Ik fok te weinig daarvoorquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En voor jou natuurlijk hehehehe
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:25 schreef Tjacka het volgende:
Ik en kwaii stoppen even met fok!.
Fijne avond.
nou ik kreeg net anders nog een note omdat ik vroeg hoelang iemands ban duurdequote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Dat mag dus wel, jullie interpretatie van die regel is foutief.
Het mag niet. Kano gaat hier tegen optreden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Janken man.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou ik kreeg net anders nog een note omdat ik vroeg hoelang iemands ban duurde
je bent gewoon zwaar in de overtreding en je zult hard gestraft worden
deal with it
Ach jochie tochquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
jep, heb daarna een fles vodka gepakt en ben gaan zuipen
kano
Etsuquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
kano
Arme Opso danquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
jep, nu reageer ik mn frustraties af op Opsonisatie via WA
Ik heb van 13-15 college, daarna zou wel kunnen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben 17 nov in groningen. Doen we dan een biertje?
Daar land het vliegtuig...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb van 13-15 college, daarna zou wel kunnen.
En waarom ben je hier?
mag ik jou een rondleiding geven samen met Opso?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:36 schreef Kauai het volgende:
Volgende week ga ik voor het eerst de wereldreis naar Groningen maken
Meid. Ik eindig soms wel eens per ongeluk in Groningen terwijl ik mijn huiswerk doe...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:36 schreef Kauai het volgende:
Volgende week ga ik voor het eerst de wereldreis naar Groningen maken
Zit er wel mooi uit daarzo, polen zijn wel lachen volk, het is goedkoop.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is bijna dezelfde vraag waarom ik niet vrijwillig naar Afghanistan ga.
Te lang in de trein blijven zitten?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Meid. Ik eindig soms wel eens per ongeluk in Groningen terwijl ik mijn huiswerk doe...
Opso zou niet durvenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
mag ik jou een rondleiding geven samen met Opso?
Ik kwam in Drenthe (quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Meid. Ik eindig soms wel eens per ongeluk in Groningen terwijl ik mijn huiswerk doe...
Vind het wel lekker om gewoon in de 1ste klas onderuit te gaan zitten werken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:37 schreef Kauai het volgende:
[..]
Te lang in de trein blijven zitten?
[..]
Opso zou niet durven
Nah, ik heb anders ervaren.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zit er wel mooi uit daarzo, polen zijn wel lachen volk, het is goedkoop.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is bijna dezelfde vraag waarom ik niet vrijwillig naar Afghanistan ga.
Als ik zo naar de gesprekken van Opso en mij op WA kijk, denk ik dat ze verliefd op me is.quote:
Ah zo. Voor mij is het drie uur reizenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vind het wel lekker om gewoon in de 1ste klas onderuit te gaan zitten werken.
In alle eerlijkheid word ik ook knettergestoord van autisten. Als mijn kind het zou hebben zou ik naar zuid-amerika vluchten....quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah, ik heb anders ervaren.
Ik heb met een Poolse autistische jongen in een klas gezeten, en zijn ouders waren helemaal knettergestoord, dus ik wist niet beter dan dat ik ze beter kon vermijden en na 5 jaar weet ik wel beter.
Ze durft mij niet eens te meeten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik zo naar de gesprekken van Opso en mij op WA kijk, denk ik dat ze verliefd op me is.
Dus dat zit wel goed.
Mij wel. HA. Ze weet nu mijn naam en ik weet vrijwel 99,99% zeker dat ze vannacht niet kan slapen omdat ze mijn achternaam niet weet.quote:
Volgens tjacka ben je een man :squote:
Ik probeer je nog naar de heteroside te trekken met mn mooie versierzinnenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik zo naar de gesprekken van Opso en mij op WA kijk, denk ik dat ze verliefd op me is.
Dus dat zit wel goed.
Ben ik zo mannelijk op mn fotosquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens tjacka ben je een man :s
Ik dacht dat we vrienden waren?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
kano
Zij hebben gelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
wordt die JimmyDean nu nou eindelijk echt echt echt zwaar gestraft?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren?
Tegen die tijd is je zusje ook uitgerekend.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
wordt die JimmyDean nu nou eindelijk echt echt echt zwaar gestraft?
mijn langste ban was 6 maanden, dus ik stel 9 maanden voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |