Inderdaad welkom!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:28 schreef patrick109 het volgende:
He hallo crowdfunders dit is mijn eerste post-:),
Ik ben net een maand lid van dit forum en alle topics een beetje doorgelezen!
Er wordt behoorlijke interessante informatie gedeeld waarmee iedereen een betere beslissing kan maken om ergens te investeren. Dat is een goede samenwerking van de "crowd"
Ik hoop ook een bijdrage te kunnen leveren aan de "crowd"
Voor nu allemaal een fijn weekend!!!!
PS
De schade voor mij vanaf eind 2011 is tot nu toe 1 default(deurwaarder 0,8-0,9 van de looptijd)
5 afbetaalde projecten.
Dat is al een leuk aantal projecten. Die default, is dat er een die hier al in de OP staat?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:05 schreef patrick109 het volgende:
ca 50 gve
2 kom
kleine spaarpot bij twino
diverse loterijen bij bondora:-)
Hetzelfde hier. Ik wil wel meer investeren maar zie weinig langskomen op gve, kom en agd.quote:Op zondag 1 november 2015 15:52 schreef obligataire het volgende:
Ik heb momenteel geen enkel project van GvE open staan om te storten.
Dat is wel eens anders geweest. Er is weinig echt interessants voorbij gekomen afgelopen maand..... Alleen Zinn meen ik.
Ze rekenen vanaf 15-10. Dit is elke maand zoquote:Op maandag 2 november 2015 08:50 schreef darktower het volgende:
Ik hoor dat Zencap/Funding Circle inmiddels 18 dagen achterstand heeft op ALLE betalingen. Wat is er aan de hand?
Nee deze staat er nog niet tussen horsemenquote:Op zondag 1 november 2015 00:34 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Dat is al een leuk aantal projecten. Die default, is dat er een die hier al in de OP staat?
Ik had mijn eerste 3 betalingen binnen moeten hebben!quote:Op maandag 2 november 2015 09:01 schreef djh77 het volgende:
[..]
Ze rekenen vanaf 15-10. Dit is elke maand zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 november 2015 09:40 schreef Murene het volgende:
Update van Gelmo gekregen. Communicatie bij KOM is in mijn ogen toch een stuk beter dan bij GvE.netjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet natuurlijk niet in welke fase van afhandeling dit project zit, maar wil je deze gegevens met ons delen, eventueel via een privé bericht?quote:Op maandag 2 november 2015 09:24 schreef patrick109 het volgende:
[..]
Nee deze staat er nog niet tussen horsemen
quote:Op maandag 2 november 2015 09:40 schreef Murene het volgende:
Update van Gelmo gekregen. Communicatie bij KOM is in mijn ogen toch een stuk beter dan bij GvE.Goede zaak dat ze hierover zo helder communicerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Na alle slechte berichten over het bedroevende cijfermateriaal van de afgelopen periode waren we ook wel aan wat “positief” nieuws toe m.b.t. KoM. Als er nu ook nog een regeling gaat komen dat de investeerders netjes hun centjes gaan krijgen is helemaal iedereen blij.
[ Bericht 1% gewijzigd door Horsemen op 02-11-2015 10:34:52 ]
Helemaal goed!quote:Op maandag 2 november 2015 10:39 schreef µ het volgende:
* Statusupdate subscriptions lijsten *
227 gve
103 kom
78 ccf
58 agd.
Daar kom ik regelmatigquote:Op maandag 2 november 2015 10:53 schreef vonragnor het volgende:
Nieuwe bij GVE:
Kinderspeelparadijs De Ballebak Voorne-Putten
Project: 12690 Zakelijk
Leendoel: Onroerend goed / verbouwing
Classificatie: 4
G-PD percentage: 0,05
Creditsafe score: 23
Inschrijfperiode nog 60 dagen
Kredietbedrag: ¤ 385.000
Geinvesteerd: ¤ 0
Product: Lening
Looptijd: 60 maanden
Rente per jaar: 8,0%
precies. Evt kan/wil ik ook wel wat sponsoren..quote:Op maandag 2 november 2015 10:44 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Helemaal goed!
Hoe staat het overigens met de sponsoring van de mailserver? Tot wanneer is dit afgedekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |