SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb fiiiijn getraind! Fitheid lijkt deze dagen echt een beetje met de willekeur van de dag te gaan, en vandaag was het goed! 400tjes en 1000tjes gedaan, waarvan de laatste drie 400tjes op spikes. Het gekke is dat ik op mijn normale schoenen wel last had van mijn bil/lies en op de spikes 0,0. De trainer zag ook duidelijk dat ik daar beter op liep. Helaas moet ik er nog steeds rustig op opbouwen..
400tjes gingen tussen de 1.29 en 1.36 en 1000tjes allebei rond de 4.21. Voelt nog wel wat omwennig om weer relatief wat meer snelheid te trainen
Ik ben trouwens op zoek naar een broek voor over mijn tight, voor naar wedstrijden en trainingen en zo. Een soort trainingsbroek van hele lichte stof maar wel warm, liefst met een rits aan de zijkant of wijde pijpen zodat hij over je schoenen aan en uit kan. Heeft iemand een gouden tip?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En nog in 2:05 ook. Het leven is wat dat betreft niet zo vanzelfsprekend, maar het leeft tegelijkertijd wel ontspannender als we dat niet al te vaak beseffen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:58 schreef GotC het volgende:
Ik ook. Half jaar geleden een HM lopen en nu..
![]()
@cee, balen van die klachten. Als het in je (aanvullende) verzekering zit, zou ik meteen afspraak maken met een fysio, misschien is er een trucje tegen de klachten (was bij mij gelukkig wel zo).![]()
12 uur werken, 10x400M bij de AV, Ik ben gesloopt. Ik mocht ze vandaag op 1.25 lopen. Als ik dat nou gewoon een hele marathon doe, zit ik ruim onder de 3 uur.![]()
Ik had mijn armsleeves en handschoenen wel thuis mogen laten. Het was vandaag 20 graden en ook de komende dagen blijft het zacht met 17 graden en regelmatig zon op zondag.![]()
Morgen loop ik niet. En zaterdag ook niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:09 schreef steffelonio het volgende:
@Murmeli, de maand is nog niet voorbij he?Maar mooi maandtotaal!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb zoiets: http://all4running.nl/har(...)dames-13282-060.html Maar dan moeten de ritsen aan de zijkant wel groot genoeg zijn voor je schoenen (ik heb een relatief kleine maat hardloopschoenen, dus past het meestal wel). Een paar hardloopgenootjes hebben een broek met ritsen langs de hele zijkant, maar ik weet niet waar je die kunt vinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb fiiiijn getraind! Fitheid lijkt deze dagen echt een beetje met de willekeur van de dag te gaan, en vandaag was het goed! 400tjes en 1000tjes gedaan, waarvan de laatste drie 400tjes op spikes. Het gekke is dat ik op mijn normale schoenen wel last had van mijn bil/lies en op de spikes 0,0. De trainer zag ook duidelijk dat ik daar beter op liep. Helaas moet ik er nog steeds rustig op opbouwen..
400tjes gingen tussen de 1.29 en 1.36 en 1000tjes allebei rond de 4.21. Voelt nog wel wat omwennig om weer relatief wat meer snelheid te trainen
Ik ben trouwens op zoek naar een broek voor over mijn tight, voor naar wedstrijden en trainingen en zo. Een soort trainingsbroek van hele lichte stof maar wel warm, liefst met een rits aan de zijkant of wijde pijpen zodat hij over je schoenen aan en uit kan. Heeft iemand een gouden tip?
Ik ben een weekje ziek geweest, en bij gebrek aan eetlust aan de groene smoothies begonnen om toch iets meer dan kippensoep naar binnen te krijgen. Nu nog steeds elke ochtend aan de spinazie-banaan-sinaasappel-amandelmelk-smoothie, en naast dat ik me nu enorm hipster voel, bevalt het eigenlijk wel prima. Makkelijke manier om wat gezonds naar binnen te slurpen (als het aan mij zou liggen zat er bijna nooit groente door m'n avondeten). En ik ben toch maar aan de buikspieroefeningen, braaf, bijna elke ochtend op m'n matje. Als je met lopen duidelijk merkt dat je buikspieren meh zijn, gaat er toch iets mis
![]()
![]()
Nee mijn wedstrijdschoenen waar ik gisteren op liep hebben ook geen demping of dikke zolen of iets. Het ligt eraan dat ik meer grip heb met de spikes en dus minder met mijn enkels draai of zo.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Regenbroek?Zou het misschien aan het drop verschil kunnen liggen?
En een regenbroek heb ik wel maar ik hoef niet 3kg zweet lichter aan te komen bij een training
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ah, die ziet er al best fijn uit! Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 06:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb zoiets: http://all4running.nl/har(...)dames-13282-060.html Maar dan moeten de ritsen aan de zijkant wel groot genoeg zijn voor je schoenen (ik heb een relatief kleine maat hardloopschoenen, dus past het meestal wel). Een paar hardloopgenootjes hebben een broek met ritsen langs de hele zijkant, maar ik weet niet waar je die kunt vinden.
Ik ben een weekje ziek geweest, en bij gebrek aan eetlust aan de groene smoothies begonnen om toch iets meer dan kippensoep naar binnen te krijgen. Nu nog steeds elke ochtend aan de spinazie-banaan-sinaasappel-amandelmelk-smoothie, en naast dat ik me nu enorm hipster voel, bevalt het eigenlijk wel prima. Makkelijke manier om wat gezonds naar binnen te slurpen (als het aan mij zou liggen zat er bijna nooit groente door m'n avondeten). En ik ben toch maar aan de buikspieroefeningen, braaf, bijna elke ochtend op m'n matje. Als je met lopen duidelijk merkt dat je buikspieren meh zijn, gaat er toch iets mis
Goed bezig met de groene smoothies! Ik had vanochtend bloemkool-banaanpap als ontbijt naar aanleiding van het feit dat instagram-hipsters zeiden dat het zo lekker was, maar die zijn toch echt beter in zichzelf voor de gek houden dan ik denk ik.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
TT![]()
Dank je GotC, elke dag lees ik de email van haar zus nog een keer en denk ik even aan haar!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Het is het minste wat we kunnen doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
TT![]()
Dank je GotC, elke dag denk ik wel even aan haar!
Groene smoothies, bah! Btw, iemand interesse in een zgan juicer van Philips?![]()
![]()
Je proeft niks van de spinaziequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is het minste wat we kunnen doen
Groene smoothies, bah! Btw, iemand interesse in een zgan juicer van Philips?een smoothie met wortel, peer en gember was wat minder geslaagd. En niet groen.
![]()
Bloemkool met banaan. Apart. Het klinkt een beetje als haring met slagroom.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had vanochtend bloemkool-banaanpap als ontbijt naar aanleiding van het feit dat instagram-hipsters zeiden dat het zo lekker was, maar die zijn toch echt beter in zichzelf voor de gek houden dan ik denk ik.![]()
Vroeger aten ze 's ochtends boterhammen met pindakaas.
Vroeger liepen ze harder dan nu.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Pff, hoesten, snotteren, zoon die ook hoest en daardoor gezellig elke nacht even komt buurten, zenuwen van zwangere vriendin die op springen staat.
Maar verder wel zin in de LVML hoor![]()
![]()
![]()
![]()
99% Van alle hypes is dan ook een uitgedacht marketingconcept. We trappen er bijna allemaal in.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:45 schreef mosselmossel het volgende:
Vroeger aten ze 's ochtends boterhammen met pindakaas.
Vroeger liepen ze harder dan nu.![]()
Bloemkool heeft niet echt een sterke smaak, dus als je dat pureert met banaan heb je gewoon een aangedikt bananenprutje. Echt vies was het ook niet hoor, maar ik houd het toch liever bij mijn kwarkje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Bloemkool met banaan. Apart. Het klinkt een beetje als haring met slagroom.
Ach, anders had ik de bloemkool die over was misschien weggegooid dus
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat wil je er voor hebben?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is het minste wat we kunnen doen
Groene smoothies, bah! Btw, iemand interesse in een zgan juicer van Philips?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik snap ook niet waar zulke hipsters de tijd vandaan halen, maar misschien ben ik wel vergeten hoe het leven was voordat ik kinderen had.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah, die ziet er al best fijn uit! Bedankt voor de tip.
Goed bezig met de groene smoothies! Ik had vanochtend bloemkool-banaanpap als ontbijt naar aanleiding van het feit dat instagram-hipsters zeiden dat het zo lekker was, maar die zijn toch echt beter in zichzelf voor de gek houden dan ik denk ik.
Woensdag en vandaag sla ik het hardlopen over in de hoop dat de pees in mijn bil rustiger wordt en ik hoop dat het pijntje onder mijn voet weg trekt. Maar voorlopig lijkt het niet te helpen, maar nóg langer niet lopen ga ik écht niet trekken. Ongelooflijk dat ik zoveel jaren zonder hardlopen gedaan heb.Life is what you make it.![]()
Net mijn laatste loopje van deze maand gedaan, dat brengt het totaal op 85 km. Ietsje meer als vorige maand.![]()
Hmm dat vind ik nooit echt een argument, gekookte bloemkool en een banaantje met de staafmixer pureren kost mij minder tijd dan een boterham ontdooien en er pindakaas op smerenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:11 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar zulke hipsters de tijd vandaan halen, maar misschien ben ik wel vergeten hoe het leven was voordat ik kinderen had.
Woensdag en vandaag sla ik het hardlopen over in de hoop dat de pees in mijn bil rustiger wordt en ik hoop dat het pijntje onder mijn voet weg trekt. Maar voorlopig lijkt het niet te helpen, maar nóg langer niet lopen ga ik écht niet trekken. Ongelooflijk dat ik zoveel jaren zonder hardlopen gedaan heb.
Dan smeer jij heel traag en ben je niet zo efficiënt met je tijd.
Ik ben overigens wel een staafmixerfan.![]()
![]()
Juist wel, 's avonds wanneer ik de pannen van het avondeten aan het opruimen ben heb ik die bloemkool even gepureerd. Misschien 30 seconden werk en ik was sowieso al bezig met die pannen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:29 schreef wyccie het volgende:
Dan smeer jij heel traag en ben je niet zo efficiënt met je tijd.
Ik ben overigens wel een staafmixerfan.![]()
Maar goed, nutteloze discussieIedereen heeft wel 1 of 2 minuten meer over om een fantasierijk ontbijt te maken, ook mensen met kinderen lijkt me. Maar als je meer zin hebt in een boterham met pindakaas, vooral doen!
Ja maar dit is een staafmixer en het stuk wat vies wordt kan in de afwasmachine.
Goed. Verder met de belangrijke zaken van het levenWie gaat er nog lopen vandaag?
Vandaag niet, morgen een leuk trailtje
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik was niet vooruit te branden vandaag, alles piepte en kraakte. Knieën, scheenbenen, rechterheup, ugh.Wat betreft hardlopen is oktober afgelopen voor mij, 120 kilometer op de teller.
![]()
Deze maand 97km (meeste runs zonder warming up)
Dit verdeeld over 15 runs, van 15x200m, 6x1000m en duurloopjes van circa 10km.![]()
Ik kom deze maand net over de 210 denk ik. Waarvan bijna een kwart gelopen op één dag
1/5? Of heb je veel ingelopen voor je marathon?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kom deze maand net over de 210 denk ik. Waarvan bijna een kwart gelopen op één dagSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nouja, met inlopen erbij was het toch richting de 45km. 11/50equote:
Wat is er met Liesje?
En deze maand over de 100 km
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
LIF / [Hardlopen] #1062 - Op standje schijndood de marathon voorbijquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:43 schreef MaleDuck het volgende:
Wat is er met Liesje?
En deze maand over de 100 kmIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Whahaha!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja, met inlopen erbij was het toch richting de 45km. 11/50eSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
He bah, dat had ik niet gelezen...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
LIF / [Hardlopen] #1062 - Op standje schijndood de marathon voorbij
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Die heb ik al a priori meegerekendquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:54 schreef GotC het volgende:
Zijn jullie al klaar voor deze maand? Er is nog een dag!
Ik ben al sinds zaterdag klaar. Bijna 95 km.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:54 schreef GotC het volgende:
Zijn jullie al klaar voor deze maand? Er is nog een dag!![]()
lang leve de techniek zeg maar.
Gisteren de deur uit gegaan om een stukje te lopen. Zoals gewoonlijk beslis ik een beetje op het moment wat voor het rondje het moet worden en wat ik ga doen. Bidon gevuld met water, telefoon in het zakje van de bidon en de deur uit. Even wandelen naar de vaste startplaats. Hrm vind hij, bluetooth verbinding met klokje en de gps en we kunnen vertrekken.
Eerst even een km rustig inlopen en dan maar wat wat km's op ongeveer Marathontempo. Al redelijk stond ikeben stil omdat ik wat in het weiland zag. Het eerste Blok van 3km ging voor mijn gevoel redelijk moeizaam. Kilometertje rustiger aan wat dan weer sneller ging dan verwacht en dan maar kilometertjes om en om doen. Dat was wat prettiger was al een plan aan het maken voor de rest van de training. Oke tot ongeveer daar hiermee doorgaan is ongeveer nog 2 keer een snelle km. Even een mooi stukje offroad natuurschoon meepikken en dan rustig cruisend op huis aan.
Loop tijdens een snelle km achter een kasteel langs waar ik altijd aan de andere kant langsloop en opeens valt mij op dat mijn vakje waar mijntelefoon in zou moeten zitten leeg was. Fuck. Even in mijn geheugen na gaan of ik hem wel bij mij had endat moest ja zijn aangezien ik in het begin bluetooth verbinding had. 10 km afgaan zoeken is vrij zinloos. Een mogelijke plek zou kunnen zijn waar ik in het begin even had stilgestaan. Maar dat is een km of 5 minimaal.
In hetzelfde tempo waarin de snelle tempo's gelopen werden die ongeveer 5 km gelopen in de hoop mijn telefoon ergens te vinden. Wat was dat zwaar zeg, stress en een op dat moment redelijk gevoelsmatig hoogtempo. Laatste stuk naar de vermoedelijke plek gaan wandelen in de hoop dat mijn telefoon ergens ligt en bluetooth contact maakt mijn klokje. Op de plek aangekomen niks te zien, terwijl een witte iphone toch wel zou moeten opvallen zou je zeggen in het gras. Ook geen bluetooth. Oke of hij is gevondendoor iemand of hij ligt totaal ergens anders.
Laatste stukje naar huis gelopen. Ipad gepakt en vind mij iphone gepakt. Geweldig stukje techniek. En hij heeft verbinding en blijkt dus wel op de bewuste plek op blijkbaar 0,8 km van mijn huis ergens in de berm te liggen. Vivosmart erbij gepakt en weer terug naar de bewuste plek. Niks te zien. Klokje geeft aan bluetooth contact te hebben, vivosmart vind hem ook. Nu zit er een functie op de vivosmart dat je je telefoon kan laten traceren en geluid kan afspelen. Telefoon stond alleen op mute. Maar via een simpel balkjes systeem kan je zien of je dichterbij komt of juist verderweg.
Een witte telefoon hoe moeilijk kan het zijn in het korte gras met wat bladeren op hooguit twee vierkante meter. Logica proberen te gebruiken en jawel hoor gevonden in net nog de laatste lange plukken gras tegen de boom aan, met het beeldscherm omhoog. Scheelt een hoop gezeur. Oorzaak van de moeizame snelle km's is nu ook gevonden in een verkoudheid.![]()
Als ik morgen én zondag ga lopen val ik uit elkaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:54 schreef GotC het volgende:
Zijn jullie al klaar voor deze maand? Er is nog een dag!En ik ben al bang dat m'n 7HL in gevaar komt.
![]()
![]()
Ga morgen ook niet meer lopen. Andere werkzaamheden. Mijn maandtotaal is 138km, met 12 keer lopen. Wat minder vaak gelopen, maar toch redelijk veel kms. Tevreden.![]()
TWC, de volgende keer niet meer zo wild met je armen zwaaien. Wat een geluk dat je de telefoon hebt kunnen vinden. Wel gaaf om dat op die manier te doen.![]()
![]()
Ikeben? Autocorrect?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Al redelijk stond ikeben stil omdat ik wat in het weiland zag.
Toen is die telefoon ongemerkt uit het hoesje geglibberd?
Mooi verhaal, TheWhiteMacGyver!![]()
ik even, moet daar staanquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:52 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ikeben? Autocorrect?
Mooi verhaal, TheWhiteMacGyver!
Wat een horrorverhaal
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wauw echt geluk TWC!
Gister zei ik nog dat het wel meeviel met de enkel. De enkel dacht daar vanochtend toch anders over. Kan er niet goed/normaal op lopen.. Naja goed het zal vast wel mee vallen en maandag kan ik vast gewoon weer hardlopen![]()
Mijn maandtotaal is 50.4 km. Hoogste maandtotaal van het jaar.
![]()
Zou best kunnen autocorrect. Ook druk ik op de een of andere manier de spatiebalk niet in, ik vermoed eronder. Ritsje stond iets open en had blijkbaar hem iets op de kop gehouden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:52 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ikeben? Autocorrect?
Mooi verhaal, TheWhiteMacGyver!![]()
TWC en het mysterie van de witte Iphone
Ik ben weer lekker thuis. 's Nachts vliegen was niet optimaal, dus vanavond maar even een beetje brak bankhangen ipv alweer duurlopenOok ikzelf ben nog niet optimaal (lees: snothoofd). Als ik me enigszins acceptabel voel zondag loop ik overigens wel de LVML 5 km. Zin in
![]()
![]()
Waarom ben je daar bang voor?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:10 schreef BK. het volgende:
[..]
Als ik morgen én zondag ga lopen val ik uit elkaar.En ik ben al bang dat m'n 7HL in gevaar komt.
![]()
![]()
Mijn loopgroep gaat morgen een heerlijke 17km lopen (12 voor degenen die een wat kortere ronde willen), maar ik mag blij zijn als het me lukt om een klein rondje onverhard door de bossen te lopen. Scheenbeen blijft pijn doen bij vlagen en zeurt door van enkel naar knieholte. Ik kan wel doen alsof ik niks voel maar dat maakt het er niet beter op. 7HL wordt een no-go.![]()
Als er hier iemand toevallig een startnummer wil overnemen, laat het me weten!![]()
Dat is balen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:03 schreef Cee het volgende:
Mijn loopgroep gaat morgen een heerlijke 17km lopen (12 voor degenen die een wat kortere ronde willen), maar ik mag blij zijn als het me lukt om een klein rondje onverhard door de bossen te lopen. Scheenbeen blijft pijn doen bij vlagen en zeurt door van enkel naar knieholte. Ik kan wel doen alsof ik niks voel maar dat maakt het er niet beter op. 7HL wordt een no-go.![]()
Als er hier iemand toevallig een startnummer wil overnemen, graag.![]()
Die 7HL loopt niet weg. Zorg maar dat je eerst pijnvrij kunt lopen.
Het is alsof de blessures hier gratis weggegeven worden.![]()
![]()
Omdat ik deze week pijn in mijn knieën en scheenbenen had tijdens het lopen. Ik lees hier de laatste dagen dat die klacht op overbelasting kan wijzen, dus dan zou ik rust moeten nemen. Morgen een loop van 11 kilometer, ik ben benieuwd hoe het voelt.quote:
Edit: Het zou ook kunnen dat mijn lichaam nog niet hersteld is na de 10km van afgelopen zondag.![]()
Ik heb een vervelend spiertje in mijn kuit, misschien toch van het lopen op spikes donderdag. Maar het zit heel lokaal dus ik probeer het weg te krijgen met een tennisbal. Wil eigenlijk zo even naar de Runnersworld om evt schoenen te kopen, en vanmiddag bostraining..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat is wel vervelend ja, wijst idd op overbelastingquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 08:40 schreef BK. het volgende:
[..]
Omdat ik deze week pijn in mijn knieën en scheenbenen had tijdens het lopen. Ik lees hier de laatste dagen dat die klacht op overbelasting kan wijzen, dus dan zou ik rust moeten nemen. Morgen een loop van 11 kilometer, ik ben benieuwd hoe het voelt.
Edit: Het zou ook kunnen dat mijn lichaam nog niet hersteld is na de 10km van afgelopen zondag.. Heb je al vaker 10(+) km gelopen of was vorige week de eerste keer?
![]()
![]()
Al wel veel vaker 10km+ kilometer gelopen, normaal kan ik tot 15km gemakkelijk aan. Ik liep de 10km zondag zo'n 7 minuten harder dan in trainingen de laatste maanden. Misschien heeft dat er (ook) mee te maken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja, wijst idd op overbelasting. Heb je al vaker 10(+) km gelopen of was vorige week de eerste keer?
![]()
Ik zou die 11 km van morgen even skippen. Voor de 7HL maakt het toch niet veel meer uit of je die looptquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 08:40 schreef BK. het volgende:
[..]
Omdat ik deze week pijn in mijn knieën en scheenbenen had tijdens het lopen. Ik lees hier de laatste dagen dat die klacht op overbelasting kan wijzen, dus dan zou ik rust moeten nemen. Morgen een loop van 11 kilometer, ik ben benieuwd hoe het voelt.
Edit: Het zou ook kunnen dat mijn lichaam nog niet hersteld is na de 10km van afgelopen zondag.Een looploos weekje doet soms wonderen.
![]()
Wat een ziekenboeg hier! Ik zit ook al een looploos of looparm weekje te overwegen ivm pijntjes.
Soms baal ik ervan dat ik nou juist verzot ben op een blessuregevoelige sportSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Schoenen kopen? Die win je toch gewoon?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 08:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een vervelend spiertje in mijn kuit, misschien toch van het lopen op spikes donderdag. Maar het zit heel lokaal dus ik probeer het weg te krijgen met een tennisbal. Wil eigenlijk zo even naar de Runnersworld om evt schoenen te kopen, en vanmiddag bostraining..![]()
Lekker weer! Ik ga over een paar uur een stukje rennen. Waarschijnlijk in ultrakort-kort.![]()
Lekker 80 minuten (13.2 KM) met de AV door de bossen gelopen. Wat een fantastisch herfstweer is het!!![]()
![]()
Wat heb jij toch eigenlijk een mooie username.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:07 schreef RunWithTheWind het volgende:
Lekker 80 minuten (13.2 KM) met de AV door de bossen gelopen. Wat een fantastisch herfstweer is het!!![]()
Ik ook over een uurtje of zo lekker stukkie rennenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Schoenen kopen? Die win je toch gewoon?![]()
Lekker weer! Ik ga over een paar uur een stukje rennen. Waarschijnlijk in ultrakort-kort.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat zou kunnen? Even gas terug dan, en wat Murmeli zegt, die 11 morgen lekker skippen of inkortenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:27 schreef BK. het volgende:
[..]
Al wel veel vaker 10km+ kilometer gelopen, normaal kan ik tot 15km gemakkelijk aan. Ik liep de 10km zondag zo'n 7 minuten harder dan in trainingen de laatste maanden. Misschien heeft dat er (ook) mee te maken?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:34 schreef Leonos het volgende:
Voor het eerst in mijn leven gehardloopt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:34 schreef Leonos het volgende:
Voor het eerst in mijn leven gehardloopt![]()
Hoe ging t?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Was zeker lekker weer vanmorgen. Lekker 9km gehad met steeds sneller lopen. GIng lekker. En fijn dat ik weer eens binnen het uur thuis ben!
Veel plezier bij de LVML vanmiddag!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Was perfect voor een duurloopjeHardlopend naar de club, vanuit daar een duurloopje met de groep en dan weer hardlopend naar huis. Zo loop je stiekem toch bijna 20km te genieten
F means you're fucked![]()
Hehe ja, maar het laatste paar wat ik gewonnen had loop ik niet helemaal ideaal op. Nu toch weer uitkomen op de mizuno wave Rider 18, die ik al had maar die na 1300km echt versleten zijn. Ook nog sauconys aangehad met 8mm drop maar daarbij kwam mijn hiel helemaal niet meer op de grond en dat is te belastend voor je kuiten, en ze zaten ook eigenlijk te wijd. De wave Rider blijft wel een populaire schoen blijkbaar, nog net zo duur als vorig jaar!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Schoenen kopen? Die win je toch gewoon?![]()
Lekker weer! Ik ga over een paar uur een stukje rennen. Waarschijnlijk in ultrakort-kort.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik was even in paniek, maar de LVML is morgen. Toch bedanktquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:33 schreef mosselmossel het volgende:
Was zeker lekker weer vanmorgen. Lekker 9km gehad met steeds sneller lopen. GIng lekker. En fijn dat ik weer eens binnen het uur thuis ben!
Veel plezier bij de LVML vanmiddag!
En fijn: lekker gelopen jij!![]()
Ik moest ook nog ff op de site spieken....de hekken stonden er namelijk ook al, op Kijkduinquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik was even in paniek, maar de LVML is morgen. Toch bedankt
En fijn: lekker gelopen jij!
Er bestaat overigens een kleine kans dat ik er morgen niet bij ben. Familie-issues. Niets ernstigs
Dat wordt net als vorig jaar kort-kort bij de LVML (als ik zou meelopen). Wát een weer. Was dat al gezegd?![]()
13 km gedaan en binnen het uur weer terug![]()
Lekker hoor dat hardloopweertje vandaag
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Devvv en alle andere wedstrijdlopers alvast veel succes morgen
Vesting loopjequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als een baas.
https://www.strava.com/activities/423486580
Mooi rondje
Dankjequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat heb jij toch eigenlijk een mooie username.![]()
![]()
Zo dan! Flink stukkie op rap tempo!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als een baas.
https://www.strava.com/activities/423486580
Mooi rondjeSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Geven jullie iets om de medailles die jullie krijgen? Waar bewaren jullie ze?
Zag net het ontwerp van de medaille van Egmond '16 online staan. Saucony maakt met de veranderingen in ieder geval wel duidelijk dat er een nieuwe hoofdsponsor is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:28 schreef BK. het volgende:
Zag net het ontwerp van de medaille van Egmond '16 online staan. Saucony maakt met de veranderingen in ieder geval wel duidelijk dat er een nieuwe hoofdsponsor is.Ik ben tijdens mijn verhuizing 2 maanden geleden de doos met medailles kwijt geraakt. Waarschijnlijk heeft iemand ze perongeluk weggegooid. Hecht er niet veel waarde aan, maar van de marathon medailles baal ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ze overigens tegen de muur hangen.![]()
heb je echt alle dozen uitgepakt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:38 schreef RunWithTheWind het volgende:
[..]
Ik ben tijdens mijn verhuizing 2 maanden geleden de doos met medailles kwijt geraakt. Waarschijnlijk heeft iemand ze perongeluk weggegooid. Hecht er niet veel waarde aan, maar van de marathon medailles baal ik wel.
Ik had ze overigens tegen de muur hangen.![]()
Zag net het ontwerp van de medaille van Egmond '16 online staan. Saucony maakt met de veranderingen in ieder geval wel duidelijk dat er een nieuwe hoofdsponsor is.Ik snap niet zo goed dat ze dat per se OP de medaille willen doen... Doe de sponsoren op de achterkant, of op het lint. Zo pontificaal erop vind ik een beetje jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn medailles hangen op de wc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Auckland Marathon, alle deelnemers kijken eerst de finale op grote schermen bij de start
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zag net het ontwerp van de medaille van Egmond '16 online staan. Saucony maakt met de veranderingen in ieder geval wel duidelijk dat er een nieuwe hoofdsponsor is.Ik liet ze altijd gewoon op de kast slingeren, mijn vriend werd daar gek van en heeft ze laatst allemaal in zo'n glazen snoeppot gestopt. Ziet er wel vrolijk uit, al die gekleurde lintjes, al kun je geen medailles meer onderscheidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag een bike-run-bike gedaan naar de fartlek training, al was het fietsen wel erg rustig aan
Wat een heerlijke dag weer om in het bos te zijn. Nog steeds wel een pittige training en ik mis die anaerobe conditie nog duidelijk, maar het ging al beter dan vorige week..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mijn medailles hangen op de wc
Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zit je eigenlijk altijd aan de race te denken.
Het weer was vandaag zo belachelijk mooi dat ik echt echt écht wilde gaan lopen, ondanks mijn pijnlijke enkel/scheenbeen (ik heb de exacte plek nog niet kunnen lokaliseren). Dan maar even door de bossen, op onverhard. Het was bij vlagen wel wat pijnlijk en het ging absoluut niet snel maar toch lekker 5km kunnen lopen in de natuur. Het was heerlijk. Nu voel ik nog wel steken (niet erger dan voorheen en ik kan er nog prima mee lopen) en vind ik mezelf ontzettend eigenwijs. Maar ik wilde zo graag.![]()
![]()
Een wedstrijd van minder dan 25 km in november in Nederland is toch altijd kort-kort?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:33 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat wordt net als vorig jaar kort-kort bij de LVML (als ik zou meelopen).Nou inderdaad. En ik geloof dat je de eerste was. Toch fijn om het van een professional te horen. Die hebben toch net iets meer oog voor dat soort dingen.quote:Wát een weer. Was dat al gezegd?
Gisterenmiddag even het kantoorpand uit geslopen voor 9 km-tjes, waarvan 6 op M-tempo. Ging heerlijk. Vandaag de achteruin van Jero_nimo onveilig gemaakt (hij liep niet mee, want gaat morgen ergens mee doen aan Heel-Holland-Bakt-Zandtaartjes, of zo iets). 28,9 kilometertjes gewandeld. Toch 2:15 zon op het kale bolletje. Ook nog 7 kilometer op M-tempo gesjokt. Dat ging echt heerlijk. Zelfs een kilometertje 4:04 aangetikt. Het ging al met al een stuk fijner dan vorige week tijdens de Dijkloop.
En de LVML wordt denk ik morgen afgelast ivm het weer. Echt LVLML-onwaardig.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:46 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
heb je echt alle dozen uitgepakt?Goede reden om weer meer wedstrijdjes te lopen!
![]()
![]()
Ook ik heb echt heerlijk gelopen. Na een dagje leren voor tentamens een duurloop van ruim een uur gedaan. De laatste kilometer wat versneld, was fijn!![]()
![]()
Guard, zie ik nou goed op Strava dat 4.30 inmiddels je duurlooptempo is??
Aan de racekak, bedoel je?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
Dan zit je eigenlijk altijd aan de race te denken.Nou, vooruit dan maar. Het was ook bijna echt té geweldig weer.quote:Het weer was vandaag zo belachelijk mooi dat ik echt echt écht wilde gaan lopen, ondanks mijn pijnlijke enkel/scheenbeen (ik heb de exacte plek nog niet kunnen lokaliseren). Dan maar even door de bossen, op onverhard. Het was bij vlagen wel wat pijnlijk en het ging absoluut niet snel maar toch lekker 5km kunnen lopen in de natuur. Het was heerlijk. Nu voel ik nog wel steken (niet erger dan voorheen en ik kan er nog prima mee lopen) en vind ik mezelf ontzettend eigenwijs. Maar ik wilde zo graag.
Een jaar geleden was het dit weekend ook zo lekker, toen was het zelfs bijna 20 graden.![]()
Vanmiddag dus een 10k op de Holterberg. Ging erg goed, zelfs een PR gelopen. Ik vind het niet een officiële, ook al is het wel pijll-proof, want het was een van-A-naar-B met de steilste stukken heuvelafwaarts.
In het begin veel inhalen, ik ging als een speer. Zelfs de stukken omhoog haalde ik nog mensen in.
Mijn horloge vertelt me dat ik 76% op sprinthartslag heb gelopen, met een gemiddelde van 179/min. Ach ja, het ging gewoon lekker.![]()
Waarom niet officieel?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:30 schreef wyccie het volgende:
Vanmiddag dus een 10k op de Holterberg. Ging erg goed, zelfs een PR gelopen. Ik vind het niet een officiële, ook al is het wel pijll-proof, want het was een van-A-naar-B met de steilste stukken heuvelafwaarts.Dan zijn er twee opties:quote:Mijn horloge vertelt me dat ik 76% op sprinthartslag heb gelopen, met een gemiddelde van 179/min. Ach ja, het ging gewoon lekker.
1) Je zones liggen veel hoger
2) Je hartslagmeting is fout![]()
Nou, niet helemaal, maar ik liep wel erg lekker vandaag, niet gekeken op het horloge en achteraf bleek dit dus mijn tempo vandaag te zijn. Moest eigenlijk 4:54 zijn, volgens het schema.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Guard, zie ik nou goed op Strava dat 4.30 inmiddels je duurlooptempo is??
Wist natuurlijk wel dat ik wat sneller liep dan de bedoeling was.
Morgen weer eens proberen om wat langzamer te lopen, LDL tempo
Ik vind het een beetje valsspelen. En dit is een PR wat ik nooit meer kan verbeteren.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:35 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Waarom niet officieel?
[..]
Dan zijn er twee opties:
1) Je zones liggen veel hoger
2) Je hartslagmeting is fout
En ik denk dat het 1) is. Ik heb ze zo ingesteld nav de sportkeuring waarbij mijn max maar 177 was. Ik loop dus maar weer gewoon op gevoel.![]()
Iedereen loopt weer lekker zie ik![]()
![]()
![]()
Gaat de laatste tijd weer lekker dus binnenkort maar weer wat wedstrijden lopen. Olympisch Stadionloop in Amsterdam volgend weekend en zit te denken om ook de Warandeloop op de 22e te doen, allebei 10k![]()
![]()
![]()
Dat zou betekenen dat tijden gelopen op de 7HL ook problematisch worden? Of dat .co.uk nooit PR's kunnen lopen? De DHHL lijkt mij een heel pittig parkoers.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje valsspelen. En dit is een PR wat ik nooit meer kan verbeteren.Dus je hebt gemiddeld zelfs op ruim 101% van je HSmax gelopen. Ik zou dat PR toch maar gewoon tellen, want dit is een superprestatie geweestquote:En ik denk dat het 1) is. Ik heb ze zo ingesteld nav de sportkeuring waarbij mijn max maar 177 was. Ik loop dus maar weer gewoon op gevoel.![]()
![]()
Ik hoop de Warandeloop ook te kunnen doen, is per slot van rekening zowat in mijn achtertuin! Zit nu te kijken of er plaatsen zijn om mijn startbewijs voor de 7HL kwijt te kunnen, iemand ervaring met Startbewijshulp?![]()
Ik ga ook in mijn achtertuin de warandeloop doen, op zaterdag 5km, op zondag 10km. Kijken of ik een mooie tijd kan neerzetten. Zin in!![]()
![]()
Ondanks dat de Warandeloop ook in mijn achtertuin is, ga ik hem alweer niet lopen.
Absentie percentage: 100%Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
De Warandeloop is op bosgrond of niet?
Bij de loop heb ik een exemplaar van Losse Veter gekregen. Daarin staat een artikel over drie herfstklassiekers: Diepe Hel Holterbergloop, Zevenheuvelenloop en de Montferland Run.
Ik doe ze alledrie.![]()
![]()
Fanatiekelingquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:00 schreef wyccie het volgende:
De Warandeloop is op bosgrond of niet?
Bij de loop heb ik een exemplaar van Losse Veter gekregen. Daarin staat een artikel over drie herfstklassiekers: Diepe Hel Holterbergloop, Zevenheuvelenloop en de Montferland Run.
Ik doe ze alledrie.![]()
![]()
![]()
De 7HL is bijna een rondje en MoBlo en Wolve lopen sowieso aan de verkeerde kant.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:46 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat tijden gelopen op de 7HL ook problematisch worden? Of dat .co.uk nooit PR's kunnen lopen? De DHHL lijkt mij een heel pittig parkoers.
[..]
Dus je hebt gemiddeld zelfs op ruim 101% van je HSmax gelopen. Ik zou dat PR toch maar gewoon tellen, want dit is een superprestatie geweest
Het lastige is dat de DHH vroeger het ene jaar A-B was en het andere jaar B-A. Ik heb nu de makkelijke kant gelopen.
Nou vooruit, ik zal het toch maar als een PR tellen dan.![]()
Des te groter de uitdaging om hem nog eens te verbeteren
Als je in Boston een WR loopt telt ie toch ook niet officieel mee, omdat t een point to point met veel heuvel-af is...?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Teveel heuvel-af is niet het criterium, maar begin en eindpunt meer dan 20% uit elkaar. Maar in Boston zijn de heuvels eerder vertragend dus daar zal niet zo snel een WR gelopen wordenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Als je in Boston een WR loopt telt ie toch ook niet officieel mee, omdat t een point to point met veel heuvel-af is...?
In dat geval: wat was je (PR) tijd?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
De 7HL is bijna een rondje en MoBlo en Wolve lopen sowieso aan de verkeerde kant.
Het lastige is dat de DHH vroeger het ene jaar A-B was en het andere jaar B-A. Ik heb nu de makkelijke kant gelopen.
Nou vooruit, ik zal het toch maar als een PR tellen dan.![]()
![]()
Wordt de marathon van New York nog ergens in Nederland uitgezonden?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Eurosport! En ik zit bij m'n schoonoudersquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Wordt de marathon van New York nog ergens in Nederland uitgezonden?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Thanks. Ik bedenk me net dat ik het door het tijdsverschil sowieso niet kan zien. Ik ga morgenmiddag afscheid nemen van mijn oma met wie het helemaal niet goed gaatquote:
Awww... Dat zijn geen leuke dingen *knuf*quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Thanks. Ik bedenk me net dat ik het door het tijdsverschil sowieso niet kan zien. Ik ga morgenmiddag afscheid nemen van mijn oma met wie het helemaal niet goed gaat[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
LT sterkte morgen.Moooooooi!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:22 schreef wyccie het volgende:
LT, sterkte!
[..]
Durf het bijna niet te zeggen: 52:54.![]()
![]()
L_T, sterkte!Hé, liep jij ook vandaag? Ben je nog door Dolf Jansen ingehaald zeker?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:30 schreef wyccie het volgende:
Vanmiddag dus een 10k op de Holterberg. Ging erg goed, zelfs een PR gelopen. Ik vind het niet een officiële, ook al is het wel pijll-proof, want het was een van-A-naar-B met de steilste stukken heuvelafwaarts.
In het begin veel inhalen, ik ging als een speer. Zelfs de stukken omhoog haalde ik nog mensen in.
Mijn horloge vertelt me dat ik 76% op sprinthartslag heb gelopen, met een gemiddelde van 179/min. Ach ja, het ging gewoon lekker.
Ik heb daar de 20km gelopen. Ietsje eerlijker qua PR omdat je finisht op de startlocatie. Daarbij was het mijn eerste 20km![]()
Wel een mooi stukje lopen daar zeg! Op en top nazomer, zag zelfs iemand zich met zonnebrand insmeren. Mooie herfstkleuren, pittige klimmetjes en (volgens m'n Polar) 155 hoogtemeters.
Ik was even een tijdje uit de runninggeweest door knieproblemen en daardoor ook bij lange na niet de trainingskilometers kunnen maken die ik wilde. Daarbij is de knie nog niet helemaal over, dus was even fingers crossed of die het zou houden vandaag.
Maar gelukkig, de knie heeft het gered (vanavond wel even goed gekoeld, fijn is het allemaal niet) en ik heb een toptijd gelopen onder de omstandigheden: 1:35:02. Tja, die 2 seconden is niet leuk natuurlijk, maar daar kom ik wel overheen.
Logje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik werd gelukkig niet ingehaald door Dolf Jansen.![]()
Wat een snelle tijd! En dat voor je eerste 20k en met knieproblemen. Petje af. Echt killing voor de knieën, nu maar even goed rusten dan.![]()
Nou, ik heb wel meerder HM's gelopen hoor, dus de afstand op zich was geen mijlpaal, maar hij is niet echt gangbaar, zo'n 20km.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:05 schreef wyccie het volgende:
Ik werd gelukkig niet ingehaald door Dolf Jansen.![]()
Wat een snelle tijd! En dat voor je eerste 20k en met knieproblemen. Petje af. Echt killing voor de knieën, nu maar even goed rusten dan.
Maar toch bedankt, ben er erg blij mee. Gelukkig was het afdalen niet pijnlijk voor wat ik met mijn knieen heb (peesirritatie aan de buitenzijde volgens mij),
Ik begreep uit een interview op LosseVeter dat Dolf te laat voor de start kwam binnengevlogen met een heli en de eerst 5 minuten als een dolle heeft lopen inhalen. En dan nog 36 minuten lopen![]()
Of stond je achteraan bij het starten?
Jij hebt ook wel een mooie tijd gelopen, en hij telt zeker! Helemaal door de klimmetjes en het constante stijgen-dalen. Een collega van mij is daar helemaal op stukgelopen, kwam geen moment in zijn ritme.
Edit: net de data van Polar Flow naar Strava overgezet. Die werkt met werkelijke hoogtes itt de GPS-meting, en komt voor deze loop met 195 hoogtemeters.
[ Bericht 3% gewijzigd door indepoeier op 31-10-2015 23:27:57 ]![]()
Oh, dat wist ik niet. Die Dolf is toch ook een mafkees.
Ik stond niet helemaal achterin, maar wel achter het bord met 56 minuten.![]()
NY marathon....leuk om te kijken als het niet om 3 uur 's nachts was geweest
Dit weekend zelf eindelijk weer eens een goed trainingsweekend gehad, 10km zaterdag en 30km zondag'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kwart over zeven opstaan om naar een hardloopwedstrijd te gaan op zondag.
Eens zien of het nog mistig is in Schoorl zo!Jack does it in real time...![]()
Succes!quote:Op zondag 1 november 2015 07:22 schreef DeeBee het volgende:
Kwart over zeven opstaan om naar een hardloopwedstrijd te gaan op zondag.
Eens zien of het nog mistig is in Schoorl zo!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Thanks, jij ook vandaag met alles!
En ik heb er wel zin in, schitterende omgeving en parcours.
Jack does it in real time...![]()
Goedemorgen! Veel plezier in schoorl! En met NY marathon kijken.
Ik ga zo chirunnen 2 uurtjes. Das altijd lekker rustig aan, zal bij elkaar 8 a 10km zijn. En in het kader van het lijf heef houden laat ik het daar voor vandaag bij.
Volgende week zondag duurloopje van 21 km doennu al zin in
Oefenen in meijendel voor de meijendelloop
woeiiii!
Hier ook op tijd aan de slag, even pannenkoeken bakken voor de lunch, zodat ik die na de kerk meteen kan opeten en vanmiddag lekker kan knallen!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Sterkte L_T![]()
Succes voor de wedstrijdjes vandaag!
Ik doe lekker helemaal niks vandaag.
Hopen dat de enkel/voet morgen beter is en ik gewoon mag rennen. En anders moet de fysio het maar gewoon intapen. Wil echt niet de wedstrijdjes afzeggen.
Achja ik hoop gewoon dat het meevalt![]()
![]()
Succes met je PR attack MD!
De rest natuurlijk ook loopze. Ik ga eens kijken of ik dat lijf in beweging krijg bij de LVML. Ik ben een wandelend (en snotterend) portvat geworden![]()
![]()
Uit je buurt blijven dus?quote:Op zondag 1 november 2015 09:51 schreef Quoi het volgende:
Succes met je PR attack MD!
De rest natuurlijk ook loopze. Ik ga eens kijken of ik dat lijf in beweging krijg bij de LVML. Ik ben een wandelend (en snotterend) portvat geworden
Ik weet niet of het door de groene smoothies, buikspieroefeningen, of het weer komt, maar het liep echt zo gigantisch makkelijk vanmorgen. Tot ik door m'n enkel ging, toen liep ik even moeilijk
Als ik had geweten dat lopen zo easypeasy zou gaan was ik wel de boerenkoolloop gaan lopen.![]()
Devv trouwens ook succes, als je dit nog leest!
En bedankt allen
Het gaat er niet om hoe lang je Garmin erover doet, het gaat om genieten.quote:Op zondag 1 november 2015 10:11 schreef hatsaflats het volgende:
M'n Garmin hangt op Transferring Data. Is al een kwartier de hele tijd opnieuw aan het beginnen![]()
Ik geniet vooral van snelle tijden.quote:Op zondag 1 november 2015 10:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe lang je Garmin erover doet, het gaat om genieten.![]()
Die van mij blijft daar ook op hangen. Ik ga zo nog even lopen, kijken of ie ze dan wel synct.quote:Op zondag 1 november 2015 10:11 schreef hatsaflats het volgende:
M'n Garmin hangt op Transferring Data. Is al een kwartier de hele tijd opnieuw aan het beginnen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik loop m toch maar wel. 7km cruisen en hopelijk 3km rausen op t strandquote:Op zondag 1 november 2015 10:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zoiets. Jij loopt niet als ik het me goed herinner?F means you're fucked![]()
Ik heb uiteindelijk wat random loopjes verwijderd, en toen heeft ie iig m'n laatste loopje geupload, maar bleef daarna wel bezig. Nu heb ik alle loopjes verwijderd, en hoop ik dat ie het weer beter doet.quote:Op zondag 1 november 2015 10:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die van mij blijft daar ook op hangen. Ik ga zo nog even lopen, kijken of ie ze dan wel synct.![]()
Gezellig YurKlinkt als een goede keuze.
quote:Op zondag 1 november 2015 10:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe lang je Garmin erover doet, het gaat om genieten.![]()
![]()
Is dat zo?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zo dan! Flink stukkie op rap tempo!![]()
Wel spierpijn nu![]()
![]()
Kijk, dit was een échte LVML: https://vimeo.com/78488326quote:Op zondag 1 november 2015 10:54 schreef dapluiz het volgende:
Als ik de vorige edities bekijk heb ik maar gelijk met mijn eerste LVMLLekker weertje zo!
![]()
Dat wordt afzien zometeen bij de LVML met die hitte. En dan is ook nog eens het parcours drastisch gewijzigd en nog zwaarder geworden. Nee, voorgaande edities zullen een lachertje blijken te zijn vergeleken met de Hel van 2015.![]()
Ik zie het, na Haag ligt de route anders! WTF. Meer of minder heuvels (ik proef sarcasme, dus ik denk het laatste).quote:Op zondag 1 november 2015 11:35 schreef Mr.B. het volgende:
Dat wordt afzien zometeen bij de LVML met die hitte. En dan is ook nog eens het parcours drastisch gewijzigd en nog zwaarder geworden. Nee, voorgaande edities zullen een lachertje blijken te zijn vergeleken met de Hel van 2015.![]()
Dat zal ongetwijfeld wel meevallen. Het is 12 graden, straks misschien 14. Goed loopweer dus, zeker gezien er weinig wind staat. Bij hitte denk ik meer aan 10 graden warmer.quote:Op zondag 1 november 2015 11:35 schreef Mr.B. het volgende:
Dat wordt afzien zometeen bij de LVML met die hitte. En dan is ook nog eens het parcours drastisch gewijzigd en nog zwaarder geworden. Nee, voorgaande edities zullen een lachertje blijken te zijn vergeleken met de Hel van 2015.
Of wacht, jouw post was misschien toch sarcastisch bedoeld :p
[ Bericht 4% gewijzigd door schaal_10 op 01-11-2015 12:07:03 ]![]()
Nou, weer gelopen. Eens kijken of Garmin nu wel wil syncen.
- edit - Ah, het is 'm gelukt. Heb ik toch nog gelopen
[ Bericht 58% gewijzigd door Guppy op 01-11-2015 13:11:51 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb ook nog gelopen, wat een kakweer zeg; het is november. Je zou drijfnat van de regen met een bek vol met bladeren tegen de wind in moeten beuken. Niet een beetje kort-kort met zonnebril in het zonnetje lopen te dribbelen![]()
Ik ga toch zeker niet voor niets in deze maand naar de woestijn, het moet hier dan baggerweer zijn![]()
Vandaag gelukkig wel (iets) beter naar het schema geluisterd, qua tempo.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Kort-kort met zonnebril, check! Rondje gesjokt en zelfs ik had het warm[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hier is geen zonquote:Op zondag 1 november 2015 13:24 schreef Guard het volgende:
Ik heb ook nog gelopen, wat een kakweer zeg; het is november. Je zou drijfnat van de regen met een bek vol met bladeren tegen de wind in moeten beuken. Niet een beetje kort-kort met zonnebril in het zonnetje lopen te dribbelen![]()
Ik ga toch zeker niet voor niets in deze maand naar de woestijn, het moet hier dan baggerweer zijn![]()
Vandaag gelukkig wel (iets) beter naar het schema geluisterd, qua tempo.De mist is nog steeds niet helemaal weggetrokken. En lang-lang was vanmorgen prima
![]()
![]()
Hoe staat het met een nieuw huis eigenlijk?quote:Op zondag 1 november 2015 13:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hier is geen zonDe mist is nog steeds niet helemaal weggetrokken. En lang-lang was vanmorgen prima
![]()
Wordt inderdaad tijd dat je uit het hoge noorden wegtrekt, met dat weerquote:Op zondag 1 november 2015 13:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hier is geen zonDe mist is nog steeds niet helemaal weggetrokken. En lang-lang was vanmorgen prima
Ja. Mijn eerste poging Was denk ik een km of 2, half wandelen half rennen en zal gemiddeld rond de 8 of 9 min/km zijn geweestquote:
Kijk wel ff uit met de spierpijn. Je spieren moeten wennen aan hardlopen. Al kan je dit qua conditie aan, het kan zijn dat je lichaam dit niet trekt en je blessures krijgt. Sterker nog: ik kreeg zelfs een (lichte!) blessure toen ik braaf met die losse minuten etc opbouwde
Ik heb de 17 kilometer gedaan! Die startte echt debiel vroeg (als je niet om de hoek woont tenminste), maar ik was er net op tijd.quote:Op zondag 1 november 2015 07:55 schreef hatsaflats het volgende:
Welke afstand loop je?
Ik wil wel even heen fietsen en jou en Jero over de finish jompelen!
Verder niet echt onwijs veel ambitie door m'n gebrek aan trainen, maar toch wel beetje tempo opgepakt in de eerste 5 kilometer. Het parcours was werkelijk schitterend, prachtige omgeving daar! Al was het na een kilometer of 5 wel afzien, o.a. een stuk van 1.5 km mul zand achter elkaar incl. vrij hoge duinen. Toen ook even keertje wandelen om gelletje weg te werken en ik kwam redelijk ok bij de verzorgingspost.
Ik had eens m'n SpiBelt mee met beker erin, dus kon wat drinken en winegums kauwen. Alleen zat er een gigantische trap na de verzorgingspost, dus echt herstellen werkte niet. Laatste kilometers waren m'n benen leeg en was het meer overleven. Zo ontspannen mogelijk blijven lopen en dat ging wel lekker. Op het einde nog even van de hoge duin naar beneden storten en na 1u43 was ik weer terug! Wat je al niet allemaal kunt doen voor 12u op zondagochtend...
Heerlijk gelopen, al was er wel veel mist en geen zon in het noorden. Hier is het heerlijk zonnig momenteel!
https://www.strava.com/activities/424355945
[ Bericht 3% gewijzigd door DeeBee op 01-11-2015 14:14:37 ]Jack does it in real time...![]()
Mooie tijden bij de LVML zeg. Mooie reflectie van de omstandigheden! Vooral een zieke tijd van Mr B.![]()
Dat staat inmiddels op een laag pitje. Ik wacht nu tot het zeker is dat m'n contract wordt verlengd, en m'n teamleider wil dat pas in december in de bureaucratische molen gooien, en met bezuinigingen enzo ben ik toch wat voorzichtig.quote:Op zondag 1 november 2015 13:45 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hoe staat het met een nieuw huis eigenlijk?Nouja, ik woon hier heel fijn en heb best heel leuke hardlooprondjes in de buurt. Het is alleen een beetje ver van werk.quote:Op zondag 1 november 2015 13:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Wordt inderdaad tijd dat je uit het hoge noorden wegtrekt, met dat weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanochtend toch de 11 kilometer gehobbeld bij de Boerenkoolloop in Warmenhuizen. Ligt praktisch naast Schoorl, dus ook erg mistig. Leuke ronde langs dorpen als Tuitjenhorn, Eenigenburg en Krabbendam en een stukje over de Westfriese Omringdijk.
Ik had besloten om geen telefoon mee te nemen omdat ik naar mijn lichaam wilde luisteren en me niet op wilde laten jagen door de tijd. De eerste 6 kilometer heel rustig aan gelopen, daarna toch elke kilometer geprobeerd te versnellen en van loper naar loper te lopen. Uiteindelijk gefinisht in 57m05s en naar huis met een boerenkoolpakket.![]()
![]()
Leuke loop is datquote:Op zondag 1 november 2015 14:15 schreef BK. het volgende:
Vanochtend toch de 11 kilometer gehobbeld bij de Boerenkoolloop in Warmenhuizen. Ligt praktisch naast Schoorl, dus ook erg mistig. Leuke ronde langs dorpen als Tuitjenhorn, Eenigenburg en Krabbendam en een stukje over de Westfriese Omringdijk.
Ik had besloten om geen telefoon mee te nemen omdat ik naar mijn lichaam wilde luisteren en me niet op wilde laten jagen door de tijd. De eerste 6 kilometer heel rustig aan gelopen, daarna elke kilometer geprobeerd te versnellen en van loper naar loper te lopen. Uiteindelijk gefinisht in 57m05s en naar huis met een boerenkoolpakket.![]()
Ik heb 'm de afgelopen 2 jaar gelopen, maar dit jaar toch maar overgeslagen.![]()
Maar nu heb je geen boerenkoolquote:Op zondag 1 november 2015 14:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Leuke loop is dat![]()
Ik heb 'm de afgelopen 2 jaar gelopen, maar dit jaar toch maar overgeslagen.
True truequote:Op zondag 1 november 2015 14:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als ik straks bij de AH ben geweest wel
quote:Op zondag 1 november 2015 14:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat staat inmiddels op een laag pitje. Ik wacht nu tot het zeker is dat m'n contract wordt verlengd, en m'n teamleider wil dat pas in december in de bureaucratische molen gooien, en met bezuinigingen enzo ben ik toch wat voorzichtig.
[..]
Nouja, ik woon hier heel fijn en heb best heel leuke hardlooprondjes in de buurt. Het is alleen een beetje ver van werk.Fraai uitzicht inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zondag 1 november 2015 14:12 schreef Zwabberhark het volgende:
Mooie tijden bij de LVML zeg. Mooie reflectie van de omstandigheden! Vooral een zieke tijd van Mr B.![]()
Vanaf de start ging hij al top![]()
![]()
Dat was een fijne LVML
Tevreden met mijn 30 minuten! De dood of de gladiolen was de strategie en dat ging prima![]()
![]()
NY uitzending op ES begonnen.
Hopen dat we het niet de hele tijd over Butter's Amsterdam debacle gaan hebben...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb ook een fijne, doch stiekem pittige LVML gelopen.
Maar ik heb hem ook weer niet gelopen, want mn horloge lag nog lekker thuis
2,5 miljoen bekertjes![]()
Die Fien loopt iets minder soepel als de andere dames in de kopgroep, zo lijkt het. Alsof het haar allemaal wat meer moeite kostMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
![]()
na 3 meter al op je plaat gaan, dat krijg je met die camera geile lopers
Ik vond Fien ook wat..log, zeg maar.quote:Op zondag 1 november 2015 15:48 schreef Guard het volgende:
2,5 miljoen bekertjes![]()
Die Fien loopt iets minder soepel als de andere dames in de kopgroep, zo lijkt het. Alsof het haar allemaal wat meer moeite kost![]()
Ik ben volgens mij wel beter in het aanpakken van water tijdens een wedstrijd dan die toppers (al loop ik een tikkeltje minder hard en zal het dientengevolge iets makkelijker zijn, maar ik heb nog nooit een vrijwilliger bij een waterpost nat gemaakt)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
de Run4water gelopen. Het parkoers was anders als voorgaande jaren, dit keer de start bij de shelters aan het einde van de grote baan. Dus grote baan af, via de weg naar het museum de Paltz in met een kleine afdaling met wat mini klimmetjes het pad op richting de andere shelters, het terrein van het vliegveld op. Via de kleine baan met een extra slinger over deze baan langs de zweefvliegers op naar de grote baan. Die "even" af op naar de finish bij de shelter.
Wat fijn is het toch om daar te mogen lopen. Geen wind, enorm veel zon en een zeer mooi uitzicht. Wat wil je nog meer.![]()
https://www.strava.com/activities/424423147![]()
Ik lig naar die NYC-marathon te kijken en vraag me steeds af waarom deze gezien wordt als DE marathon. Misschien dat het nog komt als ze Central Park binnen lopen, maar dan zou ik me afvragen of je dan niet beter een wedstrijd kunt lopen die zich alleen daar afspeelt.![]()
Precies dit dusquote:Op zondag 1 november 2015 16:37 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik lig naar die NYC-marathon te kijken en vraag me steeds af waarom deze gezien wordt als DE marathon. Misschien dat het nog komt als ze Central Park binnen lopen, maar dan zou ik me afvragen of je dan niet beter een wedstrijd kunt lopen die zich alleen daar afspeelt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Sja, het zal 'm ook in de naam/status zitten.
Ik ben 65e van de 273 vrouwen geworden. Zou dat linkerrijtje zijn?![]()
![]()
die 2 met numerieke bib houden het nog lang vol trouwens...
liters en liters bietensap genuttigd waarschijnlijk de afgelopen dagen
Ik hoop niet dat ik tussen de bananen en ander raar uitgedoste happy runners loop (althans tijdens de marathon, tijdens de 5 km zal ik er wel tussen lopen) maar ja ik ga in Vegas lopenquote:Op zondag 1 november 2015 17:02 schreef Cee het volgende:
Guard, is die happiest finish marathon nou de M die je gaat lopen?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het was een behoorlijk zware LVML voor mij. De eerste 5km gingen erg lekker, gewoon over asfalt en na de eerste paar honderd meter heuvelaf ook mooi vlak. Precies zoals ik het graag heb. Maar daarna kwamen de duinen en vooral het strand. De 2km door de duinen waren iets anders dan voorgaande jaren, met een paar kleine klimmetjes, waardoor dat gewijzigde parcours echt zwaarder was. Dat was dus geen sarcasme Zwabber![]()
Die twee km door de duinen gingen toch ook behoorlijk goed en samen met twee anderen liep ik een groepje op gepaste afstand van de kopgroep. Maar toen kwam dus het strand. Ik kreeg het zwaar en kon het tempo van mijn twee medelopers niet goed volgen. Die moest ik dus laten gaan en verder proberen het verlies die laatste drie km zoveel mogelijk te beperken. De strandopgang was weer verschrikkelijk, eerst door het mulle zand naar boven ploegen en dan nog dat laatste stukje steil omhoog. Ik was blij dat ik bij de finish was
Uiteindelijk zesde geworden, 7km lekker gelopen en 3km afgezien. Het enige smetje was dat ik op het strand de aansluiting met mijn groepje verloor, maar voor de rest was het weer een erg fijne wedstrijd.![]()
Waarom fietst dat hele "high vis" peloton daar zo lekker van links naar rechts en weer terug slingerend mee?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Devvv loopt op een schema van net onder de 4:00.
1:59:36 halfwegMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik vind het echt jammer dat ik dit jaar niet mee kon doen. Had het nieuwe parkoers best hebben willen ondergaan. Dat strand en de steile opgang zijn hels, maar garanderen mooie sport. Bij de LVML zie je tenminste niet te veel onzinnig blij gedoe voor de foto's, maar mensen die afzien omdat het zwaar is.quote:Op zondag 1 november 2015 17:42 schreef Mr.B. het volgende:
Het was een behoorlijk zware LVML voor mij. De eerste 5km gingen erg lekker, gewoon over asfalt en na de eerste paar honderd meter heuvelaf ook mooi vlak. Precies zoals ik het graag heb. Maar daarna kwamen de duinen en vooral het strand. De 2km door de duinen waren iets anders dan voorgaande jaren, met een paar kleine klimmetjes, waardoor dat gewijzigde parcours echt zwaarder was. Dat was dus geen sarcasme Zwabber![]()
Die twee km door de duinen gingen toch ook behoorlijk goed en samen met twee anderen liep ik een groepje op gepaste afstand van de kopgroep. Maar toen kwam dus het strand. Ik kreeg het zwaar en kon het tempo van mijn twee medelopers niet goed volgen. Die moest ik dus laten gaan en verder proberen het verlies die laatste drie km zoveel mogelijk te beperken. De strandopgang was weer verschrikkelijk, eerst door het mulle zand naar boven ploegen en dan nog dat laatste stukje steil omhoog. Ik was blij dat ik bij de finish was
Uiteindelijk zesde geworden, 7km lekker gelopen en 3km afgezien. Het enige smetje was dat ik op het strand de aansluiting met mijn groepje verloor, maar voor de rest was het weer een erg fijne wedstrijd.
3:46/km gemiddeld vind ik toch wel erg indrukwekkend. Aan de andere kant concludeerden ze op Eurosport bij een 5 km die in 16:24 ging tijdens de NYC-marathon dat dat joggen was. Dus zelfs jij, jero, Guard, Corniel en L_T werden daarmee gedegradeerd tot goedwillende recreanten.![]()
ja de uitzending van de NY marathon is klaarquote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb hem nog nooit gelopen. Het heeft denk ik met de hoeveelheid en het enthousiasme van het publiek te maken, dus de ambiance. Het is een echte stadsmarathon die de loper door de vijf boroughs voert. In sommige steden (zoals Parijs) proberen ze het aantal kilometers door de bebouwde kom juist te beperken.quote:Op zondag 1 november 2015 16:37 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik lig naar die NYC-marathon te kijken en vraag me steeds af waarom deze gezien wordt als DE marathon. Misschien dat het nog komt als ze Central Park binnen lopen, maar dan zou ik me afvragen of je dan niet beter een wedstrijd kunt lopen die zich alleen daar afspeelt.
Nadelen zijn dat je bijna net zo lang moet wachten op de start als de tijd die je daadwerkelijk loopt. Ook is het helemaal niet zeker dat je mooi uitzicht op de Verrazano-Narrows Bridge loopt. Een gedeelte van de lopers loopt namelijk in het onderste gedeelte van die brug.![]()
NY = Manhattan voor de meeste mensen. En het lijkt me persoonlijk ook iets opwindender om downtown en midtown Manhattan te lopen dan eindeloos rechtdoor in Brooklyn.quote:Op zondag 1 november 2015 18:19 schreef schaal_10 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gelopen. Het heeft denk ik met de hoeveelheid en het enthousiasme van het publiek te maken, dus de ambiance. Het is een echte stadsmarathon die de loper door de vijf boroughs voert. In sommige steden (zoals Parijs) proberen ze het aantal kilometers door de bebouwde kom juist te beperken.
Nadelen zijn dat je bijna net zo lang moet wachten op de start als de tijd die je daadwerkelijk loopt. Ook is het helemaal niet zeker dat je mooi uitzicht op de Verrazano-Narrows Bridge loopt. Een gedeelte van de lopers loopt namelijk in het onderste gedeelte van die brug.
Al heb ik weinig recht van spreken over eindeloos rechtdoor lopen natuurlijk
Goed bezig weer iedereen! Mr B, wat een tempo!!![]()
Zelf vandaag ook lekker gelopen, gewoon even kort rondje om van het weer te genieten. En een snelle mijl neerzetten, voor smashrun. Das de enige manier voor mij om een medaille te krijgen voor snelheid. Daarom loop ik elke 90 dagen een snelle mijl, al is dat duurloop tempo voor anderen. Rest van de middag lopen kuchen.gelukkig wel ietsjes sneller dan de vorige keer.
![]()
hear hearquote:Op zondag 1 november 2015 16:37 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik lig naar die NYC-marathon te kijken en vraag me steeds af waarom deze gezien wordt als DE marathon. Misschien dat het nog komt als ze Central Park binnen lopen, maar dan zou ik me afvragen of je dan niet beter een wedstrijd kunt lopen die zich alleen daar afspeelt.
imo de meest overrated marathon in de wereld'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En dat zijn we natuurlijk ook. Recreanten voor wie hardlopen een hobby is. Niet te vergelijken dus met topsporters.quote:Op zondag 1 november 2015 18:15 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer dat ik dit jaar niet mee kon doen. Had het nieuwe parkoers best hebben willen ondergaan. Dat strand en de steile opgang zijn hels, maar garanderen mooie sport. Bij de LVML zie je tenminste niet te veel onzinnig blij gedoe voor de foto's, maar mensen die afzien omdat het zwaar is.
3:46/km gemiddeld vind ik toch wel erg indrukwekkend. Aan de andere kant concludeerden ze op Eurosport bij een 5 km die in 16:24 ging tijdens de NYC-marathon dat dat joggen was. Dus zelfs jij, jero, Guard, Corniel en L_T werden daarmee gedegradeerd tot goedwillende recreanten.![]()
Dat klopt toch ook?quote:Op zondag 1 november 2015 18:15 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dus zelfs jij, jero, Guard, Corniel en L_T werden daarmee gedegradeerd tot goedwillende recreanten.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zondag 1 november 2015 18:53 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
En dat zijn we natuurlijk ook. Recreanten voor wie hardlopen een hobby is. Niet te vergelijken dus met topsporters.Maar wel hele snelle, in mijn ogen. Jero behaalde vandaag een erg hoge klassering op een Nederlands kampioenschap trailen. En zelfs voor hem is 16:24 geen joggen.quote:Ik heb het idee dat er bij sommige wedstrijden in Nederland meer en fanatieker publiek staat.quote:Op zondag 1 november 2015 18:19 schreef schaal_10 het volgende:
Het heeft denk ik met de hoeveelheid en het enthousiasme van het publiek te maken, dus de ambiance.![]()
prachtig resultaat waar vele lopers alleen maar van kunnen dromen, maar evengoed nog 15 minuten tussen hem en de winnaar.quote:Op zondag 1 november 2015 19:04 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
[..]
Maar wel hele snelle, in mijn ogen. Jero behaalde vandaag een erg hoge klassering op een Nederlands kampioenschap trailen. En zelfs voor hem is 16:24 geen joggen.
Er is maar heel weinig ruimte in dat bovenste laagje dat topsport heet'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Alsnog een mooie wedstrijd gelopen zeg. Dat laatste stukje steil omhoog blijft gewoon hels. Dat ze daar geen camera neerzetten. Ik zag nog een foto van je 'strandgang' voorbijkomen trouwens.quote:Op zondag 1 november 2015 17:42 schreef Mr.B. het volgende:
Uiteindelijk zesde geworden, 7km lekker gelopen en 3km afgezien. Het enige smetje was dat ik op het strand de aansluiting met mijn groepje verloor, maar voor de rest was het weer een erg fijne wedstrijd.![]()
Ik heb gezwovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Jaja goeie zweef hoor, maar een hoog 10 km gehalte op die foto's![]()
Maar gelukkig heeft de LVML dé finishfilm. Daar wacht ik met smart op.![]()
Daar was ik al aan het uitlopenquote:Op zondag 1 november 2015 19:33 schreef Quoi het volgende:
Jaja, hoog 10 km gehalte op die foto's![]()
Maar gelukkig heeft de LVML dé finishfilm. Daar wacht ik met smart op.
Wel grappig, want ik ben de eerste kilometers achter mijn meneer aangerend. Ik dacht: wtf. Ik redde het niet om hem bij te houden, maar wel mijn zwager en een vriend, die er net achter liepen. Dat waren daardoor een paar snelle eerste kilometers van rond de 5 min/km. Daarna kwam 1 duin en het strand. Het wordt weer tijd voor een vlakke 5 km.![]()
Goed gelopen zeg, zeker gezien je lichaam vol snot, viri en bacillen. (Maar eh, rond de 5/km? Ik zie 5:26-5:35-5:35??)quote:Op zondag 1 november 2015 19:37 schreef Quoi het volgende:
Wel grappig, want ik ben de eerste kilometers achter mijn meneer aangerend. Ik dacht: wtf. Ik redde het niet om hem bij te houden, maar wel mijn zwager en een vriend, die er net achter liepen. Dat waren daardoor een paar snelle eerste kilometers van rond de 5 min/km. Daarna kwam 1 duin en het strand. Het wordt weer tijd voor een vlakke 5 km.
Je bent nu in vorm, dus je moet zo snel mogelijk die 26'er nagelen op de 5.![]()
Of de live tracker is een beetje erg stuk of Devvv heeft de man met de hamer ontmoet en is ermee gaan koffie drinken in een starbucks langs het parcours...
van 9 minute miles naar 14 minute miles.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik overdrijf weer eens, zie ik. Ik zag af en toe tijdens rond de 5 op mijn horloge, maar gemiddeld genomen viel het mee. Die 26 komt er zeker aanquote:Op zondag 1 november 2015 19:53 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Goed gelopen zeg, zeker gezien je lichaam vol snot, viri en bacillen. (Maar eh, rond de 5/km? Ik zie 5:26-5:35-5:35??)
Je bent nu in vorm, dus je moet zo snel mogelijk die 26'er nagelen op de 5.
En de snotzooi viel eigenlijk mee. Lopen is daar ook goed voor.![]()
Hoe laat gaat het los?quote:Op zondag 1 november 2015 19:58 schreef GotC het volgende:
Zo, wij zitten weer gezellig stressend achter de pc/laptop voor de inschrijving voor Sallandtrail[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh ja, vandaag nog even aan de 50 zitten denken, maar toch maar niet...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Spann0nd!!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb bij jou altijd het idee dat je naar de instant pace kijkt, een meting die (zeker op oude horloges zonder filtering) echt nergens, maar dan ook echt nergens op slaat. De fluctuatie in de metingen is enorm. Gebruik lap pace, FFS.quote:Op zondag 1 november 2015 19:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik overdrijf weer eens, zie ik. Ik zag af en toe tijdens rond de 5 op mijn horloge, maar gemiddeld genomen viel het mee.Dan verdwijnt eindelijk die vileine glimlach van het gezicht van je zus, iedere keer dat jullie elkaar treffen.quote:Die 26 komt er zeker aanquote:En de snotzooi viel eigenlijk mee. Lopen is daar ook goed voor.Eindelijk eens een echte vent in dit topic. De meesten slaan meteen over bij de gedachte aan een snottebel.
![]()
Hahaha die inschrijving van de 25 loskoppelen heeft dus niks geholpenquote:Op zondag 1 november 2015 20:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is weer ouderwets drama. Stront en trechter icm eruit worden geknald
Nopequote:Op zondag 1 november 2015 20:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Hahaha die inschrijving van de 25 loskoppelen heeft dus niks geholpen![]()
![]()
Het is net tickets voor concerten kopen dusquote:Op zondag 1 november 2015 20:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is weer ouderwets drama. Stront en trechter icm eruit worden geknald
Hm hoop dat dat niet het geval isquote:Op zondag 1 november 2015 19:54 schreef Guard het volgende:
Of de live tracker is een beetje erg stuk of Devvv heeft de man met de hamer ontmoet en is ermee gaan koffie drinken in een starbucks langs het parcours...
van 9 minute miles naar 14 minute miles.![]()
![]()
Ik kijk nooit meer zo vaak naar mijn pace tussendoor. Alleen naar die na 1 km. Maar vandaag weer even wel, gewoon.... omdat.quote:Op zondag 1 november 2015 20:01 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb bij jou altijd het idee dat je naar de instant pace kijkt, een meting die (zeker op oude horloges zonder filtering) echt nergens, maar dan ook echt nergens op slaat. De fluctuatie in de metingen is enorm. Gebruik lap pace, FFS.
[..]
Dan verdwijnt eindelijk die vileine glimlach van het gezicht van je zus, iedere keer dat jullie elkaar treffen.
[..]Eindelijk eens een echte vent in dit topic. De meesten slaan meteen over bij de gedachte aan een snottebel.
Mwah, die vileine glimlach is al weg. Mijn zus heeft een grafhekel aan hardlopen gekregen, om een of andere duistere reden. Omdat we tijdens de Hoge Veluwe Loop toch erbij was liep ze uit het niks toch maar weer een 5 km (en hop: 34 min). Ik probeer met man en macht haar te motiveren, maar het lukt niet![]()
Maar hij moet eraan, die tijd![]()
![]()
Die Sallandtrail inschrijving ja...![]()
Lekker gelopen weer dudes en dudettes!![]()
Straf tempo Mr.B! Ik vond het vandaag ook hel op het strand.
![]()
Renéequote:Op zondag 1 november 2015 20:11 schreef Jero_nimo het volgende:
In het bos vond ik het wel leuk![]()
[ afbeelding ]
Tis bij 1 latte macchiato gebleven voor Devvv, hij is binnen![]()
quote:Op zondag 1 november 2015 20:20 schreef Guard het volgende:
!
![]()
Oh jee, arme devv.. Hopelijk vindt hij nog een potje energie voor het laatste stuk..quote:Op zondag 1 november 2015 19:54 schreef Guard het volgende:
van 9 minute miles naar 14 minute miles.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Knap!! Benieuwd naar z'n verhalen!!quote:Op zondag 1 november 2015 20:20 schreef Guard het volgende:
Daar was ik ook naar aan het kijken! Komt zo uit een anatomieboek. Twee van de vier spieren van de quadriceps zie je zo al.quote:
En wat een blije gezichten, zelfs op een stuk omhoog.
Dat heb ik nou nooit. Het is vet hard werken.![]()
Inschrijven voor Salland kan nu ook nog, op een soepel werkende inschrijfsite, bijna nog gedaan ook voor de 50, maar toch maar niet
Jij hebt in ieder geval lol gehad vandaagquote:Op zondag 1 november 2015 20:11 schreef Jero_nimo het volgende:
In het bos vond ik het wel leuk![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Was ook wel gezellig, iets snellere versie van de Vooroeverloop met een aantal fokkers. Behoorlijk rustig beginnen, dan steeds iets sneller en bij iedere bekende die je tegenkomt even ouwehoeren. Was wel een erg mooi dagje en wat een supermooie omgeving heb je daar!
![]()
![]()
Cool en nu ben je wel officieel een held met een 7e plek op een NK op halve krachtquote:Op zondag 1 november 2015 21:00 schreef Jero_nimo het volgende:
Was ook wel gezellig, iets snellere versie van de Vooroeverloop met een aantal fokkers. Behoorlijk rustig beginnen, dan steeds iets sneller en bij iedere bekende die je tegenkomt even ouwehoeren. Was wel een erg mooi dagje en wat een supermooie omgeving heb je daar!
Ik heb ook weer eens wat aan diggelen gelopen
https://allergenenhardlop(...)rechtstadloop-10-km/
Alleen Endomondo en Strava willen mn loopje niet syncen, garmin en smashrun wel...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Denk niet dat ik voluit heel veel sneller was geweest, waarschijnlijk had ik me dan op het eind opgeblazen, dat stuk was echt heel zwaar. Vooral 20 tot 30km, nu had ik nog wat over om daar ook nog redelijk te kunnen lopen. Maar op het eind zat ik er nog behoorlijk doorheenquote:Op zondag 1 november 2015 21:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Cool en nu ben je wel officieel een held met een 7e plek op een NK op halve kracht
https://allergenenhardlop(...)rechtstadloop-10-km/.
![]()
Zonde dan dat je niet voluit bent gegaan op een Nederlands Kampioenschap. Vind ik onbegrijpelijk als je zo goed bent als jij.quote:Op zondag 1 november 2015 21:00 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
Ok, dan is het goed.quote:Op zondag 1 november 2015 21:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Denk niet dat ik voluit heel veel sneller was geweest, waarschijnlijk had ik me dan op het eind opgeblazen, dat stuk was echt heel zwaar. Vooral 20 tot 30km, nu had ik nog wat over om daar ook nog redelijk te kunnen lopen. Maar op het eind zat ik er nog behoorlijk doorheen.
![]()
Jij ook top gelopen! Hele mooie tijd neergezet en die sub38 komt er heel snel aan. Erg mooi dat je weer zo op de goede weg zit!quote:Op zondag 1 november 2015 21:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Cool en nu ben je wel officieel een held met een 7e plek op een NK op halve kracht
Alleen Endomondo en Strava willen mn loopje niet syncen, garmin en smashrun wel...![]()
![]()
Mooie tijd en super leuke foto bij je blogquote:Op zondag 1 november 2015 21:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alleen Endomondo en Strava willen mn loopje niet syncen, garmin en smashrun wel...
Thanks, ja dat gevoel heb ik ook wel. Plekje van oude loopknie is wel weer wat gevoelig, maar even in de gaten houden, komt vast goed. Over 2 weken weer een kans op de 10 km (al las ik ook ergens dat die wedstrijd 10,4 km is)quote:Op zondag 1 november 2015 21:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jij ook top gelopen! Hele mooie tijd neergezet en die sub38 komt er heel snel aan. Erg mooi dat je weer zo op de goede weg zit!Thanks, ze stonden ook precies op de juiste plek, kon die boost wel even gebruiken!quote:Op zondag 1 november 2015 21:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mooie tijd en super leuke foto bij je blog<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Na een miljoenmiljard keer F5en ben ik ook ingeschreven voor de 50km Sallandtrail.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ajohhh, doe eens gezellig!quote:Op zondag 1 november 2015 20:51 schreef Guard het volgende:
Inschrijven voor Salland kan nu ook nog, op een soepel werkende inschrijfsite, bijna nog gedaan ook voor de 50, maar toch maar niet![]()
![]()
vind de combi ver rijden + vroege start niet zo'n hele fijne.quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dan kom je de avond ervoor maar bij ons slapenquote:Op zondag 1 november 2015 21:40 schreef Guard het volgende:
[..]
vind de combi ver rijden + vroege start niet zo'n hele fijne..
![]()
Een halve minuut van je PR en een mooie 10e plek! Goed gelopen dus, gefeliciteerdquote:Op zondag 1 november 2015 21:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alleen Endomondo en Strava willen mn loopje niet syncen, garmin en smashrun wel...![]()
![]()
Jullie doen weer een huisje oid?quote:Op zondag 1 november 2015 21:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan kom je de avond ervoor maar bij ons slapen.
quote:Op zondag 1 november 2015 21:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan kom je de avond ervoor maar bij ons slapen.
![]()
Fok-slaapfeest!![]()
![]()
quote:
Dit keer gaan m'n ouders wel mee, maar mocht je willen is er altijd een bed over voor een nachtje![]()
![]()
Nou begin ik toch weer te twijfelenquote:Op zondag 1 november 2015 21:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit keer gaan m'n ouders wel mee, maar mocht je willen is er altijd een bed over voor een nachtje
quote:Op zondag 1 november 2015 21:41 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Een halve minuut van je PR en een mooie 10e plek! Goed gelopen dus, gefeliciteerdquote:Op zondag 1 november 2015 21:42 schreef Skweezer het volgende:
Mooie blog en goed gelopen MD.
En de rest ook allemaal gefeliciteerd met jullie prestatiesThanks! Ik ben BLIJ man!quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Jij bent snel weer op topniveau!quote:Op zondag 1 november 2015 21:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuke foto inderdaad.![]()
![]()
Mooie tijd MD, terug op het oude niveau. Of eigenlijk zelfs een treetje hoger want PR
Ik ben benieuwd naar de verhalen van Devv.
Tevens vandaag langste afstand ooit gehaald, 13km in 1 uur 28 minuten. Ik kon zo nog wel even doorlopenGek dat je op een gegeven moment niet echt meer door hebt dat je hardloopt en dat je 'gewoon' loopt, alsof je niet kunt stoppen als je daar niet bewust aan denkt. (Rare uitleg misschien, maar jullie snappen het vast wel).
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Good busy!quote:Op zondag 1 november 2015 21:53 schreef DeLuna het volgende:
Tevens vandaag langste afstand ooit gehaald, 13km in 1 uur 28 minuten. Ik kon zo nog wel even doorlopenGek dat je op een gegeven moment niet echt meer door hebt dat je hardloopt en dat je 'gewoon' loopt, alsof je niet kunt stoppen als je daar niet bewust aan denkt. (Rare uitleg misschien, maar jullie snappen het vast wel).
Lekker is dat he, die flow? Een runners high!quote:Op zondag 1 november 2015 21:53 schreef DeLuna het volgende:
![]()
Anders is er bij mij in huis wel ruimte voor een matras.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb het gevoel dat jij het volgende topic gaat openenquote:Op zondag 1 november 2015 21:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je weet dat ik de TS niet ben hoop ik?![]()
![]()
Ik vroeg me al af hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.quote:Op zondag 1 november 2015 21:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je weet dat ik de TS niet ben hoop ik?![]()
![]()
Voor een vrouw heb jij echt een hondsberoerde intuïtie zeg.quote:Op zondag 1 november 2015 21:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij het volgende topic gaat openen![]()
Ja echt heerlijk.quote:Op zondag 1 november 2015 21:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Lekker is dat he, die flow? Een runners high!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik heb ook een uitstekend richtingsgevoel. Ben ik wel een vrouwquote:Op zondag 1 november 2015 22:00 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Voor een vrouw heb jij echt een hondsberoerde intuïtie zeg.![]()
![]()
Meestal zijn het vrouwen die een kind baren, dus de kans is wel groot.quote:Op zondag 1 november 2015 22:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb ook een uitstekend richtingsgevoel. Ben ik wel een vrouw![]()
Dat is wel waar!quote:Op zondag 1 november 2015 22:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Meestal zijn het vrouwen die een kind baren, dus de kans is wel groot.![]()
Dat hangt er maar vanaf of Murmel in de buurt isquote:Op zondag 1 november 2015 21:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij het volgende topic gaat openenJe weet het nooit.
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 november 2015 22:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat hangt er maar vanaf of Murmel in de buurt isJe weet het nooit.
![]()
![]()
![]()
Ik hoor net dat Jero zevende (7de!) is geworden bij het NK trail. Die zal ook wel balen dattie alweer verloren heeft.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mwah, was maar een trainingsrondje, dus het kan net...quote:Op zondag 1 november 2015 22:24 schreef mosselmossel het volgende:
Ik hoor net dat Jero zevende (7de!) is geworden bij het NK trail. Die zal ook wel balen dattie alweer verloren heeft.![]()
![]()
Mooie tijd MD, lekker bezig!
Goed om te lezen dat Jero het parcours ook wel zwaar vond, lag het niet alleen aan mij.
Jack does it in real time...![]()
quote:Op zondag 1 november 2015 22:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat hangt er maar vanaf of Murmel in de buurt isJe weet het nooit.
Ik snap deze inside joke (?) niet. Van de laatste 50 topics heeft zij er maar eentje geopend.quote:![]()
Er was iets met een duizendste topic en de grote druk op jouw schouders om die te openen. Zoiets. Daar kwam toen iets tussenquote:Op zondag 1 november 2015 22:55 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
[..]
Ik snap deze inside joke (?) niet. Van de laatste 50 topics heeft zij er maar eentje geopend.
Murmel![]()
![]()
Daarover gesproken: wanneer komt pijll eindelijk met die 1000 m-kaart?quote:Op zondag 1 november 2015 22:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Er was iets met een duizendste topic en de grote druk op jouw schouders om die te openen. Zoiets. Daar kwam toen iets tussen
Murmel![]()
![]()
Jouw lijntje met Pijll is korter dan die van ons, denk ik. Staat 'ie niet met een selfie-stick op de Big Ben oid?quote:Op zondag 1 november 2015 22:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Daarover gesproken: wanneer komt pijll eindelijk met die 1000 m-kaart?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: