Proleten mogen er niet zijn. Dat kan ik niet aan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoort er gewoon bij.
Supporters zijn nu eenmaal proleten over het algemeen.
Moraalridder.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee maar even serieus ik vind dat soort leuzen altijd enorm gênant en schaamteoproepend.
Yourie Kievits is er niks bijquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zou zo mee kunnen schrijven aan het grote boek van #THUGLIFE.
Nee, maar wens je iedereen die je niet boeit dood danquote:
Jij gelooft dat toch niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat verhaal over die arts blijft echt debiel.
Een jood wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar wens je iedereen die je niet boeit dood dan
is dit een retorische vraag of zoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar wens je iedereen die je niet boeit dood dan
Dit dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof iemand Yoeri Kievits serieus neemt,
baasquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles een keer geprobeerd hebben he
Een cocaine verslaafde die geld nodig had.quote:
Ryan Thomas is wel een godquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké nu haat ik pec zwolle voorgoed.
[ afbeelding ]
Doe normaal maat. Ik ben je grootste fan.quote:
Balde Keita?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké nu haat ik pec zwolle voorgoed.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe normaal maat. Ik ben je grootste fan.
Voor de asielzoekers:
هل صديق الطبيعي. أنا من أكبر المعجبين بك.
IK WEET ALLESquote:
Verkadequote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welk merk chocolade eet ik nu?
Zal wel een nietszeggende perk zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
puur is echt viesquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal wel een nietszeggende perk zijn.
Puur of melk
Jij eet de hele dag door chocola derhalve strikvraagquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij gaat niet door naar de volgende ronde.
Ook jij gaat niet door naar de volgende ronde.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal wel een nietszeggende perk zijn.
Puur of melk
Haha dat is dus niet waar maar goedquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij eet de hele dag door chocola derhalve strikvraag
Melk is geen chocoladequote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Melkchocolade
Witte chocolade
Einde discussie.
Jij komt in de buurt van het goede antwoord. Jij mag door naar de volgende ronde.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Melkchocolade
Witte chocolade
Einde discussie.
Fuck julliequote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit verpest mijn toch al aangetaste levensbeeld.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij komt in de buurt van het goede antwoord. Jij mag door naar de volgende ronde.
Ik geef weinig om koek of chocola of vla of weet ik wat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
watte
overigens koop ik nooit chocola want ik hou niet zo van zoetigheid
Ik denk dat je nu het antwoord niet gaat raden. Welke print staat er op mijn pyamabroek?quote:
wat is de volgende rondequote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij komt in de buurt van het goede antwoord. Jij mag door naar de volgende ronde.
ik vind dat niet fijn voor mn tandenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik geef weinig om koek of chocola of vla of weet ik wat.
Snoepgod.![]()
![]()
![]()
En zoete drankjesgod. Smirnoffgod, rode jillzgod.
kom dan echt klaar
Te lastig.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu het antwoord niet gaat raden. Welke print staat er op mijn pyamabroek?
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:39 schreef Amarantha het volgende:
Welke print staat er op mijn pyamabroek?
ik weet hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Luipaard maar ik keur het goed.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet hetNu nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is mijn andere die ik vaak aan heb
Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Luipaard maar ik keur het goed.
[..]
Nu nietMaar dat is mijn andere die ik vaak aan heb
Nu gaan we djenzenquote:
zeg dat je liever negerpiemels hebtquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Hello. Whatsup? My name is Angel! I am a very imaginative and
intelligent chick!
And I look for a
man like me to find some common
interests! We could go scuba diving, spear fishing, relax in bed or do a lot of other things
I like listen to the music and watching all kinds of comedys. We could watch them together
OK, what I
wanted to write! I liked you with all of your
photos and now interested you to take a glance at
me and give an answer for this
letter
Oke ik ben om
ja uh paxonquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zeg dat je liever negerpiemels hebt
jij begon erover :squote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja uh paxon
redtube is de andere kant op hoor ;s ;s
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Hello. Whatsup? My name is Angel! I am a very imaginative and
intelligent chick!
And I look for a
man like me to find some common
interests! We could go scuba diving, spear fishing, relax in bed or do a lot of other things
I like listen to the music and watching all kinds of comedys. We could watch them together
OK, what I
wanted to write! I liked you with all of your
photos and now interested you to take a glance at
me and give an answer for this
letter
Oke ik ben om
Hier ook niet, kort getestquote:Op donderdag 29 oktober 2015 02:06 schreef Fylax het volgende:
kunnen jullie even naar npo.nl of nos.nl ofzo en kijken of de site het doet?
bij mij doen alle publieke omroep sites het niet
ddos aanval op po-sites?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 02:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hier ook niet, kort getest
goodnightquote:Op donderdag 29 oktober 2015 02:08 schreef Fok-it het volgende:
Zo, enerverende avond
Ik ga pitten. Adios amigos
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 02:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hier ook niet, kort getest
Zit het je nog steeds dwars?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja Etsu heeft 5 gedaan. Ik 4. Stijn 0
Ik stem op Etsu, kan dat ook?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 07:33 schreef Etsu het volgende:
Wanneer ik terug ben, is Fok-it geband, en wanneer Fok-it terug is, wordt Inso geband.
Wie stemt voor dat Mortaxx de volgende is?
Jury is uitgesloten van de nominatie.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 07:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik stem op Etsu, kan dat ook?
Haha.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Luipaard maar ik keur het goed.
[..]
Nu nietMaar dat is mijn andere die ik vaak aan heb
laten we er wie is het van makenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fokkie ook... Zou hij de Judas zijn?
Dat kunnen we wel doen ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laten we er wie is het van maken
Ik vertrouw die kano voor geen meter, vervelend mannetje is datquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat kunnen we wel doen ja.
Of het was kano zelf hoor. Die gast zit ook alleen maar op FOK! of gaat naar meets...
Ik vind het een prima gozer.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vertrouw die kano voor geen meter, vervelend mannetje is dat
Nee hoor. Niet meepostende mods lezen nietquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat kunnen we wel doen ja.
Of het was kano zelf hoor. Die gast zit ook alleen maar op FOK! of gaat naar meets...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |