SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Horkehquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toepasselijke sig: D'r in, d'r uit, d'r in, d'r uit, d'r in, d'r uit
Lol.quote:
quote:
"Look at dat ass"quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"The party can also be in the back"
voetbal?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Nog steeds posts over de Klassieker op fb
hehehequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet lang geprobeerd, had niet zo'n zin. Van de week een keer opnieuw doen#lui
Comic of tv-serie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehehe
gisteravond nog snel even new suicide squad gedownload
is ook wel hard
Ah, dacht even dat de tv serie uit was.quote:
son of batman en robin vs batman?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, dacht even dat de tv serie uit was.![]()
Ik ga eerst deze comics lezen die ik nu heb en moet nog wat animation films zien, zoals de laatste 2 van Batman.
Damien is zo vies overpowered, Batman is al overpowered maar Damien slaat helemaal nergens op. Maar die heb ik beide gezien, ik bedoel: Batman.Unlimited.Animal.Instincts.2015 en Batman.Unlimited.Monster.Mayhem.2015quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
son of batman en robin vs batman?
robin vs batman is was wel de betere van de 2
oh monster mayhem heb ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Damien is zo vies overpowered, Batman is al overpowered maar Damien slaat helemaal nergens op. Maar die heb ik beide gezien, ik bedoel: Batman.Unlimited.Animal.Instincts.2015 en Batman.Unlimited.Monster.Mayhem.2015
Maar het blijft een sterveling..quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:41 schreef wietparkiet het volgende:
Maar Damien is wel vies overpowered ja
maar vind dat ook niet zo heel gek als hij geboren is in de league of assassins
zou wel saai zijn als hij op zou geven als zijn armen verneukt zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar het blijft een sterveling..
Als je beide armen verneukt worden door samoerai zwaarden plus je vecht tegen de beste assassin in de wereld dan moet je niet kunnen winnen, zeker niet als je wat.. 13 bent?
Maar las ergens dat hij in de comics bioengineered is om alles in top conditie te hebben.. maarja dan nogdat is net zoals Batman altijd van die monsters van 3x zijn gewicht aankan
Opgeven niet, maar winnen op een andere manier had ik wat leuker/realistischer gevonden. (Ja het is allemaal fictie maar toch)quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou wel saai zijn als hij op zou geven als zijn armen verneukt zijn
"ja okee time-out ik kap" vervolgens komt de aftiteling
mwqh vond het een prima film verderquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Opgeven niet, maar winnen op een andere manier had ik wat leuker/realistischer gevonden. (Ja het is allemaal fictie maar toch)
Goku is bijvoorbeeld enorm sterk maar kon ook niet altijd in zijn eentje zijn tegenstanders verslaan.
idcquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:56 schreef Geo4kant het volgende:
Het is wachten tot iemand ons voor nerds uitscheldt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:02 schreef wietparkiet het volgende:
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's somethingquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ecologie 1, organische chemie, en wiskunde 1 niet gehaald
Ecologie 2 wel tho
Oh Godquote:
450 toch.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoeveel browniepoints heeft geo
maandagavond achter centraal ;squote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wnr samen keertje stoned worden
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet ik cker ook veel contanten meenemen :s
ja man wanneerquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wnr samen keertje stoned worden
sry wpgodquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar trap ik niet meer in hoor
Dat kloptquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mag je nog niet eens naar binnen
wp is toch 15quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:25 schreef Kauai het volgende:
[..]
Over een jaar
Vorige week pas 17 geworden
ripquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:25 schreef Kauai het volgende:
[..]
Over een jaar
Vorige week pas 17 geworden
jaquote:
Iedereen die het doet gaat sowieso doodquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:34 schreef Monopoly het volgende:
Drugs is voor losers en iedereen die ht doet moet dood.
Dit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:34 schreef Monopoly het volgende:
Drugs is voor losers en iedereen die ht doet moet dood.
Loserquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:57 schreef wietparkiet het volgende:
iedereen mag zelf weten of drugs voor losers is
Hij is zelf minderjarig in zijn brein.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:15 schreef Trollscience het volgende:
amoeba heeft seks met minderjarige meisjes
Ik heb wel eens een 15 jarige gesekst ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:15 schreef Trollscience het volgende:
amoeba heeft seks met minderjarige meisjes
shit pedos sayquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hij is zelf minderjarig in zijn brein.
Toen je zelf ook 15 was?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een 15 jarige gesekst ja.
hoeveel ghb raad je daarvoor aan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een 15 jarige gesekst ja.
17.quote:
2 gram. Die bitches doen lastig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoeveel ghb raad je daarvoor aan?
quote:
ohquote:Op zondag 1 november 2015 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blijkbaar hield Anne wel van vingeren, maar dat hebben ze uit haar dagboek gehaald.
Watquote:Op zondag 1 november 2015 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blijkbaar hield Anne wel van vingeren, maar dat hebben ze uit haar dagboek gehaald.
Dat kan ik jaquote:
Stop.quote:
Hoi Zwabberquote:
Heel knap van jequote:
Maar waarom.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Zijn soort van verhuisd naar NWS SC denk ik?
Geen ideequote:
WEJO.quote:
okequote:
Oke?quote:
Cool.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik drink koffie. Ga zometeen naar Den Helder rijden vanuit Eindhoven.
Ik ga zo naar school om te lerenquote:Op woensdag 4 november 2015 10:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik drink koffie. Ga zometeen naar Den Helder rijden vanuit Eindhoven.
Ik sta nu ook achter het station. Waar sta jij?quote:
FOK!ken tijdens werkquote:
Ik heb vrijdag tentamen, fmlquote:Op woensdag 4 november 2015 10:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga zo naar school om te leren
Perron 3quote:Op woensdag 4 november 2015 10:37 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik sta nu ook achter het station. Waar sta jij?
Momenteel zijn de pieten en ik drug bezig een aantal 'vluchtelingen' die ons schip zijn geënterd, van boord te verwijderen.quote:
De cadeaus zijn nog wel aan boord?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:11 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Momenteel zijn de pieten en ik drug bezig een aantal 'vluchtelingen' die ons schip zijn geënterd, van boord te verwijderen.
We lopen dus wat vertraging op.
quote:Op woensdag 4 november 2015 15:11 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Momenteel zijn de pieten en ik drug bezig een aantal 'vluchtelingen' die ons schip zijn geënterd, van boord te verwijderen.
We lopen dus wat vertraging op.
Je opblaaspop is helaas gehavend de strijd uitgekomen. Een van de vluchtelingen had 'm te pakken gekregen, maar Aikidopiet heeft 'm een lesje geleerd.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
De cadeaus zijn nog wel aan boord?
Aikidopietquote:Op woensdag 4 november 2015 15:26 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je opblaaspop is helaas gehavend de strijd uitgekomen. Een van de vluchtelingen had 'm te pakken gekregen, maar Aikidopiet heeft 'm een lesje geleerd.
quote:
ik ben verdomme geen fruity loops programma jaquote:Op woensdag 4 november 2015 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh wat, omdat ik een keer geen PSV wil kijken met je, ben ik meteen kut?
Maar je houdt wel van FL beatsquote:Op woensdag 4 november 2015 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik ben verdomme geen fruity loops programma ja
Jij ookquote:
Inmiddels weer gevangen, maartwitter:RoffaPanda twitterde op zondag 15-11-2015 om 11:06:44aight @RotterdamZoo here's my list of demands
reageer retweet
http://zinvloed.nl/2015/1(...)de-panda-roffapanda/twitter:RoffaPanda twitterde op zondag 15-11-2015 om 21:54:32Dit is het enige echte verhaal achter de losgeslagen rode panda. #roffapanda
reageer retweet
Gezellie! Zit je in een pub?quote:Op maandag 16 november 2015 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
Moemoe in de nacht! Groeten uit Edinburgh.
Aber naturlich! Ierse pub hier, altijd gezellig!quote:
Good! Have a blast!quote:Op maandag 16 november 2015 01:11 schreef Dagoduck het volgende:
Aber naturlich! Ierse pub hier, altijd gezellig!
Jaja Fosters, beetje lastig uploaden via mobielquote:Op maandag 16 november 2015 01:20 schreef moemoe het volgende:
Drink je wel goed bier? Pics van je bier.
quote:Op maandag 16 november 2015 01:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaja Fosters, beetje lastig uploaden via mobiel
Zekers, later nog wat Duits gesproken met Duitsers.quote:
Hij is weer afgestoftquote:
Rare schepsels, die vrouwenquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:12 schreef Dagoduck het volgende:
Whahaha, gaat zo'n vrouw hier helemaal flippen omdat d'r handbagage in het ruim moet
"Heb ik godverdomme een kleine koffer mag ik hem alsnog niet mee"
Ik zit dan in Nieuw-Zeeland. Kerst in de zomerquote:Op donderdag 19 november 2015 23:20 schreef moemoe het volgende:
ONZ / [Sinterkerstennieuw] Surprise aanmeldtopic!
Doen jullie ook mee?
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit dan in Nieuw-Zeeland. Kerst in de zomer
NZ is niet de hele wereldquote:Op donderdag 19 november 2015 23:59 schreef moemoe het volgende:
[..].
Ben je bezig met een wereldreis ofzo?
Weekendje weg afgelopen vrijdag-dinsdagquote:Op vrijdag 20 november 2015 00:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, maar je bent nu ook op reis toch.
Lekker genieten hoorquote:Op vrijdag 20 november 2015 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weekendje weg afgelopen vrijdag-dinsdag
quote:
Slaap jij wel?quote:
ik dacht altijd dat moemoe overdag sliepquote:
Ik kan nu ook wel slapenquote:Op vrijdag 20 november 2015 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat moemoe overdag sliep
Moemoekequote:
hoe vroeg begin jij met werken?quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kan nu ook wel slapenAlweer bijna klaar met wrrken
Half 6quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moemoeke
[..]
hoe vroeg begin jij met werken?
wat voor werk?quote:
In een winkelquote:
zo vroeg?quote:
ze verkoopt zichzelfquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo vroeg?
voor vracht dan zeker?
gewoon ripquote:Op maandag 30 november 2015 00:17 schreef Dalando het volgende:
wat de teringfuck is er met deze plek gebeurd
quote:
Halve topic jankt dat het dood is en daardoor wordt het natuurlijk niet in ene levendquote:Op maandag 30 november 2015 00:17 schreef Dalando het volgende:
wat de teringfuck is er met deze plek gebeurd
SPOILER: Foto's! :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Moira op 30-11-2015 10:50:31 ]Fuck the EBU.
wat een wijsheidquote:Op maandag 30 november 2015 10:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Halve topic jankt dat het dood is en daardoor wordt het natuurlijk niet in ene levenden anders is men incrowd bezig of bezig met pic/link dump. De meeste mensen hier zijn dus goed in hoe verneuk je een topic. Ach zijn ze tenminste ergens goed in naast hun autisme.
Ik zag het in het PEC topicquote:Op maandag 30 november 2015 10:34 schreef Moira. het volgende:
Zal ik dan maar eens met een opbeurdende deur in huis komen vallen?
MONO EN IK ZIJN VERLOOFD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewelquote:Op maandag 30 november 2015 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zag het in het PEC topic
Gefeliciteerd![]()
wel jammer dat het stadion niet vol zat met publiekquote:
Wilde hij expres nietquote:Op maandag 30 november 2015 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel jammer dat het stadion niet vol zat met publiek
quote:Op maandag 30 november 2015 10:34 schreef Moira. het volgende:
Zal ik dan maar eens met een opbeurende deur in huis komen vallen?
![]()
![]()
![]()
W0000H00000 FEESTSPOILER: Foto's! :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik stel voor dat we dit topic omdopen in de BIER-SC, gewoon, als nieuwe impuls.quote:
quote:Op maandag 30 november 2015 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we dit topic omdopen in de BIER-SC, gewoon, als nieuwe impuls.
Daar kunnen we baas Klojo120 wel weer voor inhurenquote:Op maandag 30 november 2015 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet wel iemand een nieuwe jingle maken.
https://soundcloud.com/klojo120/onz-sc-jingle
Zo leuk en lief en aaaaaaaquote:Op maandag 30 november 2015 11:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wilde hij expres nietGewoon met alleen onze vrienden en familie
Die man van het stadion (die overigens gewoon zoiets had van "ah joh ik ben die avond toch vrij ik gooi de boel wel ff voor je open, btw Bram wil ook graag komen"![]()
) zei wel dat wij de enige waren die dat tot nu toe daar had gedaan. Mensen hebben het wel eens gevraagd maar die wilden het dan tijdens de wedstrijd doen, en dat was dan organisatorisch niet haalbaar. Dus zo kon het wel
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Foto's! :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
![]()
![]()
![]()
AwwSPOILER: Foto's! :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
zal me een bruiloft worden danquote:Op maandag 30 november 2015 13:31 schreef Moira. het volgende:
Dankjulliewel skatjesONZbazen sowieso invited hahaha
Ditquote:Op maandag 30 november 2015 13:53 schreef Snowbells het volgende:
Verwacht nu wel echt een uitnodiging hoor
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!! Wat ontzettend schattig en leuk!!SPOILER: Foto's! :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aldus diegene die hier verder nooit echt meer post.quote:Op maandag 30 november 2015 10:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Halve topic jankt dat het dood is en daardoor wordt het natuurlijk niet in ene levenden anders is men incrowd bezig of bezig met pic/link dump. De meeste mensen hier zijn dus goed in hoe verneuk je een topic. Ach zijn ze tenminste ergens goed in naast hun autisme.
Nogmaals feli beidequote:Op maandag 30 november 2015 13:31 schreef Moira. het volgende:
Dankjulliewel skatjesONZbazen sowieso invited hahaha
hoi FLquote:
Hoi Flippieequote:Op maandag 30 november 2015 14:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!! Wat ontzettend schattig en leuk!!
Hoi Gianniquote:
Hoi Snowbellsquote:Op maandag 30 november 2015 13:53 schreef Snowbells het volgende:
Verwacht nu wel echt een uitnodiging hoor
iew.quote:Op maandag 30 november 2015 17:40 schreef FL_Freak het volgende:
Dat klinkt als iets wat je zegt wanneer je naar de WC gaat. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 november 2015 17:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Goeie!!
ik hoop echt dat ik lang bij dit bedrijf kan gaan werken.
![]()
![]()
![]()
RomantischSPOILER: Foto's! :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |