SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Goede TTNu al zin in
Vooraf had ik getekend voor gisteren verliezen en volgende week winnen denk ik maar heb toch wel een vervelend gevoel over gisteren![]()
okequote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:50 schreef Sunri5e het volgende:
Nu alweer zin in de volgende wedstrijd. Broertjes de Boer en Veltman weer lekker mad.
Genieten
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
okquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:50 schreef Sunri5e het volgende:
Nu alweer zin in de volgende wedstrijd. Broertjes de Boer en Veltman weer lekker mad.
Genieten'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Net zo mad als Kazimquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:50 schreef Sunri5e het volgende:
Genieten![]()
Klopt!quote:
Ik heb nu alweer zin in de wedstrijd. Eindelijk weer echte toekomstig topspelers zoals Cillessen -> bijna doelman van Man U, Bazoer -> nieuwe Toure/Pogba, Tete de nieuwe Reiziger, Veltman nieuwe Nesta, Dijks nu al de beste LB in de Eredivisie, Klaassen is hopelijk dan weer fit want ik heb al in tijden geen nieuwe Bergkamp meer gezien, Milik kopie van Lewandowski, El Ghazi Golden boy.![]()
Je vergeet Riedewald, Dijks, Gudelj,Fischerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:04 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Klopt!
Ik heb nu alweer zin in de wedstrijd. Eindelijk weer echte toekomstig topspelers zoals Cillessen -> bijna doelman van Man U, Bazoer -> nieuwe Toure/Pogba, Tete de nieuwe Reiziger, Veltman nieuwe Nesta, Dijks nu al de beste LB in de Eredivisie, Klaassen is hopelijk dan weer fit want ik heb al in tijden geen nieuwe Bergkamp meer gezien, Milik kopie van Lewandowski, El Ghazi Golden boy.![]()
Dijks heb ik genoemd!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je vergeet Riedewald, Dijks, Gudelj,Fischer![]()
Inclusief wissel en jeugdspelers, weten we dat ook weerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh Sorry. Doe even de hele selectie vinden we leuk
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Volgens mij zit het internetslot er weer op.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:34 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Inclusief wissel en jeugdspelers, weten we dat ook weer![]()
Hij is een nieuwe club aan het zoeken voor Boilesen inlcusief nieuwe woonruimte.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:34 schreef PeeJie_ het volgende:
Waar is Jordiii trouwens, heb ik iets gemist?Oh.![]()
Dat denk ik niet. Jij post toch nog.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij zit het internetslot er weer op.Oh.![]()
Moest lachenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Jij post toch nog.![]()
haha die sunrise toch. Nu zien we hem in ieder topic en na twee nederlagen op een rij zien we hem nergens meer.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ach ik vind het wel leuk voor die jongen dat hij een grapje heeft gevonden waar hij dan zelf lekker stuk om gaat. Het boeit toch ook niet of wij het dan leuk vindenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:39 schreef Seam het volgende:
haha die sunrise toch. Nu zien we hem in ieder topic en na twee nederlagen op een rij zien we hem nergens meer.
Oh.![]()
Zou hij echt denken dat we boos zijn als hij zoiets post?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel leuk voor die jongen dat hij een grapje heeft gevonden waar hij dan zelf lekker stuk om gaat. Het boeit toch ook niet of wij het dan leuk vinden![]()
Zo dom zal hij toch niet zijn?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou hij echt denken dat we boos zijn als hij zoiets post?
Toch?
Ik vond Sunri5e nog altijd wel het slimmere broertje van de tweeling Sunri5e en PizzaGeit.Oh.![]()
Dat is net zoiets als de sympathiekere helft van het duo Bassie en Adriaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo dom zal hij toch niet zijn?
Toch?
Ik vond Sunri5e nog altijd wel het slimmere broertje van de tweeling Sunri5e en PizzaGeit.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
kijken jullie ook zo uit naar de loting?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik denk niet dat Ajax overwintert in de EL eerlijk gezegd, dus nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
kijken jullie ook zo uit naar de loting?Oh.![]()
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch?
Ik vond Sunri5e nog altijd wel het slimmere broertje van de tweeling Sunri5e en PizzaGeit.![]()
4-0quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar genoeg over die onzinfiguren.
Wat denken jullie van de wedstrijd zaterdag tegen Roda?![]()
Zou wel een monsterscore zijn.quote:
Ik denk dat Ajax het vrij rustig aan gaat doen tussen alle zwaardere potjes in. Gewoon 2-0 met saai spel.Oh.![]()
Denk dat Ghazi en Milik wel weer wat willen laten zien.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel een monsterscore zijn.
Ik denk dat Ajax het vrij rustig aan gaat doen tussen alle zwaardere potjes in. Gewoon 2-0 met saai spel.![]()
Eigenlijk wel benieuwd. Zou natuurlijk vermakelijk zijn als Feyenoord naar Kerkrade oid moet en alsnog exit beker is.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
kijken jullie ook zo uit naar de loting?![]()
Maakt niets uit wat zij doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:28 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Eigenlijk wel benieuwd. Zou natuurlijk vermakelijk zijn als Feyenoord naar Kerkrade oid moet en alsnog exit beker is.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Ik schaam me een beetje voor die twee topicvervuilers.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch?
Ik vond Sunri5e nog altijd wel het slimmere broertje van de tweeling Sunri5e en PizzaGeit.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Dat zit sowieso wel geramd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel een monsterscore zijn.
Ik denk dat Ajax het vrij rustig aan gaat doen tussen alle zwaardere potjes in. Gewoon 2-0 met saai spel.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ach op een bepaalde manier zijn ze nog wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik schaam me een beetje voor die twee topicvervuilers.Oh.![]()
Ik denk dat ze het liever laten zien tegen Fenerbahce en Feyenoord.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat Ghazi en Milik wel weer wat willen laten zien.Oh.![]()
Het is lullig dat het tegen Ajax gebeurde maar ik gun hun dat succes wel, als we die punten voor de competitie maar wel pakken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:28 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Eigenlijk wel benieuwd. Zou natuurlijk vermakelijk zijn als Feyenoord naar Kerkrade oid moet en alsnog exit beker is.![]()
Laat die maar even rust pakken, moet kunnen tegen Rodaquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag moet uitwijzen of Bazoer morgen meespeelt tegen Roda.![]()
Jes. Kans is toch groot dat je de hele wedstrijd op hun helft speelt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laat die maar even rust pakken, moet kunnen tegen Roda
Sinkgraven - Klaassen (?) - Gudelj kan prima.![]()
Hopelijk krijgt Bazoer rust komende wedstrijd. Met Serero op zijn plek zou het ook moeten lukken tegen Roda.![]()
Geen Serero meer aub.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hopelijk krijgt Bazoer rust komende wedstrijd. Met Serero op zijn plek zou het ook moeten lukken tegen Roda.![]()
Als de passes goed aankomen en geen onnodig balverlies wordt het een makkie tegen Roda, goedemorgen trouwens..![]()
Bazoer is de nieuwe Pogba (misschien zelfs al beter)quote:
Serero is de nieuwe Essien
Dus lood om oud ijzer.![]()
Schandalig dat mensen als jij waarschijnlijk mogen stemmenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Bazoer is de nieuwe Pogba (misschien zelfs al beter)
Dus lood om oud ijzer.
Nog erger dat je überhaupt recht heb op zuurstof![]()
Tegen Roda moet het kunnen op die positie. Ben ook geen voorstander, maar zoveel keus is er nu ook weer niet.quote:
Wellicht Riedewald op cvm, Hoorn of Vierkneus in verdediging.![]()
Doe even de hele selectiequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoorn is tegen feyenoord prima. Tegen Roda komt hij te kort.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tegen Roda moet het kunnen op die positie. Ben ook geen voorstander, maar zoveel keus is er nu ook weer niet.
Wellicht Riedewald op cvm, Hoorn of Vierkneus in verdediging.Groot fan van User Wotte![]()
Man met kennis.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
@DanielDwars
Bazoer verlaat de training vroegtijdig. Lijkt me niet dat Frank de Boer morgen risico met hem neemt. #ajarod
![]()
![]()
Sereo is toch gewoon een prima speler. Maakt nooit fouten en best creatief. Scoort alleen nooit.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Serero creatief?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:45 schreef MichelWuyts het volgende:
Sereo is toch gewoon een prima speler. Maakt nooit fouten en best creatief. Scoort alleen nooit.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:45 schreef MichelWuyts het volgende:
Sereo is toch gewoon een prima speler. Maakt nooit fouten en best creatief. Scoort alleen nooit..
Hopelijk Sinkgraven - Klaassen - Gudelj morgen. De hoop op #GudeljOut is inmiddels vervlogen.![]()
Owja sorry, hij is zwart.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Hopelijk Sinkgraven - Klaassen - Gudelj morgen. De hoop op #GudeljOut is inmiddels vervlogen.
Voetballend beter dan Klaassen en Gudelj en stabieler dan Sinkgraven.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Het lullige is dat je het niet eens YouTube scouting kan noemenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:55 schreef Brammess het volgende:
Schijnt dat Nantes spelers zich ergeren aan Sigthorsson, vooral omdat hij niet kan voetballen
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
GOEDEMORGEN HANSquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:17 schreef Brammess het volgende:
Bazoer verliet blijkbaar vroegtijdig de training![]()
Bron?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:55 schreef Brammess het volgende:
Schijnt dat Nantes spelers zich ergeren aan Sigthorsson, vooral omdat hij niet kan voetballen![]()
Wanneer was hij creatief en wanneer maakte hij geen fouten?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:45 schreef MichelWuyts het volgende:
Sereo is toch gewoon een prima speler. Maakt nooit fouten en best creatief. Scoort alleen nooit.![]()
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/613711/-de-boer-wil-na-harde-charge-geen-risico-nemen-met-ajax-uitblinker-.html
Ajax werd woensdag niet alleen door Feyenoord verslagen in De Kuip, maar de Amsterdammers zagen ook dat Riechedly Bazoer niet ongeschonden uit de strijd kwam. Zijn meespelen tegen Roda JC Kerkrade is dan ook twijfelachtig.
VoetbalPrimeur sprak na de bekerkraker al met Bazoer, die liet weten dat hij een 'krak' in zijn knie hoorde. Op donderdag bleek hij nog steeds last te hebben van het gewricht, waardoor Ajax-trainer Frank de Boer en zijn medische staf vrijdag na de afsluitende training pas een oordeel kunnen vellen over de inzetbaarheid van Bazoer.
Normaliter neemt De Boer geen risico met Bazoer, stelt De Telegraaf. Na het duel met Roda volgen twee bijzonder belangrijke wedstrijden voor Ajax, dat het nog moet opnemen tegen Fenerbahçe en opnieuw tegen Feyenoord. Diederik Boer is sowieso de komende weken uit de roulatie vanwege een kuitblessure. Het gaat om een klein spierscheurtje.
Update 11.45: De kans is groot dat Riechedly Bazoer zaterdagavond niet in actie komt voor Ajax. De negentienjarige middenvelder verliet vrijdag de training vroegtijdig. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Het lijkt er niet op dat Frank de Boer risico gaat nemen en dus wacht Bazoer een wedstrijd op de tribune.![]()
Voetbalprimeurquote:
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/613760/-schandaal-rond-sigth-rsson-ploeggenoten-ergeren-zich-groen-en-geel-.html
In Frankrijk duiken vrijdagochtend berichten op over een opvallend schandaal rond Kolbeinn Sigthórsson. De spits van FC Nantes zou niet honderd procent geven.
Sigthórsson kan zijn overstap van Ajax naar Nantes nog niet overtuigen en als gevolg daarvan komen opvallende berichten aan de oppervlakte. De spits zou niet alles geven op de trainingen en in de wedstrijden, naar verluidt door de plaatsing van IJsland voor het EK in Frankrijk. Uit angst voor een blessure spaart hij zich. Dat meldt Presse-Océan.
De teamgenoten van Sigthórsson zouden zich ergeren aan de ongeïnteresseerde houding van Sigthórsson, die na trainingen meteen huiswaarts keert. Ook in wedstrijden lijkt de 25-jarige spits zich te verstoppen, waarmee hij de schijn tegen heeft gekregen, terwijl het EK pas volgend jaar zomer is.
"Het is raar", laat een speler, die anoniem wil blijven, weten aan het Franse medium. "Hij staakt soms een training zonder dat iemand weet waarom. Hij heeft moeite zich aan te passen." Sinds zijn overstap van Ajax naar Nantes kwam Sigthórsson nog niet één keer tot scoren. Hij maakt in zeven optredens in totaal 446 competitieminuten.![]()
![]()
Taxichauffeur weigert Ajaxstraat in te rijden
ROTTERDAM -
De gemiddelde hardcore Feyenoord-supporter zal wellicht niet op zijn of haar gemak een bezoekje brengen aan Amsterdam, maar voor de Rotterdamse taxichauffeur Cees gaat de aversie tegen Amsterdam en Ajax zelfs nog iets verder.
In zijn jarenlange carrière als taxichauffeur doet Cees altijd zijn best om de Ajaxstraat (vernoemd naar de Griekse god) in te rijden, zelfs als hij daar een klant moet oppikken. Daarom wacht Cees geduldig in een nabijgelegen straat op zijn passagier. "Ik vind het al erg genoeg dat ik naar het bordje van de straat moet krijgen, daar krijg ik al direct kriebels van," aldus Cees.
Volgens hem hebben zijn klanten er geen moeite mee dat hij pertinent weigert de Ajaxstraat in te rijden - "ze zien al aan mijn auto dat ik fan ben van Feyenoord". Bekijk de video hier onder.
Bron en video
Wat is het ook een triest volk...
[ Bericht 3% gewijzigd door WhateverWhatever op 30-10-2015 13:36:42 ]![]()
Het zit diep.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Taxichauffeur weigert Ajaxstraat in te rijden
ROTTERDAM -
De gemiddelde hardcore Feyenoord-supporter zal wellicht niet op zijn of haar gemak een bezoekje brengen aan Amsterdam, maar voor de Rotterdamse taxichauffeur Cees gaat de aversie tegen Amsterdam en Ajax zelfs nog iets verder.
In zijn jarenlange carrière als taxichauffeur doet Cees altijd zijn best om de Ajaxstraat (vernoemd naar de Griekse god) in te rijden, zelfs als hij daar een klant moet oppikken. Daarom wacht Cees geduldig in een nabijgelegen straat op zijn passagier. "Ik vind het al erg genoeg dat ik naar het bordje van de straat moet krijgen, daar krijg ik al direct kriebels van," aldus Cees.
Volgens hem hebben zijn klanten er geen moeite mee dat hij pertinent weigert de Ajaxstraat in te rijden - "ze zien al aan mijn auto dat ik fan ben van Feyenoord". Bekijk de video hier onder.
Bron en video
![]()
![]()
Net zo kansloos als Rotterdam 010 noemenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja echt, hoe oud ben je...![]()
Haha, nou ik vind Cees kanslozer, ik vind 010 gewoon grappig, ik zou gewoon de Feyenoord straat in rijden of naar Rotterdam gaan, boeit mij geen reet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:39 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Net zo kansloos als Rotterdam 010 noemen
[ Bericht 4% gewijzigd door WhateverWhatever op 30-10-2015 13:55:59 ]![]()
Dat gaat moeilijk denk ik. Die komen via via toch wel binnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik niet begrijp, laat lekker die supporters van Bunnikside buiten je stadion en verwelkom de Ajax supporters![]()
Dan nog, straf je eigen publiek en niet de bezoekers.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk denk ik. Die komen via via toch wel binnen.![]()
Sommige mensen nemen het echt iets te serieus. Met die personen kan en wil je geen discussie mee aan gaan. Ik ken zelf ook een handjevol van die lui.quote:![]()
Jij durft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, nou ik vind Cees kanslozer, ik vind 010 gewoon grappig, ik zou gewoon de Feyenoord straat in rijden of naar Rotterdam gaan, boeit mij geen reet.![]()
Jaja, stoer he, ik ben er een paar keer geweest maar wat een pauper stad zeg, alleen maar buitenlanders gezien, alleen een klein stukje aan de Maas vond ik wel mooi waar Now & Wow zit of zatquote:![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jaja, stoer he, ik ben er een paar keer geweest maar wat een pauper stad zeg, alleen maar buitenlanders gezien, alleen een klein stukje aan de Maas vond ik wel mooi waar Now & Wow zit of zat
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jaja, stoer he, ik ben er een paar keer geweest maar wat een pauper stad zeg, alleen maar buitenlanders gezien, alleen een klein stukje aan de Maas vond ik wel mooi waar Now & Wow zit of zat![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
LIVE 15:00u | Feyenoord A2 - Ajax A2![]()
![]()
A2 geeft wel het goede voorbeeld. Het is 0-1 gebleven.'Wish I was old and a little sentimental'
Jong Ajax weer geheel in stijl bezig'Wish I was old and a little sentimental'
Harde leerschool voor Vd Beek en Nouri.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:30 schreef StarGazer het volgende:
Jong Ajax weer geheel in stijl bezig
Hopelijk hebben ze er wat aan.![]()
Bij Bazoer en Tete hielp het ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:06 schreef NeuNeu het volgende:
[..]
Harde leerschool voor Vd Beek en Nouri.
Hopelijk hebben ze er wat aan.Oh.![]()
Een wandelde paarsgepunte lans die kerel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:48 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
De burgemeester van Utje030
[ afbeelding ]![]()
Twee aanslagen gehad. Bazoer een blessure opgelopen. Met pis en bier ondergegooid, meent Henk Spaan. Maar Veltman is volgens De Wolf (retard) onsportief. Right.![]()
Maar wel een week geleden allemaal in de 14de minuut klappenquote:Ajax-fans bestoken Kramer: 'Lees over vreselijke ziektes'
Een supporter van Ajax zette afgelopen week, na de nederlaag tegen Feyenoord in de KNVB Beker, het mobiele nummer van Michiel Kramer op internet. Sindsdien is de aanvaller van Feyenoord het slachtoffer van sms'jes, whatsapp'jes en oproepen. Kramer ontving honderden berichten met allerlei verwensingen.
"Zat ik met mijn vader na de wedstrijd te sms'en, kwamen er opeens honderd berichtjes tussendoor. Ik zeg eerlijk: het interesseert me geen reet", vertelt Kramer zaterdag in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Neem ik toch gewoon een nieuw nummer? Al is het wel de schaamte voorbij."
"Ik lees vooral berichtjes over vreselijke ziektes. Dat ik de kanker kan krijgen en zo. Of dat mijn moeder me bij mijn geboorte had moeten inslikken." Feyenoord kwam dankzij een laat eigen doelpunt van Joël Veltman als winnaar uit de strijd: 1-0. Over ruim een week staat de Klassieker weer op het programma, in competitieverband. Feyenoord en Ajax delen momenteel de koppositie.![]()
Ajax supporters in een notendop![]()
![]()
![]()
Ik vind dit soort opmerkingen op zich prima, maar als ze van een Feyenoord-supporter komen vraag ik me toch af wie jij bent, de pot of de ketel?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar wel een week geleden allemaal in de 14de minuut klappen![]()
Ajax supporters in een notendop![]()
![]()
Waarom altijd die vergelijking? Ajax supporters blijken wederom domme doorgesnoven lager opgeleiden te zijn. Lekker klappen voor Johan maar nog geen 7 dagen later Kramer kanker toewensen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind dit soort opmerkingen op zich prima, maar als ze van een Feyenoord-supporter komen vraag ik me toch af wie jij bent, de pot of de ketel?
![]()
![]()
Gewoon niet reageren op sunrise... Dat zou iedereen toch inmiddels moeten weten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind dit soort opmerkingen op zich prima, maar als ze van een Feyenoord-supporter komen vraag ik me toch af wie jij bent, de pot of de ketel?![]()
wat een gedoe allemaal weer op de vroege ochtend, debielen heb je bij iedere club alleen de hoeveelheid per club zijn de meningen wat over verdeeld![]()
Het belangrijker vinden om niet op mijn te reageren dan niet reageren op het nieuwsbericht.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon niet reageren op sunrise... Dat zou iedereen toch inmiddels moeten weten.![]()
![]()
Misschien moeten we ook een minuut stilte voor dit topic in acht nemen, Sunri5e is nml toch ook een soort kanker voor je forum.![]()
Ik vind persoonlijk dat al dat zwakzinnige getroll VBL verpest, maar kennelijk denken de modjes daar anders over. Nou ja, wellicht gewoon exemplarisch voor het niveau van de gemiddelde voetbalsupporter.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het begint nu allemaal wel erg treurig te worden inderdaad.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Los van het gegeven dat het ontzettend kansloos is om Kramer kanker toe te wensen, is Kramer natuurlijk wel de man die een doodschop aan Riedewald destijds wel erg prima vond. Daarmee maak je jezelf natuurlijk niet heel populair bij Ajax-fans. Als prof moet je dat soort uitspraken in mijn ogen ook niet doen, want je voedt een tegenreactie. En dat er dan hersenlozen tussen zitten is geen nieuwsfeit of zo. Die lopen bij elke club rond. Kramer moet in het openbaar geen gekke uitspraken over Ajax doen en niet provoceren, dan valt het allemaal best wel mee.![]()
Dit vind ik niet, de kleine groep die dat soort dingen doen schreeuwen ook het hardst... Helaas krijgen degenen dan ook direct daarmee meeste aandacht op zich. Wat betreft modjes ben ik het uiteraard mee eens....quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:16 schreef Monolith het volgende:
Ik vind persoonlijk dat al dat zwakzinnige getroll VBL verpest, maar kennelijk denken de modjes daar anders over. Nou ja, wellicht gewoon exemplarisch voor het niveau van de gemiddelde voetbalsupporter.![]()
Wat een gelul. Gelukkig mag en kan hij dat gewoon doen als hij dat wil.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:32 schreef JimmyManna het volgende:
Los van het gegeven dat het ontzettend kansloos is om Kramer kanker toe te wensen, is Kramer natuurlijk wel de man die een doodschop aan Riedewald destijds wel erg prima vond. Daarmee maak je jezelf natuurlijk niet heel populair bij Ajax-fans. Als prof moet je dat soort uitspraken in mijn ogen ook niet doen, want je voedt een tegenreactie. En dat er dan hersenlozen tussen zitten is geen nieuwsfeit of zo. Die lopen bij elke club rond. Kramer moet in het openbaar geen gekke uitspraken over Ajax doen en niet provoceren, dan valt het allemaal best wel mee.![]()
Dat kan en mag hij inderdaad. Maar dan weet je dat je jezelf niet populair maakt. En je weet ook dat er spanningen zijn tussen Ajax- en Feyenoord-gekkies. Dus kan je wat terug verwachten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een gelul. Gelukkig mag en kan hij dat gewoon doen als hij dat wil.![]()
Ah ja, dan moet niemand maar zijn eigen mening uiten want aan de andere kant lopen een paar gekkies rond. Debiele redenering.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:44 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Dat kan en mag hij inderdaad. Maar dan weet je dat je jezelf niet populair maakt. En je weet ook dat er spanningen zijn tussen Ajax- en Feyenoord-gekkies. Dus kan je wat terug verwachten.![]()
Ja, helemaal een kankerverwensing. 7 dagen geleden nog in de 14de minuut staan klappen en klagen over een JHK doekje bij Vitesse. Hypocriete joodjes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:44 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Dat kan en mag hij inderdaad. Maar dan weet je dat je jezelf niet populair maakt. En je weet ook dat er spanningen zijn tussen Ajax- en Feyenoord-gekkies. Dus kan je wat terug verwachten.![]()
Dus jij vindt eigenlijk dat Kramer altijd maar zijn mening moet kunnen geven maar als ik dat doe op een Fok-forum is het een debiele redenering?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah ja, dan moet niemand maar zijn eigen mening uiten want aan de andere kant lopen een paar gekkies rond. Debiele redenering.
Right. Goed standpunt, vent.![]()
Ach de rust zou wel weer weder keren na Feyenoord - Ajax.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:16 schreef Monolith het volgende:
Ik vind persoonlijk dat al dat zwakzinnige getroll VBL verpest, maar kennelijk denken de modjes daar anders over. Nou ja, wellicht gewoon exemplarisch voor het niveau van de gemiddelde voetbalsupporter.Groot fan van User Wotte![]()
Ik ben enorm benieuwd wat we er vanavond van gaan maken trouwens. Lijkt mij een uitstekende wedstrijd om wat spelers rust te geven. Maar daar zou Frank vast anders over denken.Groot fan van User Wotte![]()
DIe geeft spelers liever rust tijden UC potjes tegen Fenerbahce. Niet tegen eredivisie-laagvliegers.![]()
Bazoer en Dijks spelen natuurlijk al niet. Verder hebben Tete, Riedewald, Klaassen, Younes, Sinkgraven en El Ghazi ook niet alles gespeeld dus enorm veel rust hoef je verder niet eens te geven misschienquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:54 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben enorm benieuwd wat we er vanavond van gaan maken trouwens. Lijkt mij een uitstekende wedstrijd om wat spelers rust te geven. Maar daar zou Frank vast anders over denken.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit. Gewoon spelen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bazoer en Dijks spelen natuurlijk al niet. Verder hebben Tete, Riedewald, Klaassen, Younes, Sinkgraven en El Ghazi ook niet alles gespeeld dus enorm veel rust hoef je verder niet eens te geven misschien![]()
Ook jij mag je mening geven, zo gaat dat in dit land. Geen paniek.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:51 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Dus jij vindt eigenlijk dat Kramer altijd maar zijn mening moet kunnen geven maar als ik dat doe op een Fok-forum is het een debiele redenering?
Right. Goed standpunt, vent.![]()
![]()
Fair enoughquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook jij mag je mening geven, zo gaat dat in dit land. Geen paniek.![]()
Dijks en Bazoer zijn er al niet bij. Viergever LB denk ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:54 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben enorm benieuwd wat we er vanavond van gaan maken trouwens. Lijkt mij een uitstekende wedstrijd om wat spelers rust te geven. Maar daar zou Frank vast anders over denken.![]()
Ah dat heb ik niet mee gekregen. Ga je vanavond nog heen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dijks en Bazoer zijn er al niet bij. Viergever LB denk ik.Groot fan van User Wotte![]()
Jepquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah dat heb ik niet mee gekregen. Ga je vanavond nog heen?![]()
![]()
Ik cartrein en carmetro al met anderenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kunnen we wel carpoolen lijkt mij spannend.Misschien kan je aansluiten
![]()
Nee, ik ga liever met de auto deze wedstrijd. Anders ben ik zo laat bij mijn vriendjes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik cartrein en carmetro al met anderenMisschien kan je aansluiten
Maar bedankt voor je uitnodiging.
Groot fan van User Wotte![]()
Frank plaatst van der Hoorn naast Veltman en Riedewald linksback, is mijn verwachting.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dijks en Bazoer zijn er al niet bij. Viergever LB denk ik.![]()
Mwuh, Van der Hoorn werd vooral geplaatst vanwege Kramer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:01 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Frank plaatst van der Hoorn naast Veltman en Riedewald linksback, is mijn verwachting.
Ik zeg Viergever/Riedewald - Viergever/Riedewald - Veltman - Tete![]()
Je hebt gelijk hoor, ik zie ze ook het liefst zo min mogelijk schuiven. Maar had het idee dat Frank en Jaïro wat hints in die richting gaven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwuh, Van der Hoorn werd vooral geplaatst vanwege Kramer.
Ik zeg Viergever/Riedewald - Viergever/Riedewald - Veltman - Tete![]()
Dacht inderdaad te horen dat Frank zei dat Mike wel eens zaterdag erin kon staan. Dan zou Riedewald LB spelen, beetje jammer. Vastigheid is wel goed, dan zou ik hem liever CV laten spelen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:11 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, ik zie ze ook het liefst zo min mogelijk schuiven. Maar had het idee dat Frank en Jaïro wat hints in die richting gaven.
Spannender is wie in spits speelt vanavond![]()
![]()
Bazoer mist ook Feyenoord.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dijks en Bazoer zijn er al niet bij. Viergever LB denk ik.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Die gast kan er gewoon helemaal niks van.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:21 schreef JimmyManna het volgende:
Gaat er nog iets gebeuren met Heitinga? Dat wordt wel triest zo.Groot fan van User Wotte![]()
Bedankt Vilhena.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:45 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Zijn meniscus is beschadigd dus waarschijnlijk wel.'Wish I was old and a little sentimental'
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:45 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Zijn meniscus is beschadigd dus waarschijnlijk wel.
Oh.![]()
quote:?quote:Tegenvaller voor Ajax en Bazoer
Riechedly Bazoer mist het eredivisieduel met Roda JC. De middenvelder van Ajax heeft lichte schade aan het kniekapsel opgelopen. Bazoer richt zich nu op Europa Leagueduel met Fenerbahçe en de eredivisiekraker met Feyenoord.![]()
Houd dat soort ranzige plaatjes voor jezelf, wil je.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Vriend van me is bevriend met zijn broer (zakenwaarnemer).quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Zal me niets verbazen als hij een versleten knie oid blijkt te hebben en straks in de winterstop zijn afscheid aan gaat kondigen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:21 schreef JimmyManna het volgende:
Gaat er nog iets gebeuren met Heitinga? Dat wordt wel triest zo.![]()
My bad. Goed nieuws dus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon beschadigd kniekapsel, niks over meniscus.![]()
Dat is ook zo, die is gewoon op maar dan krijg je natuurlijk dat als hij dat aankondigt de mensen die hem aangetrokken hebben eigenlijk ook zouden moeten gaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:18 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als hij een versleten knie oid blijkt te hebben en straks in de winterstop zijn afscheid aan gaat kondigen.![]()
Aanslagquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:45 schreef JimmyManna het volgende:
Gewoon geluk gehad met zo'n aanslag.![]()
![]()
ze vroegen er omquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:53 schreef JimmyManna het volgende:
Ja. Aanslag op een ledemaat. Zo heet dat. Zoals Schone er ook eentje kreeg.Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
Nog spelers uitgeblonken daar die op termijn het 1e kunnen halen?quote:
Want daar gaat het om uiteindelijkOh.![]()
Het is te hopen dat Bazoer er snel weer bij is. Toch één van de weinige lichtpuntjes in dit elftal samen met Tete.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja zekerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:28 schreef Monolith het volgende:
Het is te hopen dat Bazoer er snel weer bij is. Toch één van de weinige lichtpuntjes in dit elftal samen met Tete.![]()
Dat zijn wel by far de spelers met de meeste potentie ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:28 schreef Monolith het volgende:
Het is te hopen dat Bazoer er snel weer bij is. Toch één van de weinige lichtpuntjes in dit elftal samen met Tete.Oh.![]()
Daar tel ik Riedewald ook bij, dat zijn de 3 die de wereldtop kunnen halen. Al kan er onder weg natuurlijk nog van alles gebeuren.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn wel by far de spelers met de meeste potentie ja.
Spelers als Klaassen en El Ghazi zie ik ook wel ver komen maar meer in de categorie Tottenham of Wolfsburg, ook niets mis mee.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Moet toch wel zeggen dat Riedewald dan nog echt wel een paar tandjes bij moet schakelen. Die is in mijn ogen nog minder ver dan Tete en Bazoer die eigenlijk iedere week wel een prima wedstrijd spelen. Riedewald heeft er ook wel behoorlijk mindere wedstrijden tussen zitten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar tel ik Riedewald ook bij, dat zijn de 3 die de wereldtop kunnen halen. Al kan er onder weg natuurlijk nog van alles gebeuren.
Spelers als Klaassen en El Ghazi zie ik ook wel ver komen maar meer in de categorie Tottenham of Wolfsburg, ook niets mis mee.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Riedewald, Tete, Bazoer, sowieso Barca, Real en Man U materiaal. Zouden daar nu al basis staan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar tel ik Riedewald ook bij, dat zijn de 3 die de wereldtop kunnen halen. Al kan er onder weg natuurlijk nog van alles gebeuren.
Spelers als Klaassen en El Ghazi zie ik ook wel ver komen maar meer in de categorie Tottenham of Wolfsburg, ook niets mis mee.
Cillessen kan naar Man U afgelopen zomer. Ook wereldtop.
Dijks, nu al de beste LB van Nederland. Zou bij Liverpool niet misstaan.
Veltman![]()
![]()
![]()
Kanjer!
Sinkgraven: Nieuwe Eriksen.
Milik de nieuwe Lewandowski.
In dan nog de toppers van Ajax 2: Nouri! Gaat de nieuwe Messi worden, let op mijn waarden! En Cerny kan hem zo maar eens achterna gaan!
Wereldelftal in wording!![]()
Vergeet El Ghazi niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Riedewald, Tete, Bazoer, sowieso Barca, Real en Man U materiaal. Zouden daar nu al basis staan.
Veltman![]()
![]()
![]()
Kanjer!
In dan nog de toppers van Ajax 2: Nouri! Gaat de nieuwe Messi worden, let op mijn waarden! En Cerny kan hem zo maar eens achterna gaan!
Wereldelftal in wording!
Nieuwe Ronaldo.![]()
Bedankt voor je nuttige toevoeging!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vergeet El Ghazi niet.
Nieuwe Ronaldo.
De nieuwe Ronaldo was ik even vergeten![]()
![]()
Eigenlijk ben jij stiekem de grootste Ajax supporter hier. Gelijk heb je, als je van voetbal houdt tenminstequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Riedewald, Tete, Bazoer, sowieso Barca, Real en Man U materiaal. Zouden daar nu al basis staan.
Veltman![]()
![]()
![]()
Kanjer!
Wereldelftal in wording!
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat ziet het Nederlandse voetbal er over een paar jaar toch weer prima uit toch boys? Met toekomstige toppers als Bazoer, Riedewald, El Ghazi, Veltman, Cillessen, Sinkgraven en Tete. Niveau Robben!![]()
Ziet er goed uit idd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:12 schreef Sunri5e het volgende:
Wat ziet het Nederlandse voetbal er over een paar jaar toch weer prima uit toch boys? Met toekomstige toppers als Bazoer, Riedewald, El Ghazi, Veltman, Cillessen, Sinkgraven en Tete. Niveau Robben!Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Denk je dat El Ghazi voor Real of Barca gaat kiezen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij stiekem de grootste Ajax supporter hier. Gelijk heb je, als je van voetbal houdt tenminste![]()
Ligt er natuurlijk aan wie van die twee de toekomstige vraagprijs van 150 miljoen kan ophoesten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Denk je dat El Ghazi voor Real of Barca gaat kiezen?![]()
Zou ie nou vroeger verwaarloosd zijn door zijn ouders?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Jij schat hem wat hoger in dan ik. Denk dat ie meer van het niveau Tottenham. Wolfsburg en dat soort clubs isquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Denk je dat El Ghazi voor Real of Barca gaat kiezen?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Riedewald schat ik net wat minder in dan Tete en Bazoer. Denk zelfde potentie als een Vertonghen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Spelers als Klaassen en El Ghazi zie ik ook wel ver komen maar meer in de categorie Tottenham of Wolfsburg, ook niets mis mee.Oh.![]()
Geen idee. De meeste Ajaxsupporters hier hebben vroeger flink wat tikken met de bezem gehad. Er speelt geen enkele toekomstige wereldtopper in deze Eredivisie naar mijn idee maar als ik jullie mag geloven bezitten jullie er al 5.... Als er zoveel toekomstig toppers in jullie selectie zitten, waarom spelen jullie dan week in week uit dramatisch voetbal?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:14 schreef Monolith het volgende:
Zou ie nou vroeger verwaarloosd zijn door zijn ouders?
En om maar direct die discussie uit te sluiten, bij Feyenoord speelt ook geen toekomstig wereldtopper.![]()
Omdat talenten nog wel eens wisselvallig willen zijn, en meer bezig zijn met hun eigen spel dan met het spel van de hele ploeg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Geen idee. De meeste Ajaxsupporters hier hebben vroeger flink wat tikken met de bezem gehad. Er speelt geen enkele toekomstige wereldtopper in deze Eredivisie naar mijn idee maar als ik jullie mag geloven bezitten jullie er al 5.... Als er zoveel toekomstig toppers in jullie selectie zitten, waarom spelen jullie dan week in week uit dramatisch voetbal?
En om maar direct die discussie uit te sluiten, bij Feyenoord speelt ook geen toekomstig wereldtopper.
Al denkt Bazoer daar nu al meer over na, en hij speelt nog geen jaar in de basis.
En Feyenoord speelt vooral met veel oudere spelers, die wel iets stabieler zijn. Maar Ajax heeft meer potentie in de selectie, ook meer dan PSV trouwens.Oh.![]()
Maar geen wereldtop. En de meeste die hier genoemd worden zelfs niet eens subtop naar mijn idee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat talenten nog wel eens wisselvallig willen zijn, en meer bezig zijn met hun eigen spel dan met het spel van de hele ploeg.
Al denkt Bazoer daar nu al meer over na, en hij speelt nog geen jaar in de basis.
En Feyenoord speelt vooral met veel oudere spelers, die wel iets stabieler zijn. Maar Ajax heeft meer potentie in de selectie, ook meer dan PSV trouwens.![]()
Bazoer en Tete spelen in hun eerste volledige seizoen al zo stabiel en nemen het team op sleeptouw, die kunnen dat wel halen. Natuurlijk is dat nooit met zekerheid te zeggen omdat blessures en verkeerde clubkeuzes altijd mee kunnen spelen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar geen wereldtop. En de meeste die hier genoemd worden zelfs niet eens subtop naar mijn idee.Oh.![]()
Reageren op Sunrise.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer en Tete spelen in hun eerste volledige seizoen al zo stabiel en nemen het team op sleeptouw, die kunnen dat wel halen. Natuurlijk is dat nooit met zekerheid te zeggen omdat blessures en verkeerde clubkeuzes altijd mee kunnen spelen.![]()
![]()
Okee. Dat heb ik niet gehoord. En ik kan niet liplezen. Zou best kunnen dat Schone vroeg 'schop me dood.' Geen idee.quote:![]()
Ja, een team op sleeptouw in de eredivisie die niets meer voorstelt. Daarnaast neemt Tete geen team op sleeptouw maar verdedigt hij gewoon goed erg sterk (na eredivisie begrip). Niet meer, niet minder.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer en Tete spelen in hun eerste volledige seizoen al zo stabiel en nemen het team op sleeptouw, die kunnen dat wel halen. Natuurlijk is dat nooit met zekerheid te zeggen omdat blessures en verkeerde clubkeuzes altijd mee kunnen spelen.
Hoe vaak bestempelen we spelers de laatste jaren nou als talent? Waar is het wereldtalent Wijnaldum? Vilhena? Boeties? Andersen? Sulejmani? Van Rhijn? Boilesen? Denswil? Krkic? Sana???![]()
Jaar in jaar uit je talenten toekomstig wereldtoppers noemenquote:![]()
En als iemand daar tegenin gaat zo'n reactie plaatsen als je nu doet![]()
![]()
De laatste wereldtopper die we voort hebben gebracht is Robben. En toen hij nog in de eredivisie speelde was het niveau nog een stuk hoger. Dat is fucking 10 jaar geleden. Maar volgens velen lopen er 3 toekomstig wereldtoppers en 2 subtoppers in de selectie rond. En dat team presteert helemaal niets in Europa, in de beker liggen ze eruit en in de eredivisie staan ze wel eerste maar is er nog geen sprankelend voetbal op de mat gelegd...![]()
Heel veel potentie hebben =/= toekomstig wereldtopper zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:38 schreef Sunri5e het volgende:
De laatste wereldtopper die we voort hebben gebracht is Robben. En toen hij nog in de eredivisie speelde was het niveau nog een stuk hoger. Dat is fucking 10 jaar geleden. Maar volgens velen lopen er 3 toekomstig wereldtoppers en 2 subtoppers in de selectie rond. En dat team presteert helemaal niets in Europa, in de beker liggen ze eruit en in de eredivisie staan ze wel eerste maar is er nog geen sprankelend voetbal op de mat gelegd...Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maar die potentie hebben ze dus niet. Het lijkt allemaal leuk als ze in de eredivisie spelen. Zetten ze 1 stap de grens over en het lijkt direct nergens meer op.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heel veel potentie hebben =/= toekomstig wereldtopper zijn
Dus vergeet maar dat het wereldtoppers worden.![]()
Er zijn zoveel talenten die het uiteindelijk niet redden, neemt niet weg dat ze ooit een talent waren.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja, een team op sleeptouw in de eredivisie die niets meer voorstelt. Daarnaast neemt Tete geen team op sleeptouw maar verdedigt hij gewoon goed erg sterk (na eredivisie begrip). Niet meer, niet minder.
Hoe vaak bestempelen we spelers de laatste jaren nou als talent? Waar is het wereldtalent Wijnaldum? Vilhena? Boeties? Andersen? Sulejmani? Van Rhijn? Boilesen? Denswil? Krkic? Sana???Oh.![]()
Fenerbahce uit hebben ze werkelijk waar geen schim van hun kwaliteiten laten zien inderdaadquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar die potentie hebben ze dus niet. Het lijkt allemaal leuk als ze in de eredivisie spelen. Zetten ze 1 stap de grens over en het lijkt direct nergens meer op.
Dus vergeet maar dat het wereldtoppers worden.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Omdat ook grote talenten oudere spelers naast zich nodig hebben die zich ook meer bezighouden met de rest van het team. Dat is overal zo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fenerbahce uit hebben ze werkelijk waar geen schim van hun kwaliteiten laten zien inderdaadOh.![]()
Ik was ietwat sarcastischquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ook grote talenten oudere spelers naast zich nodig hebben die zich ook meer bezighouden met de rest van het team. Dat is overal zo.
Natuurlijk is het logisch dat de jongere spelers het daar moeilijker hebben. Daarnaast vond ik Tete en Riedewald in het Nederlands Elftal best te pruimen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Iedere jonge speler is een talent die in de Eredivisie speelt. Maar geen enkele speler die er momenteel speelt gaat de wereldtop ooit halen. Ja misschien die spits van Vitesse maar dat is geen Nederlander.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel talenten die het uiteindelijk niet redden, neemt niet weg dat ze ooit een talent waren.![]()
Nee. Wat was ook alweer de uitslag?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fenerbahce uit hebben ze werkelijk waar geen schim van hun kwaliteiten laten zien inderdaad![]()
Nja echt sarcastisch was het natuurlijk niet, omdat ze er niet veel hebben laten zien helaasquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik was ietwat sarcastisch
Natuurlijk is het logisch dat de jongere spelers het daar moeilijker hebben. Daarnaast vond ik Tete en Riedewald in het Nederlands Elftal best te pruimen
Oh.![]()
Is de uitslag relevant om te bepalen of een individuele speler talent heeft?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee. Wat was ook alweer de uitslag?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Oké dan verschillen we van mening.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Iedere jonge speler is een talent die in de Eredivisie speelt. Maar geen enkele speler die er momenteel speelt gaat de wereldtop ooit halen. Ja misschien die spits van Vitesse maar dat is geen Nederlander.Oh.![]()
Ik vond het verdedigend nog wel redelijk acceptabel, er werd gewoon niks gecreëerd. Eerste halfuur was verdedigend ook slechtquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja echt sarcastisch was het natuurlijk niet, omdat ze er niet veel hebben laten zien helaasMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als er 3 toekomstig wereldtoppers in je selectie zitten en 2 subtoppers dan moet je daar toch gewoon kunnen winnen? Bij Fener speelt geen enkele toekomstig wereldtopper.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is de uitslag relevant om te bepalen of een individuele speler talent heeft?![]()
Ik ben benieuwd naar de wedstrijd donderdag. Heb er niet veel vertrouwen in.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vond het verdedigend nog wel redelijk acceptabel, er werd gewoon niks gecreëerd. Eerste halfuur was verdedigend ook slechtOh.![]()
Als die vijf spelers allemaal op het hoogtepunt van hun carrière zouden zitten heb je gelijk ja, dat zitten ze echter niet aangezien ze slechts in potentie zo goed zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als er 3 toekomstig wereldtoppers in je selectie zitten en 2 subtoppers dan moet je daar toch gewoon kunnen winnen? Bij Fener speelt geen enkele toekomstig wereldtopper.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Van Fenerbahce ben ik toch ook niet ondersteboven. Als de verdediging solide is zoals gebruikelijk dit seizoen moet je een eind komen denk ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de wedstrijd donderdag. Heb er niet veel vertrouwen in.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Word jij nou nooit moe van jezelf?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Veltman![]()
![]()
![]()
Kanjer!
Wereldelftal in wording!Ik ben inmiddels overleden.![]()
We moeten vooral scoren natuurlijk, en dat is een lastig verhaal.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van Fenerbahce ben ik toch ook niet ondersteboven. Als de verdediging solide is zoals gebruikelijk dit seizoen moet je een eind komen denk ikOh.![]()
Hopen op een ingeving van El Ghazi/Younes/Sinkgravenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We moeten vooral scoren natuurlijk, en dat is een lastig verhaal.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sinkgraven zal wel niet spelen, of alleen op rechtsbuitenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopen op een ingeving van El Ghazi/Younes/Sinkgraven
Oh.![]()
Tja, heeft het aan het begin een keertje leuk ingevuld op de flanken dus daar houden we graag aan vastquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven zal wel niet spelen, of alleen op rechtsbuitenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Younes de speeltuinvoetballerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopen op een ingeving van El Ghazi/Younes/SinkgravenRED ONS HENNIEGOD![]()
Viel ook wel mee. Alleen uit tegen Rapid deed hij het aardig daar, maar hij hoort gewoon op het middenveld natuurlijk. Je zag het al tegen Feyenoord een paar keer, het spel ging veel sneller naar voren en er werd eindelijk eens gevoetbald via het middenveld.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, heeft het aan het begin een keertje leuk ingevuld op de flanken dus daar houden we graag aan vastOh.![]()
Er zit het nodige risico in zijn spel ja. Toch wel aardige acties, creëert nog eens watquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Younes de speeltuinvoetballerMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Eens hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viel ook wel mee. Alleen uit tegen Rapid deed hij het aardig daar, maar hij hoort gewoon op het middenveld natuurlijk. Je zag het al tegen Feyenoord een paar keer, het spel ging veel sneller naar voren en er werd eindelijk eens gevoetbald via het middenveld.
Vind hem wel een aardige speler. Hij kan ook buitenom en binnendoor gaan. Goede techniekquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Younes de speeltuinvoetballerOh.![]()
Ja maar het mag wel meer randement hebbenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zit het nodige risico in zijn spel ja. Toch wel aardige acties, creëert nog eens watRED ONS HENNIEGOD![]()
Maar ik snap wel waarom ze in Duitsland klaar met hem waren .quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind hem wel een aardige speler. Hij kan ook buitenom en binnendoor gaan. Goede techniekRED ONS HENNIEGOD![]()
Met dat erbij is het helemaal een prima speler voor Ajax inderdaadquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja maar het mag wel meer randement hebbenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Moet op doel leren schietenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met dat erbij is het helemaal een prima speler voor Ajax inderdaadRED ONS HENNIEGOD![]()
Heeft al vaak zat een bal gegeven die gewoon afgemaakt moeten worden, zoals vorige week op Bazoer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja maar het mag wel meer randement hebben
Tegen PSV goede goal. Dus het zit er wel in denk ik.Oh.![]()
Toch prettig om hem erbij te hebben. Anders heb je daar eigenlijk alleen Fischer of je moet meteen met Cerny komenquote:
Even ervan uitgaande dat middenvelders als Schone en Sinkgraven niet op de flanken horenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het zit erin ja . Maar daar heb je niks aan ..quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft al vaak zat een bal gegeven die gewoon afgemaakt moeten worden, zoals vorige week op Bazoer.
Tegen PSV goede goal. Dus het zit er wel in denk ik.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat wel ja . Fischer is klaar wat mij betreft , leert gewoon niet van zijn fouten en blijft maar aanmodderen .quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch prettig om hem erbij te hebben. Anders heb je daar eigenlijk alleen Fischer of je moet meteen met Cerny komen
Even ervan uitgaande dat middenvelders als Schone en Sinkgraven niet op de flanken horenRED ONS HENNIEGOD![]()
Zo vaak heeft hij nog niet in de basis gespeeld, dus hij mag het best eens een paar wedstrijden op rij proberen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het zit erin ja . Maar daar heb je niks aan ..
Vanavond wel een wedstrijd dat hij weer eens mag scoren jaOh.![]()
Leuke acties, maar weinig overzicht. En ga maar eens iemand overzicht aanlerenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat wel ja . Fischer is klaar wat mij betreft , leert gewoon niet van zijn fouten en blijft maar aanmodderen .
Mist overzicht en verfijndheid.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat wel ja . Fischer is klaar wat mij betreft , leert gewoon niet van zijn fouten en blijft maar aanmodderen .
Hele lompe speler. Jammer want goede uitstraling wel en wel scorend vermogen. Maar vind het te wildOh.![]()
Ik vrees dat als iedereen fit , dat ie gewoon op de bank zit omdat blondje moet spelen . Frank heeft wel wat met blonde falersquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo vaak heeft hij nog niet in de basis gespeeld, dus hij mag het best eens een paar wedstrijden op rij proberen.
Vanavond wel een wedstrijd dat hij weer eens mag scoren jaRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leuke acties, maar weinig overzicht. En ga maar eens iemand overzicht aanlerenLijkt me wel geschikt voor League one voetbal . Bij Crewe of Wigan ofzoquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mist overzicht en verfijndheid.
Hele lompe speler. Jammer want goede uitstraling wel en wel scorend vermogen. Maar vind het te wildRED ONS HENNIEGOD![]()
Nja Sinkgraven mag dan weer nauwelijks slecht spelen of hij moet banken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vrees dat als iedereen fit , dat ie gewoon op de bank zit omdat blondje moet spelen . Frank heeft wel wat met blonde falers
Hij houdt vooral van harde werkers. En goede instellingOh.![]()
Dan lijkt ie me beter geschikt voor amateurvoetbal, Die Frankquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja Sinkgraven mag dan weer nauwelijks slecht spelen of hij moet banken.
Hij houdt vooral van harde werkers. En goede instellingRED ONS HENNIEGOD![]()
Ach ik denk dat iedereen hier wel onze mening over Frank kentquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan lijkt ie me beter geschikt voor amateurvoetbal, Die Frank
Oh.![]()
Jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik denk dat iedereen hier wel onze mening over Frank kent
RED ONS HENNIEGOD![]()
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zaterdag 31-10-2015 om 18:46:10Ajax: Cillessen, Tete, Veltman, Riedewald, Gudelj, Klaassen, Serero, Sinkgraven, El Ghazi, Milik, Fischer #ajarod reageer retweet
Oh.![]()
Nope.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja of denk je dat Serero als centrale verdediger speelt?![]()
Ik heb er wel zin in ja. Tegen beter weten in waarschijnlijk, maar hopelijk winnen we eens met 6-0 ofzoquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:48 schreef KingRoland het volgende:
JR en ik hebben er vertrouwen in.
Lets go Ajax! Let go Ajax!Oh.![]()
Die had wel meer verdiend dan Fischer. Ook beter voor Milik denk ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel jammer dat Younes niet speelt![]()
Klopt, nu heb je vooral 3 spelers voorin die zelf willen scoren. Younes is toch meer een speler die voor de combinatie gaat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:54 schreef BobW het volgende:
[..]
Die had wel meer verdiend dan Fischer. Ook beter voor Milik denk ik.Oh.![]()
Beter gewoon Cerny en Nouri meenemen dan jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:01 schreef Tagliano het volgende:
4 verdedigers op de bank, daar doe je het voorOh.![]()
Cerny is nog aan het terugkomen geloof ik maar een Nouri of Van de Beek een keertje niet bij Jong maar met het eerste mee had prima gekund inderdaadquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter gewoon Cerny en Nouri meenemen dan jaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Cerny geblesseerd toch ? Nouri en vd Beek gisteren met Jong Ajax mee gedaan, prima om daar vlieguren te maken. Heeft Bazoer ook goed gedaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter gewoon Cerny en Nouri meenemen dan jaAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zeker als je met veel middenvelders wilt spelen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Cerny is nog aan het terugkomen geloof ik maar een Nouri of Van de Beek een keertje niet bij Jong maar met het eerste mee had prima gekund inderdaadOh.![]()
Riedewald kan natuurlijk nog wel doorgeschoven worden, maar een middenveldertje erbij op de bank was geen overbodige luxe geweestquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker als je met veel middenvelders wilt spelen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je mag volgens mij dit jaar wel in zowel Jong Ajax als Ajax 1 spelen in 1 weekend (in die volgorde dan). En ze hoeven niet volledig te spelen verder, maar dan gewoon 10 minuten laten invallen ofzo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Cerny geblesseerd toch ? Nouri en vd Beek gisteren met Jong Ajax mee gedaan, prima om daar vlieguren te maken. Heeft Bazoer ook goed gedaan.Oh.![]()
Of extra aanvallerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Riedewald kan natuurlijk nog wel doorgeschoven worden, maar een middenveldertje erbij op de bank was geen overbodige luxe geweest
SanogodOh.![]()
Is dan ook wel een risico. Dan kun je die speler natuurlijk niet na een halfuur laten invallen mocht dat nodig zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag volgens mij dit jaar wel in zowel Jong Ajax als Ajax 1 spelen in 1 weekend (in die volgorde dan). En ze hoeven niet volledig te spelen verder, maar dan gewoon 10 minuten laten invallen ofzo.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat is natuurlijk gewoon gelogen om gezichtsverlies te voorkomen.quote:
Net als dat Zimling vorig jaar zogenaamd zovaak geblesseerd was.Oh.![]()
Veel andere middenvelders zijn er niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dan ook wel een risico. Dan kun je die speler natuurlijk niet na een halfuur laten invallen mocht dat nodig zijnOh.![]()
Ik zou ze dan niet of minder in Jong laten spelenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel andere middenvelders zijn er niet.
Muah Jong Ajax helpt wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou ze dan niet of minder in Jong laten spelen
Maar 4 verdedigers meenemen is natuurlijk volslagen onzin. Maar de selectie vind ik dan ook niet helemaal in balans.Oh.![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Rot jij eens even lekker opquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:50 schreef Sunri5e het volgende:
Wegwerkzaamheden aan het spoor dat het stadion zo leeg is? Of liggen de snelwegen vol sneeuw?![]()
![]()
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kritik_der_reinen_Vernunftquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Goede vraag toch? Wat is de rede?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Kssst, scheer je weg ongedierte.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Goede vraag toch? Wat is de reden?'Wish I was old and a little sentimental'
http://m.parool.nl/parool(...)V-en-Feyenoord.dhtmlquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:25 schreef Tortugal het volgende:
Er zit dus gewoon zo'n 25.000 man. Ongekend, wat een club.![]()
Godver, al het ongedierte komt weer onder hun steen vandaan gekropen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:25 schreef Tortugal het volgende:
Er zit dus gewoon zo'n 25.000 man. Ongekend, wat een club.'Wish I was old and a little sentimental'
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:31 schreef bombmannl het volgende:
[..]
http://m.parool.nl/parool(...)V-en-Feyenoord.dhtmljij snapt er niet veel van he
![]()
El Ghazi maar wisselen vandaag, die is compleet uit vorm![]()
Voor de rest gaat het wel prima. Lekker makkelijk op voorsprong, zal na de rust wel rustig aan gedaan worden met het oog op de komende wedstrijden.
Die grasmat is weer lekker kut trouwens
Oh.![]()
Ghazi staat echt radeloos te pingelen vandaag inderdaad.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die kans waar hij opeens heel moeilijk ging pingelen moet hij gewoon in een keer schietenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:42 schreef Monolith het volgende:
Ghazi staat echt radeloos te pingelen vandaag inderdaad.Oh.![]()
Ja dat was echt bizar. Zeker omdat hij nu juist een van de meest doeltreffende spelers van Ajax is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kans waar hij opeens heel moeilijk ging pingelen moet hij gewoon in een keer schietenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
1 keertje winnen van de aartsrivaal en de kakkerlakken lopen weer over de muren.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Godver, al het ongedierte komt weer onder hun steen vandaan gekropen.![]()
Gelukkig komt dat winnen gemiddeld 1 keer in de 5 jaar voor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
1 keertje winnen van de aartsrivaal en de kakkerlakken lopen weer over de muren.'Wish I was old and a little sentimental'
Hij moet het wel van zijn rendement hebben ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat was echt bizar. Zeker omdat hij nu juist een van de meest doeltreffende spelers van Ajax is.Oh.![]()
Fixed.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gelukkig komt dat winnen gemiddeld 1 keer in de 15 jaar voor.![]()
Gewoon volgende week daar met grote cijfers winnen, en dan zijn ze weer rustig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
1 keertje winnen van de aartsrivaal en de kakkerlakken lopen weer over de muren.Oh.![]()
Wanneer je de overwinningen zonder scheidsrechterlijke hulp bedoelt dan klopt het wel van die 15 jaar ja.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Feyenoord krijgt een pingel, gras is groen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wanneer je de overwinningen zonder scheidsrechterlijke hulp bedoeld dan klopt het wel van die 15 jaar ja.![]()
+ vrijspraak Kramer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt een pingel, gras is groen.'Wish I was old and a little sentimental'
Ik zie toch wel veel liever Bazoer op het middenveld dan Serrero.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik mag toch hopen dat ieder weldenkend mens dat vindtquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:52 schreef Monolith het volgende:
Ik zie toch wel veel liever Bazoer op het middenveld dan Serrero.
Sereroquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:52 schreef Monolith het volgende:
Ik zie toch wel veel liever Bazoer op het middenveld dan Serrero.![]()
![]()
Lekker tussendoortje zo. Laatste weken gaan ze wel steeds beter voetballen al speel je vandaag ook wel tegen een lekkere tegenstander om een beetje vrijuit te ballen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ach en ook gewoon eens lekker 3-4-3. Als er nog een paar spelers meer in vorm zijn staat het hier gewoon al 6-0 ofzo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:55 schreef Pedroso het volgende:
Lekker tussendoortje zo. Laatste weken gaan ze wel steeds beter voetballen al speel je vandaag ook wel tegen een lekkere tegenstander om een beetje vrijuit te ballen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
AEG meteen verkopen. Die reactie op die goal net zegt genoeg.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: