Is het al vrijdag?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:14 schreef Mark het volgende:
Doe ik er 2 bij:
Nasty Savage - Penetration Point
De Slijpers - Puntje erin, puntje eruit
Toevallig kwamen de Slijpers pas nog langs, dus die zaten nog in mijn hoofdquote:
Stand 1331:quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:14 schreef Mark het volgende:
Doe ik er 2 bij:
Nasty Savage - Penetration Point
De Slijpers - Puntje erin, puntje eruit
Nico Landers - Liefde In De Nacht...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:02 schreef WeezerButler het volgende:
Ergens midden jaren 90 was er een NL cover van John Paul Young - Love is in the air.
Wie zong die cover, en was is de titel ?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:41 schreef cafca het volgende:
Ziet er erg eighties verantwoord uit, maar komt mij zo niet direct bekend voor
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:14 schreef WeezerButler het volgende:
Heb je ook een foto van alleen de zanger ??
Ja wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zijn instrument lijkt me wel duidelijk toch?
En ik maar zoeken in de hoek van de Gibson Brothers en omstreken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
dat zijn de Ward Brothers van Cross that bridge
Goed genoeg. Pour que tu me Aime encorequote:
Stand 1331:quote:
quote:was an early 1990s American rap group consisting of Kamron, First Born, Tommy Never, and DJ Skribble. Despite their name, none of the group was
. They intended their name as a tribute to the
culture they were influenced by, but some thought their name was offensive or ridiculous.
had the support of the prominent rap group Public Enemy and their producer Hank Shocklee signed them as the first act of his label Sound of Urban Listeners (SOUL). They released their second album with MCA Records.
Niet solo als in een band??quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:57 schreef cafca het volgende:
Eerlijkheid gebied te zeggen dat er 2 niet solo zijn
Niet solo als niet in zijn eentje.quote:
Dat zijn er 10quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da ya think I'm sexy
Sailing
Tom Traubert's Blues
Maggie Mae
You're In My Heart
All for love
I don't want to talk about it
Young Turks
Every beat of my heart
It takes two
Casiotone +1quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:48 schreef Casiotone het volgende:
Congressional hearing on obscene music? Die hele Parental Council Tipper Gore shit?
Zijn opsluiting daar, dat betekend vast ook zijn vrispraak..quote:
En de plek waar wie hem ontdekt heeft?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:20 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Zijn opsluiting daar, dat betekend vast ook zijn vrispraak..
Stand 1331:
Mark 1
cafca 3
Weezerbutler 1
Madmaster 1
n00biedoobiedoo
lubje25 2
Burnett 1
Casiotone 1
Blogman 1
Nee, zelfde plek, ontdekker van Leadbelly wordt gevraagd.quote:Op zondag 1 november 2015 08:19 schreef Burnett het volgende:
Geen idee..., maar gokje op Robert Johnson ergens in Chicago...
quote:
Ik moest ook lachen...quote:Op maandag 2 november 2015 00:25 schreef MadMaster het volgende:
Dan zal het Leo Blokhuis wel zijn geweest...
quote:
Lijkt me goed genoeg: vader en zoon Lomax ontdekten hem volgens mij samenquote:
quote:
Vond het wel een grappig stukjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |