Is dit een ban-aanvraag?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
wordt die JimmyDean nu nou eindelijk echt echt echt zwaar gestraft?
mijn langste ban was 6 maanden, dus ik stel 9 maanden voor
Zo, die zit!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tegen die tijd is je zusje ook uitgerekend.
ik heb geen zusjes, dus ik begrijp je post niet helemaalquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tegen die tijd is je zusje ook uitgerekend.
Welke versierzinnen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens tjacka ben je een man :s
[..]
Ik probeer je nog naar de heteroside te trekken met mn mooie versierzinnen
Is je moeder een terrorist want jij bent de bombquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welke versierzinnen?
Doe eens beter je best.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is je moeder een terrorist want jij bent de bomb
[..]
[..]
Jij bent echt de bomquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:51 schreef Etsu het volgende:
Horen jullie dat jongens? Ik ben de bomb.
Knoop dat maar goed in jullie oren. En ik zie dit ook graag terug in mijn notes, zodat Yvonne weet dat ik de bomb ben en daarom een DMunban verdien.
[..]
vind jij haar leukquote:
jij kent mij niet eens zo goed ;squote:
hey etsuquote:
als je het ook maar waagt om mij in te ruilenquote:
nee ik ben bezetquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:33 schreef kanovinnie het volgende:
Sof schijnt weer beschikbaar te zijn?
Morgen daten? Want to know everything about you.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
jij kent mij niet eens zo goed ;s
Dan ga ik weer wegquote:
waar woon je danquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Morgen daten? Want to know everything about you.
is dat die frikadellen pizzaquote:
ik zou niet durvenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
als je het ook maar waagt om mij in te ruilen
What! Me? Hell no!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met Viro daten hijz player gek.
ik ga met niemand datenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met Viro daten hijz player gek.
wat vind je van Arnhem?quote:
ik ken geen pizzabezorgerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
heb je nog steeds met die pizzabezorger
Zoals alle negers lui zijn?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Alle negers zijn stiekeme players toch?
Laten we het niet racistisch maken. Maar in suri en anti cultuur is het wel meer geaccepteerd dat je meerdere hossels hanteert.quote:
Antwoord maar gewoonquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Not sure if this is a trap
[ afbeelding ]
fokkie heeft een ban gekregen door deze informatie vrij te gevenquote:
Weet ik veel. Ben bouty as fuckquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Laten we het niet racistisch maken. Maar in suri en anti cultuur is het wel meer geaccepteerd dat je meerdere hossels hanteert.
Jammer dat het geen echte frikandellenpizza is met ketchup ipv curry.,quote:
duhquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:49 schreef Elan het volgende:
Mijn nicht woont op Bonaire het is normaal als je daar als man bij bijvoorbeeld 5 verschillende vrouwen kinderen heb kijkt niemand raar van op.
Hier gaan mensen echt schande praten en shit
Je kunt dit heel eenvoudig zelf maken volgens mij hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat het geen echte frikandellenpizza is met ketchup ipv curry.,
Anders wil ik dit wel proeven![]()
![]()
![]()
Ik ga dit eens proberen. En dan flikker ik er ook satésaus bij. Omdat het kan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt dit heel eenvoudig zelf maken volgens mij hoor.
wat vind je van nijmegen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet niet wat ik van arnhem vind. Ben er maar 2 keer geweest.
Inteelt ftwquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:49 schreef Elan het volgende:
Mijn nicht woont op Bonaire het is normaal als je daar als man bij bijvoorbeeld 5 verschillende vrouwen kinderen heb kijkt niemand raar van op.
Hier gaan mensen echt schande praten en shit
ik heb geen dm van jouquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
geef antwoord op m'n dm asjeblieft ik voel me afgewezen
Ik help welquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dit lijkt me genot
al krijg ik die nooit alleen op
Kan niet missen. Gewoon een stapel Turkse pizza's kopen en dan frikadellen er op met saus naar keuze meer is het niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga dit eens proberen. En dan flikker ik er ook satésaus bij. Omdat het kan.
Hmm oke.quote:
Ja of gewoon normaal bodempje maken en die frikadellen eropflikkeren.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan niet missen. Gewoon een stapel Turkse pizza's kopen en dan frikadellen er op met saus naar keuze meer is het niet.
Je betaalt daar trouwens 5.95 voor op Urk
Niet meerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh gezellig
Alleen er is maar 1 plek die dit verkoopt toch?
Ik vind Urk een beetje engquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh gezellig
Alleen er is maar 1 plek die dit verkoopt toch?
echtquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
fokkie heeft een ban gekregen door deze informatie vrij te geven
Kan gewoon een hype worden net als kapsalon dat het overal komt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet meer
Kijk: KLB / Net een pizza frikandel speciaal op
Ja Urk wil ik ook niet dood gevonden wordenquote:
Even dit lezenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet meer
Kijk: KLB / Net een pizza frikandel speciaal op
JAquote:
Als ik dood ben boeit het me niet zoveel, maar ik wil mezelf er vooral niet levend vinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja Urk wil ik ook niet dood gevonden worden
Meh kibbeling.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:53 schreef Elan het volgende:
Op Urk kun je de beste kibbeling ter wereld kopen
Ik weet wel iemand in Den Haag met wie jij het kan delenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:54 schreef Paxcon het volgende:
Oh ook in Den Haag
Nou... dan kan ik nog beter naar Urk
Zal wel zo'n rage worden, dus 2017 is die dan wel in Groningen gearriveerd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:54 schreef Paxcon het volgende:
Oh ook in Den Haag
Nou... dan kan ik nog beter naar Urk
nou nou nouquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:55 schreef Sked het volgende:
[..]
ahah wat een teringjosti's zijn t ook
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand in Den Haag met wie jij het kan delen
Van Arnhem of Nijmegen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Maare als jij mij de leuke kant laat zien kan ik een beter mening vormen
Ik wil speciale pics naar je sturen bbyquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:26 schreef Etsu het volgende:
oke sof negeert me
de zaken zijn duidelijk
mijn hart gaat voortaan naar Opso
Zou kauai datenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Je weet dat ik aan het dollen ben? Zou niemand uit grtd daten, zijn alleen psychopaten hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |