SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Goede TTNu al zin in
Vooraf had ik getekend voor gisteren verliezen en volgende week winnen denk ik maar heb toch wel een vervelend gevoel over gisteren![]()
okequote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:50 schreef Sunri5e het volgende:
Nu alweer zin in de volgende wedstrijd. Broertjes de Boer en Veltman weer lekker mad.
Genieten
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
okquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:50 schreef Sunri5e het volgende:
Nu alweer zin in de volgende wedstrijd. Broertjes de Boer en Veltman weer lekker mad.
Genieten'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Net zo mad als Kazimquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:50 schreef Sunri5e het volgende:
Genieten![]()
Klopt!quote:
Ik heb nu alweer zin in de wedstrijd. Eindelijk weer echte toekomstig topspelers zoals Cillessen -> bijna doelman van Man U, Bazoer -> nieuwe Toure/Pogba, Tete de nieuwe Reiziger, Veltman nieuwe Nesta, Dijks nu al de beste LB in de Eredivisie, Klaassen is hopelijk dan weer fit want ik heb al in tijden geen nieuwe Bergkamp meer gezien, Milik kopie van Lewandowski, El Ghazi Golden boy.![]()
Je vergeet Riedewald, Dijks, Gudelj,Fischerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:04 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Klopt!
Ik heb nu alweer zin in de wedstrijd. Eindelijk weer echte toekomstig topspelers zoals Cillessen -> bijna doelman van Man U, Bazoer -> nieuwe Toure/Pogba, Tete de nieuwe Reiziger, Veltman nieuwe Nesta, Dijks nu al de beste LB in de Eredivisie, Klaassen is hopelijk dan weer fit want ik heb al in tijden geen nieuwe Bergkamp meer gezien, Milik kopie van Lewandowski, El Ghazi Golden boy.![]()
Dijks heb ik genoemd!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je vergeet Riedewald, Dijks, Gudelj,Fischer![]()
Inclusief wissel en jeugdspelers, weten we dat ook weerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh Sorry. Doe even de hele selectie vinden we leuk
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Volgens mij zit het internetslot er weer op.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:34 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Inclusief wissel en jeugdspelers, weten we dat ook weer![]()
Hij is een nieuwe club aan het zoeken voor Boilesen inlcusief nieuwe woonruimte.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:34 schreef PeeJie_ het volgende:
Waar is Jordiii trouwens, heb ik iets gemist?Oh.![]()
Dat denk ik niet. Jij post toch nog.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij zit het internetslot er weer op.Oh.![]()
Moest lachenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Jij post toch nog.![]()
haha die sunrise toch. Nu zien we hem in ieder topic en na twee nederlagen op een rij zien we hem nergens meer.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ach ik vind het wel leuk voor die jongen dat hij een grapje heeft gevonden waar hij dan zelf lekker stuk om gaat. Het boeit toch ook niet of wij het dan leuk vindenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:39 schreef Seam het volgende:
haha die sunrise toch. Nu zien we hem in ieder topic en na twee nederlagen op een rij zien we hem nergens meer.
Oh.![]()
Zou hij echt denken dat we boos zijn als hij zoiets post?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel leuk voor die jongen dat hij een grapje heeft gevonden waar hij dan zelf lekker stuk om gaat. Het boeit toch ook niet of wij het dan leuk vinden![]()
Zo dom zal hij toch niet zijn?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou hij echt denken dat we boos zijn als hij zoiets post?
Toch?
Ik vond Sunri5e nog altijd wel het slimmere broertje van de tweeling Sunri5e en PizzaGeit.Oh.![]()
Dat is net zoiets als de sympathiekere helft van het duo Bassie en Adriaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo dom zal hij toch niet zijn?
Toch?
Ik vond Sunri5e nog altijd wel het slimmere broertje van de tweeling Sunri5e en PizzaGeit.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
kijken jullie ook zo uit naar de loting?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik denk niet dat Ajax overwintert in de EL eerlijk gezegd, dus nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
kijken jullie ook zo uit naar de loting?Oh.![]()
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch?
Ik vond Sunri5e nog altijd wel het slimmere broertje van de tweeling Sunri5e en PizzaGeit.![]()
4-0quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar genoeg over die onzinfiguren.
Wat denken jullie van de wedstrijd zaterdag tegen Roda?![]()
Zou wel een monsterscore zijn.quote:
Ik denk dat Ajax het vrij rustig aan gaat doen tussen alle zwaardere potjes in. Gewoon 2-0 met saai spel.Oh.![]()
Denk dat Ghazi en Milik wel weer wat willen laten zien.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel een monsterscore zijn.
Ik denk dat Ajax het vrij rustig aan gaat doen tussen alle zwaardere potjes in. Gewoon 2-0 met saai spel.![]()
Eigenlijk wel benieuwd. Zou natuurlijk vermakelijk zijn als Feyenoord naar Kerkrade oid moet en alsnog exit beker is.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
kijken jullie ook zo uit naar de loting?![]()
Maakt niets uit wat zij doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:28 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Eigenlijk wel benieuwd. Zou natuurlijk vermakelijk zijn als Feyenoord naar Kerkrade oid moet en alsnog exit beker is.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Ik schaam me een beetje voor die twee topicvervuilers.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch?
Ik vond Sunri5e nog altijd wel het slimmere broertje van de tweeling Sunri5e en PizzaGeit.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Dat zit sowieso wel geramd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel een monsterscore zijn.
Ik denk dat Ajax het vrij rustig aan gaat doen tussen alle zwaardere potjes in. Gewoon 2-0 met saai spel.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ach op een bepaalde manier zijn ze nog wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik schaam me een beetje voor die twee topicvervuilers.Oh.![]()
Ik denk dat ze het liever laten zien tegen Fenerbahce en Feyenoord.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat Ghazi en Milik wel weer wat willen laten zien.Oh.![]()
Het is lullig dat het tegen Ajax gebeurde maar ik gun hun dat succes wel, als we die punten voor de competitie maar wel pakken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:28 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Eigenlijk wel benieuwd. Zou natuurlijk vermakelijk zijn als Feyenoord naar Kerkrade oid moet en alsnog exit beker is.![]()
Laat die maar even rust pakken, moet kunnen tegen Rodaquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag moet uitwijzen of Bazoer morgen meespeelt tegen Roda.![]()
Jes. Kans is toch groot dat je de hele wedstrijd op hun helft speelt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laat die maar even rust pakken, moet kunnen tegen Roda
Sinkgraven - Klaassen (?) - Gudelj kan prima.![]()
Hopelijk krijgt Bazoer rust komende wedstrijd. Met Serero op zijn plek zou het ook moeten lukken tegen Roda.![]()
Geen Serero meer aub.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hopelijk krijgt Bazoer rust komende wedstrijd. Met Serero op zijn plek zou het ook moeten lukken tegen Roda.![]()
Als de passes goed aankomen en geen onnodig balverlies wordt het een makkie tegen Roda, goedemorgen trouwens..![]()
Bazoer is de nieuwe Pogba (misschien zelfs al beter)quote:
Serero is de nieuwe Essien
Dus lood om oud ijzer.![]()
Schandalig dat mensen als jij waarschijnlijk mogen stemmenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Bazoer is de nieuwe Pogba (misschien zelfs al beter)
Dus lood om oud ijzer.
Nog erger dat je überhaupt recht heb op zuurstof![]()
Tegen Roda moet het kunnen op die positie. Ben ook geen voorstander, maar zoveel keus is er nu ook weer niet.quote:
Wellicht Riedewald op cvm, Hoorn of Vierkneus in verdediging.![]()
Doe even de hele selectiequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoorn is tegen feyenoord prima. Tegen Roda komt hij te kort.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tegen Roda moet het kunnen op die positie. Ben ook geen voorstander, maar zoveel keus is er nu ook weer niet.
Wellicht Riedewald op cvm, Hoorn of Vierkneus in verdediging.Groot fan van User Wotte![]()
Man met kennis.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
@DanielDwars
Bazoer verlaat de training vroegtijdig. Lijkt me niet dat Frank de Boer morgen risico met hem neemt. #ajarod
![]()
![]()
Sereo is toch gewoon een prima speler. Maakt nooit fouten en best creatief. Scoort alleen nooit.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Serero creatief?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:45 schreef MichelWuyts het volgende:
Sereo is toch gewoon een prima speler. Maakt nooit fouten en best creatief. Scoort alleen nooit.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:45 schreef MichelWuyts het volgende:
Sereo is toch gewoon een prima speler. Maakt nooit fouten en best creatief. Scoort alleen nooit..
Hopelijk Sinkgraven - Klaassen - Gudelj morgen. De hoop op #GudeljOut is inmiddels vervlogen.![]()
Owja sorry, hij is zwart.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Hopelijk Sinkgraven - Klaassen - Gudelj morgen. De hoop op #GudeljOut is inmiddels vervlogen.
Voetballend beter dan Klaassen en Gudelj en stabieler dan Sinkgraven.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Het lullige is dat je het niet eens YouTube scouting kan noemenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:55 schreef Brammess het volgende:
Schijnt dat Nantes spelers zich ergeren aan Sigthorsson, vooral omdat hij niet kan voetballen
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
GOEDEMORGEN HANSquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:17 schreef Brammess het volgende:
Bazoer verliet blijkbaar vroegtijdig de training![]()
Bron?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:55 schreef Brammess het volgende:
Schijnt dat Nantes spelers zich ergeren aan Sigthorsson, vooral omdat hij niet kan voetballen![]()
Wanneer was hij creatief en wanneer maakte hij geen fouten?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:45 schreef MichelWuyts het volgende:
Sereo is toch gewoon een prima speler. Maakt nooit fouten en best creatief. Scoort alleen nooit.![]()
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/613711/-de-boer-wil-na-harde-charge-geen-risico-nemen-met-ajax-uitblinker-.html
Ajax werd woensdag niet alleen door Feyenoord verslagen in De Kuip, maar de Amsterdammers zagen ook dat Riechedly Bazoer niet ongeschonden uit de strijd kwam. Zijn meespelen tegen Roda JC Kerkrade is dan ook twijfelachtig.
VoetbalPrimeur sprak na de bekerkraker al met Bazoer, die liet weten dat hij een 'krak' in zijn knie hoorde. Op donderdag bleek hij nog steeds last te hebben van het gewricht, waardoor Ajax-trainer Frank de Boer en zijn medische staf vrijdag na de afsluitende training pas een oordeel kunnen vellen over de inzetbaarheid van Bazoer.
Normaliter neemt De Boer geen risico met Bazoer, stelt De Telegraaf. Na het duel met Roda volgen twee bijzonder belangrijke wedstrijden voor Ajax, dat het nog moet opnemen tegen Fenerbahçe en opnieuw tegen Feyenoord. Diederik Boer is sowieso de komende weken uit de roulatie vanwege een kuitblessure. Het gaat om een klein spierscheurtje.
Update 11.45: De kans is groot dat Riechedly Bazoer zaterdagavond niet in actie komt voor Ajax. De negentienjarige middenvelder verliet vrijdag de training vroegtijdig. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Het lijkt er niet op dat Frank de Boer risico gaat nemen en dus wacht Bazoer een wedstrijd op de tribune.![]()
Voetbalprimeurquote:
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/613760/-schandaal-rond-sigth-rsson-ploeggenoten-ergeren-zich-groen-en-geel-.html
In Frankrijk duiken vrijdagochtend berichten op over een opvallend schandaal rond Kolbeinn Sigthórsson. De spits van FC Nantes zou niet honderd procent geven.
Sigthórsson kan zijn overstap van Ajax naar Nantes nog niet overtuigen en als gevolg daarvan komen opvallende berichten aan de oppervlakte. De spits zou niet alles geven op de trainingen en in de wedstrijden, naar verluidt door de plaatsing van IJsland voor het EK in Frankrijk. Uit angst voor een blessure spaart hij zich. Dat meldt Presse-Océan.
De teamgenoten van Sigthórsson zouden zich ergeren aan de ongeïnteresseerde houding van Sigthórsson, die na trainingen meteen huiswaarts keert. Ook in wedstrijden lijkt de 25-jarige spits zich te verstoppen, waarmee hij de schijn tegen heeft gekregen, terwijl het EK pas volgend jaar zomer is.
"Het is raar", laat een speler, die anoniem wil blijven, weten aan het Franse medium. "Hij staakt soms een training zonder dat iemand weet waarom. Hij heeft moeite zich aan te passen." Sinds zijn overstap van Ajax naar Nantes kwam Sigthórsson nog niet één keer tot scoren. Hij maakt in zeven optredens in totaal 446 competitieminuten.![]()
![]()
Taxichauffeur weigert Ajaxstraat in te rijden
ROTTERDAM -
De gemiddelde hardcore Feyenoord-supporter zal wellicht niet op zijn of haar gemak een bezoekje brengen aan Amsterdam, maar voor de Rotterdamse taxichauffeur Cees gaat de aversie tegen Amsterdam en Ajax zelfs nog iets verder.
In zijn jarenlange carrière als taxichauffeur doet Cees altijd zijn best om de Ajaxstraat (vernoemd naar de Griekse god) in te rijden, zelfs als hij daar een klant moet oppikken. Daarom wacht Cees geduldig in een nabijgelegen straat op zijn passagier. "Ik vind het al erg genoeg dat ik naar het bordje van de straat moet krijgen, daar krijg ik al direct kriebels van," aldus Cees.
Volgens hem hebben zijn klanten er geen moeite mee dat hij pertinent weigert de Ajaxstraat in te rijden - "ze zien al aan mijn auto dat ik fan ben van Feyenoord". Bekijk de video hier onder.
Bron en video
Wat is het ook een triest volk...
[ Bericht 3% gewijzigd door WhateverWhatever op 30-10-2015 13:36:42 ]![]()
Het zit diep.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Taxichauffeur weigert Ajaxstraat in te rijden
ROTTERDAM -
De gemiddelde hardcore Feyenoord-supporter zal wellicht niet op zijn of haar gemak een bezoekje brengen aan Amsterdam, maar voor de Rotterdamse taxichauffeur Cees gaat de aversie tegen Amsterdam en Ajax zelfs nog iets verder.
In zijn jarenlange carrière als taxichauffeur doet Cees altijd zijn best om de Ajaxstraat (vernoemd naar de Griekse god) in te rijden, zelfs als hij daar een klant moet oppikken. Daarom wacht Cees geduldig in een nabijgelegen straat op zijn passagier. "Ik vind het al erg genoeg dat ik naar het bordje van de straat moet krijgen, daar krijg ik al direct kriebels van," aldus Cees.
Volgens hem hebben zijn klanten er geen moeite mee dat hij pertinent weigert de Ajaxstraat in te rijden - "ze zien al aan mijn auto dat ik fan ben van Feyenoord". Bekijk de video hier onder.
Bron en video
![]()
![]()
Net zo kansloos als Rotterdam 010 noemenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja echt, hoe oud ben je...![]()
Haha, nou ik vind Cees kanslozer, ik vind 010 gewoon grappig, ik zou gewoon de Feyenoord straat in rijden of naar Rotterdam gaan, boeit mij geen reet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:39 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Net zo kansloos als Rotterdam 010 noemen
[ Bericht 4% gewijzigd door WhateverWhatever op 30-10-2015 13:55:59 ]![]()
Dat gaat moeilijk denk ik. Die komen via via toch wel binnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik niet begrijp, laat lekker die supporters van Bunnikside buiten je stadion en verwelkom de Ajax supporters![]()
Dan nog, straf je eigen publiek en niet de bezoekers.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk denk ik. Die komen via via toch wel binnen.![]()
Sommige mensen nemen het echt iets te serieus. Met die personen kan en wil je geen discussie mee aan gaan. Ik ken zelf ook een handjevol van die lui.quote:![]()
Jij durft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, nou ik vind Cees kanslozer, ik vind 010 gewoon grappig, ik zou gewoon de Feyenoord straat in rijden of naar Rotterdam gaan, boeit mij geen reet.![]()
Jaja, stoer he, ik ben er een paar keer geweest maar wat een pauper stad zeg, alleen maar buitenlanders gezien, alleen een klein stukje aan de Maas vond ik wel mooi waar Now & Wow zit of zatquote:![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jaja, stoer he, ik ben er een paar keer geweest maar wat een pauper stad zeg, alleen maar buitenlanders gezien, alleen een klein stukje aan de Maas vond ik wel mooi waar Now & Wow zit of zat
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jaja, stoer he, ik ben er een paar keer geweest maar wat een pauper stad zeg, alleen maar buitenlanders gezien, alleen een klein stukje aan de Maas vond ik wel mooi waar Now & Wow zit of zat![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
LIVE 15:00u | Feyenoord A2 - Ajax A2![]()
![]()
A2 geeft wel het goede voorbeeld. Het is 0-1 gebleven.'Wish I was old and a little sentimental'
Jong Ajax weer geheel in stijl bezig'Wish I was old and a little sentimental'
Harde leerschool voor Vd Beek en Nouri.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:30 schreef StarGazer het volgende:
Jong Ajax weer geheel in stijl bezig
Hopelijk hebben ze er wat aan.![]()
Bij Bazoer en Tete hielp het ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:06 schreef NeuNeu het volgende:
[..]
Harde leerschool voor Vd Beek en Nouri.
Hopelijk hebben ze er wat aan.Oh.![]()
Een wandelde paarsgepunte lans die kerel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:48 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
De burgemeester van Utje030
[ afbeelding ]![]()
Twee aanslagen gehad. Bazoer een blessure opgelopen. Met pis en bier ondergegooid, meent Henk Spaan. Maar Veltman is volgens De Wolf (retard) onsportief. Right.![]()
Maar wel een week geleden allemaal in de 14de minuut klappenquote:Ajax-fans bestoken Kramer: 'Lees over vreselijke ziektes'
Een supporter van Ajax zette afgelopen week, na de nederlaag tegen Feyenoord in de KNVB Beker, het mobiele nummer van Michiel Kramer op internet. Sindsdien is de aanvaller van Feyenoord het slachtoffer van sms'jes, whatsapp'jes en oproepen. Kramer ontving honderden berichten met allerlei verwensingen.
"Zat ik met mijn vader na de wedstrijd te sms'en, kwamen er opeens honderd berichtjes tussendoor. Ik zeg eerlijk: het interesseert me geen reet", vertelt Kramer zaterdag in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Neem ik toch gewoon een nieuw nummer? Al is het wel de schaamte voorbij."
"Ik lees vooral berichtjes over vreselijke ziektes. Dat ik de kanker kan krijgen en zo. Of dat mijn moeder me bij mijn geboorte had moeten inslikken." Feyenoord kwam dankzij een laat eigen doelpunt van Joël Veltman als winnaar uit de strijd: 1-0. Over ruim een week staat de Klassieker weer op het programma, in competitieverband. Feyenoord en Ajax delen momenteel de koppositie.![]()
Ajax supporters in een notendop![]()
![]()
![]()
Ik vind dit soort opmerkingen op zich prima, maar als ze van een Feyenoord-supporter komen vraag ik me toch af wie jij bent, de pot of de ketel?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar wel een week geleden allemaal in de 14de minuut klappen![]()
Ajax supporters in een notendop![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: