quote:Op woensdag 4 november 2015 19:27 schreef patrick109 het volgende:
[..]Dank! Nog 8 termijnen dan had die de eindstreep gehaald! Jammer dat het mis gaat zo kort voor de finish!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo dat is zeker balen! Als mijn projecten minder dan 10 termijnen moeten begin ik toch wel het gevoel te krijgen dat het project een succes is. Dan valt zo'n bericht toch tegen.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:50 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dank! Nog 8 termijnen dan had die de eindstreep gehaald! Jammer dat het mis gaat zo kort voor de finish!
Waarom ben je überhaupt begonnen bij Lendico? Dat kon je natuurlijk wel een beetje verwachten hè..die projecten slaan over het algemeen nergens op daar.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:22 schreef PvN1 het volgende:
Wat is er aan de hand met Lendico?
Ik heb 8x minimale inleg bij Lendico, 1 project is na 3 maanden volledig terug zonder extra info en 3 projecten zijn "te laat", 1 project na 3 van de 12 maanden en 2 projecten in de eerste maand!!
Geeft mij niet echt een goed gevoel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)
Ik heb het toevallig ook gecontroleerd vandaag. Per 31 oktober was alles wat in oktober binnen moest komen ook binnen, keurig!quote:Op woensdag 4 november 2015 21:04 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Vandaag de administratie van Oktober gedaan. Alles wat binnen moest komen weer keurig binnen. Volgens mij heeft GvE de achterstand ingelopen. Betalingen komen weer op tijd.
quote:Op woensdag 4 november 2015 22:05 schreef opruimertje het volgende:
Zo blij toen met mijn keuze... Ik had toen al gemengde gevoelens...Deze was al een aantal maanden bekend, staat in de OP en in mijn schaduw lijstje. Wel weer zo'n relatief kort project. Volgens mijn info heeft deze 19 van de 24 maanden betaald zodat het verlies voor de investeerder niet groot is. Hopelijk komt er nog wat uit het incasso traject dat volgens mijn info vanaf mei dit jaar loopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad jammer ja. Maar beter dat dan een default halverwege of ergens in het begin.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:50 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Dank! Nog 8 termijnen dan had die de eindstreep gehaald! Jammer dat het mis gaat zo kort voor de finish!
Welkom ! In dit topic pagina 1 aankiezen en vervolgens de spoiler van 'mislukte projecten'.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:04 schreef MB1982 het volgende:
Hi, ben nieuw hier en redelijk nieuw met crowdfunding, lees het forum nu voor een paar dagen en vindt het leerzaam, bedankt.
Vroeg me af waar ik de lijst met defaults in de OP kan vinden?
Zo'n #789, daar schrik ik toch wel een beetje van. Leuk bedrijfje, classificatie 2, laag bedrag van 25K, die zal zo vol gezeten hebben. Als je startende horeca 'sponsort' dan weet je dat je risico loopt, maar als dit soort jongens ook al omvallen dan weet ik het even niet goed meer.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:50 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Jawel, maar dit zal nog wel terug komen lijkt me.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:29 schreef obligataire het volgende:
[..]
Zo'n #789, daar schrik ik toch wel een beetje van. Leuk bedrijfje, classificatie 2, laag bedrag van 25K, die zal zo vol gezeten hebben. Als je startende horeca 'sponsort' dan weet je dat je risico loopt, maar als dit soort jongens ook al omvallen dan weet ik het even niet goed meer.
GVE is ook een goeie hoor dus die zou ik er ook bijhouden.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:21 schreef MB1982 het volgende:
Bedankt!
Heb nu 2 projecten bij GVE en 1 bij FC. Heb het gevoel dat FC iets professioneler is, dus ben van plan me daar meer op te richten.
Morgen is het weer projectvrijdag.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:38 schreef patrick109 het volgende:
Het is rustig vandaag :-)
Geen projecten .....
Dat was het vandaag, maar ze hebben het een beetje geheim gehouden.quote:
Ach ja, bij KOM heeft een dag 24 uur. Vandaar dat ze er de (in mijn ogen: slechte) gewoonte van gemaakt hebben, dat ze pas in de avond de bedragen overmaken.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:38 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Dat was het vandaag, maar ze hebben het een beetje geheim gehouden.
Als je de pdf met transacties opent staat er in elk geval 5-11
Ik heb ze ook op mijn rekening. Dus ze houden zich er netjes aanquote:Op donderdag 5 november 2015 17:11 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Ach ja, bij KOM heeft een dag 24 uur. Vandaar dat ze er de (in mijn ogen: slechte) gewoonte van gemaakt hebben, dat ze pas in de avond de bedragen overmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |