SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ja Pax zei dat het leuk isquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:07 schreef Etsu het volgende: [..] Echt? Ik had er nog nooit van gehoord, tot het ineens in mijn Netflix stond. Toen ben ik 't maar gaan kijken, tot die Dylan/Max ineens tevoorschijn kwam en toen werd ik verliefd.
Daar gingen je modkansenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigrerend tegen kwaii. Tyfus nicht.
Breaking Bad is ook tof.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:08 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja Pax zei dat het leuk isKende het verder ook niet Maar ik ben eerst bezig met Breaking Bad
Ik bescherm alleen maar de minder begaafde mensen in dit topic. Dat is toch juist goed?quote:
Wie?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Richolio heeft nu meer kansen
Dat klopt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent er ook als de kippen bij zeg
Kippen
Richolio is hier nooit.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Richolio heeft nu meer kansen
Ben pas bij seizoen 1 maar vind het best wel een bazenserie.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Breaking Bad is ook tof.
JesseZou zo het bed met hem delen.
Ik
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik bescherm alleen maar de minder begaafde mensen in dit topic. Dat is toch juist goed?
De rest is nog veel minder aantrekkelijk, dus ik ben 5 jaar verliefd geweest op Jesse ondanks dat hij niet 100% mijn type is.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:10 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ben pas maar seizoen 1 maar vind het best wel een bazenserie.
Jesse heeft wel iets ja, tot nu toe niet echt andere aantrekkelijke personages
Ik zou Skyler geven.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
De rest is nog veel minder aantrekkelijk, dus ik ben 5 jaar verliefd geweest op Jesse ondanks dat hij niet 100% mijn type is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |