Het klinkt misschien gek, maar negatieve gevoelens gecombineerd met negatieve gedachten lijkt een verslavende werking te hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je WIL je gekwetst voelen, want dat is het makkelijkste. Lekker het slachtoffer spelen, want dat is de weg van de minste weerstand.
Is ook zo. Geeft even een soort voldoening.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:17 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Het klinkt misschien gek, maar negatieve gevoelens gecombineerd met negatieve gedachten lijkt een verslavende werking te hebben.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:17 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Het klinkt misschien gek, maar negatieve gevoelens gecombineerd met negatieve gedachten lijkt een verslavende werking te hebben.
Het is MAKKELIJKER om negatief te denken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is ook zo. Geeft even een soort voldoening.
meer een soort verdoving, neergaande spiraal van doemdenken, sommige vinden dat prima, zwelgen in eigen onwillendheidquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het bevestigt de eigen negatieve gedachten, en dat is veel gemakkelijker dan ertegen vechten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of aseksueel zijn .quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:07 schreef Dven het volgende:
Laten we het er op houden dat mensen die op die leeftijd nog maagd zijn het gewoon aan zichzelf te danken hebben en misschien gewoon niet geschikt zijn voor het spelletje.
Kan gebeuren.
Welke handicap?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dude, ik was zelf in die situatie, onzettend zelfbewust van de handicap die ik heb, die iedereen ziet, want je kunt er niet naast kijken, en daardoor schuchter, keek veel naar beneden, etc.
Die handicap is er nog, want die zal nooit weg gaan. Maar mijn attitude is totaal anders geworden. Resultaat? Vanaf mijn 19e heb ik over vrouwelijke aandacht/relaties niks te klagen gehad.
Maar het kost wel moeite. En doorzettingsvermogen.
Vind ik ook prima. mensen mogen dat zelf wetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:00 schreef Re het volgende:
[..]
meer een soort verdoving, neergaande spiraal van doemdenken, sommige vinden dat prima, zwelgen in eigen onwillendheid
De koude maanden komen er weer aan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:15 schreef Cockwhale het volgende:
In R&P lijkt de laatste tijd echt een 'Invasion of the Virgins' gaande.
Niks doen en afwachten dan maar he. Succes is misschien niet altijd een keuze, je kan de odds iig wel vergroten ja. 'Aan je zelf werken', is natuurlijk een advies wat heel breed is, maar sporten is zeker geen slecht advies. Goed voor testosteron en zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:03 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Hmmmm... autisten in deze reeks zijn ziek en eng. Interessante conclusie. Iedere maagd is een autist, wil je die ook nog even maken? Het dedain waarmee je spreekt over de minder gefortuneerden spreekt boekdelen. Succes is immers altijd een keuze.
Nee, na drie delen lees ik nog weinig bruikbare tips voor CRW (en anderen) anders dan werk aan jezelf en doe je best! Goedbedoeld, en ik ga uit van ieders goede intenties, maar realiseer je wel dat je van een hele andere plek komt. Zelfs diegenen die roepen dat ze vroeger 'net zo kansloos" waren.
Er is een aantal keer gevraagd om concrete voorbeelden van hun aanpak / benadering. Komt niets uit, het enige is meer gemekker dat alles al een keer gedaan is, geen dooddoeners nodig blablabla.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:19 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Niks doen en afwachten dan maar he. Succes is misschien niet altijd een keuze, je kan de odds iig wel vergroten ja. 'Aan je zelf werken', is natuurlijk een advies wat heel breed is, maar sporten is zeker geen slecht advies. Goed voor testosteron en zelfvertrouwen.
En derhalve dus niet geschikt zijn voor het spelquote:
Mezelf weer drie maanden warmfappenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:49 schreef BeeGees het volgende:
[..]
De koude maanden komen er weer aan.
De handicap die ik heb. Vergelijk het met hoe Lucille Werner loopt, alleen dan aan 1 been, en het is ook niet helemaal hoe Lucille loopt, maar dat is wel het makkelijkste voor je om een idee te krijgen zonder dat ik een hele lap tekst moet schrijven.quote:
Ah, oke. Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De handicap die ik heb. Vergelijk het met hoe Lucille Werner loopt, alleen dan aan 1 been, en het is ook niet helemaal hoe Lucille loopt, maar dat is wel het makkelijkste voor je om een idee te krijgen zonder dat ik een hele lap tekst moet schrijven.
Nou, je zegt het treffend. Kan gebeuren *haalt schouders op*, en dóór met het leven. Dat moet je instelling zijn. Niet huilen "boehoehoe ik ben 20 cm korter dan het gemiddelde", wat ik hier voorbij zie komen.quote:
Zeker, maar je gaat mij zeggen dat je je handicap tof vindt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, je zegt het treffend. Kan gebeuren *haalt schouders op*, en dóór met het leven. Dat moet je instelling zijn. Niet huilen "boehoehoe ik ben 20 cm korter dan het gemiddelde", wat ik hier voorbij zie komen.
Nee, dat ga ik ook niet zeggen. Kijk, had ik de keuze gehad, dan had ik er niet voor gekozen natuurlijk, dat is logisch, maar ik had de keuze niet, ik kreeg het gegeven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:56 schreef klassiek_1 het volgende:
[..]
Zeker, maar je gaat mij zeggen dat je je handicap tof vindt.
True, maar niet iedereen heeft die mentaliteit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik ook niet zeggen. Kijk, had ik de keuze gehad, dan had ik er niet voor gekozen natuurlijk, dat is logisch, maar ik had de keuze niet, ik kreeg het gegeven.
Dan kan ik mezelf wel heel zielig gaan lopen vinden, en roepen dat vrouwen me om die reden niet willen, en die vrouwen zullen er vast zijn hoor, maar wat ik al eerder zei, ik heb, vanaf het moment dat ik de situatie echt volledig geaccepteerd heb, geen klagen over vrouwelijke aandacht.
Die had ik ook niet. Jaren geleden. Als ik die mentaliteit nog steeds had gehad nu, dan zat ik nu w.s. in dezelfde situatie als veel lui die hier reageren.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:06 schreef klassiek_1 het volgende:
[..]
True, maar niet iedereen heeft die mentaliteit.
Je weet niet alles van de mensen die hier reageren, misschien dat er wel hele verhalen achter zitten. Jij bent ook weer zo dat je oude onzekere mentaliteit terug te brengen, hoor. Iedereen is te maken en te breken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die had ik ook niet. Jaren geleden. Als ik die mentaliteit nog steeds had gehad nu, dan zat ik nu w.s. in dezelfde situatie als veel lui die hier reageren.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:12 schreef klassiek_1 het volgende:
[..]
Je weet niet alles van de mensen die hier reageren, misschien dat er wel hele verhalen achter zitten. Jij bent ook weer zo dat je oude onzekere mentaliteit terug te brengen, hoor. Iedereen is te maken en te breken.
Laten we een beetje compassie tonen voor elkaar.
Denk je dat? Ik denk dat namelijk nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:12 schreef klassiek_1 het volgende:
[..]
Je weet niet alles van de mensen die hier reageren, misschien dat er wel hele verhalen achter zitten. Jij bent ook weer zo dat je oude onzekere mentaliteit terug te brengen, hoor. Iedereen is te maken en te breken.
Laten we een beetje compassie tonen voor elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |