Telegraaf heeft die zonnebrildame omcirkeld. Als je googelt op die naam zie je haar foto ook.quote:

Ik ben het gewoon volledig met je eens :-)quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:02 schreef Geralt het volgende:
Weer zo een wereldverbeteraartypje zeker. Paar maandjes zieke hongernegertjes helpen en alles en zich ondertussen laten uitwonen door Oemfoefoe, want hey als je dan toch 3 maanden in zo een gaar aidsland zit dan kan je een verzetje wel gebruiken natuurlijk.
Zo zie je maar, het is niet allemaal pais en vree in dat soort landen.
RIP aan de nabestaanden.

Ze heeft 806 FB vrienden, das natuurlijk een mooie basis voor een stichting.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:54 schreef superniger het volgende:
Hoe blank/knap is ze?
Als ze erg mooi is gaan er natuurlijk meer mensen naar haar opzoek.

En nu maar uit wraak mooie leren tasjes kopen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze heeft 806 FB vrienden, das natuurlijk een mooie basis voor een stichting.

Gelukkig hebben we de gefilterde Instagram foto's nog.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:02 schreef Geralt het volgende:
Weer zo een wereldverbeteraartypje zeker. Paar maandjes zieke hongernegertjes helpen en alles en zich ondertussen laten uitwonen door Oemfoefoe, want hey als je dan toch 3 maanden in zo een gaar aidsland zit dan kan je een verzetje wel gebruiken natuurlijk.
Zo zie je maar, het is niet allemaal pais en vree in dat soort landen.
RIP aan de nabestaanden.

Verzuurde figuren, de tering. Ik mag hopen dat je de 70 al gepasseerd bent, anders heb je nog een kutleven te gaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de gefilterde Instagram foto's nog.

tijd voor een pilletje?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Verzuurde figuren, de tering. Ik mag hopen dat je de 70 al gepasseerd bent, anders heb je nog een kutleven te gaan.

Zij ziet er van de vier het meest wulps uit. Hoewel ik die middelste knapper vind.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Telegraaf heeft die zonnebrildame omcirkeld. Als je googelt op die naam zie je haar foto ook.

Ja, een krokodil werd geil van haar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Zij ziet er van de vier het meest wulps uit. Hoewel ik die middelste knapper vind.
Maar dat wulpse zou een rol gespeeld kunnen hebben.

Heb je ook cijfers die dit ondersteunen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Verzuurde figuren, de tering. Ik mag hopen dat je de 70 al gepasseerd bent, anders heb je nog een kutleven te gaan.

Ze zijn jaloers.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]

Sorryquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, een krokodil werd geil van haar.
man man man
Begint al aardig op die debielentopics van die meiden in Panama te lijken.

Volgens de berichten wilde ze even bellen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:19 schreef RapaNui het volgende:
Om je om half 7 - 7 uur 's avonds af te zonderen in de rimboe is niet slim. Daar is het te donker voor.
Ik begrijp niet wat haar bezielde. Hoe lang was ze al in Oeganda? Zou ze zich misschien hebben afgezonderd, zodat ze rustig naar de wc kon gaan?
http://www.timeanddate.com/astronomy/uganda/kampala

Huh geen krokodil meer?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Zij ziet er van de vier het meest wulps uit. Hoewel ik die middelste knapper vind.
Maar dat wulpse zou een rol gespeeld kunnen hebben.

Ze is 21 he, waarschijnlijk wilde ze een berichtje sturen dat ze door een dier gepakt werd of er een selfie van maken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens de berichten wilde ze even bellen.
Maar die telefoon is ook weg, wat dan weer raar is. Als je door een dier gepakt wordt, laat je dat ding op een gegeven moment ook los.

Op dit moment zijn alle opties nog open. De krokodil is slechts een van de mogelijkheden. Een uit de hand gelopen vrijage is een andere verklaring.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
man man man

O, dat wist ik niet, van dat bellen. Weet je nog waar dat staat, dat ze wilde bellen? Is daar GSM-bereik? Had ze een sat-phone?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens de berichten wilde ze even bellen.
Maar die telefoon is ook weg, wat dan weer raar is. Als je door een dier gepakt wordt, laat je dat ding op een gegeven moment ook los.

Voor wilde speculaties is dit topic niet bedoeld.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Op dit moment zijn alle opties nog open. De krokodil is slechts een van de mogelijkheden. Een uit de hand gelopen vrijage is een andere verklaring.

Aliens?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Op dit moment zijn alle opties nog open. De krokodil is slechts een van de mogelijkheden. Een uit de hand gelopen vrijage is een andere verklaring.

Wat wil je dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor wilde speculaties is dit topic niet bedoeld.

Feiten.quote:

Nou, zou wild zijn mijn speculaties (nog) niet, hoor!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor wilde speculaties is dit topic niet bedoeld.

Voor speculaties is dit topic niet bedoeld.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:28 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Nou, zou wild zijn mijn speculaties (nog) niet, hoor!

Of orgaanhandel?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Giftige slangen en spinnen al genoemd?

Zelfde users ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
man man man

quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:26 schreef RapaNui het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet, van dat bellen. Weet je nog waar dat staat, dat ze wilde bellen? Is daar GSM-bereik? Had ze een sat-phone?
http://forum-fok.digidip.(...)m.fok.nl%2Fforum%2F4quote:Ms Sofia Isabella Federika is said to have told friends that she was going for a short call only to wander from the Students Education Centre to the bank of the River Nile.

Dat kun je er voor de zekerheid maar beter bij zetten. Opent ook een grote markt op terrein van de liefde / mannen / plezier.quote:

quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze is 21 he, waarschijnlijk wilde ze een berichtje sturen dat ze door een dier gepakt werd of er een selfie van maken.

En is er nog nieuws?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor speculaties is dit topic niet bedoeld.
Snap je het nu?

Gelukkig zijn er ook nog normale mensen die gewoon hetzelfde denken erover als ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon volledig met je eens :-)

Ik vind het een behoorlijke aanname dat daar inderdaad het plegen van een telefoontje bedoeld wordt...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
http://forum-fok.digidip.(...)m.fok.nl%2Fforum%2F4

Ik weet niet of dit al is gepost:quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
http://forum-fok.digidip.(...)m.fok.nl%2Fforum%2F4

Nee, dat was hier nog niet gepost.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:07 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit al is gepost:
The motive of her actions has not yet been established, although her friends, who are medical students, revealed that she has been having a mental problem," Muhangi says
http://allafrica.com/stories/201510291601.html

Dat stukje tekst had ik al gepost.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:10 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nee, dat was hier nog niet gepost.
Een mentaal probleem kan bijvoorbeeld worden veroorzaakt door onenigheid met een minnaar.

Deze link suggereert dat de mentale problemen al een tijdje bestonden:quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:13 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat stukje tekst had ik al gepost.
Die mentale problemen kunnen misschien ook komen door wat ze daar tijdens haar stage moet aanzien en meemaken.
Misschien was haar moeder daarom ook langsgekomen.
quote:Isabella's friends, also medical students, told UWA officials that she has been having bouts of mental illness.

Ja hoe is het eigenlijk met hun?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Denk aan de zaak van de twee Nederlandse meisjes in Panama vorig jaar. Toen kwam er ook een heel circus op gang.

Die zijn op een gegeven moment officieel dood verklaard, hoewel wetenschappelijk bewijs daarvoor in één geval ontbrak.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:19 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ja hoe is het eigenlijk met hun?

"Bouts of mental illness" gaat wel een stukje verder dan mentale probleempjes hebben imho.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Deze link suggereert dat de mentale problemen al een tijdje bestonden:
http://apanews.net/news/fr/article.php?id=837479
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |