Antwoord maar gewoonquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Not sure if this is a trap
[ afbeelding ]
fokkie heeft een ban gekregen door deze informatie vrij te gevenquote:
Weet ik veel. Ben bouty as fuckquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Laten we het niet racistisch maken. Maar in suri en anti cultuur is het wel meer geaccepteerd dat je meerdere hossels hanteert.
Jammer dat het geen echte frikandellenpizza is met ketchup ipv curry.,quote:
duhquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:49 schreef Elan het volgende:
Mijn nicht woont op Bonaire het is normaal als je daar als man bij bijvoorbeeld 5 verschillende vrouwen kinderen heb kijkt niemand raar van op.
Hier gaan mensen echt schande praten en shit
Je kunt dit heel eenvoudig zelf maken volgens mij hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat het geen echte frikandellenpizza is met ketchup ipv curry.,
Anders wil ik dit wel proeven![]()
![]()
![]()
Ik ga dit eens proberen. En dan flikker ik er ook satésaus bij. Omdat het kan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt dit heel eenvoudig zelf maken volgens mij hoor.
wat vind je van nijmegen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet niet wat ik van arnhem vind. Ben er maar 2 keer geweest.
Inteelt ftwquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:49 schreef Elan het volgende:
Mijn nicht woont op Bonaire het is normaal als je daar als man bij bijvoorbeeld 5 verschillende vrouwen kinderen heb kijkt niemand raar van op.
Hier gaan mensen echt schande praten en shit
ik heb geen dm van jouquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
geef antwoord op m'n dm asjeblieft ik voel me afgewezen
Ik help welquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dit lijkt me genot
al krijg ik die nooit alleen op
Kan niet missen. Gewoon een stapel Turkse pizza's kopen en dan frikadellen er op met saus naar keuze meer is het niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga dit eens proberen. En dan flikker ik er ook satésaus bij. Omdat het kan.
Hmm oke.quote:
Ja of gewoon normaal bodempje maken en die frikadellen eropflikkeren.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan niet missen. Gewoon een stapel Turkse pizza's kopen en dan frikadellen er op met saus naar keuze meer is het niet.
Je betaalt daar trouwens 5.95 voor op Urk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |