abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157209077
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:09 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Vooral in een jeugdherberg. Ontzettend leuke jongens die met mee wilde spelen, terwijl de vrpuwen zo'n blik hadden van: try harder, loser. Aanrader voor homo's. :D
Maar dan zit het probleem dus in uiterlijk, want als je gitaar speelt en vrouwen blijven op afstand, heb je nog geen woord met ze gewisseld. Draag je vlotte kleding, zie je er verzorgd uit, hoe is je houding? Echt afstotelijk is bijna niemand met een beetje moeite. Met een open houding kan ik me nauwelijks voorstellen dat het echt enkel mannen zou aantrekken, maar het is jouw ervaring dus die wil ik niet bagatelliseren.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:17:12 #127
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_157209083
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:15 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Mijn hele punt is nu juist, en dat proberen al die andere zelfmedelijdende negatieve kut autisten ook al duidelijk te maken: we hebben, alles al gehoord, gezien, gelezen en uitgeprobeerd. We zijn al zo kritisch en streng voor onszelf. Ons hele leven lang. We zitten niet op betweters te wachten.
de arrogantie :D je hebt alles al gehoord en gezien en geprobeerd? Je overschat jezelf nogal, en ik zit er ook niet op te wachten dat jij mij een betweter noemt, terwijl ik zelf in de positie was waar jij in zit (zij het jaren geleden).
Breitling - Instruments for Professionals
pi_157209086
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:15 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Mijn hele punt is nu juist, en dat proberen al die andere zelfmedelijdende negatieve kut autisten ook al duidelijk te maken: we hebben, alles al gehoord, gezien, gelezen en uitgeprobeerd. We zijn al zo kritisch en streng voor onszelf. Ons hele leven lang. We zitten niet op betweters te wachten.
Wat dan wel? Medelijden?

*rilt

Als iets me vervelend lijkt om te krijgen...
pi_157209402
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat dan wel? Medelijden?

*rilt

Als iets me vervelend lijkt om te krijgen...
Begrip. Erkenning. Voorstellingsvermogen. Je kunt de uitzichtloze situatie erkennen, ervaringen uitwisselen en gevoelens delen zonder met bijdehante, voor de hand liggende adviezen te komen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

de arrogantie :D je hebt alles al gehoord en gezien en geprobeerd? Je overschat jezelf nogal, en ik zit er ook niet op te wachten dat jij mij een betweter noemt, terwijl ik zelf in de positie was waar jij in zit (zij het jaren geleden).
Niet ieder verhaal loopt goed af. Je bent zelf arrogant om te denken dat andere moeten kunnen wat jij kan. Als het geen toeval is, tenminste, want als ik morgen besprongen wordt door mijn buurmeisje, ga ik Deezertje, Red-Pill en Sturmic ook niet vertellen dat ze net als ik gitaar moeten spelen, positief moeten blijven en eens zelfverzekerd hoi moeten zeggen. Dan houd ik gewoon mijn mond dicht en wens ik ze het beste, want ik weet niets van het leven en jij ook niet,. Je hebt je kaarten, je speelt ze en hoopt voor het beste. Sommige mensen verliezen dan , iedere dag opnieuw.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:39:48 #130
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157209438
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Susan Boyle. Alleen dan met 47 jaar destijds.
Nope, ook zij heeft een relatie gehad.
pi_157209490
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:36 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Begrip. Erkenning. Voorstellingsvermogen. Je kunt de uitzichtloze situatie erkennen, ervaringen uitwisselen en gevoelens delen zonder met bijdehante, voor de hand liggende adviezen te komen.
Strawberry heeft al zelf verteld dat ze in dezelfde situatie zat als jij en dat ze zich eruit heeft gewerkt. Dat jij er nu super arrogant over gaat doen...
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:44:28 #132
16180 crew  CoolGuy
pi_157209509
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:36 schreef Drieklank het volgende:

[..]

[..]

Niet ieder verhaal loopt goed af. Je bent zelf arrogant om te denken dat andere moeten kunnen wat jij kan. Als het geen toeval is, tenminste, want als ik morgen besprongen wordt door mijn buurmeisje, ga ik Deezertje, Red-Pill en Sturmic ook niet vertellen dat ze net als ik gitaar moeten spelen, positief moeten blijven en eens zelfverzekerd hoi moeten zeggen. Dan houd ik gewoon mijn mond dicht en wens ik ze het beste, want ik weet niets van het leven en jij ook niet,. Je hebt je kaarten, je speelt ze en hoopt voor het beste. Sommige mensen verliezen dan , iedere dag opnieuw.
Als je elke dag hetzelfde doet maar je verwacht wel een ander resultaat ben je niet goed bij je hoofd. Maar inderdaad, misschien is er onder andere voor jou geen hoop. Jij wil alleen maar horen dat je zielig bent, het liefst van zoveel mogelijk mensen. Elke dag opnieuw.

Mensen gaan daar voor rennen want die hebben zin in plezier, geen jankbal die elke dag opnieuw hetzelfde jankverhaal ophangt. Dus misschien moet je dan een paar treurneuzen vinden die zijn zoals jij, zodat jullie elkaar elke dag in een kring gesprek kunnen vertellen hoe zielig jullie zijn, want dan hoeven jullie het ook niet meer te proberen, dus wat is je probleem dan nog. Opgelost toch?

Of is het stiekem toch niet zo en wil jij wel dat je situatie anders wordt, maar heb je geen zin daar werkelijk moeite voor te doen?
  Moderator vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:45:51 #133
16180 crew  CoolGuy
pi_157209540
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:43 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Strawberry heeft al zelf verteld dat ze in dezelfde situatie zat als jij en dat ze zich eruit heeft gewerkt. Dat jij er nu super arrogant over gaat doen...
Dude, ik was zelf in die situatie, onzettend zelfbewust van de handicap die ik heb, die iedereen ziet, want je kunt er niet naast kijken, en daardoor schuchter, keek veel naar beneden, etc.

Die handicap is er nog, want die zal nooit weg gaan. Maar mijn attitude is totaal anders geworden. Resultaat? Vanaf mijn 19e heb ik over vrouwelijke aandacht/relaties niks te klagen gehad.

Maar het kost wel moeite. En doorzettingsvermogen.
pi_157209542
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:43 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Niet exact, want ik was jonger, maar ik herken het gevoel.
pi_157209547
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 18:47 schreef Drieklank het volgende:

Als ik maandag later op mijn werk kom, denken mijn collega's weer dat ik nog even seks heb gehad met mijn weekendscharrel. Dat deden zij ook op mijn leeftijd. En ik zal weer bevestigend weer grijnzen, omdat ik mijn eenzaamheid niet kan delen.

a) Omdat je er niet over vertelt.
b) Omdat je geen vrienden hebt.
pi_157209553
Lig half te creperen ben zoveel kwijtgeraakt en nog lukt het mij, stelletje lamballen. Echt dikke trieste shit.
pi_157209588
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:46 schreef Yummie-Yum het volgende:
Lig half te creperen ben zoveel kwijtgeraakt en nog lukt het mij, stelletje lamballen. Echt dikke trieste shit.
Inb4 'maar jij bent een vrouw'.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:49:16 #138
16180 crew  CoolGuy
pi_157209616
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:46 schreef Yummie-Yum het volgende:
Inb4 ja maar jij weet niet waar je over praat want ik heb alles al gezien gehoord geprobeerd en gedaan.
pi_157209629
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Inb4 'maar jij bent een vrouw'.
Een man met een buikje kalend, en chronisch zwaar ziek. En een verleden waar iedereen eng van word. En ja met wat moeite lukt het mij wel...
pi_157209637
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Inb4 ja maar jij weet niet waar je over praat want ik heb alles al gezien gehoord geprobeerd en gedaan.
Heb ook alle gezien, maar sta wel open voor input zolang men een beetje goed ermee over de brug komt.
pi_157209641
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je elke dag hetzelfde doet maar je verwacht wel een ander resultaat ben je niet goed bij je hoofd. Maar inderdaad, misschien is er onder andere voor jou geen hoop. Jij wil alleen maar horen dat je zielig bent, het liefst van zoveel mogelijk mensen. Elke dag opnieuw.

Dat zijn jouw woorden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Of is het stiekem toch niet zo en wil jij wel dat je situatie anders wordt, maar heb je geen zin daar werkelijk moeite voor te doen?
Of je legt je er bij neer dat het niet voor je is weggelegd en deelt je terugkerende gevoelens van eenzaamheid met lotgenoten.
pi_157209663
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:50 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden.

[..]

Of je legt je er bij neer dat het niet voor je is weggelegd en deelt je terugkerende gevoelens van eenzaamheid met lotgenoten.
Stop met dat aanstellen! Zet je PC uit en ga naar buiten! De kroeg in zorg dat je er netjes uit ziet en wees een beetje beleefd.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:53:14 #143
16180 crew  CoolGuy
pi_157209688
quote:

[..]

Dat zijn jouw woorden.

[..]

Ja, alleen heb jij je daar niet bij neergelegd, want als dat wel zo was dan had je je er niet zo over opgewonden. Dan had je naar je collega's toe geen verhaaltje opgehangen over wie je geneukt had, dan was je gewoon ervoor uitgekomen en klaar, that's life, zo is het nou eenmaal.

Maar dat denk je niet, want je hebt je er alles behalve bij neergelegd.
pi_157209708
quote:

prima
pi_157209776
Dat gaat ook werken en dat zie je overal van die groepjes welke elkaar aanpraten over hoe God zielig ze wel niet zijn. Dat werkt niet...
pi_157209926
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet exact, want ik was jonger, maar ik herken het gevoel.
Ik herken ook dat gevoel wel. Volgens mij hebben best veel mensen dat gevoel ergens in hun leven en dat verdwijnt niet zodra je liefde (of affectie) vindt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_157209963
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:52 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Stop met dat aanstellen! Zet je PC uit en ga naar buiten! De kroeg in zorg dat je er netjes uit ziet en wees een beetje beleefd.
*Loopt naar kroeg*. Ik kijk om me heen, iedereen is druk bezig met elkaar. Ik bestel thee, want buikpijn met medicijnen gaan niet samen met bier en cola. Verontwaardigd handelt de leuke barmeid mijn bestelling af. Tien minuten sip ik mijn thee om moed te verzamelen de eenzaam lijkende meneer naast me aan te spreken.Superchad komt naast me staan: hey heb jij geen vrienden ofzo? In de verte zie ik zijn vriendengroep grijnzend naar me kijken. Nee, so what? Zeg ik stoer. Zo, jij bent stoer hoor, zegt Superchad en begint me verder uit te dagen. Ben je homo ofzo? Zijn vrienden beginnen te lachen. Nee.

Als Superchad klaar is met zijn gepest, probeer ik toch nog een praatje te maken. Na vijf minuten small talk valt het gesprek stil.

Wat een kutavond, gelukkig geen grappen over mijn thee. Ik ga naar huis en voel me dagenlang rot om het gepest en sociale falen.

True story. Daarom ga ik niet meer uit.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:11:22 #148
16180 crew  CoolGuy
pi_157210057
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 20:06 schreef Drieklank het volgende:

[..]

*Loopt naar kroeg*. Ik kijk om me heen, iedereen is druk bezig met elkaar. Ik bestel thee, want buikpijn met medicijnen gaan niet samen met bier en cola. Verontwaardigd handelt de leuke barmeid mijn bestelling af. Tien minuten sip ik mijn thee om moed te verzamelen de eenzaam lijkende meneer naast me aan te spreken.Superchad komt naast me staan: hey heb jij geen vrienden ofzo? In de verte zie ik zijn vriendengroep grijnzend naar me kijken. Nee, so what? Zeg ik stoer. Zo, jij bent stoer hoor, zegt Superchad en begint me verder uit te dagen. Ben je homo ofzo? Zijn vrienden beginnen te lachen. Nee.

Als Superchad klaar is met zijn gepest, probeer ik toch nog een praatje te maken. Na vijf minuten small talk valt het gesprek stil.

Wat een kutavond, gelukkig geen grappen over mijn thee. Ik ga naar huis en voel me dagenlang rot om het gepest en sociale falen.

Boe-fucking-hoe. Dus je hebt een ervaring, en geeft er de brui aan. Je bent een pussy, omdat je -en dit is het erge- er voor kiest om dat te zijn. Weg van de minste weerstand. Lekker thuis zitten want daar is het veilig, hoef je ook niks meer te proberen en kun je ook niet gekwetst worden.

En dat terwijl je volgens mij best een prima kerel bent. Maar je vind zelfmedelijden geweldig. Vrouwen hebben daar geen zin in, als ze ook kunnen kiezen uit 20 andere gasten die wel allemaal normaal doen.
pi_157210178
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 15:13 schreef Sturmic het volgende:

[..]

En is dat dan een oorzaak of een symptoom?

het sociale aansluiting missen kan een symptoom zijn (van psychosociale stoornissen bijvoorbeeld, ik ga er nu even vanuit dat dat speelt, gezien de verhalen die zo erg afwijken van wat de meeste (neurotypische) mensen ervaren, verbeter me wanneer dit niet zo is) en dat is dan vaak de oorzaak van de andere problemen.

Ben me er ook van bewust dat 'ga naar buiten, zoek vrienden' makkelijk gezegd is, maar dat als je met dit soort problemen/blokkades zit dit zeer moeilijk in de praktijk te brengen is, zeker als je er al heel lang mee loopt. Ik zou ook zelf niet tegen iemand in een dergelijke situatie zeggen dat ie zich niet moet aanstellen.
pi_157210308
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:57 schreef Yummie-Yum het volgende:
Dat gaat ook werken en dat zie je overal van die groepjes welke elkaar aanpraten over hoe God zielig ze wel niet zijn. Dat werkt niet...
Daar hoeven ze toch niemand mee lastig te vallen. Zolang t geen Elliot Rodgers worden is het allemaal best.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 20:06 schreef Drieklank het volgende:

begrijpelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')