SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb fiiiijn getraind! Fitheid lijkt deze dagen echt een beetje met de willekeur van de dag te gaan, en vandaag was het goed! 400tjes en 1000tjes gedaan, waarvan de laatste drie 400tjes op spikes. Het gekke is dat ik op mijn normale schoenen wel last had van mijn bil/lies en op de spikes 0,0. De trainer zag ook duidelijk dat ik daar beter op liep. Helaas moet ik er nog steeds rustig op opbouwen..
400tjes gingen tussen de 1.29 en 1.36 en 1000tjes allebei rond de 4.21. Voelt nog wel wat omwennig om weer relatief wat meer snelheid te trainen
Ik ben trouwens op zoek naar een broek voor over mijn tight, voor naar wedstrijden en trainingen en zo. Een soort trainingsbroek van hele lichte stof maar wel warm, liefst met een rits aan de zijkant of wijde pijpen zodat hij over je schoenen aan en uit kan. Heeft iemand een gouden tip?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En nog in 2:05 ook. Het leven is wat dat betreft niet zo vanzelfsprekend, maar het leeft tegelijkertijd wel ontspannender als we dat niet al te vaak beseffen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:58 schreef GotC het volgende:
Ik ook. Half jaar geleden een HM lopen en nu..
![]()
@cee, balen van die klachten. Als het in je (aanvullende) verzekering zit, zou ik meteen afspraak maken met een fysio, misschien is er een trucje tegen de klachten (was bij mij gelukkig wel zo).![]()
12 uur werken, 10x400M bij de AV, Ik ben gesloopt. Ik mocht ze vandaag op 1.25 lopen. Als ik dat nou gewoon een hele marathon doe, zit ik ruim onder de 3 uur.![]()
Ik had mijn armsleeves en handschoenen wel thuis mogen laten. Het was vandaag 20 graden en ook de komende dagen blijft het zacht met 17 graden en regelmatig zon op zondag.![]()
Morgen loop ik niet. En zaterdag ook niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:09 schreef steffelonio het volgende:
@Murmeli, de maand is nog niet voorbij he?Maar mooi maandtotaal!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb zoiets: http://all4running.nl/har(...)dames-13282-060.html Maar dan moeten de ritsen aan de zijkant wel groot genoeg zijn voor je schoenen (ik heb een relatief kleine maat hardloopschoenen, dus past het meestal wel). Een paar hardloopgenootjes hebben een broek met ritsen langs de hele zijkant, maar ik weet niet waar je die kunt vinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb fiiiijn getraind! Fitheid lijkt deze dagen echt een beetje met de willekeur van de dag te gaan, en vandaag was het goed! 400tjes en 1000tjes gedaan, waarvan de laatste drie 400tjes op spikes. Het gekke is dat ik op mijn normale schoenen wel last had van mijn bil/lies en op de spikes 0,0. De trainer zag ook duidelijk dat ik daar beter op liep. Helaas moet ik er nog steeds rustig op opbouwen..
400tjes gingen tussen de 1.29 en 1.36 en 1000tjes allebei rond de 4.21. Voelt nog wel wat omwennig om weer relatief wat meer snelheid te trainen
Ik ben trouwens op zoek naar een broek voor over mijn tight, voor naar wedstrijden en trainingen en zo. Een soort trainingsbroek van hele lichte stof maar wel warm, liefst met een rits aan de zijkant of wijde pijpen zodat hij over je schoenen aan en uit kan. Heeft iemand een gouden tip?
Ik ben een weekje ziek geweest, en bij gebrek aan eetlust aan de groene smoothies begonnen om toch iets meer dan kippensoep naar binnen te krijgen. Nu nog steeds elke ochtend aan de spinazie-banaan-sinaasappel-amandelmelk-smoothie, en naast dat ik me nu enorm hipster voel, bevalt het eigenlijk wel prima. Makkelijke manier om wat gezonds naar binnen te slurpen (als het aan mij zou liggen zat er bijna nooit groente door m'n avondeten). En ik ben toch maar aan de buikspieroefeningen, braaf, bijna elke ochtend op m'n matje. Als je met lopen duidelijk merkt dat je buikspieren meh zijn, gaat er toch iets mis
![]()
![]()
Nee mijn wedstrijdschoenen waar ik gisteren op liep hebben ook geen demping of dikke zolen of iets. Het ligt eraan dat ik meer grip heb met de spikes en dus minder met mijn enkels draai of zo.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Regenbroek?Zou het misschien aan het drop verschil kunnen liggen?
En een regenbroek heb ik wel maar ik hoef niet 3kg zweet lichter aan te komen bij een training
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ah, die ziet er al best fijn uit! Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 06:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb zoiets: http://all4running.nl/har(...)dames-13282-060.html Maar dan moeten de ritsen aan de zijkant wel groot genoeg zijn voor je schoenen (ik heb een relatief kleine maat hardloopschoenen, dus past het meestal wel). Een paar hardloopgenootjes hebben een broek met ritsen langs de hele zijkant, maar ik weet niet waar je die kunt vinden.
Ik ben een weekje ziek geweest, en bij gebrek aan eetlust aan de groene smoothies begonnen om toch iets meer dan kippensoep naar binnen te krijgen. Nu nog steeds elke ochtend aan de spinazie-banaan-sinaasappel-amandelmelk-smoothie, en naast dat ik me nu enorm hipster voel, bevalt het eigenlijk wel prima. Makkelijke manier om wat gezonds naar binnen te slurpen (als het aan mij zou liggen zat er bijna nooit groente door m'n avondeten). En ik ben toch maar aan de buikspieroefeningen, braaf, bijna elke ochtend op m'n matje. Als je met lopen duidelijk merkt dat je buikspieren meh zijn, gaat er toch iets mis
Goed bezig met de groene smoothies! Ik had vanochtend bloemkool-banaanpap als ontbijt naar aanleiding van het feit dat instagram-hipsters zeiden dat het zo lekker was, maar die zijn toch echt beter in zichzelf voor de gek houden dan ik denk ik.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
TT![]()
Dank je GotC, elke dag lees ik de email van haar zus nog een keer en denk ik even aan haar!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Het is het minste wat we kunnen doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
TT![]()
Dank je GotC, elke dag denk ik wel even aan haar!
Groene smoothies, bah! Btw, iemand interesse in een zgan juicer van Philips?![]()
![]()
Je proeft niks van de spinaziequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is het minste wat we kunnen doen
Groene smoothies, bah! Btw, iemand interesse in een zgan juicer van Philips?een smoothie met wortel, peer en gember was wat minder geslaagd. En niet groen.
![]()
Bloemkool met banaan. Apart. Het klinkt een beetje als haring met slagroom.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had vanochtend bloemkool-banaanpap als ontbijt naar aanleiding van het feit dat instagram-hipsters zeiden dat het zo lekker was, maar die zijn toch echt beter in zichzelf voor de gek houden dan ik denk ik.![]()
Vroeger aten ze 's ochtends boterhammen met pindakaas.
Vroeger liepen ze harder dan nu.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Pff, hoesten, snotteren, zoon die ook hoest en daardoor gezellig elke nacht even komt buurten, zenuwen van zwangere vriendin die op springen staat.
Maar verder wel zin in de LVML hoor![]()
![]()
![]()
![]()
99% Van alle hypes is dan ook een uitgedacht marketingconcept. We trappen er bijna allemaal in.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:45 schreef mosselmossel het volgende:
Vroeger aten ze 's ochtends boterhammen met pindakaas.
Vroeger liepen ze harder dan nu.![]()
Bloemkool heeft niet echt een sterke smaak, dus als je dat pureert met banaan heb je gewoon een aangedikt bananenprutje. Echt vies was het ook niet hoor, maar ik houd het toch liever bij mijn kwarkje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Bloemkool met banaan. Apart. Het klinkt een beetje als haring met slagroom.
Ach, anders had ik de bloemkool die over was misschien weggegooid dus
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat wil je er voor hebben?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is het minste wat we kunnen doen
Groene smoothies, bah! Btw, iemand interesse in een zgan juicer van Philips?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik snap ook niet waar zulke hipsters de tijd vandaan halen, maar misschien ben ik wel vergeten hoe het leven was voordat ik kinderen had.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah, die ziet er al best fijn uit! Bedankt voor de tip.
Goed bezig met de groene smoothies! Ik had vanochtend bloemkool-banaanpap als ontbijt naar aanleiding van het feit dat instagram-hipsters zeiden dat het zo lekker was, maar die zijn toch echt beter in zichzelf voor de gek houden dan ik denk ik.
Woensdag en vandaag sla ik het hardlopen over in de hoop dat de pees in mijn bil rustiger wordt en ik hoop dat het pijntje onder mijn voet weg trekt. Maar voorlopig lijkt het niet te helpen, maar nóg langer niet lopen ga ik écht niet trekken. Ongelooflijk dat ik zoveel jaren zonder hardlopen gedaan heb.Life is what you make it.![]()
Net mijn laatste loopje van deze maand gedaan, dat brengt het totaal op 85 km. Ietsje meer als vorige maand.![]()
Hmm dat vind ik nooit echt een argument, gekookte bloemkool en een banaantje met de staafmixer pureren kost mij minder tijd dan een boterham ontdooien en er pindakaas op smerenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:11 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar zulke hipsters de tijd vandaan halen, maar misschien ben ik wel vergeten hoe het leven was voordat ik kinderen had.
Woensdag en vandaag sla ik het hardlopen over in de hoop dat de pees in mijn bil rustiger wordt en ik hoop dat het pijntje onder mijn voet weg trekt. Maar voorlopig lijkt het niet te helpen, maar nóg langer niet lopen ga ik écht niet trekken. Ongelooflijk dat ik zoveel jaren zonder hardlopen gedaan heb.
Dan smeer jij heel traag en ben je niet zo efficiënt met je tijd.
Ik ben overigens wel een staafmixerfan.![]()
![]()
Juist wel, 's avonds wanneer ik de pannen van het avondeten aan het opruimen ben heb ik die bloemkool even gepureerd. Misschien 30 seconden werk en ik was sowieso al bezig met die pannen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:29 schreef wyccie het volgende:
Dan smeer jij heel traag en ben je niet zo efficiënt met je tijd.
Ik ben overigens wel een staafmixerfan.![]()
Maar goed, nutteloze discussieIedereen heeft wel 1 of 2 minuten meer over om een fantasierijk ontbijt te maken, ook mensen met kinderen lijkt me. Maar als je meer zin hebt in een boterham met pindakaas, vooral doen!
Ja maar dit is een staafmixer en het stuk wat vies wordt kan in de afwasmachine.
Goed. Verder met de belangrijke zaken van het levenWie gaat er nog lopen vandaag?
Vandaag niet, morgen een leuk trailtje
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik was niet vooruit te branden vandaag, alles piepte en kraakte. Knieën, scheenbenen, rechterheup, ugh.Wat betreft hardlopen is oktober afgelopen voor mij, 120 kilometer op de teller.
![]()
Deze maand 97km (meeste runs zonder warming up)
Dit verdeeld over 15 runs, van 15x200m, 6x1000m en duurloopjes van circa 10km.![]()
Ik kom deze maand net over de 210 denk ik. Waarvan bijna een kwart gelopen op één dag
1/5? Of heb je veel ingelopen voor je marathon?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kom deze maand net over de 210 denk ik. Waarvan bijna een kwart gelopen op één dagSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nouja, met inlopen erbij was het toch richting de 45km. 11/50equote:
Wat is er met Liesje?
En deze maand over de 100 km
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
LIF / [Hardlopen] #1062 - Op standje schijndood de marathon voorbijquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:43 schreef MaleDuck het volgende:
Wat is er met Liesje?
En deze maand over de 100 kmIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Whahaha!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja, met inlopen erbij was het toch richting de 45km. 11/50eSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
He bah, dat had ik niet gelezen...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
LIF / [Hardlopen] #1062 - Op standje schijndood de marathon voorbij
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Die heb ik al a priori meegerekendquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:54 schreef GotC het volgende:
Zijn jullie al klaar voor deze maand? Er is nog een dag!
Ik ben al sinds zaterdag klaar. Bijna 95 km.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:54 schreef GotC het volgende:
Zijn jullie al klaar voor deze maand? Er is nog een dag!![]()
lang leve de techniek zeg maar.
Gisteren de deur uit gegaan om een stukje te lopen. Zoals gewoonlijk beslis ik een beetje op het moment wat voor het rondje het moet worden en wat ik ga doen. Bidon gevuld met water, telefoon in het zakje van de bidon en de deur uit. Even wandelen naar de vaste startplaats. Hrm vind hij, bluetooth verbinding met klokje en de gps en we kunnen vertrekken.
Eerst even een km rustig inlopen en dan maar wat wat km's op ongeveer Marathontempo. Al redelijk stond ikeben stil omdat ik wat in het weiland zag. Het eerste Blok van 3km ging voor mijn gevoel redelijk moeizaam. Kilometertje rustiger aan wat dan weer sneller ging dan verwacht en dan maar kilometertjes om en om doen. Dat was wat prettiger was al een plan aan het maken voor de rest van de training. Oke tot ongeveer daar hiermee doorgaan is ongeveer nog 2 keer een snelle km. Even een mooi stukje offroad natuurschoon meepikken en dan rustig cruisend op huis aan.
Loop tijdens een snelle km achter een kasteel langs waar ik altijd aan de andere kant langsloop en opeens valt mij op dat mijn vakje waar mijntelefoon in zou moeten zitten leeg was. Fuck. Even in mijn geheugen na gaan of ik hem wel bij mij had endat moest ja zijn aangezien ik in het begin bluetooth verbinding had. 10 km afgaan zoeken is vrij zinloos. Een mogelijke plek zou kunnen zijn waar ik in het begin even had stilgestaan. Maar dat is een km of 5 minimaal.
In hetzelfde tempo waarin de snelle tempo's gelopen werden die ongeveer 5 km gelopen in de hoop mijn telefoon ergens te vinden. Wat was dat zwaar zeg, stress en een op dat moment redelijk gevoelsmatig hoogtempo. Laatste stuk naar de vermoedelijke plek gaan wandelen in de hoop dat mijn telefoon ergens ligt en bluetooth contact maakt mijn klokje. Op de plek aangekomen niks te zien, terwijl een witte iphone toch wel zou moeten opvallen zou je zeggen in het gras. Ook geen bluetooth. Oke of hij is gevondendoor iemand of hij ligt totaal ergens anders.
Laatste stukje naar huis gelopen. Ipad gepakt en vind mij iphone gepakt. Geweldig stukje techniek. En hij heeft verbinding en blijkt dus wel op de bewuste plek op blijkbaar 0,8 km van mijn huis ergens in de berm te liggen. Vivosmart erbij gepakt en weer terug naar de bewuste plek. Niks te zien. Klokje geeft aan bluetooth contact te hebben, vivosmart vind hem ook. Nu zit er een functie op de vivosmart dat je je telefoon kan laten traceren en geluid kan afspelen. Telefoon stond alleen op mute. Maar via een simpel balkjes systeem kan je zien of je dichterbij komt of juist verderweg.
Een witte telefoon hoe moeilijk kan het zijn in het korte gras met wat bladeren op hooguit twee vierkante meter. Logica proberen te gebruiken en jawel hoor gevonden in net nog de laatste lange plukken gras tegen de boom aan, met het beeldscherm omhoog. Scheelt een hoop gezeur. Oorzaak van de moeizame snelle km's is nu ook gevonden in een verkoudheid.![]()
Als ik morgen én zondag ga lopen val ik uit elkaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:54 schreef GotC het volgende:
Zijn jullie al klaar voor deze maand? Er is nog een dag!En ik ben al bang dat m'n 7HL in gevaar komt.
![]()
![]()
Ga morgen ook niet meer lopen. Andere werkzaamheden. Mijn maandtotaal is 138km, met 12 keer lopen. Wat minder vaak gelopen, maar toch redelijk veel kms. Tevreden.![]()
TWC, de volgende keer niet meer zo wild met je armen zwaaien. Wat een geluk dat je de telefoon hebt kunnen vinden. Wel gaaf om dat op die manier te doen.![]()
![]()
Ikeben? Autocorrect?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Al redelijk stond ikeben stil omdat ik wat in het weiland zag.
Toen is die telefoon ongemerkt uit het hoesje geglibberd?
Mooi verhaal, TheWhiteMacGyver!![]()
ik even, moet daar staanquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:52 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ikeben? Autocorrect?
Mooi verhaal, TheWhiteMacGyver!
Wat een horrorverhaal
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wauw echt geluk TWC!
Gister zei ik nog dat het wel meeviel met de enkel. De enkel dacht daar vanochtend toch anders over. Kan er niet goed/normaal op lopen.. Naja goed het zal vast wel mee vallen en maandag kan ik vast gewoon weer hardlopen![]()
Mijn maandtotaal is 50.4 km. Hoogste maandtotaal van het jaar.
![]()
Zou best kunnen autocorrect. Ook druk ik op de een of andere manier de spatiebalk niet in, ik vermoed eronder. Ritsje stond iets open en had blijkbaar hem iets op de kop gehouden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:52 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ikeben? Autocorrect?
Mooi verhaal, TheWhiteMacGyver!![]()
TWC en het mysterie van de witte Iphone
Ik ben weer lekker thuis. 's Nachts vliegen was niet optimaal, dus vanavond maar even een beetje brak bankhangen ipv alweer duurlopenOok ikzelf ben nog niet optimaal (lees: snothoofd). Als ik me enigszins acceptabel voel zondag loop ik overigens wel de LVML 5 km. Zin in
![]()
![]()
Waarom ben je daar bang voor?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:10 schreef BK. het volgende:
[..]
Als ik morgen én zondag ga lopen val ik uit elkaar.En ik ben al bang dat m'n 7HL in gevaar komt.
![]()
![]()
Mijn loopgroep gaat morgen een heerlijke 17km lopen (12 voor degenen die een wat kortere ronde willen), maar ik mag blij zijn als het me lukt om een klein rondje onverhard door de bossen te lopen. Scheenbeen blijft pijn doen bij vlagen en zeurt door van enkel naar knieholte. Ik kan wel doen alsof ik niks voel maar dat maakt het er niet beter op. 7HL wordt een no-go.![]()
Als er hier iemand toevallig een startnummer wil overnemen, laat het me weten!![]()
Dat is balen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:03 schreef Cee het volgende:
Mijn loopgroep gaat morgen een heerlijke 17km lopen (12 voor degenen die een wat kortere ronde willen), maar ik mag blij zijn als het me lukt om een klein rondje onverhard door de bossen te lopen. Scheenbeen blijft pijn doen bij vlagen en zeurt door van enkel naar knieholte. Ik kan wel doen alsof ik niks voel maar dat maakt het er niet beter op. 7HL wordt een no-go.![]()
Als er hier iemand toevallig een startnummer wil overnemen, graag.![]()
Die 7HL loopt niet weg. Zorg maar dat je eerst pijnvrij kunt lopen.
Het is alsof de blessures hier gratis weggegeven worden.![]()
![]()
Omdat ik deze week pijn in mijn knieën en scheenbenen had tijdens het lopen. Ik lees hier de laatste dagen dat die klacht op overbelasting kan wijzen, dus dan zou ik rust moeten nemen. Morgen een loop van 11 kilometer, ik ben benieuwd hoe het voelt.quote:
Edit: Het zou ook kunnen dat mijn lichaam nog niet hersteld is na de 10km van afgelopen zondag.![]()
Ik heb een vervelend spiertje in mijn kuit, misschien toch van het lopen op spikes donderdag. Maar het zit heel lokaal dus ik probeer het weg te krijgen met een tennisbal. Wil eigenlijk zo even naar de Runnersworld om evt schoenen te kopen, en vanmiddag bostraining..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat is wel vervelend ja, wijst idd op overbelastingquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 08:40 schreef BK. het volgende:
[..]
Omdat ik deze week pijn in mijn knieën en scheenbenen had tijdens het lopen. Ik lees hier de laatste dagen dat die klacht op overbelasting kan wijzen, dus dan zou ik rust moeten nemen. Morgen een loop van 11 kilometer, ik ben benieuwd hoe het voelt.
Edit: Het zou ook kunnen dat mijn lichaam nog niet hersteld is na de 10km van afgelopen zondag.. Heb je al vaker 10(+) km gelopen of was vorige week de eerste keer?
![]()
![]()
Al wel veel vaker 10km+ kilometer gelopen, normaal kan ik tot 15km gemakkelijk aan. Ik liep de 10km zondag zo'n 7 minuten harder dan in trainingen de laatste maanden. Misschien heeft dat er (ook) mee te maken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja, wijst idd op overbelasting. Heb je al vaker 10(+) km gelopen of was vorige week de eerste keer?
![]()
Ik zou die 11 km van morgen even skippen. Voor de 7HL maakt het toch niet veel meer uit of je die looptquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 08:40 schreef BK. het volgende:
[..]
Omdat ik deze week pijn in mijn knieën en scheenbenen had tijdens het lopen. Ik lees hier de laatste dagen dat die klacht op overbelasting kan wijzen, dus dan zou ik rust moeten nemen. Morgen een loop van 11 kilometer, ik ben benieuwd hoe het voelt.
Edit: Het zou ook kunnen dat mijn lichaam nog niet hersteld is na de 10km van afgelopen zondag.Een looploos weekje doet soms wonderen.
![]()
Wat een ziekenboeg hier! Ik zit ook al een looploos of looparm weekje te overwegen ivm pijntjes.
Soms baal ik ervan dat ik nou juist verzot ben op een blessuregevoelige sportSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Schoenen kopen? Die win je toch gewoon?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 08:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een vervelend spiertje in mijn kuit, misschien toch van het lopen op spikes donderdag. Maar het zit heel lokaal dus ik probeer het weg te krijgen met een tennisbal. Wil eigenlijk zo even naar de Runnersworld om evt schoenen te kopen, en vanmiddag bostraining..![]()
Lekker weer! Ik ga over een paar uur een stukje rennen. Waarschijnlijk in ultrakort-kort.![]()
Lekker 80 minuten (13.2 KM) met de AV door de bossen gelopen. Wat een fantastisch herfstweer is het!!![]()
![]()
Wat heb jij toch eigenlijk een mooie username.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:07 schreef RunWithTheWind het volgende:
Lekker 80 minuten (13.2 KM) met de AV door de bossen gelopen. Wat een fantastisch herfstweer is het!!![]()
Ik ook over een uurtje of zo lekker stukkie rennenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Schoenen kopen? Die win je toch gewoon?![]()
Lekker weer! Ik ga over een paar uur een stukje rennen. Waarschijnlijk in ultrakort-kort.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat zou kunnen? Even gas terug dan, en wat Murmeli zegt, die 11 morgen lekker skippen of inkortenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:27 schreef BK. het volgende:
[..]
Al wel veel vaker 10km+ kilometer gelopen, normaal kan ik tot 15km gemakkelijk aan. Ik liep de 10km zondag zo'n 7 minuten harder dan in trainingen de laatste maanden. Misschien heeft dat er (ook) mee te maken?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:34 schreef Leonos het volgende:
Voor het eerst in mijn leven gehardloopt![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: