En dan volgens mij je openstaande nominale investeringen per 1 jan 2015.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:41 schreef dyna18 het volgende:
Ik moet voor het jaareinde nog even een voorlopige belastingaanslag indienen (om zo niet tegen heffingsrente aan te lopen). En daarom een vraagje over de crowdfunding projecten.
Hoe dien je daarmee om te gaan op de belastingaanslag?
Opgeven onder box 3?
Gewoon even in de OP kijkenquote:Op donderdag 5 november 2015 17:41 schreef dyna18 het volgende:
Ik moet voor het jaareinde nog even een voorlopige belastingaanslag indienen (om zo niet tegen heffingsrente aan te lopen). En daarom een vraagje over de crowdfunding projecten.
Opgeven onder box 3?
Dat is mooi. Bij mij nog niet aangekomen. KOM heeft een Raborekening, ik gebruik een INGrekening. Scheelt waarschijnlijk ook weer. Is trouwens bij mij ook nog niet verwerkt in het overzicht.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:58 schreef Murene het volgende:
[..]
Ik heb ze ook op mijn rekening. Dus ze houden zich er netjes aan
Nee, dat was er een van Doorgaan.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:54 schreef didi80 het volgende:
Is dit een project via GvE, KoM of andere hier bekende geweest?
http://www.nu.nl/eten-en-(...)orslaand-succes.html
Scheelt waarschijnlijk weer een project in de OP dan.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:59 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Nee, dat was er een van Doorgaan.
1 dagje wachten is misschien wel beter dan hier voorsorteren op problemen denk ik. Ze hadden even problemen maar hebben ook geen enorme lening.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:39 schreef Baklapper het volgende:
Op de wijnhandel na heb ik alle betalingen van KoM binnen. Misschien komt de wijnhandel morgen binnen. Maar als ik kijk hoe de betalingen (nog maar 4) van dat project verlopen en de sparkholder diagram zal het mij niet verbazen als die een keer failliet gaan.
Ik zit niet in project vinovat maar even googlen geeft wel een facebookpagina met recente activiteiten en adres in Bergen op Zoom. Zelfs met eigen Baxbier in het assortiment.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:55 schreef RavigotteSaus het volgende:
google is op die wijnhandel..
volgens mij heeft ie nog altijd geen winkel. hij weet hem in elk geval goed geheim te houden op het internet.
Voor wie scheelt dat administratie? Ik mag toch aannemen dat dat bij KOM allemaal geautomatiseerd is. En mocht je het zelf bijhouden vraag ik het mij ook af. Je moet je tabel toch aanvullen als je in een nieuw project investeert.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:27 schreef komrad het volgende:
KOM heeft een tijdje geleden ook een positievere aanpassing gedaan : fee betaal je 2x per jaar wat betekent gemiddeld 3 maanden na tot stand komen van een project ipv direct na sluiting. Dat scheelt administratie en geeft ook nog eens een iets beter rendement.
Ja.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:41 schreef dyna18 het volgende:
Opgeven onder box 3?
Bij mij ook nog niet aangekomen, wel al overgemaakt volgens het KoM schema. Zal vandaag wel binnenkomen ivm verschillende banken.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:08 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Dat is mooi. Bij mij nog niet aangekomen. KOM heeft een Raborekening, ik gebruik een INGrekening. Scheelt waarschijnlijk ook weer. Is trouwens bij mij ook nog niet verwerkt in het overzicht.
Leuk artikel! Ik denk dat ik me binnenkort ook maar eens hierin ga verdiepen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:05 schreef crowdiefunder het volgende:
Zo, ook nog een mooi verhaal over funding circle: http://www.sprout.nl/arti(...)rd-jaar-wil-uitlenen
Nu eens zien of er nog leuke projecten voorbij komen vandaag
Ik ben NaRegenDeZon niet, maar op Facebook staat: Zuivelstraat 1, Bergen op Zoom.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:14 schreef RavigotteSaus het volgende:
@NaRegenDEZon
Ik weet iemand die polshoogte wil nemen. Heb jij een adres? Op het in de pitch genoemde adres zit een uitzendbureau. Mogelijk op facebook een beter adres.
Het is een schapenfokkerij waar kalveren worden gefokt? Ik dacht dat kalveren jonge koeien waren en dat jonge schapen lammetjes heetten. Nog maar even verder lezen ...quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:24 schreef vonragnor het volgende:
Nieuwe op KOM: https://www.kapitaalopmaat.nl/Verweijen-Veehandel
Dit loopt nog. De investeerders van Boober, waar ik er één van was, hebben zich nog voor het faillisement van Boober verenigd middels de Peer-to-peer Investeerders Vereniging Nederland (PIVN). De PIVN.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:38 schreef dyna18 het volgende:
In het begin van dit topic werd een opmerking over Boober gemaakt.
Hoe is het daar eigenlijk mee afgelopen? Hebben de investeerders nog hun geld terug gekregen of zijn ze alles kwijt geraakt?
quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:28 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Het is een schapenfokkerij waar kalveren worden gefokt? Ik dacht dat kalveren jonge koeien waren en dat jonge schapen lammetjes heetten. Nog maar even verder lezen ...
Gelukkig zien de beesten er op de foto's bij het project normaler uit.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:33 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was een vreselijk experiment met stieren en te kleine schapen maar het is wel gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |