quote:Op maandag 30 november 2015 10:34 schreef Moira. het volgende:
Zal ik dan maar eens met een opbeurende deur in huis komen vallen?
MONO EN IK ZIJN VERLOOFD![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Foto's! :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
![]()
![]()
![]()
AwwSPOILER: Foto's! :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
zal me een bruiloft worden danquote:Op maandag 30 november 2015 13:31 schreef Moira. het volgende:
Dankjulliewel skatjesONZbazen sowieso invited hahaha
Ditquote:Op maandag 30 november 2015 13:53 schreef Snowbells het volgende:
Verwacht nu wel echt een uitnodiging hoor
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!! Wat ontzettend schattig en leuk!!SPOILER: Foto's! :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aldus diegene die hier verder nooit echt meer post.quote:Op maandag 30 november 2015 10:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Halve topic jankt dat het dood is en daardoor wordt het natuurlijk niet in ene levenden anders is men incrowd bezig of bezig met pic/link dump. De meeste mensen hier zijn dus goed in hoe verneuk je een topic. Ach zijn ze tenminste ergens goed in naast hun autisme.
Nogmaals feli beidequote:Op maandag 30 november 2015 13:31 schreef Moira. het volgende:
Dankjulliewel skatjesONZbazen sowieso invited hahaha
hoi FLquote:
Hoi Flippieequote:Op maandag 30 november 2015 14:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!! Wat ontzettend schattig en leuk!!
Hoi Gianniquote:
Hoi Snowbellsquote:Op maandag 30 november 2015 13:53 schreef Snowbells het volgende:
Verwacht nu wel echt een uitnodiging hoor
iew.quote:Op maandag 30 november 2015 17:40 schreef FL_Freak het volgende:
Dat klinkt als iets wat je zegt wanneer je naar de WC gaat. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 november 2015 17:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Goeie!!
ik hoop echt dat ik lang bij dit bedrijf kan gaan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |