abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 oktober 2015 @ 21:50:14 #1
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157192696

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
pi_157192955
Liesje O+
Ik vind het nog steeds erg onwerkelijk :'(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 29 oktober 2015 @ 21:58:06 #3
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157193012
Ik ook :{. Half jaar geleden een HM lopen en nu.. ;(
pi_157193107
TT = O+ + ;(
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_157193840
Ik heb fiiiijn getraind! Fitheid lijkt deze dagen echt een beetje met de willekeur van de dag te gaan, en vandaag was het goed! 400tjes en 1000tjes gedaan, waarvan de laatste drie 400tjes op spikes. Het gekke is dat ik op mijn normale schoenen wel last had van mijn bil/lies en op de spikes 0,0. De trainer zag ook duidelijk dat ik daar beter op liep. Helaas moet ik er nog steeds rustig op opbouwen..
400tjes gingen tussen de 1.29 en 1.36 en 1000tjes allebei rond de 4.21. Voelt nog wel wat omwennig om weer relatief wat meer snelheid te trainen :P

Ik ben trouwens op zoek naar een broek voor over mijn tight, voor naar wedstrijden en trainingen en zo. Een soort trainingsbroek van hele lichte stof maar wel warm, liefst met een rits aan de zijkant of wijde pijpen zodat hij over je schoenen aan en uit kan. Heeft iemand een gouden tip?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_157194788
Regenbroek? :P Zou het misschien aan het drop verschil kunnen liggen?
pi_157194905
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:58 schreef GotC het volgende:
Ik ook :{. Half jaar geleden een HM lopen en nu.. ;(
En nog in 2:05 ook. Het leven is wat dat betreft niet zo vanzelfsprekend, maar het leeft tegelijkertijd wel ontspannender als we dat niet al te vaak beseffen.
pi_157194999
@cee, balen van die klachten. Als het in je (aanvullende) verzekering zit, zou ik meteen afspraak maken met een fysio, misschien is er een trucje tegen de klachten (was bij mij gelukkig wel zo).
pi_157195028
@Murmeli, de maand is nog niet voorbij he? :P Maar mooi maandtotaal!
pi_157195221
12 uur werken, 10x400M bij de AV, Ik ben gesloopt. Ik mocht ze vandaag op 1.25 lopen. Als ik dat nou gewoon een hele marathon doe, zit ik ruim onder de 3 uur.
pi_157195239
Ik had mijn armsleeves en handschoenen wel thuis mogen laten. Het was vandaag 20 graden en ook de komende dagen blijft het zacht met 17 graden en regelmatig zon op zondag.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 23:18:16 #12
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157195255
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 23:09 schreef steffelonio het volgende:
@Murmeli, de maand is nog niet voorbij he? :P Maar mooi maandtotaal!
Morgen loop ik niet. En zaterdag ook niet.
pi_157197611
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 22:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb fiiiijn getraind! Fitheid lijkt deze dagen echt een beetje met de willekeur van de dag te gaan, en vandaag was het goed! 400tjes en 1000tjes gedaan, waarvan de laatste drie 400tjes op spikes. Het gekke is dat ik op mijn normale schoenen wel last had van mijn bil/lies en op de spikes 0,0. De trainer zag ook duidelijk dat ik daar beter op liep. Helaas moet ik er nog steeds rustig op opbouwen..
400tjes gingen tussen de 1.29 en 1.36 en 1000tjes allebei rond de 4.21. Voelt nog wel wat omwennig om weer relatief wat meer snelheid te trainen :P

Ik ben trouwens op zoek naar een broek voor over mijn tight, voor naar wedstrijden en trainingen en zo. Een soort trainingsbroek van hele lichte stof maar wel warm, liefst met een rits aan de zijkant of wijde pijpen zodat hij over je schoenen aan en uit kan. Heeft iemand een gouden tip?
Ik heb zoiets: http://all4running.nl/har(...)dames-13282-060.html Maar dan moeten de ritsen aan de zijkant wel groot genoeg zijn voor je schoenen (ik heb een relatief kleine maat hardloopschoenen, dus past het meestal wel). Een paar hardloopgenootjes hebben een broek met ritsen langs de hele zijkant, maar ik weet niet waar je die kunt vinden.

Ik ben een weekje ziek geweest, en bij gebrek aan eetlust aan de groene smoothies begonnen om toch iets meer dan kippensoep naar binnen te krijgen. Nu nog steeds elke ochtend aan de spinazie-banaan-sinaasappel-amandelmelk-smoothie, en naast dat ik me nu enorm hipster voel, bevalt het eigenlijk wel prima. Makkelijke manier om wat gezonds naar binnen te slurpen (als het aan mij zou liggen zat er bijna nooit groente door m'n avondeten :') ). En ik ben toch maar aan de buikspieroefeningen, braaf, bijna elke ochtend op m'n matje. Als je met lopen duidelijk merkt dat je buikspieren meh zijn, gaat er toch iets mis :P
pi_157197706
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 23:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Regenbroek? :P Zou het misschien aan het drop verschil kunnen liggen?
Nee mijn wedstrijdschoenen waar ik gisteren op liep hebben ook geen demping of dikke zolen of iets. Het ligt eraan dat ik meer grip heb met de spikes en dus minder met mijn enkels draai of zo.
En een regenbroek heb ik wel maar ik hoef niet 3kg zweet lichter aan te komen bij een training :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_157197711
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 06:18 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik heb zoiets: http://all4running.nl/har(...)dames-13282-060.html Maar dan moeten de ritsen aan de zijkant wel groot genoeg zijn voor je schoenen (ik heb een relatief kleine maat hardloopschoenen, dus past het meestal wel). Een paar hardloopgenootjes hebben een broek met ritsen langs de hele zijkant, maar ik weet niet waar je die kunt vinden.

Ik ben een weekje ziek geweest, en bij gebrek aan eetlust aan de groene smoothies begonnen om toch iets meer dan kippensoep naar binnen te krijgen. Nu nog steeds elke ochtend aan de spinazie-banaan-sinaasappel-amandelmelk-smoothie, en naast dat ik me nu enorm hipster voel, bevalt het eigenlijk wel prima. Makkelijke manier om wat gezonds naar binnen te slurpen (als het aan mij zou liggen zat er bijna nooit groente door m'n avondeten :') ). En ik ben toch maar aan de buikspieroefeningen, braaf, bijna elke ochtend op m'n matje. Als je met lopen duidelijk merkt dat je buikspieren meh zijn, gaat er toch iets mis :P
Ah, die ziet er al best fijn uit! Bedankt voor de tip.
Goed bezig met de groene smoothies! Ik had vanochtend bloemkool-banaanpap als ontbijt naar aanleiding van het feit dat instagram-hipsters zeiden dat het zo lekker was, maar die zijn toch echt beter in zichzelf voor de gek houden dan ik denk ik.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:33:37 #16
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157198131
Getver LT!
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:34:17 #17
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157198138
TT O+
Dank je GotC, elke dag lees ik de email van haar zus nog een keer en denk ik even aan haar!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:37:10 #18
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157198171
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 08:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
TT O+
Dank je GotC, elke dag denk ik wel even aan haar!
Het is het minste wat we kunnen doen :*

Groene smoothies, bah! Btw, iemand interesse in een zgan juicer van Philips? :P
pi_157198346
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 08:37 schreef GotC het volgende:

[..]

Je proeft niks van de spinazie :P een smoothie met wortel, peer en gember was wat minder geslaagd. En niet groen.
pi_157199090
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 07:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had vanochtend bloemkool-banaanpap als ontbijt naar aanleiding van het feit dat instagram-hipsters zeiden dat het zo lekker was, maar die zijn toch echt beter in zichzelf voor de gek houden dan ik denk ik.
Bloemkool met banaan. Apart. Het klinkt een beetje als haring met slagroom.
pi_157199165
Vroeger aten ze 's ochtends boterhammen met pindakaas.
Vroeger liepen ze harder dan nu.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_157199205
Pff, hoesten, snotteren, zoon die ook hoest en daardoor gezellig elke nacht even komt buurten, zenuwen van zwangere vriendin die op springen staat.
Maar verder wel zin in de LVML hoor ;) *O* *O*
pi_157199332
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:45 schreef mosselmossel het volgende:
Vroeger aten ze 's ochtends boterhammen met pindakaas.
Vroeger liepen ze harder dan nu.
99% Van alle hypes is dan ook een uitgedacht marketingconcept. We trappen er bijna allemaal in.
pi_157199555
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:40 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Bloemkool met banaan. Apart. Het klinkt een beetje als haring met slagroom.
Bloemkool heeft niet echt een sterke smaak, dus als je dat pureert met banaan heb je gewoon een aangedikt bananenprutje. Echt vies was het ook niet hoor, maar ik houd het toch liever bij mijn kwarkje.
Ach, anders had ik de bloemkool die over was misschien weggegooid dus ^O^
pi_157199576
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 08:37 schreef GotC het volgende:

[..]

Wat wil je er voor hebben?
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:11:06 #26
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_157200497
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 07:09 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ah, die ziet er al best fijn uit! Bedankt voor de tip.
Goed bezig met de groene smoothies! Ik had vanochtend bloemkool-banaanpap als ontbijt naar aanleiding van het feit dat instagram-hipsters zeiden dat het zo lekker was, maar die zijn toch echt beter in zichzelf voor de gek houden dan ik denk ik.
Ik snap ook niet waar zulke hipsters de tijd vandaan halen, maar misschien ben ik wel vergeten hoe het leven was voordat ik kinderen had.

Woensdag en vandaag sla ik het hardlopen over in de hoop dat de pees in mijn bil rustiger wordt en ik hoop dat het pijntje onder mijn voet weg trekt. Maar voorlopig lijkt het niet te helpen, maar nóg langer niet lopen ga ik écht niet trekken. Ongelooflijk dat ik zoveel jaren zonder hardlopen gedaan heb.
Life is what you make it.
pi_157200697
Net mijn laatste loopje van deze maand gedaan, dat brengt het totaal op 85 km. Ietsje meer als vorige maand.
pi_157200774
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 11:11 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waar zulke hipsters de tijd vandaan halen, maar misschien ben ik wel vergeten hoe het leven was voordat ik kinderen had.

Woensdag en vandaag sla ik het hardlopen over in de hoop dat de pees in mijn bil rustiger wordt en ik hoop dat het pijntje onder mijn voet weg trekt. Maar voorlopig lijkt het niet te helpen, maar nóg langer niet lopen ga ik écht niet trekken. Ongelooflijk dat ik zoveel jaren zonder hardlopen gedaan heb.
Hmm dat vind ik nooit echt een argument, gekookte bloemkool en een banaantje met de staafmixer pureren kost mij minder tijd dan een boterham ontdooien en er pindakaas op smeren ;)
pi_157200879
Dan smeer jij heel traag en ben je niet zo efficiënt met je tijd.

Ik ben overigens wel een staafmixerfan. O+
pi_157200932
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 11:29 schreef wyccie het volgende:
Dan smeer jij heel traag en ben je niet zo efficiënt met je tijd.

Ik ben overigens wel een staafmixerfan. O+
Juist wel, 's avonds wanneer ik de pannen van het avondeten aan het opruimen ben heb ik die bloemkool even gepureerd. Misschien 30 seconden werk en ik was sowieso al bezig met die pannen.
Maar goed, nutteloze discussie ;) Iedereen heeft wel 1 of 2 minuten meer over om een fantasierijk ontbijt te maken, ook mensen met kinderen lijkt me. Maar als je meer zin hebt in een boterham met pindakaas, vooral doen!
pi_157201149
Een blender schoonmaken kost echt veel tijd omdat het een rotwerk is.
pi_157201185
Ja maar dit is een staafmixer en het stuk wat vies wordt kan in de afwasmachine.

Goed. Verder met de belangrijke zaken van het leven :P Wie gaat er nog lopen vandaag?
pi_157201350
Vandaag niet, morgen een leuk trailtje :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:04:48 #34
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157201527
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 10:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat wil je er voor hebben?
¤40? Totaal 10x gebruikt :+. Het is de Philips HR1861.
pi_157203535
Ik was niet vooruit te branden vandaag, alles piepte en kraakte. Knieën, scheenbenen, rechterheup, ugh. ;( Wat betreft hardlopen is oktober afgelopen voor mij, 120 kilometer op de teller.
pi_157203818
Deze maand 97km (meeste runs zonder warming up)
Dit verdeeld over 15 runs, van 15x200m, 6x1000m en duurloopjes van circa 10km.
pi_157204063
Ik kom deze maand net over de 210 denk ik. Waarvan bijna een kwart gelopen op één dag 8-)
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:37:33 #38
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157204225
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 14:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kom deze maand net over de 210 denk ik. Waarvan bijna een kwart gelopen op één dag 8-)
1/5? Of heb je veel ingelopen voor je marathon?
pi_157204250
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 14:37 schreef Murmeli het volgende:

[..]

1/5
Nouja, met inlopen erbij was het toch richting de 45km. 11/50e ;)
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:43:46 #40
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_157204313
Wat is er met Liesje? :@

En deze maand over de 100 km :)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_157204429
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 14:43 schreef MaleDuck het volgende:
Wat is er met Liesje? :@

En deze maand over de 100 km :)
LIF / [Hardlopen] #1062 - Op standje schijndood de marathon voorbij
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:07:57 #42
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157204675
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 14:39 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nouja, met inlopen erbij was het toch richting de 45km. 11/50e ;)
Whahaha!
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:30:42 #43
236410 MaleDuck
pi_157205103
quote:
He bah, dat had ik niet gelezen... -O-
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:54:47 #44
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157205576
Zijn jullie al klaar voor deze maand? Er is nog een dag!
pi_157205592
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 15:54 schreef GotC het volgende:
Die heb ik al a priori meegerekend ;)
pi_157205602
quote:
Ik ben al sinds zaterdag klaar. Bijna 95 km.
pi_157205682
lang leve de techniek zeg maar.

Gisteren de deur uit gegaan om een stukje te lopen. Zoals gewoonlijk beslis ik een beetje op het moment wat voor het rondje het moet worden en wat ik ga doen. Bidon gevuld met water, telefoon in het zakje van de bidon en de deur uit. Even wandelen naar de vaste startplaats. Hrm vind hij, bluetooth verbinding met klokje en de gps en we kunnen vertrekken.

Eerst even een km rustig inlopen en dan maar wat wat km's op ongeveer Marathontempo. Al redelijk stond ikeben stil omdat ik wat in het weiland zag. Het eerste Blok van 3km ging voor mijn gevoel redelijk moeizaam. Kilometertje rustiger aan wat dan weer sneller ging dan verwacht en dan maar kilometertjes om en om doen. Dat was wat prettiger was al een plan aan het maken voor de rest van de training. Oke tot ongeveer daar hiermee doorgaan is ongeveer nog 2 keer een snelle km. Even een mooi stukje offroad natuurschoon meepikken en dan rustig cruisend op huis aan.

Loop tijdens een snelle km achter een kasteel langs waar ik altijd aan de andere kant langsloop en opeens valt mij op dat mijn vakje waar mijntelefoon in zou moeten zitten leeg was. Fuck. Even in mijn geheugen na gaan of ik hem wel bij mij had endat moest ja zijn aangezien ik in het begin bluetooth verbinding had. 10 km afgaan zoeken is vrij zinloos. Een mogelijke plek zou kunnen zijn waar ik in het begin even had stilgestaan. Maar dat is een km of 5 minimaal.

In hetzelfde tempo waarin de snelle tempo's gelopen werden die ongeveer 5 km gelopen in de hoop mijn telefoon ergens te vinden. Wat was dat zwaar zeg, stress en een op dat moment redelijk gevoelsmatig hoogtempo. Laatste stuk naar de vermoedelijke plek gaan wandelen in de hoop dat mijn telefoon ergens ligt en bluetooth contact maakt mijn klokje. Op de plek aangekomen niks te zien, terwijl een witte iphone toch wel zou moeten opvallen zou je zeggen in het gras. Ook geen bluetooth. Oke of hij is gevondendoor iemand of hij ligt totaal ergens anders.

Laatste stukje naar huis gelopen. Ipad gepakt en vind mij iphone gepakt. Geweldig stukje techniek. En hij heeft verbinding en blijkt dus wel op de bewuste plek op blijkbaar 0,8 km van mijn huis ergens in de berm te liggen. Vivosmart erbij gepakt en weer terug naar de bewuste plek. Niks te zien. Klokje geeft aan bluetooth contact te hebben, vivosmart vind hem ook. Nu zit er een functie op de vivosmart dat je je telefoon kan laten traceren en geluid kan afspelen. Telefoon stond alleen op mute. Maar via een simpel balkjes systeem kan je zien of je dichterbij komt of juist verderweg.

Een witte telefoon hoe moeilijk kan het zijn in het korte gras met wat bladeren op hooguit twee vierkante meter. Logica proberen te gebruiken en jawel hoor gevonden in net nog de laatste lange plukken gras tegen de boom aan, met het beeldscherm omhoog. Scheelt een hoop gezeur. Oorzaak van de moeizame snelle km's is nu ook gevonden in een verkoudheid.
pi_157205861
quote:
Als ik morgen én zondag ga lopen val ik uit elkaar. ;) En ik ben al bang dat m'n 7HL in gevaar komt. :')
pi_157206144
Ga morgen ook niet meer lopen. Andere werkzaamheden. Mijn maandtotaal is 138km, met 12 keer lopen. Wat minder vaak gelopen, maar toch redelijk veel kms. Tevreden.
pi_157206581
TWC, de volgende keer niet meer zo wild met je armen zwaaien. Wat een geluk dat je de telefoon hebt kunnen vinden. Wel gaaf om dat op die manier te doen. :D
pi_157206626
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Al redelijk stond ikeben stil omdat ik wat in het weiland zag.
Ikeben? Autocorrect?
Toen is die telefoon ongemerkt uit het hoesje geglibberd?

Mooi verhaal, TheWhiteMacGyver!
pi_157206679
Morgen rust (soort van) en zondag run4water. Dus ja ik ben enorm klaar voor deze maand.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 17:11:53 #53
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157206910
Gelukkig TWC! Poeh!
  Moderator vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:31:19 #54
155227 crew  Guppy
dus
pi_157209315
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:52 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ikeben? Autocorrect?

ik even, moet daar staan ;)

Wat een horrorverhaal :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_157209866
Wauw echt geluk TWC!

Gister zei ik nog dat het wel meeviel met de enkel. De enkel dacht daar vanochtend toch anders over. Kan er niet goed/normaal op lopen.. Naja goed het zal vast wel mee vallen en maandag kan ik vast gewoon weer hardlopen :)

Mijn maandtotaal is 50.4 km. Hoogste maandtotaal van het jaar w/.
pi_157210427
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:52 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ikeben? Autocorrect?

Zou best kunnen autocorrect. Ook druk ik op de een of andere manier de spatiebalk niet in, ik vermoed eronder. Ritsje stond iets open en had blijkbaar hem iets op de kop gehouden.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:30:06 #57
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157210464
TWC en het mysterie van de witte Iphone :D

Ik ben weer lekker thuis. 's Nachts vliegen was niet optimaal, dus vanavond maar even een beetje brak bankhangen ipv alweer duurlopen :+ Ook ikzelf ben nog niet optimaal (lees: snothoofd). Als ik me enigszins acceptabel voel zondag loop ik overigens wel de LVML 5 km. Zin in :s)
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:35:57 #58
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157210607
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:10 schreef BK. het volgende:

[..]

Als ik morgen én zondag ga lopen val ik uit elkaar. ;) En ik ben al bang dat m'n 7HL in gevaar komt. :')
Waarom ben je daar bang voor? :)
  ESF Reporter zaterdag 31 oktober 2015 @ 00:03:33 #59
87554 Cee
Welluk?
pi_157216914
Mijn loopgroep gaat morgen een heerlijke 17km lopen (12 voor degenen die een wat kortere ronde willen), maar ik mag blij zijn als het me lukt om een klein rondje onverhard door de bossen te lopen. Scheenbeen blijft pijn doen bij vlagen en zeurt door van enkel naar knieholte. Ik kan wel doen alsof ik niks voel maar dat maakt het er niet beter op. 7HL wordt een no-go. :'(

Als er hier iemand toevallig een startnummer wil overnemen, laat het me weten!
pi_157216961
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 00:03 schreef Cee het volgende:
Mijn loopgroep gaat morgen een heerlijke 17km lopen (12 voor degenen die een wat kortere ronde willen), maar ik mag blij zijn als het me lukt om een klein rondje onverhard door de bossen te lopen. Scheenbeen blijft pijn doen bij vlagen en zeurt door van enkel naar knieholte. Ik kan wel doen alsof ik niks voel maar dat maakt het er niet beter op. 7HL wordt een no-go. :'(

Als er hier iemand toevallig een startnummer wil overnemen, graag.
Dat is balen. -O-
Die 7HL loopt niet weg. Zorg maar dat je eerst pijnvrij kunt lopen.
Het is alsof de blessures hier gratis weggegeven worden. :{
pi_157218540
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 20:35 schreef GotC het volgende:

[..]

Waarom ben je daar bang voor? :)
Omdat ik deze week pijn in mijn knieën en scheenbenen had tijdens het lopen. Ik lees hier de laatste dagen dat die klacht op overbelasting kan wijzen, dus dan zou ik rust moeten nemen. Morgen een loop van 11 kilometer, ik ben benieuwd hoe het voelt.

Edit: Het zou ook kunnen dat mijn lichaam nog niet hersteld is na de 10km van afgelopen zondag.
pi_157218644
Ik heb een vervelend spiertje in mijn kuit, misschien toch van het lopen op spikes donderdag. Maar het zit heel lokaal dus ik probeer het weg te krijgen met een tennisbal. Wil eigenlijk zo even naar de Runnersworld om evt schoenen te kopen, en vanmiddag bostraining..
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 09:08:47 #63
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157218722
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 08:40 schreef BK. het volgende:

[..]

Omdat ik deze week pijn in mijn knieën en scheenbenen had tijdens het lopen. Ik lees hier de laatste dagen dat die klacht op overbelasting kan wijzen, dus dan zou ik rust moeten nemen. Morgen een loop van 11 kilometer, ik ben benieuwd hoe het voelt.

Edit: Het zou ook kunnen dat mijn lichaam nog niet hersteld is na de 10km van afgelopen zondag.
Dat is wel vervelend ja, wijst idd op overbelasting -O-. Heb je al vaker 10(+) km gelopen of was vorige week de eerste keer? :)
pi_157218888
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 09:08 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat is wel vervelend ja, wijst idd op overbelasting -O-. Heb je al vaker 10(+) km gelopen of was vorige week de eerste keer? :)
Al wel veel vaker 10km+ kilometer gelopen, normaal kan ik tot 15km gemakkelijk aan. Ik liep de 10km zondag zo'n 7 minuten harder dan in trainingen de laatste maanden. Misschien heeft dat er (ook) mee te maken?
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 09:48:18 #65
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157219026
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 08:40 schreef BK. het volgende:

[..]

Ik zou die 11 km van morgen even skippen. Voor de 7HL maakt het toch niet veel meer uit of je die loopt ;) Een looploos weekje doet soms wonderen.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 10:36:40 #66
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157219493
Wat een ziekenboeg hier! Ik zit ook al een looploos of looparm weekje te overwegen ivm pijntjes.
Soms baal ik ervan dat ik nou juist verzot ben op een blessuregevoelige sport
pi_157219566
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 08:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een vervelend spiertje in mijn kuit, misschien toch van het lopen op spikes donderdag. Maar het zit heel lokaal dus ik probeer het weg te krijgen met een tennisbal. Wil eigenlijk zo even naar de Runnersworld om evt schoenen te kopen, en vanmiddag bostraining..
Schoenen kopen? Die win je toch gewoon? :P

Lekker weer! Ik ga over een paar uur een stukje rennen. Waarschijnlijk in ultrakort-kort.
pi_157219826
Lekker 80 minuten (13.2 KM) met de AV door de bossen gelopen. Wat een fantastisch herfstweer is het!! :)
pi_157219881
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:07 schreef RunWithTheWind het volgende:
Lekker 80 minuten (13.2 KM) met de AV door de bossen gelopen. Wat een fantastisch herfstweer is het!! :)
Wat heb jij toch eigenlijk een mooie username.
pi_157219978
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:42 schreef wyccie het volgende:

[..]

Lekker weer! Ik ga over een paar uur een stukje rennen. Waarschijnlijk in ultrakort-kort.
Ik ook over een uurtje of zo lekker stukkie rennen
pi_157220134
Voor het eerst in mijn leven gehardloopt _O_
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:46:50 #72
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157220284
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 09:27 schreef BK. het volgende:

[..]

Al wel veel vaker 10km+ kilometer gelopen, normaal kan ik tot 15km gemakkelijk aan. Ik liep de 10km zondag zo'n 7 minuten harder dan in trainingen de laatste maanden. Misschien heeft dat er (ook) mee te maken?
Dat zou kunnen? Even gas terug dan, en wat Murmeli zegt, die 11 morgen lekker skippen of inkorten :)
pi_157220299
quote:
4s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:34 schreef Leonos het volgende:
*O*
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:10:01 #74
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157220558
Ik wil voor altijd dit weer O+
F means you're fucked
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:15:50 #75
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157220635
Nou, inderdaad, wat een goddelijk weer :) Dat wordt een rare LVML, zonder storm en regen.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:28:05 #76
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157220812
quote:
4s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:34 schreef Leonos het volgende:
*O*
Hoe ging t?
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:28:29 #77
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157220817
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 12:10 schreef YUR het volgende:
Ik wil voor altijd dit weer O+
Jaaaaa!!!! O+
pi_157220878
Was zeker lekker weer vanmorgen. Lekker 9km gehad met steeds sneller lopen. GIng lekker. En fijn dat ik weer eens binnen het uur thuis ben! :D

Veel plezier bij de LVML vanmiddag!
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:34:04 #79
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157220893
Was perfect voor een duurloopje :) Hardlopend naar de club, vanuit daar een duurloopje met de groep en dan weer hardlopend naar huis. Zo loop je stiekem toch bijna 20km te genieten ^O^
F means you're fucked
pi_157220914
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:42 schreef wyccie het volgende:

[..]

Hehe ja, maar het laatste paar wat ik gewonnen had loop ik niet helemaal ideaal op. Nu toch weer uitkomen op de mizuno wave Rider 18, die ik al had maar die na 1300km echt versleten zijn. Ook nog sauconys aangehad met 8mm drop maar daarbij kwam mijn hiel helemaal niet meer op de grond en dat is te belastend voor je kuiten, en ze zaten ook eigenlijk te wijd. De wave Rider blijft wel een populaire schoen blijkbaar, nog net zo duur als vorig jaar!
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:43:44 #81
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157220987
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 12:33 schreef mosselmossel het volgende:
Was zeker lekker weer vanmorgen. Lekker 9km gehad met steeds sneller lopen. GIng lekker. En fijn dat ik weer eens binnen het uur thuis ben! :D

Veel plezier bij de LVML vanmiddag!
Ik was even in paniek, maar de LVML is morgen. Toch bedankt :)

En fijn: lekker gelopen jij!
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:57:19 #82
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157221136
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 12:43 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik was even in paniek, maar de LVML is morgen. Toch bedankt :)

En fijn: lekker gelopen jij!
Ik moest ook nog ff op de site spieken....de hekken stonden er namelijk ook al, op Kijkduin :D

Er bestaat overigens een kleine kans dat ik er morgen niet bij ben. Familie-issues. Niets ernstigs :)
F means you're fucked
pi_157221700
Dat wordt net als vorig jaar kort-kort bij de LVML (als ik zou meelopen). Wát een weer. Was dat al gezegd?
pi_157221857
13 km gedaan en binnen het uur weer terug :o
Lekker hoor dat hardloopweertje vandaag O+
pi_157221930
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 12:28 schreef Murmeli het volgende:

[..]

*O*
Hoe ging t?
Als een baas.
https://www.strava.com/activities/423486580
Mooi rondje :P
pi_157221962
Devvv en alle andere wedstrijdlopers alvast veel succes morgen ^O^
pi_157221990
quote:
4s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 13:46 schreef Leonos het volgende:

[..]

Als een baas.
Vesting loopje ^O^
pi_157223062
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 13:49 schreef Guard het volgende:

[..]

Vesting loopje ^O^
Nu wel kapot ;(
En moet nog heel de avond :')
pi_157223503
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:13 schreef wyccie het volgende:

[..]

Wat heb jij toch eigenlijk een mooie username.
Dankje :D
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:21:36 #90
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157225830
quote:
4s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 13:46 schreef Leonos het volgende:

[..]

Als een baas.
Zo dan! Flink stukkie op rap tempo!
pi_157225961
Geven jullie iets om de medailles die jullie krijgen? Waar bewaren jullie ze?

Zag net het ontwerp van de medaille van Egmond '16 online staan. Saucony maakt met de veranderingen in ieder geval wel duidelijk dat er een nieuwe hoofdsponsor is. :)
SPOILER
pi_157226184
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:28 schreef BK. het volgende:

Zag net het ontwerp van de medaille van Egmond '16 online staan. Saucony maakt met de veranderingen in ieder geval wel duidelijk dat er een nieuwe hoofdsponsor is. :)
SPOILER
Ik ben tijdens mijn verhuizing 2 maanden geleden de doos met medailles kwijt geraakt. Waarschijnlijk heeft iemand ze perongeluk weggegooid. Hecht er niet veel waarde aan, maar van de marathon medailles baal ik wel.

Ik had ze overigens tegen de muur hangen.
pi_157226318
Ik wil ze in het trapgat gaan hangen. Daar is nog een loos stukje muur.
pi_157226367
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:38 schreef RunWithTheWind het volgende:

[..]

Ik ben tijdens mijn verhuizing 2 maanden geleden de doos met medailles kwijt geraakt. Waarschijnlijk heeft iemand ze perongeluk weggegooid. Hecht er niet veel waarde aan, maar van de marathon medailles baal ik wel.

Ik had ze overigens tegen de muur hangen.
heb je echt alle dozen uitgepakt?
  Moderator zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:50:24 #95
155227 crew  Guppy
dus
pi_157226468
quote:

SPOILER
Ik snap niet zo goed dat ze dat per se OP de medaille willen doen... Doe de sponsoren op de achterkant, of op het lint. Zo pontificaal erop vind ik een beetje jammer.

Mijn medailles hangen op de wc :)
SPOILER
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:54:36 #96
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157226562
Auckland Marathon, alle deelnemers kijken eerst de finale op grote schermen bij de start :D
pi_157226593
quote:

SPOILER
Ik liet ze altijd gewoon op de kast slingeren, mijn vriend werd daar gek van en heeft ze laatst allemaal in zo'n glazen snoeppot gestopt. Ziet er wel vrolijk uit, al die gekleurde lintjes, al kun je geen medailles meer onderscheiden ;)

Vandaag een bike-run-bike gedaan naar de fartlek training, al was het fietsen wel erg rustig aan ;)
Wat een heerlijke dag weer om in het bos te zijn. Nog steeds wel een pittige training en ik mis die anaerobe conditie nog duidelijk, maar het ging al beter dan vorige week..
  ESF Reporter zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:56:48 #98
87554 Cee
Welluk?
pi_157226604
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:50 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Mijn medailles hangen op de wc :)
SPOILER
Wat leuk! :D
Dan zit je eigenlijk altijd aan de race te denken. :P

Het weer was vandaag zo belachelijk mooi dat ik echt echt écht wilde gaan lopen, ondanks mijn pijnlijke enkel/scheenbeen (ik heb de exacte plek nog niet kunnen lokaliseren). Dan maar even door de bossen, op onverhard. Het was bij vlagen wel wat pijnlijk en het ging absoluut niet snel maar toch lekker 5km kunnen lopen in de natuur. Het was heerlijk. Nu voel ik nog wel steken (niet erger dan voorheen en ik kan er nog prima mee lopen) en vind ik mezelf ontzettend eigenwijs. Maar ik wilde zo graag. :@
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:06:00 #99
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_157226798
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 13:33 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat wordt net als vorig jaar kort-kort bij de LVML (als ik zou meelopen).
Een wedstrijd van minder dan 25 km in november in Nederland is toch altijd kort-kort?

quote:
Wát een weer. Was dat al gezegd?
Nou inderdaad. En ik geloof dat je de eerste was. Toch fijn om het van een professional te horen. Die hebben toch net iets meer oog voor dat soort dingen.

Gisterenmiddag even het kantoorpand uit geslopen voor 9 km-tjes, waarvan 6 op M-tempo. Ging heerlijk. Vandaag de achteruin van Jero_nimo onveilig gemaakt (hij liep niet mee, want gaat morgen ergens mee doen aan Heel-Holland-Bakt-Zandtaartjes, of zo iets). 28,9 kilometertjes gewandeld. Toch 2:15 zon op het kale bolletje. Ook nog 7 kilometer op M-tempo gesjokt. Dat ging echt heerlijk. Zelfs een kilometertje 4:04 aangetikt. Het ging al met al een stuk fijner dan vorige week tijdens de Dijkloop. :)

En de LVML wordt denk ik morgen afgelast ivm het weer. Echt LVLML-onwaardig.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_157226824
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:46 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

heb je echt alle dozen uitgepakt?
Ja :( Goede reden om weer meer wedstrijdjes te lopen! :D
pi_157227084
Ook ik heb echt heerlijk gelopen. Na een dagje leren voor tentamens een duurloop van ruim een uur gedaan. De laatste kilometer wat versneld, was fijn! O+
pi_157227111
Guard, zie ik nou goed op Strava dat 4.30 inmiddels je duurlooptempo is?? 8)7
pi_157228372
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:56 schreef Cee het volgende:

[..]

Wat leuk! :D
Dan zit je eigenlijk altijd aan de race te denken. :P
Aan de racekak, bedoel je?
quote:
Het weer was vandaag zo belachelijk mooi dat ik echt echt écht wilde gaan lopen, ondanks mijn pijnlijke enkel/scheenbeen (ik heb de exacte plek nog niet kunnen lokaliseren). Dan maar even door de bossen, op onverhard. Het was bij vlagen wel wat pijnlijk en het ging absoluut niet snel maar toch lekker 5km kunnen lopen in de natuur. Het was heerlijk. Nu voel ik nog wel steken (niet erger dan voorheen en ik kan er nog prima mee lopen) en vind ik mezelf ontzettend eigenwijs. Maar ik wilde zo graag. :@
Nou, vooruit dan maar. Het was ook bijna echt té geweldig weer.
Een jaar geleden was het dit weekend ook zo lekker, toen was het zelfs bijna 20 graden.
pi_157228609
Vanmiddag dus een 10k op de Holterberg. Ging erg goed, zelfs een PR gelopen. Ik vind het niet een officiële, ook al is het wel pijll-proof, want het was een van-A-naar-B met de steilste stukken heuvelafwaarts.
In het begin veel inhalen, ik ging als een speer. Zelfs de stukken omhoog haalde ik nog mensen in.
Mijn horloge vertelt me dat ik 76% op sprinthartslag heb gelopen, met een gemiddelde van 179/min. Ach ja, het ging gewoon lekker.
pi_157230424
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:30 schreef wyccie het volgende:
Vanmiddag dus een 10k op de Holterberg. Ging erg goed, zelfs een PR gelopen. Ik vind het niet een officiële, ook al is het wel pijll-proof, want het was een van-A-naar-B met de steilste stukken heuvelafwaarts.
Waarom niet officieel?

quote:
Mijn horloge vertelt me dat ik 76% op sprinthartslag heb gelopen, met een gemiddelde van 179/min. Ach ja, het ging gewoon lekker.
Dan zijn er twee opties:
1) Je zones liggen veel hoger
2) Je hartslagmeting is fout
pi_157230496
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 18:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Guard, zie ik nou goed op Strava dat 4.30 inmiddels je duurlooptempo is?? 8)7
Nou, niet helemaal, maar ik liep wel erg lekker vandaag, niet gekeken op het horloge en achteraf bleek dit dus mijn tempo vandaag te zijn. Moest eigenlijk 4:54 zijn, volgens het schema.
Wist natuurlijk wel dat ik wat sneller liep dan de bedoeling was.

Morgen weer eens proberen om wat langzamer te lopen, LDL tempo :D
pi_157230597
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 20:35 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Waarom niet officieel?

[..]

Dan zijn er twee opties:
1) Je zones liggen veel hoger
2) Je hartslagmeting is fout
Ik vind het een beetje valsspelen. En dit is een PR wat ik nooit meer kan verbeteren.

En ik denk dat het 1) is. Ik heb ze zo ingesteld nav de sportkeuring waarbij mijn max maar 177 was. Ik loop dus maar weer gewoon op gevoel.
pi_157230644
Iedereen loopt weer lekker zie ik :Y :Y *O*

Gaat de laatste tijd weer lekker dus binnenkort maar weer wat wedstrijden lopen. Olympisch Stadionloop in Amsterdam volgend weekend en zit te denken om ook de Warandeloop op de 22e te doen, allebei 10k :) :)
pi_157230749
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 20:42 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje valsspelen. En dit is een PR wat ik nooit meer kan verbeteren.
Dat zou betekenen dat tijden gelopen op de 7HL ook problematisch worden? Of dat .co.uk nooit PR's kunnen lopen? De DHHL lijkt mij een heel pittig parkoers.

quote:
En ik denk dat het 1) is. Ik heb ze zo ingesteld nav de sportkeuring waarbij mijn max maar 177 was. Ik loop dus maar weer gewoon op gevoel.
Dus je hebt gemiddeld zelfs op ruim 101% van je HSmax gelopen. Ik zou dat PR toch maar gewoon tellen, want dit is een superprestatie geweest _O_
  ESF Reporter zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:47:32 #110
87554 Cee
Welluk?
pi_157230790
Ik hoop de Warandeloop ook te kunnen doen, is per slot van rekening zowat in mijn achtertuin! Zit nu te kijken of er plaatsen zijn om mijn startbewijs voor de 7HL kwijt te kunnen, iemand ervaring met Startbewijshulp?
pi_157230987
Ik ga ook in mijn achtertuin de warandeloop doen, op zaterdag 5km, op zondag 10km. Kijken of ik een mooie tijd kan neerzetten. Zin in! :)
pi_157230990
Ondanks dat de Warandeloop ook in mijn achtertuin is, ga ik hem alweer niet lopen.
Absentie percentage: 100%
pi_157231008
Damn, 10 uur start in Tilburg :O
pi_157231065
Mr. Warande Steffelonio ?? 2 x, cool man ;) ;)
pi_157231176
De Warandeloop is op bosgrond of niet?

Bij de loop heb ik een exemplaar van Losse Veter gekregen. Daarin staat een artikel over drie herfstklassiekers: Diepe Hel Holterbergloop, Zevenheuvelenloop en de Montferland Run.
Ik doe ze alledrie. *O*
pi_157231202
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:00 schreef wyccie het volgende:
De Warandeloop is op bosgrond of niet?

Bij de loop heb ik een exemplaar van Losse Veter gekregen. Daarin staat een artikel over drie herfstklassiekers: Diepe Hel Holterbergloop, Zevenheuvelenloop en de Montferland Run.
Ik doe ze alledrie. *O*
Fanatiekeling :P :P
pi_157231372
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 20:46 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat tijden gelopen op de 7HL ook problematisch worden? Of dat .co.uk nooit PR's kunnen lopen? De DHHL lijkt mij een heel pittig parkoers.

[..]

Dus je hebt gemiddeld zelfs op ruim 101% van je HSmax gelopen. Ik zou dat PR toch maar gewoon tellen, want dit is een superprestatie geweest _O_
De 7HL is bijna een rondje en MoBlo en Wolve lopen sowieso aan de verkeerde kant.
Het lastige is dat de DHH vroeger het ene jaar A-B was en het andere jaar B-A. Ik heb nu de makkelijke kant gelopen.

Nou vooruit, ik zal het toch maar als een PR tellen dan.
pi_157231408
Des te groter de uitdaging om hem nog eens te verbeteren ;)
  Moderator zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:09:44 #119
155227 crew  Guppy
dus
pi_157231495
Als je in Boston een WR loopt telt ie toch ook niet officieel mee, omdat t een point to point met veel heuvel-af is...?
pi_157231516
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:01 schreef thelaudprince het volgende:

[..]

Fanatiekeling :P :P
Bijna elk weekend een wedstrijdje. Deze hobby loopt helemaal uit de hand. :@
pi_157231575
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Als je in Boston een WR loopt telt ie toch ook niet officieel mee, omdat t een point to point met veel heuvel-af is...?
Teveel heuvel-af is niet het criterium, maar begin en eindpunt meer dan 20% uit elkaar. Maar in Boston zijn de heuvels eerder vertragend dus daar zal niet zo snel een WR gelopen worden ;)
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:21:21 #122
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157231870
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:06 schreef wyccie het volgende:

[..]

De 7HL is bijna een rondje en MoBlo en Wolve lopen sowieso aan de verkeerde kant.
Het lastige is dat de DHH vroeger het ene jaar A-B was en het andere jaar B-A. Ik heb nu de makkelijke kant gelopen.

Nou vooruit, ik zal het toch maar als een PR tellen dan.
In dat geval: wat was je (PR) tijd? :P
pi_157231897
Wordt de marathon van New York nog ergens in Nederland uitgezonden?
  Moderator zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:23:14 #124
155227 crew  Guppy
dus
pi_157231914
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Wordt de marathon van New York nog ergens in Nederland uitgezonden?
Eurosport! En ik zit bij m'n schoonouders }:|
pi_157231947
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:23 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Eurosport!
Thanks. Ik bedenk me net dat ik het door het tijdsverschil sowieso niet kan zien. Ik ga morgenmiddag afscheid nemen van mijn oma met wie het helemaal niet goed gaat ;(
  Moderator zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:25:31 #126
155227 crew  Guppy
dus
pi_157231984
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:24 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Thanks. Ik bedenk me net dat ik het door het tijdsverschil sowieso niet kan zien. Ik ga morgenmiddag afscheid nemen van mijn oma met wie het helemaal niet goed gaat ;(
Awww... Dat zijn geen leuke dingen *knuf*
  ESF Reporter zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:39:10 #127
87554 Cee
Welluk?
pi_157232389
Sterkte, L_T. Zal heftig zijn maar ik hoop dat je mooi afscheid kan nemen.
pi_157232407
Sterkte LT :*
pi_157232662
Take care L_T.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:01:59 #130
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157233092
Sterkte LT.
pi_157233320
Sterkte LT, moeilijke momenten maar wel heel belangrijk/waardevol.
pi_157233744
LT, sterkte!
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:21 schreef Quoi het volgende:

[..]

In dat geval: wat was je (PR) tijd? :P
Durf het bijna niet te zeggen: 52:54.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:26:04 #134
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157233872
LT sterkte morgen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:22 schreef wyccie het volgende:
LT, sterkte!

[..]

Durf het bijna niet te zeggen: 52:54.
Moooooooi! ^O^
pi_157234679
L_T, sterkte!

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:30 schreef wyccie het volgende:
In het begin veel inhalen, ik ging als een speer. Zelfs de stukken omhoog haalde ik nog mensen in.
Hé, liep jij ook vandaag? Ben je nog door Dolf Jansen ingehaald zeker?

Ik heb daar de 20km gelopen. Ietsje eerlijker qua PR omdat je finisht op de startlocatie. Daarbij was het mijn eerste 20km :P

Wel een mooi stukje lopen daar zeg! Op en top nazomer, zag zelfs iemand zich met zonnebrand insmeren. Mooie herfstkleuren, pittige klimmetjes en (volgens m'n Polar) 155 hoogtemeters.

Ik was even een tijdje uit de running ;) geweest door knieproblemen en daardoor ook bij lange na niet de trainingskilometers kunnen maken die ik wilde. Daarbij is de knie nog niet helemaal over, dus was even fingers crossed of die het zou houden vandaag.

Maar gelukkig, de knie heeft het gered (vanavond wel even goed gekoeld, fijn is het allemaal niet) en ik heb een toptijd gelopen onder de omstandigheden: 1:35:02. Tja, die 2 seconden is niet leuk natuurlijk, maar daar kom ik wel overheen.

Logje...
SPOILER
pi_157235008
Ik werd gelukkig niet ingehaald door Dolf Jansen. ;)
Wat een snelle tijd! En dat voor je eerste 20k en met knieproblemen. Petje af. Echt killing voor de knieën, nu maar even goed rusten dan.
pi_157235245
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 23:05 schreef wyccie het volgende:
Ik werd gelukkig niet ingehaald door Dolf Jansen. ;)
Wat een snelle tijd! En dat voor je eerste 20k en met knieproblemen. Petje af. Echt killing voor de knieën, nu maar even goed rusten dan.
Nou, ik heb wel meerder HM's gelopen hoor, dus de afstand op zich was geen mijlpaal, maar hij is niet echt gangbaar, zo'n 20km.

Maar toch bedankt, ben er erg blij mee. Gelukkig was het afdalen niet pijnlijk voor wat ik met mijn knieen heb (peesirritatie aan de buitenzijde volgens mij),

Ik begreep uit een interview op LosseVeter dat Dolf te laat voor de start kwam binnengevlogen met een heli en de eerst 5 minuten als een dolle heeft lopen inhalen. En dan nog 36 minuten lopen 8)7
Of stond je achteraan bij het starten?

Jij hebt ook wel een mooie tijd gelopen, en hij telt zeker! Helemaal door de klimmetjes en het constante stijgen-dalen. Een collega van mij is daar helemaal op stukgelopen, kwam geen moment in zijn ritme.

Edit: net de data van Polar Flow naar Strava overgezet. Die werkt met werkelijke hoogtes itt de GPS-meting, en komt voor deze loop met 195 hoogtemeters.

[ Bericht 3% gewijzigd door indepoeier op 31-10-2015 23:27:57 ]
pi_157236468
Oh, dat wist ik niet. Die Dolf is toch ook een mafkees.
Ik stond niet helemaal achterin, maar wel achter het bord met 56 minuten.
  zondag 1 november 2015 @ 05:55:46 #139
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157239583
NY marathon....leuk om te kijken als het niet om 3 uur 's nachts was geweest ;(

Dit weekend zelf eindelijk weer eens een goed trainingsweekend gehad, 10km zaterdag en 30km zondag
pi_157239645
Kwart over zeven opstaan om naar een hardloopwedstrijd te gaan op zondag. :')

Eens zien of het nog mistig is in Schoorl zo!
Jack does it in real time...
pi_157239648
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 07:22 schreef DeeBee het volgende:
Kwart over zeven opstaan om naar een hardloopwedstrijd te gaan op zondag. :')

Eens zien of het nog mistig is in Schoorl zo!
Succes!
pi_157239649
Thanks, jij ook vandaag met alles!

En ik heb er wel zin in, schitterende omgeving en parcours. *O*
pi_157239696
Welke afstand loop je?

Ik wil wel even heen fietsen en jou en Jero over de finish jompelen!
  zondag 1 november 2015 @ 08:18:34 #144
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157239766
Goedemorgen! Veel plezier in schoorl! En met NY marathon kijken.

Ik ga zo chirunnen 2 uurtjes. Das altijd lekker rustig aan, zal bij elkaar 8 a 10km zijn. En in het kader van het lijf heef houden laat ik het daar voor vandaag bij.

Volgende week zondag duurloopje van 21 km doen :) nu al zin in *O* Oefenen in meijendel voor de meijendelloop :) woeiiii!
  zondag 1 november 2015 @ 08:23:29 #145
236410 MaleDuck
pi_157239789
Hier ook op tijd aan de slag, even pannenkoeken bakken voor de lunch, zodat ik die na de kerk meteen kan opeten en vanmiddag lekker kan knallen!
pi_157240197
Sterkte L_T :*

Succes voor de wedstrijdjes vandaag!

Ik doe lekker helemaal niks vandaag :7.
Hopen dat de enkel/voet morgen beter is en ik gewoon mag rennen. En anders moet de fysio het maar gewoon intapen. Wil echt niet de wedstrijdjes afzeggen :{.
Achja ik hoop gewoon dat het meevalt :)
  zondag 1 november 2015 @ 09:51:42 #147
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157240269
Succes met je PR attack MD!

De rest natuurlijk ook loopze. Ik ga eens kijken of ik dat lijf in beweging krijg bij de LVML. Ik ben een wandelend (en snotterend) portvat geworden :+
  zondag 1 november 2015 @ 09:57:05 #148
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157240303
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 09:51 schreef Quoi het volgende:
Succes met je PR attack MD!

De rest natuurlijk ook loopze. Ik ga eens kijken of ik dat lijf in beweging krijg bij de LVML. Ik ben een wandelend (en snotterend) portvat geworden :+
Uit je buurt blijven dus? :)
F means you're fucked
pi_157240312
Sterkte vandaag L_T.
pi_157240351
Ik weet niet of het door de groene smoothies, buikspieroefeningen, of het weer komt, maar het liep echt zo gigantisch makkelijk vanmorgen. Tot ik door m'n enkel ging, toen liep ik even moeilijk :')

Als ik had geweten dat lopen zo easypeasy zou gaan was ik wel de boerenkoolloop gaan lopen.
pi_157240370
Devv trouwens ook succes, als je dit nog leest!

En bedankt allen :)
  zondag 1 november 2015 @ 10:06:11 #152
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157240377
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 09:57 schreef YUR het volgende:

[..]

Uit je buurt blijven dus? :)
Zoiets. Jij loopt niet als ik het me goed herinner?
pi_157240418
M'n Garmin hangt op Transferring Data. Is al een kwartier de hele tijd opnieuw aan het beginnen :(
pi_157240496
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 10:11 schreef hatsaflats het volgende:
M'n Garmin hangt op Transferring Data. Is al een kwartier de hele tijd opnieuw aan het beginnen :(
Het gaat er niet om hoe lang je Garmin erover doet, het gaat om genieten.
pi_157240509
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 10:22 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik geniet vooral van snelle tijden.
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 10:32:30 #156
155227 crew  Guppy
dus
pi_157240562
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 10:11 schreef hatsaflats het volgende:
Die van mij blijft daar ook op hangen. Ik ga zo nog even lopen, kijken of ie ze dan wel synct.
  zondag 1 november 2015 @ 10:35:25 #157
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157240582
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 10:06 schreef Quoi het volgende:

[..]

Zoiets. Jij loopt niet als ik het me goed herinner?
Ik loop m toch maar wel. 7km cruisen en hopelijk 3km rausen op t strand
F means you're fucked
pi_157240673
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 10:32 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Die van mij blijft daar ook op hangen. Ik ga zo nog even lopen, kijken of ie ze dan wel synct.
Ik heb uiteindelijk wat random loopjes verwijderd, en toen heeft ie iig m'n laatste loopje geupload, maar bleef daarna wel bezig. Nu heb ik alle loopjes verwijderd, en hoop ik dat ie het weer beter doet.
pi_157240745
Succes mooiweer-LVML'ers!
  zondag 1 november 2015 @ 10:54:21 #160
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157240776
Gezellig Yur :) Klinkt als een goede keuze.

quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 10:22 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

:D
pi_157240778
Als ik de vorige edities bekijk heb ik maar gelijk met mijn eerste LVML :) Lekker weertje zo!
pi_157240869
LT, sterkte vandaag.

En alle lopers heel veel plezier!
pi_157241236
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:21 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Zo dan! Flink stukkie op rap tempo!
Is dat zo? :@
Wel spierpijn nu :')
pi_157241267
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 10:54 schreef dapluiz het volgende:
Als ik de vorige edities bekijk heb ik maar gelijk met mijn eerste LVML :) Lekker weertje zo!
Kijk, dit was een échte LVML: https://vimeo.com/78488326
pi_157241279
Dat wordt afzien zometeen bij de LVML met die hitte. En dan is ook nog eens het parcours drastisch gewijzigd en nog zwaarder geworden. Nee, voorgaande edities zullen een lachertje blijken te zijn vergeleken met de Hel van 2015.
pi_157241350
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 11:35 schreef Mr.B. het volgende:
Dat wordt afzien zometeen bij de LVML met die hitte. En dan is ook nog eens het parcours drastisch gewijzigd en nog zwaarder geworden. Nee, voorgaande edities zullen een lachertje blijken te zijn vergeleken met de Hel van 2015.
Ik zie het, na Haag ligt de route anders! WTF. Meer of minder heuvels (ik proef sarcasme, dus ik denk het laatste).
  zondag 1 november 2015 @ 11:45:28 #167
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_157241415
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 11:35 schreef Mr.B. het volgende:
Dat zal ongetwijfeld wel meevallen. Het is 12 graden, straks misschien 14. Goed loopweer dus, zeker gezien er weinig wind staat. Bij hitte denk ik meer aan 10 graden warmer.

Of wacht, jouw post was misschien toch sarcastisch bedoeld :p

[ Bericht 4% gewijzigd door schaal_10 op 01-11-2015 12:07:03 ]
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 12:55:28 #168
155227 crew  Guppy
dus
pi_157242724
Nou, weer gelopen. Eens kijken of Garmin nu wel wil syncen.

- edit - Ah, het is 'm gelukt. Heb ik toch nog gelopen :)

[ Bericht 58% gewijzigd door Guppy op 01-11-2015 13:11:51 ]
pi_157243301
Ik heb ook nog gelopen, wat een kakweer zeg; het is november. Je zou drijfnat van de regen met een bek vol met bladeren tegen de wind in moeten beuken. Niet een beetje kort-kort met zonnebril in het zonnetje lopen te dribbelen :{w

Ik ga toch zeker niet voor niets in deze maand naar de woestijn, het moet hier dan baggerweer zijn :D

Vandaag gelukkig wel (iets) beter naar het schema geluisterd, qua tempo.
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 13:26:40 #170
155227 crew  Guppy
dus
pi_157243346
Kort-kort met zonnebril, check! Rondje gesjokt en zelfs ik had het warm
pi_157243593
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 13:24 schreef Guard het volgende:
Ik heb ook nog gelopen, wat een kakweer zeg; het is november. Je zou drijfnat van de regen met een bek vol met bladeren tegen de wind in moeten beuken. Niet een beetje kort-kort met zonnebril in het zonnetje lopen te dribbelen :{w

Ik ga toch zeker niet voor niets in deze maand naar de woestijn, het moet hier dan baggerweer zijn :D

Vandaag gelukkig wel (iets) beter naar het schema geluisterd, qua tempo.
Hier is geen zon :( De mist is nog steeds niet helemaal weggetrokken. En lang-lang was vanmorgen prima :6
pi_157243792
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 13:36 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Hier is geen zon :( De mist is nog steeds niet helemaal weggetrokken. En lang-lang was vanmorgen prima :6
Hoe staat het met een nieuw huis eigenlijk?
pi_157243929
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 13:36 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Wordt inderdaad tijd dat je uit het hoge noorden wegtrekt, met dat weer
  zondag 1 november 2015 @ 13:52:42 #174
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157243963
quote:
4s.gif Op zondag 1 november 2015 11:31 schreef Leonos het volgende:

[..]

Is dat zo? :@
Wel spierpijn nu :')
Ja. Mijn eerste poging Was denk ik een km of 2, half wandelen half rennen en zal gemiddeld rond de 8 of 9 min/km zijn geweest ;)

Kijk wel ff uit met de spierpijn. Je spieren moeten wennen aan hardlopen. Al kan je dit qua conditie aan, het kan zijn dat je lichaam dit niet trekt en je blessures krijgt. Sterker nog: ik kreeg zelfs een (lichte!) blessure toen ik braaf met die losse minuten etc opbouwde :(
pi_157244313
Het was warm.
pi_157244354
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 07:55 schreef hatsaflats het volgende:
Welke afstand loop je?

Ik wil wel even heen fietsen en jou en Jero over de finish jompelen!
Ik heb de 17 kilometer gedaan! Die startte echt debiel vroeg (als je niet om de hoek woont tenminste), maar ik was er net op tijd.

Verder niet echt onwijs veel ambitie door m'n gebrek aan trainen, maar toch wel beetje tempo opgepakt in de eerste 5 kilometer. Het parcours was werkelijk schitterend, prachtige omgeving daar! Al was het na een kilometer of 5 wel afzien, o.a. een stuk van 1.5 km mul zand achter elkaar incl. vrij hoge duinen. Toen ook even keertje wandelen om gelletje weg te werken en ik kwam redelijk ok bij de verzorgingspost.

Ik had eens m'n SpiBelt mee met beker erin, dus kon wat drinken en winegums kauwen. Alleen zat er een gigantische trap na de verzorgingspost, dus echt herstellen werkte niet. Laatste kilometers waren m'n benen leeg en was het meer overleven. Zo ontspannen mogelijk blijven lopen en dat ging wel lekker. Op het einde nog even van de hoge duin naar beneden storten en na 1u43 was ik weer terug! Wat je al niet allemaal kunt doen voor 12u op zondagochtend... :P

Heerlijk gelopen, al was er wel veel mist en geen zon in het noorden. Hier is het heerlijk zonnig momenteel!

https://www.strava.com/activities/424355945

[ Bericht 3% gewijzigd door DeeBee op 01-11-2015 14:14:37 ]
pi_157244652
Mooie tijden bij de LVML zeg. Mooie reflectie van de omstandigheden! Vooral een zieke tijd van Mr B.
pi_157244731
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 13:45 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Hoe staat het met een nieuw huis eigenlijk?
Dat staat inmiddels op een laag pitje. Ik wacht nu tot het zeker is dat m'n contract wordt verlengd, en m'n teamleider wil dat pas in december in de bureaucratische molen gooien, en met bezuinigingen enzo ben ik toch wat voorzichtig.

quote:
6s.gif Op zondag 1 november 2015 13:50 schreef Guard het volgende:

[..]

Wordt inderdaad tijd dat je uit het hoge noorden wegtrekt, met dat weer
Nouja, ik woon hier heel fijn en heb best heel leuke hardlooprondjes in de buurt. Het is alleen een beetje ver van werk.

SPOILER
pi_157244745
Vanochtend toch de 11 kilometer gehobbeld bij de Boerenkoolloop in Warmenhuizen. Ligt praktisch naast Schoorl, dus ook erg mistig. Leuke ronde langs dorpen als Tuitjenhorn, Eenigenburg en Krabbendam en een stukje over de Westfriese Omringdijk. :)

Ik had besloten om geen telefoon mee te nemen omdat ik naar mijn lichaam wilde luisteren en me niet op wilde laten jagen door de tijd. De eerste 6 kilometer heel rustig aan gelopen, daarna toch elke kilometer geprobeerd te versnellen en van loper naar loper te lopen. Uiteindelijk gefinisht in 57m05s en naar huis met een boerenkoolpakket. :9
pi_157244754
Edit: ging verkeerd.
pi_157244771
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2015 14:15 schreef BK. het volgende:
Vanochtend toch de 11 kilometer gehobbeld bij de Boerenkoolloop in Warmenhuizen. Ligt praktisch naast Schoorl, dus ook erg mistig. Leuke ronde langs dorpen als Tuitjenhorn, Eenigenburg en Krabbendam en een stukje over de Westfriese Omringdijk. :)

Ik had besloten om geen telefoon mee te nemen omdat ik naar mijn lichaam wilde luisteren en me niet op wilde laten jagen door de tijd. De eerste 6 kilometer heel rustig aan gelopen, daarna elke kilometer geprobeerd te versnellen en van loper naar loper te lopen. Uiteindelijk gefinisht in 57m05s en naar huis met een boerenkoolpakket. :9
Leuke loop is dat O+

Ik heb 'm de afgelopen 2 jaar gelopen, maar dit jaar toch maar overgeslagen.
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 14:18:20 #182
155227 crew  Guppy
dus
pi_157244832
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 14:16 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Leuke loop is dat O+

Ik heb 'm de afgelopen 2 jaar gelopen, maar dit jaar toch maar overgeslagen.
Maar nu heb je geen boerenkool ;(
pi_157244919
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 14:18 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Maar nu heb je geen boerenkool ;(
Als ik straks bij de AH ben geweest wel ;)
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 14:22:56 #184
155227 crew  Guppy
dus
pi_157244983
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 14:21 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Als ik straks bij de AH ben geweest wel ;)
True true ;)
pi_157245013
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 14:14 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dat staat inmiddels op een laag pitje. Ik wacht nu tot het zeker is dat m'n contract wordt verlengd, en m'n teamleider wil dat pas in december in de bureaucratische molen gooien, en met bezuinigingen enzo ben ik toch wat voorzichtig.

[..]

Nouja, ik woon hier heel fijn en heb best heel leuke hardlooprondjes in de buurt. Het is alleen een beetje ver van werk.

SPOILER
Fraai uitzicht inderdaad
  zondag 1 november 2015 @ 14:39:19 #186
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157245343
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 14:12 schreef Zwabberhark het volgende:
Mooie tijden bij de LVML zeg. Mooie reflectie van de omstandigheden! Vooral een zieke tijd van Mr B.

Vanaf de start ging hij al top ^O^
  zondag 1 november 2015 @ 15:25:13 #187
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157246239
Dat was een fijne LVML :Y

Tevreden met mijn 30 minuten! De dood of de gladiolen was de strategie en dat ging prima :)
pi_157246411
NY uitzending op ES begonnen.
Hopen dat we het niet de hele tijd over Butter's Amsterdam debacle gaan hebben...
  zondag 1 november 2015 @ 15:40:03 #189
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157246552
Ik heb ook een fijne, doch stiekem pittige LVML gelopen.

Maar ik heb hem ook weer niet gelopen, want mn horloge lag nog lekker thuis :+
F means you're fucked
pi_157246775
2,5 miljoen bekertjes :o

Die Fien loopt iets minder soepel als de andere dames in de kopgroep, zo lijkt het. Alsof het haar allemaal wat meer moeite kost
pi_157246806
Greg :D
  ESF Reporter zondag 1 november 2015 @ 15:53:36 #192
87554 Cee
Welluk?
pi_157246938
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 15:49 schreef Guard het volgende:
Greg :D
Tussen de Groten _O_
pi_157246946
_O- na 3 meter al op je plaat gaan, dat krijg je met die camera geile lopers
  zondag 1 november 2015 @ 15:54:30 #194
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157246963
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 15:48 schreef Guard het volgende:
2,5 miljoen bekertjes :o

Die Fien loopt iets minder soepel als de andere dames in de kopgroep, zo lijkt het. Alsof het haar allemaal wat meer moeite kost
Ik vond Fien ook wat..log, zeg maar.
pi_157247597
Ik ben volgens mij wel beter in het aanpakken van water tijdens een wedstrijd dan die toppers (al loop ik een tikkeltje minder hard en zal het dientengevolge iets makkelijker zijn, maar ik heb nog nooit een vrijwilliger bij een waterpost nat gemaakt)
pi_157248033
de Run4water gelopen. Het parkoers was anders als voorgaande jaren, dit keer de start bij de shelters aan het einde van de grote baan. Dus grote baan af, via de weg naar het museum de Paltz in met een kleine afdaling met wat mini klimmetjes het pad op richting de andere shelters, het terrein van het vliegveld op. Via de kleine baan met een extra slinger over deze baan langs de zweefvliegers op naar de grote baan. Die "even" af op naar de finish bij de shelter.
Wat fijn is het toch om daar te mogen lopen. Geen wind, enorm veel zon en een zeer mooi uitzicht. Wat wil je nog meer. *O*

https://www.strava.com/activities/424423147
pi_157248095
Ik lig naar die NYC-marathon te kijken en vraag me steeds af waarom deze gezien wordt als DE marathon. Misschien dat het nog komt als ze Central Park binnen lopen, maar dan zou ik me afvragen of je dan niet beter een wedstrijd kunt lopen die zich alleen daar afspeelt.
pi_157248465
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 16:37 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik lig naar die NYC-marathon te kijken en vraag me steeds af waarom deze gezien wordt als DE marathon. Misschien dat het nog komt als ze Central Park binnen lopen, maar dan zou ik me afvragen of je dan niet beter een wedstrijd kunt lopen die zich alleen daar afspeelt.
Precies dit dus
  zondag 1 november 2015 @ 16:56:38 #199
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157248611
Sja, het zal 'm ook in de naam/status zitten.

Ik ben 65e van de 273 vrouwen geworden. Zou dat linkerrijtje zijn? :+
pi_157248731
die 2 met numerieke bib houden het nog lang vol trouwens...
liters en liters bietensap genuttigd waarschijnlijk de afgelopen dagen :P
  ESF Reporter zondag 1 november 2015 @ 17:02:50 #201
87554 Cee
Welluk?
pi_157248780
Guard, is die happiest finish marathon nou de M die je gaat lopen?
pi_157249134
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 17:02 schreef Cee het volgende:
Guard, is die happiest finish marathon nou de M die je gaat lopen?
Ik hoop niet dat ik tussen de bananen en ander raar uitgedoste happy runners loop (althans tijdens de marathon, tijdens de 5 km zal ik er wel tussen lopen) maar ja ik ga in Vegas lopen
pi_157249286
Mary gaat er hard vandoor :o
pi_157249899
Het was een behoorlijk zware LVML voor mij. De eerste 5km gingen erg lekker, gewoon over asfalt en na de eerste paar honderd meter heuvelaf ook mooi vlak. Precies zoals ik het graag heb. Maar daarna kwamen de duinen en vooral het strand. De 2km door de duinen waren iets anders dan voorgaande jaren, met een paar kleine klimmetjes, waardoor dat gewijzigde parcours echt zwaarder was. Dat was dus geen sarcasme Zwabber ;)

Die twee km door de duinen gingen toch ook behoorlijk goed en samen met twee anderen liep ik een groepje op gepaste afstand van de kopgroep. Maar toen kwam dus het strand. Ik kreeg het zwaar en kon het tempo van mijn twee medelopers niet goed volgen. Die moest ik dus laten gaan en verder proberen het verlies die laatste drie km zoveel mogelijk te beperken. De strandopgang was weer verschrikkelijk, eerst door het mulle zand naar boven ploegen en dan nog dat laatste stukje steil omhoog. Ik was blij dat ik bij de finish was

Uiteindelijk zesde geworden, 7km lekker gelopen en 3km afgezien. Het enige smetje was dat ik op het strand de aansluiting met mijn groepje verloor, maar voor de rest was het weer een erg fijne wedstrijd.
pi_157250329
Waarom fietst dat hele "high vis" peloton daar zo lekker van links naar rechts en weer terug slingerend mee?
pi_157250591
Devvv loopt op een schema van net onder de 4:00.
1:59:36 halfweg
pi_157250839
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 17:42 schreef Mr.B. het volgende:
Het was een behoorlijk zware LVML voor mij. De eerste 5km gingen erg lekker, gewoon over asfalt en na de eerste paar honderd meter heuvelaf ook mooi vlak. Precies zoals ik het graag heb. Maar daarna kwamen de duinen en vooral het strand. De 2km door de duinen waren iets anders dan voorgaande jaren, met een paar kleine klimmetjes, waardoor dat gewijzigde parcours echt zwaarder was. Dat was dus geen sarcasme Zwabber ;)

Die twee km door de duinen gingen toch ook behoorlijk goed en samen met twee anderen liep ik een groepje op gepaste afstand van de kopgroep. Maar toen kwam dus het strand. Ik kreeg het zwaar en kon het tempo van mijn twee medelopers niet goed volgen. Die moest ik dus laten gaan en verder proberen het verlies die laatste drie km zoveel mogelijk te beperken. De strandopgang was weer verschrikkelijk, eerst door het mulle zand naar boven ploegen en dan nog dat laatste stukje steil omhoog. Ik was blij dat ik bij de finish was

Uiteindelijk zesde geworden, 7km lekker gelopen en 3km afgezien. Het enige smetje was dat ik op het strand de aansluiting met mijn groepje verloor, maar voor de rest was het weer een erg fijne wedstrijd.
Ik vind het echt jammer dat ik dit jaar niet mee kon doen. Had het nieuwe parkoers best hebben willen ondergaan. Dat strand en de steile opgang zijn hels, maar garanderen mooie sport. Bij de LVML zie je tenminste niet te veel onzinnig blij gedoe voor de foto's, maar mensen die afzien omdat het zwaar is.
3:46/km gemiddeld vind ik toch wel erg indrukwekkend. Aan de andere kant concludeerden ze op Eurosport bij een 5 km die in 16:24 ging tijdens de NYC-marathon dat dat joggen was. Dus zelfs jij, jero, Guard, Corniel en L_T werden daarmee gedegradeerd tot goedwillende recreanten.
pi_157250860
Op mijn Eurosport is dressuur te zien?
pi_157250908
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 18:16 schreef wyccie het volgende:
Op mijn Eurosport is dressuur te zien?
ja de uitzending van de NY marathon is klaar
  zondag 1 november 2015 @ 18:19:04 #210
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_157250926
quote:
Ik heb hem nog nooit gelopen. Het heeft denk ik met de hoeveelheid en het enthousiasme van het publiek te maken, dus de ambiance. Het is een echte stadsmarathon die de loper door de vijf boroughs voert. In sommige steden (zoals Parijs) proberen ze het aantal kilometers door de bebouwde kom juist te beperken.

Nadelen zijn dat je bijna net zo lang moet wachten op de start als de tijd die je daadwerkelijk loopt. Ook is het helemaal niet zeker dat je mooi uitzicht op de Verrazano-Narrows Bridge loopt. Een gedeelte van de lopers loopt namelijk in het onderste gedeelte van die brug.
pi_157251179
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 18:19 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Ik heb hem nog nooit gelopen. Het heeft denk ik met de hoeveelheid en het enthousiasme van het publiek te maken, dus de ambiance. Het is een echte stadsmarathon die de loper door de vijf boroughs voert. In sommige steden (zoals Parijs) proberen ze het aantal kilometers door de bebouwde kom juist te beperken.

Nadelen zijn dat je bijna net zo lang moet wachten op de start als de tijd die je daadwerkelijk loopt. Ook is het helemaal niet zeker dat je mooi uitzicht op de Verrazano-Narrows Bridge loopt. Een gedeelte van de lopers loopt namelijk in het onderste gedeelte van die brug.
NY = Manhattan voor de meeste mensen. En het lijkt me persoonlijk ook iets opwindender om downtown en midtown Manhattan te lopen dan eindeloos rechtdoor in Brooklyn.
Al heb ik weinig recht van spreken over eindeloos rechtdoor lopen natuurlijk :P
pi_157251443
Goed bezig weer iedereen! Mr B, wat een tempo!! _O_

Zelf vandaag ook lekker gelopen, gewoon even kort rondje om van het weer te genieten. En een snelle mijl neerzetten, voor smashrun. Das de enige manier voor mij om een medaille te krijgen voor snelheid. Daarom loop ik elke 90 dagen een snelle mijl, al is dat duurloop tempo voor anderen. Rest van de middag lopen kuchen. :P gelukkig wel ietsjes sneller dan de vorige keer.
  zondag 1 november 2015 @ 18:44:21 #213
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157251523
quote:
hear hear
imo de meest overrated marathon in de wereld
pi_157251709
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 18:15 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik vind het echt jammer dat ik dit jaar niet mee kon doen. Had het nieuwe parkoers best hebben willen ondergaan. Dat strand en de steile opgang zijn hels, maar garanderen mooie sport. Bij de LVML zie je tenminste niet te veel onzinnig blij gedoe voor de foto's, maar mensen die afzien omdat het zwaar is.
3:46/km gemiddeld vind ik toch wel erg indrukwekkend. Aan de andere kant concludeerden ze op Eurosport bij een 5 km die in 16:24 ging tijdens de NYC-marathon dat dat joggen was. Dus zelfs jij, jero, Guard, Corniel en L_T werden daarmee gedegradeerd tot goedwillende recreanten.
En dat zijn we natuurlijk ook. Recreanten voor wie hardlopen een hobby is. Niet te vergelijken dus met topsporters.
pi_157251858
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 18:15 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dus zelfs jij, jero, Guard, Corniel en L_T werden daarmee gedegradeerd tot goedwillende recreanten.
Dat klopt toch ook?
pi_157251983
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 18:53 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

En dat zijn we natuurlijk ook. Recreanten voor wie hardlopen een hobby is. Niet te vergelijken dus met topsporters.
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 18:59 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat klopt toch ook?
Maar wel hele snelle, in mijn ogen. Jero behaalde vandaag een erg hoge klassering op een Nederlands kampioenschap trailen. En zelfs voor hem is 16:24 geen joggen.

quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 18:19 schreef schaal_10 het volgende:

Het heeft denk ik met de hoeveelheid en het enthousiasme van het publiek te maken, dus de ambiance.
Ik heb het idee dat er bij sommige wedstrijden in Nederland meer en fanatieker publiek staat.
  zondag 1 november 2015 @ 19:13:51 #217
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157252250
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:04 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

[..]

Maar wel hele snelle, in mijn ogen. Jero behaalde vandaag een erg hoge klassering op een Nederlands kampioenschap trailen. En zelfs voor hem is 16:24 geen joggen.

prachtig resultaat waar vele lopers alleen maar van kunnen dromen, maar evengoed nog 15 minuten tussen hem en de winnaar.
Er is maar heel weinig ruimte in dat bovenste laagje dat topsport heet
  zondag 1 november 2015 @ 19:27:11 #218
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157252629
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 17:42 schreef Mr.B. het volgende:

Alsnog een mooie wedstrijd gelopen zeg. Dat laatste stukje steil omhoog blijft gewoon hels. Dat ze daar geen camera neerzetten. Ik zag nog een foto van je 'strandgang' voorbijkomen trouwens.
  zondag 1 november 2015 @ 19:31:26 #219
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157252753
Ik heb gezwoven *O*

SPOILER
F means you're fucked
  zondag 1 november 2015 @ 19:33:24 #220
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157252816
Jaja goeie zweef hoor, maar een hoog 10 km gehalte op die foto's }:|

Maar gelukkig heeft de LVML dé finishfilm. Daar wacht ik met smart op.
  zondag 1 november 2015 @ 19:33:45 #221
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157252823
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:33 schreef Quoi het volgende:
Jaja, hoog 10 km gehalte op die foto's }:|

Maar gelukkig heeft de LVML dé finishfilm. Daar wacht ik met smart op.
Daar was ik al aan het uitlopen :Y
F means you're fucked
  zondag 1 november 2015 @ 19:37:54 #222
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157252938
Wel grappig, want ik ben de eerste kilometers achter mijn meneer aangerend. Ik dacht: wtf. Ik redde het niet om hem bij te houden, maar wel mijn zwager en een vriend, die er net achter liepen. Dat waren daardoor een paar snelle eerste kilometers van rond de 5 min/km. Daarna kwam 1 duin en het strand. Het wordt weer tijd voor een vlakke 5 km.
pi_157253319
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:37 schreef Quoi het volgende:
Wel grappig, want ik ben de eerste kilometers achter mijn meneer aangerend. Ik dacht: wtf. Ik redde het niet om hem bij te houden, maar wel mijn zwager en een vriend, die er net achter liepen. Dat waren daardoor een paar snelle eerste kilometers van rond de 5 min/km. Daarna kwam 1 duin en het strand. Het wordt weer tijd voor een vlakke 5 km.
Goed gelopen zeg, zeker gezien je lichaam vol snot, viri en bacillen. (Maar eh, rond de 5/km? Ik zie 5:26-5:35-5:35??)

Je bent nu in vorm, dus je moet zo snel mogelijk die 26'er nagelen op de 5.
pi_157253334
Of de live tracker is een beetje erg stuk of Devvv heeft de man met de hamer ontmoet en is ermee gaan koffie drinken in een starbucks langs het parcours...
van 9 minute miles naar 14 minute miles.
  zondag 1 november 2015 @ 19:57:25 #225
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157253432
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:53 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Goed gelopen zeg, zeker gezien je lichaam vol snot, viri en bacillen. (Maar eh, rond de 5/km? Ik zie 5:26-5:35-5:35??)

Je bent nu in vorm, dus je moet zo snel mogelijk die 26'er nagelen op de 5.
Ik overdrijf weer eens, zie ik. Ik zag af en toe tijdens rond de 5 op mijn horloge, maar gemiddeld genomen viel het mee. Die 26 komt er zeker aan :Y

En de snotzooi viel eigenlijk mee. Lopen is daar ook goed voor.
  zondag 1 november 2015 @ 19:58:42 #226
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157253474
Zo, wij zitten weer gezellig stressend achter de pc/laptop voor de inschrijving voor Sallandtrail :z
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 19:59:15 #227
155227 crew  Guppy
dus
pi_157253495
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:58 schreef GotC het volgende:
Zo, wij zitten weer gezellig stressend achter de pc/laptop voor de inschrijving voor Sallandtrail :z
Hoe laat gaat het los?
pi_157253516
Oh ja, vandaag nog even aan de 50 zitten denken, maar toch maar niet...
  zondag 1 november 2015 @ 20:00:11 #229
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157253522
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:59 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hoe laat gaat het los?
Nu :P
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 20:00:39 #230
155227 crew  Guppy
dus
pi_157253540
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:00 schreef GotC het volgende:

[..]

Nu :P
Spann0nd!!
pi_157253550
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:57 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik overdrijf weer eens, zie ik. Ik zag af en toe tijdens rond de 5 op mijn horloge, maar gemiddeld genomen viel het mee.
Ik heb bij jou altijd het idee dat je naar de instant pace kijkt, een meting die (zeker op oude horloges zonder filtering) echt nergens, maar dan ook echt nergens op slaat. De fluctuatie in de metingen is enorm. Gebruik lap pace, FFS.

quote:
Die 26 komt er zeker aan :Y
Dan verdwijnt eindelijk die vileine glimlach van het gezicht van je zus, iedere keer dat jullie elkaar treffen.

quote:
En de snotzooi viel eigenlijk mee. Lopen is daar ook goed voor.
^O^ Eindelijk eens een echte vent in dit topic. De meesten slaan meteen over bij de gedachte aan een snottebel.
  zondag 1 november 2015 @ 20:03:00 #232
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157253599
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:00 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Spann0nd!!
Het is weer ouderwets drama. Stront en trechter icm eruit worden geknald :')
pi_157253650
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:03 schreef GotC het volgende:

[..]

Hahaha die inschrijving van de 25 loskoppelen heeft dus niks geholpen :P
  zondag 1 november 2015 @ 20:05:23 #234
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157253678
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:04 schreef Guard het volgende:

[..]

Hahaha die inschrijving van de 25 loskoppelen heeft dus niks geholpen :P
Nope :D
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 20:05:29 #235
155227 crew  Guppy
dus
pi_157253684
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:03 schreef GotC het volgende:

[..]

Het is net tickets voor concerten kopen dus :')
  zondag 1 november 2015 @ 20:05:41 #236
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157253691
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:54 schreef Guard het volgende:
Of de live tracker is een beetje erg stuk of Devvv heeft de man met de hamer ontmoet en is ermee gaan koffie drinken in een starbucks langs het parcours...
Hm hoop dat dat niet het geval is -O-
  zondag 1 november 2015 @ 20:05:46 #237
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157253694
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:01 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik heb bij jou altijd het idee dat je naar de instant pace kijkt, een meting die (zeker op oude horloges zonder filtering) echt nergens, maar dan ook echt nergens op slaat. De fluctuatie in de metingen is enorm. Gebruik lap pace, FFS.

[..]

Dan verdwijnt eindelijk die vileine glimlach van het gezicht van je zus, iedere keer dat jullie elkaar treffen.

[..]

^O^ Eindelijk eens een echte vent in dit topic. De meesten slaan meteen over bij de gedachte aan een snottebel.
Ik kijk nooit meer zo vaak naar mijn pace tussendoor. Alleen naar die na 1 km. Maar vandaag weer even wel, gewoon.... omdat.

Mwah, die vileine glimlach is al weg. Mijn zus heeft een grafhekel aan hardlopen gekregen, om een of andere duistere reden. Omdat we tijdens de Hoge Veluwe Loop toch erbij was liep ze uit het niks toch maar weer een 5 km (en hop: 34 min). Ik probeer met man en macht haar te motiveren, maar het lukt niet :'(

Maar hij moet eraan, die tijd :Y
pi_157253770
Die Sallandtrail inschrijving ja... :'(

Lekker gelopen weer dudes en dudettes! *O*
Straf tempo Mr.B! Ik vond het vandaag ook hel op het strand :D.
pi_157253896
In het bos vond ik het wel leuk :D

pi_157253907
Goed gelopen mensen :) :)
pi_157254016
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:11 schreef Jero_nimo het volgende:

[ afbeelding ]
Renée O+
  zondag 1 november 2015 @ 20:15:30 #242
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157254026
Die beenspieren van jou Jero :o
  zondag 1 november 2015 @ 20:17:34 #243
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157254091
Kabels!

De lol spat van de foto af O+
pi_157254171
Tis bij 1 latte macchiato gebleven voor Devvv, hij is binnen _O_ *O*
  zondag 1 november 2015 @ 20:20:48 #245
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157254189
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:20 schreef Guard het volgende:
*O*!
pi_157254224
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:54 schreef Guard het volgende:
Oh jee, arme devv.. Hopelijk vindt hij nog een potje energie voor het laatste stuk..
pi_157254226
Nice Devv! *O*
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 20:22:03 #248
155227 crew  Guppy
dus
pi_157254229
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:20 schreef Guard het volgende:
Knap!! Benieuwd naar z'n verhalen!! _O_
pi_157255251
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:15 schreef GotC het volgende:
Die beenspieren van jou Jero :o
Daar was ik ook naar aan het kijken! Komt zo uit een anatomieboek. Twee van de vier spieren van de quadriceps zie je zo al.
En wat een blije gezichten, zelfs op een stuk omhoog. :D
Dat heb ik nou nooit. Het is vet hard werken.
pi_157255312
Inschrijven voor Salland kan nu ook nog, op een soepel werkende inschrijfsite, bijna nog gedaan ook voor de 50, maar toch maar niet :D
pi_157255585
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:11 schreef Jero_nimo het volgende:

[ afbeelding ]
Jij hebt in ieder geval lol gehad vandaag :D
pi_157255661
Was ook wel gezellig, iets snellere versie van de Vooroeverloop met een aantal fokkers. Behoorlijk rustig beginnen, dan steeds iets sneller en bij iedere bekende die je tegenkomt even ouwehoeren :D . Was wel een erg mooi dagje en wat een supermooie omgeving heb je daar! O+
  zondag 1 november 2015 @ 21:15:16 #253
236410 MaleDuck
pi_157256293
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:00 schreef Jero_nimo het volgende:
Was ook wel gezellig, iets snellere versie van de Vooroeverloop met een aantal fokkers. Behoorlijk rustig beginnen, dan steeds iets sneller en bij iedere bekende die je tegenkomt even ouwehoeren :D . Was wel een erg mooi dagje en wat een supermooie omgeving heb je daar! O+
Cool en nu ben je wel officieel een held met een 7e plek op een NK op halve kracht :o

Ik heb ook weer eens wat aan diggelen gelopen :)

https://allergenenhardlop(...)rechtstadloop-10-km/

Alleen Endomondo en Strava willen mn loopje niet syncen, garmin en smashrun wel...
pi_157256451
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2015 21:15 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Cool en nu ben je wel officieel een held met een 7e plek op een NK op halve kracht :o

Denk niet dat ik voluit heel veel sneller was geweest, waarschijnlijk had ik me dan op het eind opgeblazen, dat stuk was echt heel zwaar. Vooral 20 tot 30km, nu had ik nog wat over om daar ook nog redelijk te kunnen lopen. Maar op het eind zat ik er nog behoorlijk doorheen ;).
pi_157256454
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:00 schreef Jero_nimo het volgende:
Zonde dan dat je niet voluit bent gegaan op een Nederlands Kampioenschap. Vind ik onbegrijpelijk als je zo goed bent als jij.
pi_157256471
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:17 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Denk niet dat ik voluit heel veel sneller was geweest, waarschijnlijk had ik me dan op het eind opgeblazen, dat stuk was echt heel zwaar. Vooral 20 tot 30km, nu had ik nog wat over om daar ook nog redelijk te kunnen lopen. Maar op het eind zat ik er nog behoorlijk doorheen ;).
Ok, dan is het goed.
  zondag 1 november 2015 @ 21:19:01 #257
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157256494
Ik lees leuke en mooie verhalen *O*
pi_157256520
quote:

[..]

Alleen Endomondo en Strava willen mn loopje niet syncen, garmin en smashrun wel...
Jij ook top gelopen! Hele mooie tijd neergezet en die sub38 komt er heel snel aan. Erg mooi dat je weer zo op de goede weg zit! ^O^
pi_157256552
quote:

[..]

Mooie tijd en super leuke foto bij je blog :)
  zondag 1 november 2015 @ 21:24:15 #260
236410 MaleDuck
pi_157256751
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:19 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Jij ook top gelopen! Hele mooie tijd neergezet en die sub38 komt er heel snel aan. Erg mooi dat je weer zo op de goede weg zit! ^O^
Thanks, ja dat gevoel heb ik ook wel. Plekje van oude loopknie is wel weer wat gevoelig, maar even in de gaten houden, komt vast goed. Over 2 weken weer een kans op de 10 km (al las ik ook ergens dat die wedstrijd 10,4 km is)

quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 21:20 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mooie tijd en super leuke foto bij je blog :)
Thanks, ze stonden ook precies op de juiste plek, kon die boost wel even gebruiken!
pi_157257055
Eenden zijn snelle beesten ;)
  zondag 1 november 2015 @ 21:31:48 #262
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_157257132
Na een miljoenmiljard keer F5en ben ik ook ingeschreven voor de 50km Sallandtrail. ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 1 november 2015 @ 21:35:42 #263
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157257318
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:51 schreef Guard het volgende:
Inschrijven voor Salland kan nu ook nog, op een soepel werkende inschrijfsite, bijna nog gedaan ook voor de 50, maar toch maar niet :D
Ajohhh, doe eens gezellig! :P
pi_157257509
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:35 schreef GotC het volgende:

[..]

Ajohhh, doe eens gezellig! :P
vind de combi ver rijden + vroege start niet zo'n hele fijne.
  zondag 1 november 2015 @ 21:41:00 #265
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157257532
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:40 schreef Guard het volgende:

[..]

vind de combi ver rijden + vroege start niet zo'n hele fijne.
Dan kom je de avond ervoor maar bij ons slapen :Y).
pi_157257549
quote:

[..]

Een halve minuut van je PR en een mooie 10e plek! Goed gelopen dus, gefeliciteerd ^O^
pi_157257598
Mooie blog en goed gelopen MD.
En de rest ook allemaal gefeliciteerd met jullie prestaties
pi_157257676
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:41 schreef GotC het volgende:

[..]

Jullie doen weer een huisje oid?
pi_157257722
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:41 schreef GotC het volgende:

[..]

:o
Fok-slaapfeest! *O*
  zondag 1 november 2015 @ 21:45:46 #270
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157257724
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:44 schreef Guard het volgende:

[..]

Jullie doen weer een huisje oid?
:Y
Dit keer gaan m'n ouders wel mee, maar mocht je willen is er altijd een bed over voor een nachtje :)
  zondag 1 november 2015 @ 21:47:00 #271
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157257770
Stemmingmakerij :N ;)

En MD hop een PR! ^O^
pi_157257810
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:45 schreef GotC het volgende:

[..]

:Y
Dit keer gaan m'n ouders wel mee, maar mocht je willen is er altijd een bed over voor een nachtje :)
Nou begin ik toch weer te twijfelen :P
  zondag 1 november 2015 @ 21:48:25 #273
236410 MaleDuck
pi_157257836
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:41 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Een halve minuut van je PR en een mooie 10e plek! Goed gelopen dus, gefeliciteerd ^O^
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:42 schreef Skweezer het volgende:
Mooie blog en goed gelopen MD.
En de rest ook allemaal gefeliciteerd met jullie prestaties
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:47 schreef Quoi het volgende:
Stemmingmakerij :N ;)

En MD hop een PR! ^O^
Thanks! Ik ben BLIJ man!
  zondag 1 november 2015 @ 21:50:05 #274
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157257922
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:47 schreef Guard het volgende:

[..]

Leuk dat je ook gaat! *O* :P

MD, wat goed gedaan! PR *O*!
pi_157257929
quote:

[..]

Jij bent snel weer op topniveau!
Leuke foto inderdaad. :D
pi_157257979
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:50 schreef GotC het volgende:

[..]

Leuk dat je ook gaat! *O* :P
Ik heb Guard in de WLWW gezet.
pi_157257992
Mooie tijd MD, terug op het oude niveau. Of eigenlijk zelfs een treetje hoger want PR *G*
  zondag 1 november 2015 @ 21:51:59 #278
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157258005
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:51 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik heb Guard in de WLWW gezet.
Bedankt! ^O^
pi_157258039
ouderwetsche peer pressure :o
  Redactie Sport zondag 1 november 2015 @ 21:53:16 #280
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_157258050
Ik ben benieuwd naar de verhalen van Devv.

Tevens vandaag langste afstand ooit gehaald, 13km in 1 uur 28 minuten. Ik kon zo nog wel even doorlopen :D Gek dat je op een gegeven moment niet echt meer door hebt dat je hardloopt en dat je 'gewoon' loopt, alsof je niet kunt stoppen als je daar niet bewust aan denkt. (Rare uitleg misschien, maar jullie snappen het vast wel). :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_157258084
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2015 21:53 schreef DeLuna het volgende:

Tevens vandaag langste afstand ooit gehaald, 13km in 1 uur 28 minuten. Ik kon zo nog wel even doorlopen :D Gek dat je op een gegeven moment niet echt meer door hebt dat je hardloopt en dat je 'gewoon' loopt, alsof je niet kunt stoppen als je daar niet bewust aan denkt. (Rare uitleg misschien, maar jullie snappen het vast wel). :P
Good busy!
  zondag 1 november 2015 @ 21:54:37 #282
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157258104
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2015 21:53 schreef DeLuna het volgende:

Lekker is dat he, die flow? Een runners high!
  zondag 1 november 2015 @ 21:57:54 #283
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_157258255
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:47 schreef Guard het volgende:

[..]

Anders is er bij mij in huis wel ruimte voor een matras.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_157258284
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:51 schreef GotC het volgende:

[..]

Bedankt! ^O^
Je weet dat ik de TS niet ben hoop ik?
  zondag 1 november 2015 @ 21:59:29 #285
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157258343
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:58 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat jij het volgende topic gaat openen :Y
pi_157258365
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:58 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. :D
pi_157258384
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:59 schreef GotC het volgende:

[..]

Voor een vrouw heb jij echt een hondsberoerde intuïtie zeg.
  Redactie Sport zondag 1 november 2015 @ 22:00:38 #288
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_157258390
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:54 schreef GotC het volgende:

[..]

Lekker is dat he, die flow? Een runners high!
Ja echt heerlijk. _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 1 november 2015 @ 22:01:53 #289
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157258446
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:00 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Voor een vrouw heb jij echt een hondsberoerde intuïtie zeg.
Ik heb ook een uitstekend richtingsgevoel. Ben ik wel een vrouw :?
pi_157258514
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 22:01 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik heb ook een uitstekend richtingsgevoel. Ben ik wel een vrouw :?
Meestal zijn het vrouwen die een kind baren, dus de kans is wel groot.
  zondag 1 november 2015 @ 22:05:31 #291
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157258598
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:03 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Meestal zijn het vrouwen die een kind baren, dus de kans is wel groot.
Dat is wel waar!
  zondag 1 november 2015 @ 22:06:52 #292
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157258652
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:59 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat hangt er maar vanaf of Murmel in de buurt is :+ Je weet het nooit.

;)
  zondag 1 november 2015 @ 22:07:50 #293
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157258688
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:06 schreef Quoi het volgende:

[..]

;)
_O- _O_
pi_157259450
Ik hoor net dat Jero zevende (7de!) is geworden bij het NK trail. Die zal ook wel balen dattie alweer verloren heeft.
pi_157259670
quote:
99s.gif Op zondag 1 november 2015 22:24 schreef mosselmossel het volgende:
Ik hoor net dat Jero zevende (7de!) is geworden bij het NK trail. Die zal ook wel balen dattie alweer verloren heeft.
Mwah, was maar een trainingsrondje, dus het kan net... 8-)
pi_157259834
Kan dat getrail wat minder, daar is een ander topic voor. :(
pi_157260231
Mooie tijd MD, lekker bezig!

Goed om te lezen dat Jero het parcours ook wel zwaar vond, lag het niet alleen aan mij. :P
pi_157260506
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:06 schreef Quoi het volgende:

[..]

;)
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 22:07 schreef GotC het volgende:

[..]

_O- _O_
Ik snap deze inside joke (?) niet. Van de laatste 50 topics heeft zij er maar eentje geopend.
  zondag 1 november 2015 @ 22:56:25 #299
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157260559
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:55 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

[..]

Ik snap deze inside joke (?) niet. Van de laatste 50 topics heeft zij er maar eentje geopend.
Er was iets met een duizendste topic en de grote druk op jouw schouders om die te openen. Zoiets. Daar kwam toen iets tussen ;)

Murmel :*
pi_157260580
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:56 schreef Quoi het volgende:

[..]

Er was iets met een duizendste topic en de grote druk op jouw schouders om die te openen. Zoiets. Daar kwam toen iets tussen ;)

Murmel :*
Daarover gesproken: wanneer komt pijll eindelijk met die 1000 m-kaart?
  zondag 1 november 2015 @ 23:01:11 #301
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157260686
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:57 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Daarover gesproken: wanneer komt pijll eindelijk met die 1000 m-kaart?
Jouw lijntje met Pijll is korter dan die van ons, denk ik. Staat 'ie niet met een selfie-stick op de Big Ben oid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')