni: Svane
18 juni: kniftyhooker

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_157218287
Nou, mignonnes en Sillies van deze wereld. Vers topic ergo verse babies :7.
pi_157218516
Ohhh daui O+ wat een rijkdom!!

Marcek is mee geweest met de termijn echo, geslachtsbepaling en dinsdag met de 20wk echo. Intake plus 'bevestigecho' niet en andere controles ook niet. Prima zo!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157218552
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 07:41 schreef Kuukske het volgende:
Nou, mignonnes en Sillies van deze wereld. Vers topic ergo verse babies :7.
Die van mij weigert en blijft eeuwig zitten denk ik!

Mijn zusje stuurde me serieus een docu door over een vrouw die 40 jaar (!!!) zwanger was. Van hetzelfde kind, wel te verstaan. :X Baby bleek helemaal versteend. Bizar verhaal.

Echo's: man is mee geweest naar de eerste echo, de termijnecho, de combinatietest en de 29-wekenecho.
Daarna nog groeiecho's gehad, maar toen ben ik alleen gegaan. Ik vond die eerste echo's heel spannend, dus daarom ging man mee. Maar de rest van de controles kon ik prima alleen af!
pi_157218690
Mijne zit nog binnen hoor! Ik mocht niet van B., kwam hem niet handig uit gister :') __! Of ik vandaag wel even dit dat en zus zo kon doen en de meiden niet de hele dag voor de tv wilde hangen. Ja. Is goed. DOEI. *Plopt dvd dr in* zoek het uit :') als jij bijna 40 weken zwanger bent en de hele dag in je eentje 2 kinders mag entertainen heb je recht van spreken. Anders niet.

*gnork*
:)
pi_157218703
Wanne pipo :') :+

Ik heb met jullie te doen :* wachten duurt lang!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_157218753
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 09:06 schreef pinquit het volgende:
Wanne pipo :') :+

Ik heb met jullie te doen :* wachten duurt lang!
Ja nou het valt best mee hoor! Ik voel me echt heel goed en heb heel weinig klachten dus och.
Maar dat betekent niet dat ik een halve marathon door het park moet gaan lopen achter de meiden aan ofzo :') Zolang ik lekker op mn eigen tempo mag en de meiden dus "gemakkelijk" mag vermaken gaat het goed. Als ik boodschappen moet doen (in mn eentje en rustig aan!) heb k daarna 2 uur lang harde buiken en last van mn bekken. Maar dat stukje krijgt B. niet zo mee geloof ik :')

Kortom, hij kan de pot op :P de dames zitten op de bank naar die stomme hamster te kijken en ik lig in bed en draai me lekker nog es om. Vanmiddag eten we ijs en ik ben benieuwd wat B. kookt vanavond ;)
pi_157218821
Mannen :P

Rustig aan meiden :* en gewoon lekker even voor de tv parkeren hoor. Dat komt allemaal wel weer als je bevallen bent.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_157218885
Mignonne :D

Voor alle dames die nog moeten beginnen aan de babykamer: hang géén plankje boven de commode. Doe het niet! Hoe mooi het er ook uit ziet in de boekjes!
Ooit komt er een moment waarop je baby kan staat en dan wil hij/zij alleen nog maar de hele tijd aan het plankje trekken en er alles vanaf slaan. Een luier verschonen wordt 1 groot gevecht en bedenk maar eens hoe vaak je dat op 1 dag doet :')

:P
pi_157218911
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 09:27 schreef Dyre het volgende:

Voor alle dames die nog moeten beginnen aan de babykamer: hang géén plankje boven de commode. Doe het niet! Hoe mooi het er ook uit ziet in de boekjes!
Ooit komt er een moment waarop je baby kan staat en dan wil hij/zij alleen nog maar de hele tijd aan het plankje trekken en er alles vanaf slaan. Een luier verschonen wordt 1 groot gevecht en bedenk maar eens hoe vaak je dat op 1 dag doet :')

Ik verschoon nooit een luier op de commode :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_157218913
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 09:27 schreef Dyre het volgende:

Nooit last van gehad.

Jouw B. lijkt nu wel een beetje op mijn JD Mignonne. Die moest vanmorgen toch echt even die voetbal-Fifa16-demo afronden voor ie iets nuttigs wilde gaan doen. Dat vonden mijn hormonen niet zo leuk :'). Arme jongen. Dat ie verder kon gaan na het afronden van al het nuttige ging er niet zo in.
pi_157218960
Daui, wat een mooie jongetjes!
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 09:45:41 #13
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157219002
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 09:12 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja nou het valt best mee hoor! Ik voel me echt heel goed en heb heel weinig klachten dus och.
Maar dat betekent niet dat ik een halve marathon door het park moet gaan lopen achter de meiden aan ofzo :') Zolang ik lekker op mn eigen tempo mag en de meiden dus "gemakkelijk" mag vermaken gaat het goed. Als ik boodschappen moet doen (in mn eentje en rustig aan!) heb k daarna 2 uur lang harde buiken en last van mn bekken. Maar dat stukje krijgt B. niet zo mee geloof ik :')

Kortom, hij kan de pot op :P de dames zitten op de bank naar die stomme hamster te kijken en ik lig in bed en draai me lekker nog es om. Vanmiddag eten we ijs en ik ben benieuwd wat B. kookt vanavond ;)

Hamtaro? O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157219062
Ik heb ooit één keer de commode gebruikt om te verschonen :D

Volgens mij hebben de meeste mannen niet door hoe zwaar een zwangerschap kan zijn. De mijne wilde dat ik laatst mee ging helpen spullen slepen richting aanhanger. Heb koffie gezet en ben lekker op de bank gaan zitten ;)
pi_157219431
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 09:52 schreef Xanteh het volgende:
Ik heb ooit één keer de commode gebruikt om te verschonen :D

Volgens mij hebben de meeste mannen niet door hoe zwaar een zwangerschap kan zijn. De mijne wilde dat ik laatst mee ging helpen spullen slepen richting aanhanger. Heb koffie gezet en ben lekker op de bank gaan zitten ;)
Die van mij wilde een dagje samen naar de intratuin :') . "Dan hebben we leuke nieuwe planten voor het kraambezoek komt!"
Ik heb gezegd dat ik alleen meega als 'ie me in een rolstoel rondduwt, toen keek 'ie me heel stom aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door silliegirl op 31-10-2015 15:01:15 ]
pi_157219530
Haha jullie mannen :'). Het is natuurlijk ook best moeilijk voor te stellen hoe zwaar het nou écht kan voelen op het eind.

Ik ging gisteren uit eten met vriendinnengroep die ik een paar keer per jaar zie. Bij het afscheid was het "nou, tot de kraamvisite he" :D :'). Zo'n gek idee!
pi_157220041
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:29 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Die van mij wil een dagje samen naar de intratuin :') . "Dan hebben we leuke nieuwe planten voor het kraambezoek komt!"
Ik heb gezegd dat ik alleen meega als 'ie me in een rolstoel rondduwt, toen keek 'ie me heel stom aan.
Whehehehe planten :') alsof het kraambezoek daar naar kijkt
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_157220187
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:27 schreef pinquit het volgende:

[..]

Dat zei ik dus ook al :') . Maar echt, als die vent
van mij wat in zijn hoofd heeft.. 8)7
pi_157220350
Haha jullie mannen :') De mijne is wat betreft een beetje overbezorgd juist en houdt mij het liefst zo veel mogelijk thuis op de bank. Wel lief hoor, maar soms wel een beetje overdreven.
Vanmiddag gaan we voor duowagens kijken. Dat gaat een gevecht met mijn hormonen worden, want die willen heel graag een erg dure en vinden de goedkopere varianten veel te gammel en niet goed genoeg voor mijn kleine jongetje. Maar er is no way dat vriend zoveel geld gaat uitgeven aan een kinderwagen. En dat snap ik ook wel eigk, dus dat wordt nog wat straks :')
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_157220368
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:27 schreef pinquit het volgende:

[..]

Dat ja :D

"is goed schatje, ga jij lekker planten kopen. Ik zit hier op de bank en als je terugkomt zit ik hier hoogstwaarschijnlijk nog steeds. Kusjekroel" :Y)

En jaaa wat Lot ook al zegt, ik denk dat het heel lastig is om voor te stellen hoe het voelt/is die laatste loodjes. Vooral als je je verder ogenschijnlijk prima lijkt te voelen en ook zegt dat je je okay voelt als ernaar gevraagd wordt. Ik krijg het niet aan zn verstand gepeuterd dat ik me prima voel ZOLANG ik de dingen op Jamaicaans tempo doe. Harder achteruit dan vooruit zeg maar en iedere tien minuten een pauze van een kwartier :') :D
pi_157220425
Daui O+ wat een prachtige mannetjes heb je daar zeg! Genieten.

Gisteren verjaardag gevierd, was blij dat iedereen een beetje op tijd naar huis ging want ik was echt al bekaf om 11 uur :@. Gelukkig goed geslapen en vanochtend alweer plantjes in de tuin gepoot met vriend en voor- en achtertuin bladvrij gemaakt. Vriend gelukkig heel geduldig en vond het niet erg dat alles wat langzamer en op mijn tempo moest :P O+.

Ben benieuwd of ie over een paar weken nog zo begripvol is of dat ik 'm tegen die tijd ook in dezelfde categorie als jullie mannen kan scharen :P.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:46:18 #22
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_157221009
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:53 schreef Sicilia het volgende:
Haha jullie mannen :') De mijne is wat betreft een beetje overbezorgd juist en houdt mij het liefst zo veel mogelijk thuis op de bank. Wel lief hoor, maar soms wel een beetje overdreven.
Vanmiddag gaan we voor duowagens kijken. Dat gaat een gevecht met mijn hormonen worden, want die willen heel graag een erg dure en vinden de goedkopere varianten veel te gammel en niet goed genoeg voor mijn kleine jongetje. Maar er is no way dat vriend zoveel geld gaat uitgeven aan een kinderwagen. En dat snap ik ook wel eigk, dus dat wordt nog wat straks :')
Wij hebben de bugaboo donkey. Duur, maar rijdt super. Met 1 hand duwen en in de andere hand een ijsje is geen enkel probleem. En je kunt ze voor veel geld weer verkopen als je hem weg doet!
pi_157221055
Gefeliciteerd nog zusjevan :)

Mijn lief is verder heel begripvol en weet ik het wat hoor. Maar ik moet het hem wel vertellen zeg maar. En soms meer dan eens :+ Maarrrr... ik krijg vanavond aardappelkroketjes en ik ga straks een wrap maken voor mezelf van leftovers van gisteravond :9 foooood!

En ik had gedroomd over mn schoonmoeder ( :') __! ) over hoe ze wéér hete koffie wilde drinken terwijl ze mn verse baby vast had en weigerde terug te geven. Bij de meiden deed ze dat ook en daar werd ik vreselijk boos over :') Gelukkig had ik toen beide keren een pittige kraam die er gewoon wat van zei, maar ik vond dat zó vreselijk lomp. Denk even na?? Drink dan niets of iets kouds (hoewel ik het je ook niet in dank afneem als je je glas water over mn verse kind heen kiepert maar soit.) Dus dat heb ik ook gelijk maar weer even met B. afgestemt dat ik dat écht echt echt niet wil hebben. Hij denkt er hetzelfde over dat scheelt. Maar even de neuzen dezelfde kant op kan geen kwaad :P
pi_157221224
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 12:46 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Wij hebben de bugaboo donkey. Duur, maar rijdt super. Met 1 hand duwen en in de andere hand een ijsje is geen enkel probleem. En je kunt ze voor veel geld weer verkopen als je hem weg doet!
Ja die wil ik dus ook super graag, maar vriend vindt hem echt te duur. Zelfs tweedehands... Ik hoop stiekem dat als we ze zo in het echt zien, hij toch ook wel inziet dat die bugaboo een goede investering is :@ Maar tja..we zijn ook aan het verhuizen en verbouwen dus dat kost ook allemaal al veel..
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_157222060
Thnx mignonne en ik wilde uiteraard niet insinueren dat jullie mannen niet begripvol zijn, misschien het verkeerde woord. Maar ik snap wat je bedoelt. Over een baby heen hete drank drinken is inderdaad wel lomp, dat ze dat zelf ook niet inziet :/. Wel fijn dat je zo'n pittige kraam had beide keren trouwens. Je had nu weer om dezelfde gevraagd toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')