Zeer matig en veel bankroeten in de zorg. Zorgmensen zijn meestal ook helemaal geen ondernemers.quote:Op maandag 2 november 2015 11:53 schreef CRWD het volgende:
Nieuwe op Colin voor degene die het nog niet hebben gezien:
https://www.collincrowdfund.nl/link/lening/X1A5ZgUDp4jS-18669
¤ 245.000 | 8,0% rente | 60 maanden | Investeerders: 149
Ik doe overige mee.
Hehe, nee meestal blijven opa en oma thuis, mijn dochter vindt het wel geweldig. Ze heeft dan ook nu een abonnement voor iets van 60 euro per jaar (staat niet op de tarieflijst van de ballenbak Rotterdam, dus wellicht niet meer mogelijk). Je mag nu eigen eten/drinken meenemen, iets wat bij de Ballenbak ook niet mag. Ik denk dat hier wel wat mensen uit de omgeving problemen mee hebben.quote:
Tot aprilquote:Op maandag 2 november 2015 10:44 schreef Horsemen het volgende:
[..]
227 gve
103 kom
78 ccf
58 agd.
Helemaal goed!
Hoe staat het overigens met de sponsoring van de mailserver? Tot wanneer is dit afgedekt.
Nog een nieuwequote:Op maandag 2 november 2015 12:03 schreef KMW1976 het volgende:
Hallo allen,
Onlangs ben ik begonnen met investeren via crowdfunding. Op dit moment een aantal kleine bedragen in GVE (leningen) en Symbid (aandelen). Bij Collin vis ik vaak achter het net....
Met veel aandacht lees ik jullie opmerkingen en ik merk dat ik daar veel aan heb in de keuzes die ik maak.....
ik wil mij dan ook graag aansluiten bij dit forum...
M.v.g. KMW
Het vorige project van de ondernemer was in 2 dagen vol. Deze lijkt een stuk trager te gaanquote:Op maandag 2 november 2015 10:53 schreef vonragnor het volgende:
Nieuwe bij GVE:
Kinderspeelparadijs De Ballebak Voorne-Putten
Project: 12690 Zakelijk
Leendoel: Onroerend goed / verbouwing
Die vorige Ballebak (# 8774) heb ik destijds ook meegenomen. Dat was op 20 november 2014 dus krap een jaar geleden.quote:Op maandag 2 november 2015 12:32 schreef djh77 het volgende:
[..]
Het vorige project van de ondernemer was in 2 dagen vol. Deze lijkt een stuk trager te gaan
Was dat outdoor speelparadijs in omgeving Den Haag ook niet van hem?quote:Op maandag 2 november 2015 14:07 schreef obligataire het volgende:
[..]
Die vorige Ballebak (# 8774) heb ik destijds ook meegenomen. Dat was op 20 november 2014 dus krap een jaar geleden.
Het zijn ambitieuze mensen en dat is prima, je vraagt je alleen af of ze niet teveel in te korte tijd willen. Je kunt ook te hard groeien.
De Holding staat garant voor de nieuwe lening en dat zorgt daar voor een verwatering van de bestaande zekerheden.
Lees ik trouwens goed dat het Eigen vermogen van de Holding is gedaald van 30% eind vorig jaar naar nu 20 tot 30%. Dat zou kunnen duiden op verlies dit jaar?
Speelparadijs Ballebak Rotterdam Zuid is van hem. Ballebak Rotterdam Ommoord en Aquapretpark Leidschendam is van een andere franchise-ondernemerquote:Op maandag 2 november 2015 14:22 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
Was dat outdoor speelparadijs in omgeving Den Haag ook niet van hem?
Ja dus: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=12092
Maar blijkbaar is dat een ander persoon/bv die erachter zit.
Op maandag 2 november 2015 10:44 schreef Horsemen het volgende:
Uiteraardquote:Op maandag 2 november 2015 15:47 schreef amp25 het volgende:
[..]
227 gve
103 kom
78 ccf
58 agd.
zit je hier ok allemaal in of niet
Ze bedoelt hiermee het aantal mensen die ingeschreven staan op de lijst van de Fok! mailserverquote:Op maandag 2 november 2015 15:56 schreef amp25 het volgende:
[..]
aardig kosten plaatje dan 78 ccf is al 39000 500 euro per stuk zijn die
Het zijn (zoals Horsemen zegt) de aantallen van mensen die op de maillijsten van www.cfmailserver.nl staanquote:Op maandag 2 november 2015 15:56 schreef amp25 het volgende:
[..]
aardig kosten plaatje dan 78 ccf is al 39000 500 euro per stuk zijn die
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |