Hij post alleen maar in GRTD. Dat is niet wat je moet zoeken in een modereeter.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij komt op onverwachte momenten
Modereet huhiihihiihihquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij post alleen maar in GRTD. Dat is niet wat je moet zoeken in een modereeter.
Ik post overal. Ik zou een geweldige modereeter zijn.
Wel mooi.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Skyler is een hypocriete, manipulatieve, smerige trut.
Jimmyyyyquote:
nou neequote:
Dat is zo´n lul hé.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou nee
ik zou eerder op die gehandicapte jongen (wat was zn naam ook alweer? Walt (????)) dan op Skyler
Ik spiekte even hier en zag jouw naam. Ben je een KLB overloper, of ga je sporadisch vreemd, zoals ik?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hey IfIm, Zit jij hier nog steeds?
Hey opsoquote:
Ik kom hier alleen voor Insoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:18 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik spiekte even hier en zag jouw naam. Ben je een KLB overloper, of ga je sporadisch vreemd, zoals ik?
oke leuk ga je nu weer wegquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen voor Inso![]()
Eigenlijk klikte ik per ongelijk gewoon op GC ipv KLB en gooide hier maar even een groet neer.
Iedereen komt hier voor insoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen voor Inso![]()
Eigenlijk klikte ik per ongelijk gewoon op GC ipv KLB en gooide hier maar even een groet neer.
En voor jou natuurlijk hehehehequote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Iedereen komt hier voor inso
En "per ongeluk"... Jimmy toch
Mag ik jullie joinenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:25 schreef Tjacka het volgende:
Ik en kwaii stoppen even met fok!.
Fijne avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |